Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

The dark side...

post-1419-0-38634600-1303025745_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil FLY
Objavljeno

The dark side...

Sicer ne vem kaj se ji je zdodil ampak dobro zgleda :photo:

Objavljeno

Sicer ne vem kaj se ji je zdodil ampak dobro zgleda :photo:

Po zaslugi kamionista(da bi mu strela skurla kamion!)je šla vsa plastika na desni na koščke.Pa še rezervar je bil udarjen.Za info:nove sprednje plastike grejo pri Italijanih po 500 eur !!,rabljene leve po 80 desne po 180 ...zgleda da se raje mečemo v desno.Po dolgem šnofanju sem dobil malo pokrpano plastiko iz južne Italije po ugodni ceni,rezervar sem pa amatersko poklepal,odprl,zavaril.Zgleda da se bom na hibrida navadil in se vsaj zaenkrat raje kot barvanju posvetil drugim zadevam,recimo tankanju...LP

Objavljeno

Prijatelj ima Yamaho Super Tenere 750, l.1990! Ker mi jo večkrat posodi, me zanima kakšno porabo ima ta motor, saj nima prikazovalnika za gorivo? Sam pojma nima, saj se bolj malo vozi. Na netu sem videl, da ima tank za gorivo 26l. Torej sklepam, da narediš s polnim tankom vsaj 300km brez problema!? Prosim za pojasnilo, saj ne bi rad ostal v kakšni vukojebini brez bencina! :rolleyes:

Lep pozdrav

Objavljeno

Prijatelj ima Yamaho Super Tenere 750, l.1990! Ker mi jo večkrat posodi, me zanima kakšno porabo ima ta motor, saj nima prikazovalnika za gorivo? Sam pojma nima, saj se bolj malo vozi. Na netu sem videl, da ima tank za gorivo 26l. Torej sklepam, da narediš s polnim tankom vsaj 300km brez problema!? Prosim za pojasnilo, saj ne bi rad ostal v kakšni vukojebini brez bencina! :rolleyes:

Lep pozdrav

Pravilno sklepaš.Če so karburatorji poštimani kuri pri t.i.normalni vožnji okrog 6L,pri gonjenju tja do 8..Slišal boš da enim žre na izi pod 5 in ko gonjo 10 ampak mislim da so to izjeme.Je pa res veliko odvisno od stanja karburatorjev.Meni je z fuč iglami/pušami žrla na izi 8L,potem pa malo čez 6L.

Pa ne čakat da crkne preden preklopiš na rezervo ker ima pumpa praviloma probleme preden spet potegne benzo.

Ajd srečno nabivi kmje.

Objavljeno

" Torej sklepam, da narediš s polnim tankom vsaj 300km brez problema!?"

Živ žav

Po dolgem času sem danes napravil furco-točno 300 km in za to porabil točno 16 litrčkov.Tako malo mi superca še ni nikoli žrla.Vožnja rahlo poskočna (vsaj zame ki nisem rosnih let..)večinoma na 4000 obr.Ker razmak ventilov še ni bil kritičen to ne mora vplivati na porabo,sem pa opazil da je z novo ketenco ventilov za spoznanje bolj poskočen!?Predvidevam da je bila originalna po 100KKm tako pretegnjena,da je to uplivalo na kote zapiranja ventilov.In druga stvar ki je še edina lahko uplivala na manjšo porabo:po dobrem letu sem dobro prepihal zračne filtre.Če se je poraba res zmanjšala za recimo 0.5 litrčka je to pri meni enih 120 litrčkov manj na leto!

Objavljeno

Glede na to, da je motor letnik 1990,kar malo cvikam, da ne bom kje ostal. Lastnik motorja ( prijatelj ) je večkrat imel težave z vžiganjem. Zadnjič smo se nekaj pogovarjali, da je pri njem problem največ to, da se skoraj nič ne vozi. Ko da kontakt na motorju, se takoj prižgejo luči, vžge po nekaj sekundah, itd... Verjetno vse to, ker ga vozi zelo malo, vpliva na akumulator i ima težave z vžiganjem!? Od tega ne vžiganja imam sedaj tudi sam strah, da ne ostanem kje v kakšnem odročnem kraju... :rolleyes:

Objavljeno

Glede na to, da je motor letnik 1990,kar malo cvikam, da ne bom kje ostal. Lastnik motorja ( prijatelj ) je večkrat imel težave z vžiganjem. Zadnjič smo se nekaj pogovarjali, da je pri njem problem največ to, da se skoraj nič ne vozi. Ko da kontakt na motorju, se takoj prižgejo luči, vžge po nekaj sekundah, itd... Verjetno vse to, ker ga vozi zelo malo, vpliva na akumulator i ima težave z vžiganjem!? Od tega ne vžiganja imam sedaj tudi sam strah, da ne ostanem kje v kakšnem odročnem kraju... :rolleyes:

