Fadil Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 Če je bil madež pod motorjem podobem oljnemu ni kapnilo od verige ( tam je ponavadi črno in podobno kot če bi kapnila mast). Možno je da pušča semeting pri štarterju. Pri meni se je od začetka ko sem kopil motor dogajalo isto, da sem zjutraj naslednjega dne opazil oljni madež (mogoče 2 kaplji) na tleh. Popravljal nisem nič, saj je samo nehalo kaplja(ali je pa preveč umazanije pa ne more kapljat ne vem) Se mi zdi da bolj kot je motor svinski bolje dela hehe. Mene dejansko motijo vsaki madeži pod motorjem, saj takoj pomislim na kakšno sranje! Želim imeti zanesljiv motor, brez problemov, tako kot vsi. Se pa zavedam, da je star 15 let. Tolažim se s tem, ko berem razne forume in vsi pohvalijo XTZ750! Ljudje potujejo s tem motorjem praktično povsod. Ko sem govoril z g. Primcem iz Yamaha servisa iz LJ, mi je rekel, da če bi Yamaha še naprej delala take motorje, bi propadla, saj je praktično neuničljivo! :notworthy:
robopanik Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 Evo me! Priblizno mesec dni imam ST 1991 crno/violicast/modro. Totalka od motorja!!! montiral sem zadnji kufer in se enega stranskega (na levi), na strani auspufa pa ne,ker mi neki ne stima z distancniki (mislim da mi je tip dal kit za ST '89.ki ima tacko za potnika visjo...) v kraktem bi si moral zrihtat se en komplet auspuh iz rostfraia tako da dam originalnega pod plahtico pa se stabilizator za vilice. ps.a gre kdo v Erzberg?Bi se lahko srecali tam na pivicku...
robopanik Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 No evo dobil robo: A je razlika razvidna??? Ali je v bistvu to "svicarska nastavitev" za fergazer? Poraba na koliko pade? skoda 1
Fadil Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 Evo me! Priblizno mesec dni imam ST 1991 crno/violicast/modro. Totalka od motorja!!! montiral sem zadnji kufer in se enega stranskega (na levi), na strani auspufa pa ne,ker mi neki ne stima z distancniki (mislim da mi je tip dal kit za ST '89.ki ima tacko za potnika visjo...) v kraktem bi si moral zrihtat se en komplet auspuh iz rostfraia tako da dam originalnega pod plahtico pa se stabilizator za vilice. ps.a gre kdo v Erzberg?Bi se lahko srecali tam na pivicku... Totalka od motorja? A to pomeni da je tako dober motor, a si naredil totalko ( razbil )?
robopanik Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 Totalka od motorja? A to pomeni da je tako dober motor, a si naredil totalko ( razbil )? V smislu da je motor super,popolen! Motor sm dobu s cca 49,500km (niti 50.000km hheh) pa ga je tip drzal kot novzga. Je imel kar neki lastnikov, a so bli vsi penzjonisti in so masino redno peljali na servise. Zadnji jo je rabil zaniti 1000km v 2 letih,pa je vse prestimal da je v redu. Edino ena pocena spica na sprenji feltni,a imam ze novo za zamenjat. Kar pa je malce nerodno je voznja v 2,ker sem visok 195 pa imam okoli 110kg (se pazim,a izpod 105 mi ni ratalo...treba imet kile za rugby,ni kaj!). v primerjavi z ZX10 tomcat pa je zic za cca 10/!5cm krajsi,ker se pozna... se bo treba pac malo vec ustavljat po cesti da se ta zadnja oddahne! skoda 1
ravni Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 (popravljeno) Mene dejansko motijo vsaki madeži pod motorjem, saj takoj pomislim na kakšno sranje! Želim imeti zanesljiv motor, brez problemov, tako kot vsi. Se pa zavedam, da je star 15 let. Tolažim se s tem, ko berem razne forume in vsi pohvalijo XTZ750! Ljudje potujejo s tem motorjem praktično povsod. Ko sem govoril z g. Primcem iz Yamaha servisa iz LJ, mi je rekel, da če bi Yamaha še naprej delala take motorje, bi propadla, saj je praktično neuničljivo! :notworthy: Ta madež od olja to sta v bistvu kapljica ali dve in so od semeringa na glavni pogonski gredi. Ko boste menjali verigo zamenjate še ta semering. Drugače škripanje pod sedežem je škripanje amostizerja in ni nič hudega moj že škripa in kaplja olje cca 21-22 let he,he :naughty: Popravljeno Junij 13, 2011. Popravil ravni
robopanik Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 Ce skripa amortizer,bos moral zamenjat un gumo na glavici. drugace malo 40WD pomaga.
robopanik Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 Na forumu clubtenereitalia.it sem dobil "easy" varjanto za kedo dize: pramaknit treba seegerje na zadnjo zarezo na iglah, vijak od zraka pa se od totalno zaprtega odpre za 2 do 2,5 kroga. Baje da se poraba znatno zniza, pospara pa se 80€ kedo kita... a je kdo to ze probal???
