Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

JA NORMALNO DA PLASTIKA. Samo da originalni deli koštajo tolko, da bi moral prodat avto, ženo pa še eno ledvico. Mi je pa hop nekaj posredoval pa čakam na odgovor. Če ma kdo slučajno kje kaj na lagerju se pa seveda priporočam

Objavljeno

JA NORMALNO DA PLASTIKA. Samo da originalni deli koštajo tolko, da bi moral prodat avto, ženo pa še eno ledvico. Mi je pa hop nekaj posredoval pa čakam na odgovor. Če ma kdo slučajno kje kaj na lagerju se pa seveda priporočam

PM

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Plastiko z mojega motorja sem dal popravljat KAWAMANU. Bomo vidli kaj bo ratalo. Fantje na pomurski sekciji ga kar hvalijo

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Glede na to da mam zdaj cajt šraufat, me zanima, kako močno mora bit zategnjena matica pri ležaju vilic. Lani sem opazil, da imajo malo lufta, pa sem nabavil nove ležaje, zataknilo se je pa pri sestavljanju. pa še to- je treba ležaj kaj namazat al ne? hvala za nasvete

Objavljeno

Glede na to da mam zdaj cajt šraufat, me zanima, kako močno mora bit zategnjena matica pri ležaju vilic. Lani sem opazil, da imajo malo lufta, pa sem nabavil nove ležaje, zataknilo se je pa pri sestavljanju. pa še to- je treba ležaj kaj namazat al ne? hvala za nasvete

Priročnik pravi:zategni 38 Nm,odvij en obrat in zategni 6 Nm.AMPAK moment ključ ni direktno na matici temveč na enem kljukastem podaljšku tako da je po moje navor še nekaj večji.Mislim pa da večina doma zateguje po občutku:brez lufta a še vedno lepo gibljivo.Tiste konusne ležaje pa kar dobro namaži.LP

Objavljeno

Glede na to da mam zdaj cajt šraufat, me zanima, kako močno mora bit zategnjena matica pri ležaju vilic. Lani sem opazil, da imajo malo lufta, pa sem nabavil nove ležaje, zataknilo se je pa pri sestavljanju. pa še to- je treba ležaj kaj namazat al ne? hvala za nasvete

obvezno dobro namaži. najprej kar fajn zategneš, da se lepo uleži.

jaz pa potem toliko zategnem, da se čuti zatikanje krmila, ko ležaj zavira. potem pa toliko losam, da gladko teče, ampak z rahlim odporom, da balanca ne zavija sama od sebe, ko je sprednje kolo v zraku

Upam, da je kaj jasno :D

Objavljeno

Jasno. Hvala obema. Mimogrede - danes sem od KAWAMANA dobil nazaj plastike. Doma sem si vse lepo ogledal in moram reč da sem več kot zadovoljen. Še farbanje, pa bo moped ko nov. poleg tega mi je pa še blendo okrog armaturke malo okrasil z imitacijo karbona. res nobl. Če ga bo kdo rabil ga toplo priporočam.

Objavljeno

Jasno. Hvala obema. Mimogrede - danes sem od KAWAMANA dobil nazaj plastike. Doma sem si vse lepo ogledal in moram reč da sem več kot zadovoljen. Še farbanje, pa bo moped ko nov. poleg tega mi je pa še blendo okrog armaturke malo okrasil z imitacijo karbona. res nobl. Če ga bo kdo rabil ga toplo priporočam.

Dej mal slikce gor.

Objavljeno

ja, no, hm, bom probal. Jaz pa računalnik se glih ne razumeva preveč. bom poslikal čez vikend, ko bo mulc doma

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ja no, hm kot sem že rekel nisem glih računalniški guru. Če kdo obvlada kako se tele slike napopa na forum, bom zelo hvaležen če to v mojem imenu naredi, MEN NEKI NI RATAL

Objavljeno

Evo, ti bom jaz pomagal:

st1bv.jpg

st3h.jpg

st2j.jpg

Pri pospravljanju sem zasledil 2 originalna zracna filtra (skoraj nic rabljena). Yahama OEM.

Ce kdo rabi naj me kontaktira. 20Eur oba plus postnina.

Objavljeno

Hvala lepa DISKOW. Vidim da si se vzdržal komentarja. Saj vem da je mal alter ampak meni se pa dopade.

Objavljeno

Jaz bi dodal še kakšen napis XTZ 750, YAMAHA, ali pa znakec od yamahe drugače pa ok. Zdaj maš problem za off-road kjer je tu pa tam kakšen padec neizbežen.

Objavljeno

Maš prav. V planu je bilo ka de tu kak je zlato na panelu še 750, samo to bon rajši rešil z nalepko kak pa s farbanjon

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mam en problem! Na servisu so mi pojasnili, da je okvir motorja malo zvit. Enako celja za vilice. Se to da kako popravit al bom moral oboje zamenjat?

Objavljeno

HIGH TECH orodje za tiste ki bi radi razdrli spr. vilice od S10(Yamaha P/N 90890-01326 in P/N 90890-01327).Za amatersko rabo se namesto titana za silo lahko uporabi navaden vijak.Top sekret:glava je 30mm.

post-1419-0-63511100-1302530163_thumb.jpg

Objavljeno

HIGH TECH orodje za tiste ki bi radi razdrli spr. vilice od S10(Yamaha P/N 90890-01326 in P/N 90890-01327).Za amatersko rabo se namesto titana za silo lahko uporabi navaden vijak.Top sekret:glava je 30mm.

Temu se reče male tajne vvveeeellliiikkkiiihhh mojstrov :yea1:

Objavljeno

Mam en problem! Na servisu so mi pojasnili, da je okvir motorja malo zvit. Enako celja za vilice. Se to da kako popravit al bom moral oboje zamenjat?

Climber-a kontaktiraj on je stručko za gištele " okvirje "

Objavljeno

Živ žav

Dobre tri mesece po karambolu Superca spet šiba.Zamenjal olje v vilicah,antifriz,verigo odmične,štiri podloške ventilov.. Motor do sedanjih 100kkm še ni bil odpiran,štirje vsisni ventili pod toleranco,izpušni še v mejah,verižica montirana še na Japonskem.Ko boste nabavljali verižice preverite koliko členkov so vam poslali (po katalogu za S10!)ker je z dvema preveč zelo zabavno!Rezervar sem za silo poklepal,nabavil malo plastike,barvali pa bomo poleti,do takrat bo united colors of Beneton.LP

Objavljeno

Živ žav

Dobre tri mesece po karambolu Superca spet šiba.Zamenjal olje v vilicah,antifriz,verigo odmične,štiri podloške ventilov.. Motor do sedanjih 100kkm še ni bil odpiran,štirje vsisni ventili pod toleranco,izpušni še v mejah,verižica montirana še na Japonskem.Ko boste nabavljali verižice preverite koliko členkov so vam poslali (po katalogu za S10!)ker je z dvema preveč zelo zabavno!Rezervar sem za silo poklepal,nabavil malo plastike,barvali pa bomo poleti,do takrat bo united colors of Beneton.LP

Kakšna slikca mogoče :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!