Namigni prijatelju da sem pripravljen tudi zastonj vozit njegovo superco samo da bo baterija vedno polna...LP

Objavljeno

Namigni prijatelju da sem pripravljen tudi zastonj vozit njegovo superco samo da bo baterija vedno polna...LP

Saj zato ima mene, da mu akumulator filam! :yea1:

Objavljeno (popravljeno)

Saj zato ima mene, da mu akumulator filam! :yea1:

Če jaz mojega pustim en mesec stat imam tudi težave z užigom. Jo moram kar nekaj časa verglat da vžge, pa še pazit moram, da jo ne zalijem, ker takrat uporabljam zavg. To je verjetno zato ker se posušijo frgazerji in pumpa za gorivo. Koiko kikometrov pa ima prevoženih? Drugače pa nič bati te mašince ne puščajo ljudi na cedilu

Popravljeno . Popravil ravni
Objavljeno

" Torej sklepam, da narediš s polnim tankom vsaj 300km brez problema!?"

Živ žav

Po dolgem času sem danes napravil furco-točno 300 km in za to porabil točno 16 litrčkov.Tako malo mi superca še ni nikoli žrla.Vožnja rahlo poskočna (vsaj zame ki nisem rosnih let..)večinoma na 4000 obr.Ker razmak ventilov še ni bil kritičen to ne mora vplivati na porabo,sem pa opazil da je z novo ketenco ventilov za spoznanje bolj poskočen!?Predvidevam da je bila originalna po 100KKm tako pretegnjena,da je to uplivalo na kote zapiranja ventilov.In druga stvar ki je še edina lahko uplivala na manjšo porabo:po dobrem letu sem dobro prepihal zračne filtre.Če se je poraba res zmanjšala za recimo 0.5 litrčka je to pri meni enih 120 litrčkov manj na leto!

Ja to pa spada pod vzdrževanje in se splača. :yes:

Objavljeno

" Torej sklepam, da narediš s polnim tankom vsaj 300km brez problema!?"

Živ žav

Po dolgem času sem danes napravil furco-točno 300 km in za to porabil točno 16 litrčkov.Tako malo mi superca še ni nikoli žrla.Vožnja rahlo poskočna (vsaj zame ki nisem rosnih let..)večinoma na 4000 obr.Ker razmak ventilov še ni bil kritičen to ne mora vplivati na porabo,sem pa opazil da je z novo ketenco ventilov za spoznanje bolj poskočen!?Predvidevam da je bila originalna po 100KKm tako pretegnjena,da je to uplivalo na kote zapiranja ventilov.In druga stvar ki je še edina lahko uplivala na manjšo porabo:po dobrem letu sem dobro prepihal zračne filtre.Če se je poraba res zmanjšala za recimo 0.5 litrčka je to pri meni enih 120 litrčkov manj na leto!

Ja to pa spada pod vzdrževanje in se splača. :yes:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Dey-Zi Days

18. maj 2011

Pannonia Ring - Madžarska

Organizirane skupine pod vodstvom izkušenih inštruktorjev, prosti treningi, dirka in privlačne nagrade za najhitrejše!

Prireditev je edini slovenski motoristični dan na Pannonia Ringu, ponuja pa obilo možnosti tako za najhitrejše in redne obiskovalce motorističnih stez kot za tiste brez dirkaških ambicij, ki pa bi se vseeno želeli preizkusiti na motoristični pisti.

Predvsem je Dey-Zi Days edina tovrstna prireditev, ki namenja enako pozornost tistim, ki želijo v varnem okolju motoristične steze izpopolniti tehniko vožnje kot tistim, ki se želijo preizkusiti na pravi motoristični tekmi.

Enakovredno razporejene vožnje vodenih skupin kot prostih treningov omogočajo enim in drugim obilo možnosti za uživanje v vožnji brez prometne gneče, brez vseh nevarnosti, ki prežijo ob cestah.

Redka priložnost za vse tiste motoriste, ki nimajo športnih motorjev, bi pa želeli okusiti vožnjo po pisti in jim je na razpolago odmerjen čas skozi ves dan. Manjše vodene skupine omogočajo individualen pristop inštruktorja in s tem tudi boljšo možnost za izpopolnjevanje.

