Skoči na vsebino

Super Tenere klub


Priporočene objave

Vprašanje imam za vse lastnike starejših ST! Včeraj sem malo bral garancijski list moje ST in opazilda piše med rubriko koristni nasveti ( KONTROLIRAJTE OLJE NA VSAKIH 250 KM )! WTF!!! To se mi zdi malo too much... Kdaj vi kontrolirate olje, oziroma na koliko kilometrov? Vsakih 250km odstranjevati zaščito, pa šipko ven, pa... :unsure:

Če si pred kratkim zamenjal olje, oz. naredil servis poglej koliko je olja ko boš prevozil recimo 1000 km in boš prec videl kako kaže - če so km kot si jih povedal realni potem nebi smelo biti nobene potrebe po dolivanju olja.

Pri kontroliranju pa se striktno drži navodil :book: !!, ker drugače neboš prav pomeril nivoja, oz. ga boš dolil potem ga bo pa preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si pred kratkim zamenjal olje, oz. naredil servis poglej koliko je olja ko boš prevozil recimo 1000 km in boš prec videl kako kaže - če so km kot si jih povedal realni potem nebi smelo biti nobene potrebe po dolivanju olja.

Pri kontroliranju pa se striktno drži navodil :book: !!, ker drugače neboš prav pomeril nivoja, oz. ga boš dolil potem ga bo pa preveč.

Kakšnih navodil se moram striktno držati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje imam za vse lastnike starejših ST! Včeraj sem malo bral garancijski list moje ST in opazilda piše med rubriko koristni nasveti ( KONTROLIRAJTE OLJE NA VSAKIH 250 KM )! WTF!!! To se mi zdi malo too much... Kdaj vi kontrolirate olje, oziroma na koliko kilometrov? Vsakih 250km odstranjevati zaščito, pa šipko ven, pa... :unsure:

Ne, ni treba kontrolirat toliko krat. Sicer ta motor nima nobene lučke za pritisk olja zato je pa koristno pregledat če nimaš zaupanja v mašino. Tko da...

Popravljeno . Popravil ravni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me koliko je med max. in min. na šipki, kadar meriš olje? Pri avtomobilu je 1 liter, koliko pa je tukaj? rad bi vedel, da če mi kuri olje, koliko ga moram doliti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa ti težko odgovorim, ker mi ni treba dolivat :rolleyes:.

Je pa sigurno manj kot liter :whistle:

Baje da ti motorji kurijo olje! Tebi nič?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje da ti motorji kurijo olje! Tebi nič?

vsak motor kuri olje... en manj drugi več... predvsem je odvisno od izrabljenosti teflonov ter načina vožnje.

meni se na servis zniža olje od max na min kar je okoli 2,5 deci... ne dolivam, ampak zamenjam olje.

lp p

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak motor kuri olje... en manj drugi več... predvsem je odvisno od izrabljenosti teflonov ter načina vožnje.

meni se na servis zniža olje od max na min kar je okoli 2,5 deci... ne dolivam, ampak zamenjam olje.

lp p

Meni ne pokuri niti kapljice olja

Popravljeno . Popravil ravni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak motor kuri olje... en manj drugi več... predvsem je odvisno od izrabljenosti teflonov ter načina vožnje.

meni se na servis zniža olje od max na min kar je okoli 2,5 deci... ne dolivam, ampak zamenjam olje.

lp p

Torej je med max. in min. na šipki 2,5 deci in ne 1 liter? Zanima me še, kako najlažje pomeriti olje ko meriš sam!? Do sedaj sem ga pomeril tako da mi je nekdo pomagal in držal motor naravnost! Kako ga merite vi?

Verjetno sprašujem bedarije, ampak vseeno, sem zelen v teh stvareh in me ni sram vprašati!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ne pokuri niti kapljice olja

še tolk boljš... :)

sem se zadnjič peljal pri nas za enim motoristom (pojma nimam kateri motor je imel, vem pa da je bil precej novejši od moje st) in je ful kuril olje. je kadil prav veselo plavo... sem najprej pomislil, da je že ta moja st kaj začela j* ker je bla ravno vožnja po skoraj letu dni... pa ni blo tko....

no v glavnem je kuril tko, da sem ga potem pustil da uide naprej.... bi rabil gasmasko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej je med max. in min. na šipki 2,5 deci in ne 1 liter? Zanima me še, kako najlažje pomeriti olje ko meriš sam!? Do sedaj sem ga pomeril tako da mi je nekdo pomagal in držal motor naravnost! Kako ga merite vi?

Verjetno sprašujem bedarije, ampak vseeno, sem zelen v teh stvareh in me ni sram vprašati!

Zalufaš mašino in počakaš da se segreje da se ventilator užge in ugasne (takrat naj bi olje imelo ~50 stopinj C), poataviš na taco, odstraniš zaščito , z desno roko primaš za bilanco in motor povlečeš k sebi ter ga poskosi držat naravnost. Z levo roko odviješ čep za olje ( če nimaš nobene cunje pri roki obrišeš šipko v hlače :lol1:, drugače v cunjo ki si jo pripraviš na sedež) in daš šipko nazaj do navojev(nič ne priviješ) potegnaš ven in vidiš kar vidiš:eek:.