ravni Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 Ce skripa amortizer,bos moral zamenjat un gumo na glavici. drugace malo 40WD pomaga. Ja za nekaj časa potem pa spet začne škripat. Glede diz smo pa že delal to samo nismo dize za zrak nič šlatali.
robopanik Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 Ne preostane drugega kot demontirat amortizer, lepo pocistit rjo in dat novo puso...ce ne pa scistit in dobro namastit, potem pa malo zamasit s silikonsko pasto ali tisto za tesnila.
ravni Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 Ne preostane drugega kot demontirat amortizer, lepo pocistit rjo in dat novo puso...ce ne pa scistit in dobro namastit, potem pa malo zamasit s silikonsko pasto ali tisto za tesnila. To bo počakal za čez zimo zdej pa ..
tucko Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 Ne preostane drugega kot demontirat amortizer, lepo pocistit rjo in dat novo puso...ce ne pa scistit in dobro namastit, potem pa malo zamasit s silikonsko pasto ali tisto za tesnila. Zdaj sem kar fino z oljem v spreju našprical (krown t35), ker Wd40 je baje agresiven do gume pa bomo vidli kolko časa bo mir
Fadil Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 (popravljeno) Danes sem prišel iz fure in zopet par kapel pod motorjem! Samo nekaj kapel in nič več. Sem slikal in prilagam slike, da kdo pokomentira kaj je to id od kod. Sam se ne spoznam zato jbg... Popravljeno Junij 16, 2011. Popravil Saladin
Fadil Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 Zakaj so slike tako velike? :unsure:
Fadil Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 Se opravičujem za zgornje prevelike slike! Če kdo zna, naj jih prosim izbriše,ali pove meni, kako!?
Fadil Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 Nimam pojma! Se ne spoznam na te zadeve, zato sprašujem!? Mislim pa, da zadeva ni kritična, da bi moral na hitro k mehaniku. Meril sem olje in vse OK. Če bo tako ostalo, se bom vozil in konec sezone grem k mehaniku, da zadevo porihta! Kakšen nasvet? Izkušnja?
tucko Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 Pri meni na istem mestu kaplja kot pri tebi, vendar je zdaj kar nehalo kapljat :unsure: Morda je pa svinjarija od verige tako zapacela tam okrok da ne pride panič več ven. bom jutri malo pogledal kako je na stvari pa poročam
ravni Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 Nimam pojma! Se ne spoznam na te zadeve, zato sprašujem!? Mislim pa, da zadeva ni kritična, da bi moral na hitro k mehaniku. Meril sem olje in vse OK. Če bo tako ostalo, se bom vozil in konec sezone grem k mehaniku, da zadevo porihta! Kakšen nasvet? Izkušnja? Ne se sekirat to je to, so ljudje kot je npr. naš Hop zamenjal semering glavne pogonske gredi ( moraš paziti kako ga obrneš) tam kjer je zobnik. Ga tolko prešprica ( sej pri meni je čisto isto )da zgleda da teče na štarterju. To sem jaz Hop-u tudi zagotavljal pa me je prepričal. Ne se sekirat to je vse b/p ( brez problemov). Ampak mene pa zanima kdaj se bomo dobili na enem npr. :beer1: ali pa da malo organiziramo TT zbor in da se spet malo preštejemo
Fadil Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 Odvisno od kod ste in kje bi bil meeting? Sam imam čas vsak drugi vikend, ali med tednom po 16:00 uri!
Ozzie Objavljeno Junij 17, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 med tednom po 17.00 oz. bi se dalo kakšno urco prej... samo pred 23/6... pol mam že dopust.-.. kapljice olja --> tudi meni kaplja okoli štarterja že več let... ampak ne priteče do tal, razen če se dolgo časa ne vozim... je samo mastno. Dokler je olje nad min je bp. lp
robopanik Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Ne se sekirat to je to, so ljudje kot je npr. naš Hop zamenjal semering glavne pogonske gredi ( moraš paziti kako ga obrneš) tam kjer je zobnik. Ga tolko prešprica ( sej pri meni je čisto isto )da zgleda da teče na štarterju. To sem jaz Hop-u tudi zagotavljal pa me je prepričal. Ne se sekirat to je vse b/p ( brez problemov). Ampak mene pa zanima kdaj se bomo dobili na enem npr. :beer1: ali pa da malo organiziramo TT zbor in da se spet malo preštejemo Jaz sem za! Pred leti sem bil na zboru XT in TT v Italiji z ital.forumom xt600.cc v Toskani...enkratno!
ravni Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Jaz sem za! Pred leti sem bil na zboru XT in TT v Italiji z ital.forumom xt600.cc v Toskani...enkratno! Jaz predlagam, da se dobimo čez vikend ker po 17 uri je bolj tko. Namreč med tednom jaz tudi lahko samo po 17 uri. Se bomo že zmenili en vikend ni vrag, če nam je že prej ratovalo se bomo tudi v bodoče.
tucko Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Jaz sem tudi ZA. Najbolje da se dobimo en wikend ker med tednom nimamo vsi cajta
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se