Skoči na vsebino

Super Tenere klub


Priporočene objave

Kje pa nabavljaš material?

Kar je na sliki, sem naročil iz Kedo- ta iz Nemčije, membrane pa sem vzel pri Moto Mario. Membran pri Kedu niso imeli na zalogi. Ker pašejo od suzukija DR 650 sem naročil te, bile pa so 4 € dražje.

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V letošnjem letu sem naredil samo dve furi, eno okoli novega leta, in eno spomladi, ko sem šel na tehničnega. Razmišljam o prodaji. Če ima slučajno kdo interes, se naj javi na pm.

letnik 96, prevoženih 50.000 km, pred dvema letoma menjana veriga z zobniki (DID), naštelani ventili (@hop pravi da mašine ni kaj šlatat), menjan ležaj amortizerja, preoblečen auspuff, menjani ležaji na kolesih, menjan regler.

Dvojna kratka luč od yamahe TDR, večji 300mm plavajoči diski spedaj + stahlflex cevi + zavorni cilinder od TDMke, povišan vizir, kovček, gume Heidenau jih je še nekje 70%.

1x sem telebnil po gozdnji cesti in je kesl ter cev auspuffa vdrta.

Morda bi vzel v račun kakšno slabšo staro 660ko ali xt600 za malo denarja, obvezno s papirji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In koliko si plačal membrane pri Moto Mario?

Ne me držat za besedo,mislim da 32 € za kos. Če bo kdo naročal,so membrane od DR 650 SE.

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne me držat za besedo,mislim da 32 € za kos. Če bo kdo naročal,so membrane od DR 650 SE.

lp A

Vprašal sem te zato, ker sem jih 3 tedne nazaj kupil tudi sam. Ravno tako za Suzuki DR 650! Kupil sem jih v Kranju pri Panigazu in zanj plačal 30€/kom!

Stenere, mislim da ni računice prodajati ST!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stenere, mislim da ni računice prodajati ST!
Vem, enkrat sem že naredil to napako. Saj zato je nisem že poleti dal v oglasnik. Je pri hiši edino prevozno sredstvo s katerim upam it ta trenutek nekajtisoč km. Ampak je samo za dve osebi, pr dveh otrocih pa...

Če ne bo kupca za nek pošten denar, jo bom samo odjavil in čez kako leto al dve ko me bo spet primlo, jo bom pa privlekel na svetlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar je na sliki, sem naročil iz Kedo- ta iz Nemčije, membrane pa sem vzel pri Moto Mario. Membran pri Kedu niso imeli na zalogi. Ker pašejo od suzukija DR 650 sem naročil te, bile pa so 4 € dražje.

lp A

Sploh ne morem na to stran moto mario a je to v Velenju ali kranju ali je to eno in isto?

Popravljeno . Popravil ravni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[quote name='ravni' timestamp='1323

803938' post='1888342']

Sploh ne morem na to stran moto mario a je to v Velenju ali kranju ali je to eno in isto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uradno je z stolpci Hg ali "urami",doma običajno z "urami"ali dilo in 3-4m cevjo nafilano z (obarvano) vodo.Če boš kdaj kupoval manometre menim da so tisti plastični Lojz&Co neuporabni saj dosežeš isto kar na uho.Manometri naj bojo čim večji ,s skalo -1/0 recimo nekaj takega:

Vprašanje:

Premer teh manometrov je 63mm?

Ali moraš nujno imeti tudi ventile?

Hvala

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje:

Premer teh manometrov je 63mm?

Ali moraš nujno imeti tudi ventile?

Hvala

lp A

Gre za 100 mm manometre,sem imel možnost tudi 160mm vendar bi bili slednji brez dušilk.Jaz ti svetujem dušilke in ventile ali vsaj ventile.Pri naših meritvah ne gre za nek enakomeren (pod)tlak ampak pulzni.Če pustiš neoviran vstop v manometre bojo kazalci precej vibrirali kar preprečiš z minimalno odprtim ventilom.Mislim da tudi niso nek hud strošek.Izhod pa neredi konusni da boš lahko primerno mehkejšo cevko nataknil.Tiste avtomatske spojke na sliki so za tisto trdo pnevmatsko cevko ki sem jo nato podalšal z mehkejšo.LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Prodam knjigo service & repair manual za: Yamaha XTZ750 Super Tenere, Yamaha TDM850 in Yamaha TRX850

$(KGrHqR,!m!E6JkJ)R8HBOozWQ7r5Q~~60_1.JPG

Knjiga je še zapakirana! Prodajam, ker imam dve! Cena 15€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodam knjigo service & repair manual za: Yamaha XTZ750 Super Tenere, Yamaha TDM850 in Yamaha TRX850

$(KGrHqR,!m!E6JkJ)R8HBOozWQ7r5Q~~60_1.JPG

Knjiga je še zapakirana! Prodajam, ker imam dve! Cena 15€

KUPIM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprijateljem bova iz heavyduties.ro naročila crash bare in stojala. Če še koga kaj zanima, si lahko delimo poštne stroške.

