urbi Objavljeno Oktober 17, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2005 Kaj menite o smotrnosti (hipotetičnega) nakupa rabljenega Saaba 9-3. Letnik 2000, 2,2 TD s 85 kW in cca. 120k km, ki se dobi za tam okoli 2 milijona. A ve kdo kaj več o tem avtu? Meni se zdi na prvi pogled cena ugodna. Omenjeni letniki imajo že ful opreme (usnje, avt. klima, 4 airbagi, original CD...). Poleg tega, da mi je avto kot tak ful všeč. Oblika, stil, itd. Čeprav to je čisto osebno mnenje, komu je verjetno grd. Hwala p.s. ne kupujem, for the record, samo firbcam...
Hanzi Objavljeno Oktober 17, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2005 Mašine so oplove, in če je to 125 konjska (oznaka??) potem je dobra če pa je 120 konjska pa :BUA:
urbi Objavljeno Oktober 17, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 17, 2005 Nekateri modeli l. 2000 so z 88 kW / 120 KM. Drugi l. 2000 z 92 kW / 125 KM, tatretji pa 85 kW/116 KM :blink: Zmešnjava. Tri variante ene mašine? Urbi
Hanzi Objavljeno Oktober 17, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2005 Hmm v Sabbu je mašina D223L in 85 Kw je 115 KM pri 4300 obratih medtem ko ima opel oznake Y22DTH (120 PS) v omegi B Y22DTR (125PS) v vectri C (baje dobra-varčna mašina) kje pa je Saab dobil to 115 konjsko varianto pa nimam pojma. Nekako se pozanimaj od koga izvira ta miašina
urbi Objavljeno Oktober 17, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 17, 2005 Hmm v Sabbu je mašina D223L in 85 Kw je 115 KM pri 4300 obratih medtem ko ima opel oznake Y22DTH (120 PS) v omegi B Y22DTR (125PS) v vectri C (baje dobra-varčna mašina) kje pa je Saab dobil to 115 konjsko varianto pa nimam pojma. Nekako se pozanimaj od koga izvira ta miašina ← Pol je najboljša varianta Saab s to 125 KM (92 kW) mašino? Zakaj je pa ona 120 KM zanič? Urbi
Hanzi Objavljeno Oktober 18, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2005 Baje je požrešnješa od 125 PS pa tudi druge performace ji niso v prid, sploh količina in območje navora (mislim da ima 125 konjska spremenljivo geometrijo lopatic v turbini kar pa se seveda pozna :hmm: ) Na kakem opel forumu bi ti vedli pa kaj več povedat tri variante-to je še malo, (VW jih ima kakih 5 pri 1.9 TDi :devil:
urbi Objavljeno Oktober 18, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 18, 2005 Baje je požrešnješa od 125 PS pa tudi druge performace ji niso v prid, sploh količina in območje navora (mislim da ima 125 konjska spremenljivo geometrijo lopatic v turbini kar pa se seveda pozna :hmm: ) Na kakem opel forumu bi ti vedli pa kaj več povedat tri variante-to je še malo, (VW jih ima kakih 5 pri 1.9 TDi :devil: ← Danke, Hanzi! Bom še malo sčekuru te mašine, če bom začel razmišljat o nakupu. Sicer dobiš ceneje Saaba 9-3 z 2,0 turbo bencin motorjem, samo to verjetno pije kot noro... :blink: Očitno se nihče na Motosvetu ni pobližje spoznal z 9-3-ko? Urbi
Lindau Objavljeno Oktober 21, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2005 Očitno se nihče na Motosvetu ni pobližje spoznal z 9-3-ko? Urbi ← Mislim, da bi ti Bizixxx lahko kaj povedal na to temo. :kva2:
Jurij Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 (popravljeno) iz siolove strani:Predstavitev Saab 9-3 Bio-power Saab 9-3 cabrio biopower Študija, prva predstavitev Saab spada med tiste avtomobilske proizvajalce, ki veliko svojega časa in znanja posvetijo razvoju hibridnih pogonov. Po predstavitvi modela 9-5 biopower, ki je na Švedskem postal prava prodajna uspešnica, je podjetje znova presenetilo. Izdelali so hibridno različico modela 9-3 cabrio ter jo opremili z 2,0-litrskim turbo motorjem, ki deluje na 100 odstotni bio-etanol ter mu v pomoč dodali še električni motor. Gre torej za prvo hibridno vozilo na svetu, ki tako v okolje ne izpušča nič škodljivega ogljikovega dioksida. Pod motornim pokrovom lansko leto predstavljenega modela 9-5 biopower se sicer vrti enako zmogljiv agregat, ki pa deluje le na 85 odstotno mešanico bencina in bio-etanola (E85). Tokrat motor za svoje delovanje uporablja zgolj bio-etanol (E 100), vseeno pa se mu moč ni znižala. Ta znaša 260 KM, pri delovanju pa motorju pomaga še električni agregat z močjo 73 KM. Skupaj torej preko 330 konjskih moči in 375 Nm najvišjega navora. Ob tem je povprečna poraba goriva nižja kot pri običajni različici, saj pri nizkih hitrostih deluje le električni motor. Pri hitrostih nad 50 km/h je ravno obratno - deluje le motor na bio-etanol, električni pa se vključi samo pri močnejšem pospeševanju. Tako motoriziran saab 9-3 cabrio do hitrosti 100 km/h pospeši v 6,9 sekunde, še bolj impresiven pa je pospešek od 80-120 km/h, ki traja zgolj 5,5 sekunde. Električni motor dobiva moč iz 300-voltne baterije, katere življenjska doba naj bi presegla uporabno dobo samega avtomobila. Večji del moči (38 kW) se prenese na električni motor, ostalih 15 kW pa je namenjenih vžigalnemu generatorju in štirikolesnemu pogonu. Zmogljiva baterija se med vožnjo, na račun absorbirane kinetične energije, ki nastaja pri zaviranju, samodejno polni, hkrati pa je sistem zavarovan pred popolno izpraznitvijo. Tako se na primer po okoli dvajsetih prevoženih kilometrih zgolj z električnim motorjem, samodejno vključi še bencinski in poskrbi za ponovno polnjenje baterije. Besedilo: Anže Jereb Fotografije: Saab Popravljeno Marec 31, 2006. Popravil Jurij
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se