Hop Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 No takole menjal sem jih pred dvema letoma od FactoryPro in zraven igle(samo Igle nič menjave diz) od Švicarskega seta ker so igle malo debelejše poraba pod 5L normalna vožnja.Avtocesta pa tja do 190km/h pa 5,2L ni popila več. LP Hop http://www.factorypro.com/ Needle jet (also called emulsion tube)pn: CRZ-EMU-100120k $64 set of 2 + 28$ poštnina http://www.kedo.de/ XTZ750 & TDM850 Schweizer Abstimmung Cena 56,50 €+poštnina
Fadil Objavljeno September 8, 2011 Opozori Objavljeno September 8, 2011 Koliko olja je med F in E na šipki? Slišal sem, da 1/2 litra... Je to res?
Ozzie Objavljeno September 9, 2011 Avtor Opozori Objavljeno September 9, 2011 Koliko olja je med F in E na šipki? Slišal sem, da 1/2 litra... Je to res? res je... , približno toliko. btw: jutr verjetn skočim do beljaka... ne po ac...
Fadil Objavljeno September 9, 2011 Opozori Objavljeno September 9, 2011 res je... , približno toliko. btw: jutr verjetn skočim do beljaka... ne po ac... Tudi jaz grem jutri dopoldan gor! Grem malo do Louis-a, Hein Gericke itd...
Ozzie Objavljeno Oktober 3, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 3, 2011 Včeraj sem naredil edino "hitro" furico letos... Na Ljubelj, Borovlje, Šajdo, Kaplo in čez Jezersko. Vse skupaj 2,5 ure... Brez pavze... Cesta super, samo v senci v okolici Sel mokra... evo link s fotkami... negeoreferencirano žal. https://picasaweb.google.com/P.Frantar/FuricaLjubeljSajdaJezersko?authuser=0&feat=directlink tucko 1
Fadil Objavljeno Oktober 4, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2011 Včeraj sem naredil edino "hitro" furico letos... Na Ljubelj, Borovlje, Šajdo, Kaplo in čez Jezersko. Vse skupaj 2,5 ure... Brez pavze... Cesta super, samo v senci v okolici Sel mokra... evo link s fotkami... negeoreferencirano žal. https://picasaweb.google.com/P.Frantar/FuricaLjubeljSajdaJezersko?authuser=0&feat=directlink Ni nobene slike z motorjem! Sicer pa, včeraj sem pripeljal motor od mehanika zaradi tistega kapljanja olja iz starterja! Prejšnjo soboto sem šel do Portoroža in nazaj in opazil sem, da je olje začelo močneje kapljati. Zato je šel motor takoj v ponedeljek k mehaniku. Mehanik je zadevo zrihtal in sedaj ne kaplja več. Skratka, zamenjal je " semering " na prvem zobniku in sedaj je motor suh!
Ozzie Objavljeno Oktober 6, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 6, 2011 Ni nobene slike z motorjem! Sicer pa, včeraj sem pripeljal motor od mehanika zaradi tistega kapljanja olja iz starterja! Prejšnjo soboto sem šel do Portoroža in nazaj in opazil sem, da je olje začelo močneje kapljati. Zato je šel motor takoj v ponedeljek k mehaniku. Mehanik je zadevo zrihtal in sedaj ne kaplja več. Skratka, zamenjal je " semering " na prvem zobniku in sedaj je motor suh! Hja, ni slike, ker mi je edina ki je ratala ful zamegljena... žal... evo, enepar starih...
Butnglavc Objavljeno Oktober 7, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2011 A rabi kdo kaj robe iz KEDO- ta. Poštnina 20 EUR, si delimo stroške. lp A
Ozzie Objavljeno Oktober 10, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 Presek motorja xtz 750. Mogoče je že kdo videl, a vseeno, nekdo je imel čas, pa je to lepo naredil: http://www.super-tenere.net/forum/bike-pictures/45812-factory-cutaway-yamaha-xtz-750-display-engine
FLY Objavljeno Oktober 10, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2011 Presek motorja xtz 750. Mogoče je že kdo videl, a vseeno, nekdo je imel čas, pa je to lepo naredil: http://www.super-tenere.net/forum/bike-pictures/45812-factory-cutaway-yamaha-xtz-750-display-engine Tehno umetnost
Butnglavc Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 Vprašanje: koliko mora bit na ST-jki nastavljen float hight? Se pravi višina plovca, ko je fergazer obrnjen na glavo. Pravkar sem vgradil "švicarja" in bi rad plovec nastavil preden vse zmontiram na motor. PS. Ko bo čas prilepim nekaj BEFORE in AFTER slik. lp A
Fadil Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 Danes sem opazil, da je cilinder masten in rumen. Izgleda, da nekje izpušča bencin!? Predvidevam da to teče iz " fergazerjev "! Verjetno so kakšna tesnila, saj je motor že v letih!? Zanima pa me, kakšni stroški me čakajo, če želim te vplinjače zrihtat? Kar sem prebral, se mi zdi, da vas je kar nekaj že imelo podobne težave, zato izkušenj sigurno ne manjka! Prosim za nasvete in pomoč vse, ki poznajo ta problem!
