Skoči na vsebino

EuroNCAP trčenja


Vojč

Priporočene objave

Preizkusna trčenja (EuroNCAP) niso le merila varnosti avtomobila - postala so predvsem marketinško orodje avtomobilskih znamk. Višja ocena, večja prodaja. Ste se kdaj vprašali, koliko so zvezdice v resnici vredne?

Res je, na www.euroncap.com torej uradni spletni strani, so pogoji pod katerimi se izvajajo ta poskusna trčenja, opisani zelo natančno. In prav tako natančno je pojasnjeno, da različno veliki avtomobili niso primerljivi med seboj oziroma da se trčenje med dvema različno velikim(in težkima) avtomobiloma, ki sta vsak zase dobila po pet zvezdic, za potnike v obeh avtomobilih ne bi končalo enako dobro. Skratka preizkusni trki NCPA so dobro orodje za nekoga, ki zna njihove rezultate poiskati sam in tam sam preveriti, kakšne so bile resnične ocene, ki jih je dobil avto. zanesti se le na to, da je marketinški oddelek proizvajalca na reklamo (sicer upravičeno) prilepil še pet NCAP-ovih zvezdic, pa ni najbolj pametno.

Za tiste, ki sistema podeljevanja zvezdic ne poznajo, kratko pojasnilo: avto mora doseči dovolj veliko št. točk, to pa je seštevek razultata pri čelnem trku, bočnem trku in točk, ki jih avto dobi za vgrajene opozorilnike za pripenjanje. In za slednje lahko dobi, kar tri točke! ali drugače: od 33 točk, potrebnih zato, da bi avto dobil pet zvezdic jih lahko skoraj desetino dobi samo zaradi nadležnih piskačev.

In da ne boste mislili, da je to tako nepomenbno: v zadnjem času je teste NCAP opravilo kar nekaj vozil, ki so si priborila pet zvezdic, pa si jih pravzaprav ne zaslužijo. Se vam zdijo Renault Scenic, Mazda5 in nova Zafira enako varni?

Konec koncev sodijo v primerljiv razred, so primerljivo težki in vsi so osvojili po pet zvezdic. A je Scenic (ki je mimogrede, test opravil že leta 2003) edini izmed trojice dosegel "pravih" pet zvezdic. edini izmed trojice je namreč, ki je 33 točk, ki so potrebne za pet zvezdic, dobil le zaradi nepotrebne navlake. Razlika se pojavi pri čelnem trku: Scenic je osvojil 15 od 16 možnih točk (in skupaj 33 točk, minimum za 5 zvezdic, če ne upoštevamo točk za opozorilnike), Zafira 14 in Mazda5 le 13 točk. A sta se slednja čez mejo 33 točk za 5 zvezdic "prišvercala" zaradi opozorilnikov za pasove, ki so prinesli dodatne točke.

Toda Mazda% je v resnici 12 odstotkov slabša pri čelnem trku. Se vam zdi, da je pet zvezdic vse, kar morate vedeti o varnosti avtomobila????

VIr: AM št.21, letnik 05

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Toda Mazda% je v resnici 12 odstotkov slabša pri čelnem trku. Se vam zdi, da je pet zvezdic vse, kar morate vedeti o varnosti avtomobila????

In kaj pomeni, da je 12 odstotkov slabša?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj pomeni, da je 12 odstotkov slabša?

Piše, da je 12dstotkov slabša pri čelnem trku in da v bistvu je 5 zvezdic dobila zaradi piskačev ipd. sranja.

Mislim, pa da avtorjev namen ni bil, da bi netil "vojno" med npr. Scenicon in Mazda5, ampak bolj sporočiti, da tudi testi NCPA oziroma 5 zvezdic ne pomeni vse, kar bi mogli kupci vedeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje:

piskač za nepripetost pasov je mogoče res previsoko ovrednoten s točkami, vsekakor pa ni tako zelo nepomemben - kombinacija odprtega air baga in nepripetega pasu je verjetno kaj zoprna ali celo nevarna zadeva ...

Je pa za pozdravit, da se nekdo s tem sistematično ukvarja in objavlja rezultate dostopne vsem (lahko upamo, da se trudijo biti čim bolj objektivni).

Je pa normalno, da posamezni proizvajalci (če je dosežek dober) rezultate poskušajo tržiti; konec koncev so v razvoj "varnosti" le nekaj investirali (po stopnjah delujoči air bagi in pasovi, podvolanski air bag, ojačitve v vratih)

Če ni razvoja, potem je tu lep primer "nove" kitajske kopije Opel Frontere :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje - avtor ni ravno spretno napisal, kar je hotel ... Po nepotrebnem je eskaliral med scenicom, mazdo in zafiro... Za res nazorno sliko bi pač bilo bolje vzeti dva bolj različna avta in razložiti ... ne pa, da javka o 12 procentih pri čelnem trku... me spominja na tiste kregarije o tem, a so ducatijevi konji na gredi ali na zadnji gumi merjeni ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se te zvezdice zdijo "zanimive" še iz enega razloga: pogoji preizkusa so zelo natančno določeni, torej imajo proizvajalci točne podatke kakšne bodo sile v preizkusu in v kateri smeri bodo delovale in torej prilagodijo varnostne elemente točno tem pogojem. Ker pa so realne nesreče daleč od laboratorijskih pogojev, so torej zvezdice le orientir, nikakor pa ne dejanski podatek o varnosti avtomobila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Piše, da je 12dstotkov slabša pri čelnem trku in da v bistvu je 5 zvezdic dobila zaradi piskačev ipd. sranja.

Že. Samo a kdo ve, kaj pomeni 12 odstotkov slabša?? Kako je kvaliteta merjena, s čim? Se za 12% manj upogne pleh? Dobijo vozniki za 12% manjšo silo v fris? Radio utihne 12% hitreje??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men dol visi za tele zvezdice, pa če ima avto 3 zvezdice in mi je všeč bom pač takega kupil.

Ja ampak če se pa odločaš med dvema pa res ne veš kerga bi pa lahk prov te zvezdice prevagajo .)

Drugač se pa men zelo dobr da se opravljajo taki testi da ljudje vsaj približno zvejo kaj o varnosti in varnostnih ukrepih v avtomobilu :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!