ravni Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 (popravljeno) To se je tudi meni dogajalo, verjetno kot praviš tanjši zobnik. Ko sem dodal še drugo podloško in zategnil matico (po manualu verjetno 70Nm kot si napisal) se mi to več ne dogaja. Se mi je pa danes zgodil drugi problem, sreča v nesreči, hočem prestaviti motor pa tačka čudno udari v zadnjo tačko za nogo sovoznika, pa gledam, pa mi ni bilo nič jasno in spustim tačko da postavim motor na njo, da vidim kaj se dogaja pa mi motor začne kar dol padat, sem ga komaj zadržal in ... Se je odlomlo točno okoli zvara :surrender: Popravljeno Maj 22, 2011. Popravil ravni
FLY Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 Se je odlomlo točno okoli zvara Imaš srečo da ga nisi dobil po tleh z dodatno škodo.Te stvari se dostikrat "odkrije" na bolj boleč način.Na drugem mopedu sem moral to ojačat pa imam mir.
ravni Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 (popravljeno) Se je odlomlo točno okoli zvara Imaš srečo da ga nisi dobil po tleh z dodatno škodo.Te stvari se dostikrat "odkrije" na bolj boleč način.Na drugem mopedu sem moral to ojačat pa imam mir. Ja res sem imel srečo in to veliko. Premišljujem, da bi si kupil kar novo tačko, ker var hm, kaj pa vem če bi tole še pregreval in čaral... Popravljeno Maj 22, 2011. Popravil ravni
FLY Objavljeno Maj 22, 2011 Opozori Objavljeno Maj 22, 2011 Ja res sem imel srečo in to veliko. Premišljujem, da bi si kupil kar novo tačko, ker var hm, kaj pa vem če bi tole še pregreval in čaral... Se bojim da boš lahko presenečen nad ceno nove tačke.Pri starih pa nikoli ne veš v kakšnem metalurškem stanju so.Pri ST tace še nisem varil,sem pa prepričan da se da z nekaj dodatnih dek železa zadevo spodobno ojačati.
FLY Objavljeno Maj 23, 2011 Opozori Objavljeno Maj 23, 2011 Taca ni videti ravno trhla,tam je pač najbolj obremenjena.Ti kar daj nekam zavarit. Na sicer lažjem mopedu,kjer pa je kurbel in dosti hujša "dinamika" vžiganja nimam po ojačitvi praktično enake tace nobenih težav več.En kos lame spredaj,en zadaj,povariš,pobrusiš,posprejaš in gas.
ravni Objavljeno Maj 27, 2011 Opozori Objavljeno Maj 27, 2011 Taca ni videti ravno trhla,tam je pač najbolj obremenjena.Ti kar daj nekam zavarit. Na sicer lažjem mopedu,kjer pa je kurbel in dosti hujša "dinamika" vžiganja nimam po ojačitvi praktično enake tace nobenih težav več.En kos lame spredaj,en zadaj,povariš,pobrusiš,posprejaš in gas. Sem jo že naročil 50€ :surrender: ampak se mi vseeno zdi manj kot če ti pade na trda tla XTZ-jka. Bom pa definitivno staro popravil lepo počasi in v miru, pa naj bo za rezervo. Se mi pa dozdeva, da je bil to razlog, da je šla tačko. No tle je tačka stegnjena. Se je zarila v tla do konca. Belanca se je tudi vgreznila, ogledalo in zaščita so se na srečo upognili tako da brez škode.