FLY Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 Vprašanje: koliko mora bit na ST-jki nastavljen float hight? Se pravi višina plovca, ko je fergazer obrnjen na glavo. Pravkar sem vgradil "švicarja" in bi rad plovec nastavil preden vse zmontiram na motor. PS. Ko bo čas prilepim nekaj BEFORE in AFTER slik. lp A 5.1-6.1 nad oznako.Glej da bo moped res v livelu . Spusti igli vsaj za eno zarezo,mogoče bo mešanca dovolj bogata tudi če spustiš do konca.Se pa močno pozna pri porabi. Obvezno še sinhronizirat ,prepihat zračne filtre nato pa raport.LP
FLY Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 Danes sem opazil, da je cilinder masten in rumen. Izgleda, da nekje izpušča bencin!? Predvidevam da to teče iz " fergazerjev "! Verjetno so kakšna tesnila, saj je motor že v letih!? Zanima pa me, kakšni stroški me čakajo, če želim te vplinjače zrihtat? Kar sem prebral, se mi zdi, da vas je kar nekaj že imelo podobne težave, zato izkušenj sigurno ne manjka! Prosim za nasvete in pomoč vse, ki poznajo ta problem! Predvidevat ne bo dovolj.Jaz bi snel rezervar,vse cevke lepo obrisal,napeljal bencin iz začasnega vira in ko motor teče pogledal če od kje kaplja.Ni nujno da teče iz fergazerjev,lahko je samo počena cevka.Če nimaš izrazito povečane porabe in motor lepo teče nima popolnoma nobenega smisla generalno rihtat fergazerje.šele če temu ni tako se menjava memrane,puše in igle. Če teče iz fergazerjev je lahko tudi samo tisti konus s katerim plovec zapira dotok. Veselo na delo.LP
Fadil Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 Pred koncem sezone in dokler sem se še vozil je bila poraba vedno med 5,7 - 6,2l/100km, tako da tukaj ni problema. Na koncu sezone, ko mi je mehanik zamenjal olje in filter, me je opozoril, da malo pušča bencin in da ni panike. Ker imam motor parkiran v garaži pri prijatelju, sem ga danes šel malo pogledat in vidim, da je cilinder bolj rumen in masten. Res je, da pod motorjem ni bilo nobenega madeža, ali kapljic, pa vendar... Danes sem že govoril z nekom od vas in dogovorila sva se, da mi pomaga, saj zadevo obvlada!
FLY Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 Vprašanje: koliko mora bit na ST-jki nastavljen float hight? Se pravi višina plovca, ko je fergazer obrnjen na glavo. Pravkar sem vgradil "švicarja" in bi rad plovec nastavil preden vse zmontiram na motor. PS. Ko bo čas prilepim nekaj BEFORE in AFTER slik. lp A Tvoje vprašanje me malo bega... V izogib kakšni neumnosti:ne meri se višina plovca,ampak višino bencina v cevki ki jo pripopaš na ustrezen izhod iz fergazarja. Dobesedno:"Fuel level:5.1-6.1 mm above from the chamber line"To so tiste dve zarezi na fergiju. Sploh pa sem v zadregi ko praviš da bi ti to porihtal predno zmontiraš na motor,saj bi Rajževci radi da to počneš pri segretem motorju ! Saj ni tako hudo,ti kar zmontiraj fergazer in zr.filter na moped bencin pa obvezno iz ene flaše dokler vse ne porihtaš (samo pazi da ne bo imel sosed kakih kosov od tvojga mopeda po strehi..)