Na forumu nas najdete v kategoriji "Športni motociklizem", v temi PANNONIA RING - DeyZi-Days, obiščite pa nas tudi na naši spletni strani http://pannonia2011.gody.si/ kjer boste našli kup uporabnih podatkov in vse informacije.

Vabljeni!

Objavljeno

za prijatelja iz sosednje države bi rabil zadnji kovček z nosilcem (super tenere 750) ali pa kje bi se lahko dobil , lahko tudi poškodovan .. lp

Objavljeno

Pertočanec vidim da nas zapuščaš.

Objavljeno

Ja - kaj naj rečen. Od naslednjega petka dalje bom pol leta biciklist, pa mi je škoda da bi se samo prah nabiral na mopedu. Saj sem si že skorj premislil ampak vseeno rabim denar , motorja pa ne morem uporabljat torej... Upam samo, da bom čimprej dobil kupca.

Objavljeno

-Pertocanec moje iskreno sožalje.Boš pa vsaj veliko evričev prišparal in fizično kondicijo nabral kar bo oboje koristno čez pol leta.

-pri hladnem motorju spušča stisnjena sklopka zmerno "ruženje".Ko se malo segreje ta zvok izgine,sicer pa dela vse normalno.Kovinske lamele,vzmeti..?

-Tukaj je moj filmski prvenec,predlagam ogled od 1:30 dalje..

LP

Objavljeno

Ja - kaj naj rečen. Od naslednjega petka dalje bom pol leta biciklist, pa mi je škoda da bi se samo prah nabiral na mopedu. Saj sem si že skorj premislil ampak vseeno rabim denar , motorja pa ne morem uporabljat torej... Upam samo, da bom čimprej dobil kupca.

Kateri izmed oglasov pa je tvoj?

lp A

Objavljeno

Na avtonetu xtz črna z zlatimi plameni. Je tako originalna da ne moreš falit. ČE KOGA ZANIMA NAJ SE JAVI, AL PA POVE SVOJIM PRIJATELJEM

Objavljeno

FLY

Dobro 00000Km, pa imaš nov motor.

Ker vidim, da ti do 40Km/h trese števec zamenjaj zajlo pa bo, da ne uničiš števca.

Objavljeno

Jaz se tudi odločam za prodajo. Manjka mi prostora, ker mu druščino dela TDM 900. Ne morem se odločiti, ker je bil motor lani porihtan in dela brezhibno.

Vsem želim veliko veselih kilometrov.

Objavljeno

-Tukaj je moj filmski prvenec,predlagam ogled od 1:30 dalje..

No, to pa je kilometrina.

Objavljeno

O popuščeni matici spr.zobnika na ST je tu in drugod že bilo govora,vse se konča v smislu "enim se dogaja,vzami Locktite.."Ko sem nabavil ST sem odkril da spadam med "ene".Matica brez navoja,zamenjava,spet popuščanje..Pa sr@t te prime ko pomisliš na uničeno izhodno os menjalnika! Nekateri manj srečni so odkrili po nakupu rabljene ST zavarjen zobnik na osovino !

Včeraj ob premikanju ugasnjenega motorja slišim zlovešč šum in ko snamen pokrov zobnika matica PADE na tla.

Poglobljena študija in meritve pokažejo:

-Najverjetneje zaradi malenkost tanjšega zobnika (verjetno marsikateri aftermarket)se zatisnjena (70 Nm)matica usede na začetek nazobljenega dela osovine PREDNO STISNE zobnik.

-Tanjši zobnik ne bi bil noben problem, če bi bil utor na original yama matici globlji.

-zobnik po moje ne bi smel imeti popolnoma nobenega bočnega hoda,ker sčasoma to nujno uniči matico!

-In ko to vemo se rešitve ponujajo same od sebe (preskočimo varjenje!):

a)debelejši zobnik (včasih nepraktično)

b)poglobljen utor na original yama matici (cel cirkus)

c)dodatna podloška (šajba)poleg varovalne podloške.Meni je zadostovalo tistih 0,8 mm,da sem odpravil klonkanje zobnika!Ker je s tako veliko luknjo težko dobiti tako tanke (0.8-1mm)podloške,debelejše pa bi kradle preveč navoja je najbolje uporabit staro varovalno podloško.

Čas bo razsodnik,upam pa da bo komu v pomoč! LP

Objavljeno

Jaz se tudi odločam za prodajo. Manjka mi prostora, ker mu druščino dela TDM 900. Ne morem se odločiti, ker je bil motor lani porihtan in dela brezhibno.

Vsem želim veliko veselih kilometrov.

Imaš kakšno sliko od ST?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!