Popravljeno . Popravil tucko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj me zanima! Ker ne vem točno katero olje je sedaj v motorju, baje da naj bi bil Motul! ( prodajalec mi je rekel da je uporabil Motul, vendar ne ve katerega ) me zanima če bi bilo kaj narobe, če bi jaz dolil Motul 5100, notri pa bi bilo kakšno drugo olje???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne veš kateri tip olja je v mašini( in prejšni lastnik, ki ti trdi da se ne spomni katero je notri) ti svetujem da ga zamenjaš saj ne veš kdaj je blo menjano, na lepe besede pa ni za verjet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mehanik je rekel da je olje še uredu in da je lepo, tako da mislim, da ga menjati ni treba! Zanimalo me je samo to, če je kaj narobe, če doliješ drugačno znamko olja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mehanik je rekel da je olje še uredu in da je lepo, tako da mislim, da ga menjati ni treba! Zanimalo me je samo to, če je kaj narobe, če doliješ drugačno znamko olja?

Znamka ni pomembna, vazne so karakteristike in namen za katerega je olje namenjeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mehanik je rekel da je olje še uredu in da je lepo, tako da mislim, da ga menjati ni treba! Zanimalo me je samo to, če je kaj narobe, če doliješ drugačno znamko olja?

Ja bilo bi narobe če bi mešal mineralno z sintetičnim kar Motul 5100 ni. Najbolje je da zamenjaš olje pa maš mir, pusti ti mehanika ki pravi, da je olje še uredu. Zamenjaš in si vodiš evidenco in veš na čem si.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma bom zamenjal olje! Olje in filter bom nabavil sam, potem pa bom šel do mehanika in naj mi zamenja, sam pa bom zraven gledal, da se naučim! Koliko se zamudi z menjavo olja in filtra? In koliko € mi lahko vzame samo za delo, brez materiala?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne čelade uporabljate? Enduro, preklopne, klasične...? Trenutno imam še sposojeno, vendar bom v prihodnosti seveda kupil svojo! Kakšen nasvet za dober nakup in zmerno ceno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne čelade uporabljate? Enduro, preklopne, klasične...? Trenutno imam še sposojeno, vendar bom v prihodnosti seveda kupil svojo! Kakšen nasvet za dober nakup in zmerno ceno?

Imam Tole , pa ni slaba.

Probaj več različnih pa noš videl katera je prava

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne čelade uporabljate? Enduro, preklopne, klasične...? Trenutno imam še sposojeno, vendar bom v prihodnosti seveda kupil svojo! Kakšen nasvet za dober nakup in zmerno ceno?

Shubert C2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem se malo vozil in naredil cca. 130km. Do Kranjske Gore in nazaj do Bohinja in domov. Zjutraj ko sem šel mimo motorja, vidim na tleh pod motorjem majhen masten madež. WTF!!! Pogledam pod motor, tudi mastno. Vse sem obrisal in dal pod motor papir, da vidim če kje kaplja. Vse OK, suho!!! Motor je kar nekaj dni stal, saj je bilo ves čas slabo vreme, le zadnjič sem s sprayem za verigo našprical le to. Ali je možno, da je ta madež nastal zaradi spray-a za verigo? Ker ko sem motor očistil in postavil podenj papir, je vse čisto!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem se malo vozil in naredil cca. 130km. Do Kranjske Gore in nazaj do Bohinja in domov. Zjutraj ko sem šel mimo motorja, vidim na tleh pod motorjem majhen masten madež. WTF!!! Pogledam pod motor, tudi mastno. Vse sem obrisal in dal pod motor papir, da vidim če kje kaplja. Vse OK, suho!!! Motor je kar nekaj dni stal, saj je bilo ves čas slabo vreme, le zadnjič sem s sprayem za verigo našprical le to. Ali je možno, da je ta madež nastal zaradi spray-a za verigo? Ker ko sem motor očistil in postavil podenj papir, je vse čisto!

Če je bil madež pod motorjem podobem oljnemu ni kapnilo od verige ( tam je ponavadi črno in podobno kot če bi kapnila mast).

Možno je da pušča semeting pri štarterju. Pri meni se je od začetka ko sem kopil motor dogajalo isto, da sem zjutraj naslednjega dne opazil oljni madež (mogoče 2 kaplji) na tleh.

Popravljal nisem nič, saj je samo nehalo kaplja(ali je pa preveč umazanije pa ne more kapljat ne vem)

Se mi zdi da bolj kot je motor svinski bolje dela hehe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa jezi ker ne morem odpraviti škripanja ki prihaje nekje iz zadnje vilice, pa sem namazal tam kjer so mazalke ( tam ko so vilice vpete na okvir 2x, patam pd amortizrjem so 3 mazalke) , a je še kje kaj skrito??

Popravljeno . Popravil tucko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa jezi ker ne morem odpraviti škripanja ki prihaje nekje iz zadnje vilice, pa sem namazal tam kjer so mazalke ( tam ko so vilice vpete na okvir 2x, patam pd amortizrjem so 3 mazalke) , a je še kje kaj skrito??

Izgleda, da je tole škripanje kar pri veliko ST, saj ko sem jaz kupoval svojo je tudi škripalo pod sedežem! Prodajalec mi je rekel, da to škriplje gumica ne vem kje že, pod sedežom. Rekel sem mu naj to škripanje odpravi preden ga bom jaz kupil in to je tudi naredil. Nekaj je našprical in sedaj je OK!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!