Butnglavc Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 (popravljeno) Tvoje vprašanje me malo bega... V izogib kakšni neumnosti:ne meri se višina plovca,ampak višino bencina v cevki ki jo pripopaš na ustrezen izhod iz fergazarja. Dobesedno:"Fuel level:5.1-6.1 mm above from the chamber line"To so tiste dve zarezi na fergiju. Sploh pa sem v zadregi ko praviš da bi ti to porihtal predno zmontiraš na motor,saj bi Rajževci radi da to počneš pri segretem motorju ! Saj ni tako hudo,ti kar zmontiraj fergazer in zr.filter na moped bencin pa obvezno iz ene flaše dokler vse ne porihtaš (samo pazi da ne bo imel sosed kakih kosov od tvojga mopeda po strehi. .) V enih navodilih sem zasledil podatek, da meriš plovec, ko je fergazer snet. Se pravi obrneš ga na glavo in zmeriš vrh plovca. Težava je v tem, da je v teh navodilih plovec drugačen- okrogel.Zaradi tega sem mislil, če ima kdo ta podatek. No saj ni panike, ampak... Glede višine igel. Nastavil sem na tretjo zarezo, kot piše v KEDO navodilih. Kako lahko vem, ali je mešanica dovolj bogata? Glede soseda pa... sem mu pred kratkim že j....mater. Mi je nekaj težil, ko sem bil nervozen in se nisem mogel zadržat. Sicer tega nikakor ne zagovarjam ali podpiram, ampak sem se enostavno obnašal primitivno . Jebi ga, sej bo boljš Hvala za pomoč. lp A Popravljeno November 19, 2011. Popravil Butnglavc
FLY Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 -Glede nivoja goriva v fergiju so navodila jasna:segret agregat,motor "v liniji",natakneš cevko,odviješ vijak in izmeriš. -Kedova navodila te res ne napeljujejo k spuščanju igel,vendar mi pri zarezi manj motor lepše teče in bom pri naslednjem remontu probal spustit do konca.Nisem mehanik mislim pa da se pravilna mešanca meri preko CO2 v izpuhu (tisti vijaki na kolenu izpušnih cevi ).Po domače se pa gleda na barvo keramike od svečke pri elektrodah.Bila naj bi čokoladne barve,če je črna je mešanica prebogata če pa je bognedaj plavkasta je mešanica presiromašna,temp.so previsoke..skratka strup za agregat! Iz lastnih izkušenj vem da je mešanica prebogata če ti pod vrhom Vršiča ali kje više "brez razloga" crkne motor (lahko se tolažiš da je premalo kisika..)oziroma če z lahkoto užigaš hladen motor brez čoka. -glede soseda sem pa mislil da se ti ne bi bencin iz kake flaše vžgal
Butnglavc Objavljeno November 20, 2011 Opozori Objavljeno November 20, 2011 OK, več ali manj znane zadeve. Sinhronizacija pa z urami, ali je še kakšna home made varianta? lp A
FLY Objavljeno November 20, 2011 Opozori Objavljeno November 20, 2011 OK, več ali manj znane zadeve. Sinhronizacija pa z urami, ali je še kakšna home made varianta? lp A Uradno je z stolpci Hg ali "urami",doma običajno z "urami"ali dilo in 3-4m cevjo nafilano z (obarvano) vodo.Če boš kdaj kupoval manometre menim da so tisti plastični Lojz&Co neuporabni saj dosežeš isto kar na uho.Manometri naj bojo čim večji ,s skalo -1/0 recimo nekaj takega:
Butnglavc Objavljeno November 20, 2011 Opozori Objavljeno November 20, 2011 Uradno je z stolpci Hg ali "urami",doma običajno z "urami"ali dilo in 3-4m cevjo nafilano z (obarvano) vodo.Če boš kdaj kupoval manometre menim da so tisti plastični Lojz&Co neuporabni saj dosežeš isto kar na uho.Manometri naj bojo čim večji ,s skalo -1/0 recimo nekaj takega: Mater, ko bi v prejšnji firmi vedel, kaj bom nekoč rabil. lp A
Butnglavc Objavljeno December 9, 2011 Opozori Objavljeno December 9, 2011 Kot sem obljubil. Na prvi sliki je vidno, kaj sem kupil,na žalost sem pozabil slikati nove membrane. Na drugih dveh pa se enostavno lepo sveti. Fergija sta zmontirana, vendar še nisem štartal motorja. Če bo vse po sreči, pride to jutri na vrsto. Jebe me pa slike lepit, tako da... V načrtu in delni izvedbi so pa že tudi novi podvigi. Poročam, ko bo kaj za pokazat. lp A
Fadil Objavljeno December 10, 2011 Opozori Objavljeno December 10, 2011 Kot sem obljubil. Na prvi sliki je vidno, kaj sem kupil,na žalost sem pozabil slikati nove membrane. Na drugih dveh pa se enostavno lepo sveti. Fergija sta zmontirana, vendar še nisem štartal motorja. Če bo vse po sreči, pride to jutri na vrsto. Jebe me pa slike lepit, tako da... V načrtu in delni izvedbi so pa že tudi novi podvigi. Poročam, ko bo kaj za pokazat. lp A Super! Me zanima!
ravni Objavljeno December 12, 2011 Opozori Objavljeno December 12, 2011 (popravljeno) Kot sem obljubil. Na prvi sliki je vidno, kaj sem kupil,na žalost sem pozabil slikati nove membrane. Na drugih dveh pa se enostavno lepo sveti. Fergija sta zmontirana, vendar še nisem štartal motorja. Če bo vse po sreči, pride to jutri na vrsto. Jebe me pa slike lepit, tako da... V načrtu in delni izvedbi so pa že tudi novi podvigi. Poročam, ko bo kaj za pokazat. lp A Kje pa nabavljaš material? Popravljeno December 12, 2011. Popravil ravni
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se