Fadil Objavljeno Maj 27, 2011 Opozori Objavljeno Maj 27, 2011 Danes sem kupil Yamaho XTZ 750 Super Tenere, letnik 1996 in 53.000km! Ker so gume zanič jih moram zamenjati! Sam se ne mislim voziti Off road, zato mi svetujejo naj kupim cestne. na netu sem bral in mislim, da so Metzeler Tourance kar dobra izbira ( 140/80 R17 in 90/90 R21 ). Zanima me kje se jih najbolj izplača kupiti in kakšna je recimo cena le teh!. Mogoče ima kdo kakšen boljši nasvet!? Hvala lepa
tucko Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Danes sem kupil Yamaho XTZ 750 Super Tenere, letnik 1996 in 53.000km! Ker so gume zanič jih moram zamenjati! Sam se ne mislim voziti Off road, zato mi svetujejo naj kupim cestne. na netu sem bral in mislim, da so Metzeler Tourance kar dobra izbira ( 140/80 R17 in 90/90 R21 ). Zanima me kje se jih najbolj izplača kupiti in kakšna je recimo cena le teh!. Mogoče ima kdo kakšen boljši nasvet!? Hvala lepa Jaz sem mojo kravico obul v Dunlop Trailmax komplet. Poglej malo na gume-direkt mogoče ti kaj v oko pade [url=http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=1616940.144.27977&typ=D-M64459&ranzahl=1&Breite=140&Quer=80&Felge=17&S_Z=ZR&Speed=T&weiter=0&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=144&m_s=1]
ravni Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 (popravljeno) Danes sem kupil Yamaho XTZ 750 Super Tenere, letnik 1996 in 53.000km! Ker so gume zanič jih moram zamenjati! Sam se ne mislim voziti Off road, zato mi svetujejo naj kupim cestne. na netu sem bral in mislim, da so Metzeler Tourance kar dobra izbira ( 140/80 R17 in 90/90 R21 ). Zanima me kje se jih najbolj izplača kupiti in kakšna je recimo cena le teh!. Mogoče ima kdo kakšen boljši nasvet!? Hvala lepa Dej kakšno slikco gor! Jaz vozim Michelinove anakee pa se tudi uredu. Metzeler Tourance pa ne poznam. Po moje je to približno glih Popravljeno Maj 28, 2011. Popravil ravni
Fadil Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Dej kakšno slikco gor! Jaz vozim Michelinove anakee pa se tudi uredu. Metzeler Tourance pa ne poznam. Po moje je to približno glih METZELER TOURANCE http://www.motorjet.com/metzeler-tourance-140-80-r-17-69-h.html
FLY Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Jaz z mojo ST tudi tolčem skoraj isključno asfalt 12 mesecev na leto in sem z Anakee zelo zadovoljen.Verjetno so nekje tam-tam z Tourance .
FLY Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Če malo poguglaš "anakee vs tourance" dobiš v glavnem: I've used both tires. I've probably run through 12 sets of Tourances and 2 sets of Anakees. As far as I'm concerned they perform identically. Oz.da Tourance trajajo dlje,toda: I ran Anakees on my Adventure. Definitely lasted less time but they were, IMO, a much better tire.
Fadil Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Zanima me še kakšne stranske kovčke uporabljate na ST? Katere nosilce kupiti, oziroma kateri ustrezajo? Mogoče uporabljate HOME MADE robo in ALPOS kovčke? Ker sem popolni amater v motorizmu in o ST ne vem nič, me zanima ali se srvis dela na 10.000km? Kaj je veliki servis in kaj se takrat menja? Na kaj moram biti pozoren, saj želim imeti motor v odlični kondiciji in redno servisiran. Rad bi bil miren glede zanesljivosti ST, saj ne želim ostati nekje v kakšni vukojebini... Vsakega nasveta in pomoči bom zelo vesel in hvaležen! Lep pozdrav
ravni Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 METZELER TOURANCE http://www.motorjet.com/metzeler-tourance-140-80-r-17-69-h.html Sem mislil tvojega motorja :closedeyes:.
Fadil Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Sem mislil tvojega motorja :closedeyes:. Trenutno je pri mehaniku in čaka na menjavo gum. Kasneje gre na tehničnega itd... je zadnji model 1996 in vijolične barve! Ko ga pripeljem domov, ga poslikam in prilimam slike!
FLY Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Zanima me še kakšne stranske kovčke uporabljate na ST? Katere nosilce kupiti, oziroma kateri ustrezajo? Mogoče uporabljate HOME MADE robo in ALPOS kovčke? Ker sem popolni amater v motorizmu in o ST ne vem nič, me zanima ali se srvis dela na 10.000km? Kaj je veliki servis in kaj se takrat menja? Na kaj moram biti pozoren, saj želim imeti motor v odlični kondiciji in redno servisiran. Rad bi bil miren glede zanesljivosti ST, saj ne želim ostati nekje v kakšni vukojebini... Vsakega nasveta in pomoči bom zelo vesel in hvaležen! Lep pozdrav Glede na letnik in km-je si dobil verjetno (zelo)dober motorček,če ga le prejšnji lastnik ni zlorabljal. Če boš na 10.000 km olje in oljni filter menjal in zračnega prepihal bo kar v redu.Menim da je kak Motul 5100 za take mopede odlična izbira.Velik servis naj te zaenkrat ne muči,saj veriga odmične lahko počaka vsaj še 20-30 kkm.Predlagam pa kontrolo razmaka ventilov,saj ne verjamem da so jih pred 10 kkm kaj gledali !?Istočasno je lepa prilika zamenjat antifriz.Poglej obrabo zav ploščic oz diskov,pa da boš miren zamenjaj zav.tekočino. Če ne kuriš preko 7L pusti karburote zaenkrat na miru,ko boš pa šel enkrat preko poglej stare poste na to temo. Poglej da baterija ni suha,preveri dolžino/obrabo ketne in zobnikov predvsem pa da ni popuščena matica prednjega zobnika!!Če ti še ne bo zmanjkalo volje zamenjaj olje v vilcah. Skupaj z gumami bo ratalo stroškov za VELIK servis,ampak boš pa imel poštiman motorček. In ko bo sezone konec in zunaj snegec in ne boš vedel kam z dinarčki mogoče še: -modifikacija zavor(večji diski,druga pumpa,čeljusti,cevi..) -druge vzmeti -višja šipca -močnejše lučke predvsem pa ti priporočam rollbare oz.zaščitne cevi ob rezervarju LP
ravni Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Trenutno je pri mehaniku in čaka na menjavo gum. Kasneje gre na tehničnega itd... je zadnji model 1996 in vijolične barve! Ko ga pripeljem domov, ga poslikam in prilimam slike! OK. Drugače se pa takšen motorček že teško dobi.
Fadil Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Hvala lepa za info! Trenutno berem srbski forum o ST in tam pišjejo da motor kuri olje, da so problemi z reglerjem, da so slabe žarnice itd... Trenutno bom mehaniku rekel naj zamenja še olje in filter in naj koristi najboljše kar je, čeprav je bilo olje baje da menjano pozimi. Mogoče bi dal noter še xenon žarnice ( KDO ŽE IMA ? ). Srbi pišejo, da če menjaš žarnice, da je potrebno dati noter še en rele, drugače bo skurilo stikalo itd... Motor sem kupil zato, da ga bom imel za zmeraj, saj sem plačal zanj drobiž, izgleda pa odlično. Prijatelj ima letnik 1990, pa je precej zmatrana v primerjavi z mojo. Tudi če bom v prihodnosti kupil drug motor, ST ostane pri hiši 100%!!! Pozimi, ko ne bo sezona, bom v motor vložil več denarja in ga poizkusil " doterati " kar se le da. Ker sem po dolgih letih spet povratnik med motoristi, potrebujem celotno opremo, zato stroškov ne bo manjkalo. Trenutno je najvažnejše, da motor postavim na cesto in ga vozim. Srbi menjajo neke "emulzione tube", s katerimi baje da močno zmanjšaš porabo!? Ko bom svojo stestiral, bom o tem razmišljal naprej! Hvala in lep pozdrav! Vas redno berem in se učim! :notworthy:
ravni Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Hvala lepa za info! Trenutno berem srbski forum o ST in tam pišjejo da motor kuri olje, da so problemi z reglerjem, da so slabe žarnice itd... Trenutno bom mehaniku rekel naj zamenja še olje in filter in naj koristi najboljše kar je, čeprav je bilo olje baje da menjano pozimi. Mogoče bi dal noter še xenon žarnice ( KDO ŽE IMA ? ). Srbi pišejo, da če menjaš žarnice, da je potrebno dati noter še en rele, drugače bo skurilo stikalo itd... Motor sem kupil zato, da ga bom imel za zmeraj, saj sem plačal zanj drobiž, izgleda pa odlično. Prijatelj ima letnik 1990, pa je precej zmatrana v primerjavi z mojo. Tudi če bom v prihodnosti kupil drug motor, ST ostane pri hiši 100%!!! Pozimi, ko ne bo sezona, bom v motor vložil več denarja in ga poizkusil " doterati " kar se le da. Ker sem po dolgih letih spet povratnik med motoristi, potrebujem celotno opremo, zato stroškov ne bo manjkalo. Trenutno je najvažnejše, da motor postavim na cesto in ga vozim. Srbi menjajo neke "emulzione tube", s katerimi baje da močno zmanjšaš porabo!? Ko bom svojo stestiral, bom o tem razmišljal naprej! Hvala in lep pozdrav! Vas redno berem in se učim! :notworthy: To da kuri olje ni res, problem z reglerjem je če imaš akomulator v stiku ja se ti skuri še regler, glede porabe pa se da poštimat z iglam in pušam v frgazerju. Pa pravijo še da ima slabe zavore ampak to pravijo tisti ki ne vejo čemu je ta motor namenjen. Ta motor definitivno ni namenjen dirkanju zato tudi zavore niso temu namenjene itd. Najbolje da do zaključkov sam prideš po uspešno prevoženih mnogo kilometrov he, he.
Fadil Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Rad bi kupil potovalne kovčke, vendar ne vem kako je z nosilci!? Je treba nosilce posebej narediti, ali pašejo kakšni od Givi-ja...?
ravni Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Rad bi kupil potovalne kovčke, vendar ne vem kako je z nosilci!? Je treba nosilce posebej narediti, ali pašejo kakšni od Givi-ja...? Ta motor je pa že tolko star da nove od Givia ali od drugih proizvajalcev boš pa teško dobil. Po moje bo treba kar narediti ali pa od nekoga kupiti rabljeno.
pertocanec Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 EJ SALADIN! Ne glede na to kaj pravijo na forumih o problemih z STjko, si kupil dober motorček. Jaz sicer svojega prodajam (ker sem ostal za pol leta brez vozniške) ampak bom rekel takole: kupil sem za 1200, vložil še 650, pa sem se dve sezone vozil brez najmanjšega problema. Nardil sem 18000 km kar nekaj tudi offroad celo skup z ženo (offroad v dvoje je zanimiva izkušnja) pa mi ni niti enkrat niti probal zakašljat. Če ga ne bom uspel prodat, ga bo najbrž pojerbal sin, ki se nad offroadom bolj navdušuje kot jaz. Vsekakor je STjka motorček na mestu.
Fadil Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Hvala lepa za lepe besede! Trenutno prebiram razne debate po Googlu in našel sem firmo iz Romunije, ki dela Crash bare in nosilce za kovčke! Sam sem jim že poslal mail, saj me zanimajo stroški poštnine do SLO! Če še koga zanima: http://www.heavyduties.ro/indexe.html
Fadil Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Še ena Češka firma za Crash bare: http://www.rdmoto.cz/eshop/detaily/22572
Butnglavc Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 Če boš kaj naročeval, sporoči, bi mogoče jaz tudi kaj. lp A
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se