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kako si boš stroške poštnine delil, ker gre cena na kilo? Sam sem jih pred cca. 14 dnevi naročil iz Češke ( identične Hepco & Becker ), s poštnino vred 100€ ( 72€ crash bari + 28€ poštnina ), dobil pa v 1 tednu!

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem ravno prepričan v tvoje razmišljanje:

I am sending you photos with our accessories for XTZ750.

Prices are

70 euro Panniers Rack,

40 euro Top Case Rack

45 euro Crash Bar model Soft

60 euro Crash Bar model Enduro

80 euro Crash Bar model Adventure.

50 euro Center Stander.

Shipping to Slovenia would cost 4,5 euro per kg plus 13 euro tax., so for a crash bar adventure the shipment would cost 44.5 euro.

Our racks are dimensioned and designed for our panniers or soft luggage, you have attached a short movie so that you can see how you can attach and take off the panniers.

We can also provide the pannier mounting system.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprijateljem bova iz heavyduties.ro naročila crash bare in stojala. Če še koga kaj zanima, si lahko delimo poštne stroške.

lp A

Jaz sem zraven. Kakšna stojala?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem ravno prepričan v tvoje razmišljanje:

I am sending you photos with our accessories for XTZ750.

Prices are

70 euro Panniers Rack,

40 euro Top Case Rack

45 euro Crash Bar model Soft

60 euro Crash Bar model Enduro

80 euro Crash Bar model Adventure.

50 euro Center Stander.

Shipping to Slovenia would cost 4,5 euro per kg plus 13 euro tax., so for a crash bar adventure the shipment would cost 44.5 euro.

Our racks are dimensioned and designed for our panniers or soft luggage, you have attached a short movie so that you can see how you can attach and take off the panniers.

We can also provide the pannier mounting system.

Nekako ne morem verjeti, da bi ti v tvojem primeru za poštnino dveh kompletov crash barov plačal 56 EUR. Sem že kar precej stvari naročal iz tujine, pa cene poštnih storitev niso naraščale premo sorazmerno.

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako ne morem verjeti, da bi ti v tvojem primeru za poštnino dveh kompletov crash barov plačal 56 EUR. Sem že kar precej stvari naročal iz tujine, pa cene poštnih storitev niso naraščale premo sorazmerno.

lp A

Prilepil sem mail, ki sem ga lansko leto dobil od njih, saj sem se zanimal za nakup crash barov. Tudi po telefonu sem govoril z enim od lastnikov ( dva brata ), tako da... Pokliči jih sam in vprašaj kako in kaj, da te ne bo potem bolela glava!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa tiče centralnih stojal, ga je kupil en Hrvat in sva malo debatirala na hrvaškem forumu. Meni osebno njegov odgovor ni bil všeč, zato me tudi centralno stojalo od Heavy Duty ni navdušil.

Zanima me, kako je stavljanje motora na te centralne nogare! Jer nisam video, da te nogare imajo još neku malu šipku sa strane za cipelu, da se motor lakše podigne!? Reci mi da li je lako staviti motor na te nogare ili je opasno da padne... nekako mi ne izgleda baš sigurno! Možda se varam...?

Uhh, sorry, nije me bilo ovdje neko vrijeme, nisam ti odgovorio; Centralne nogare koristim na mokroj, mekanoj ili makadamskoj podlozi, za dodatnu stabilnost motora. Dakle, na mjestima gdje se nogare malo zabodu u tlo, tamo ih je lako koristiti, i bajk je na njima vrlo stabilan i čvrst. Na asfaltu i betonu nemaju dovoljno "gripa" pa je teško podići težak motor poput S10 na njih. Uz malu pomoć nekog sa strane to ide lako, i onda je motor izuzetno čvrst i stabilan.

Popravljeno . Popravil Saladin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa tiče centralnih stojal, ga je kupil en Hrvat in sva malo debatirala na hrvaškem forumu. Meni osebno njegov odgovor ni bil všeč, zato me tudi centralno stojalo od Heavy Duty ni navdušil.

Zanima me, kako je stavljanje motora na te centralne nogare! Jer nisam video, da te nogare imajo još neku malu šipku sa strane za cipelu, da se motor lakše podigne!? Reci mi da li je lako staviti motor na te nogare ili je opasno da padne... nekako mi ne izgleda baš sigurno! Možda se varam...?

Uhh, sorry, nije me bilo ovdje neko vrijeme, nisam ti odgovorio; Centralne nogare koristim na mokroj, mekanoj ili makadamskoj podlozi, za dodatnu stabilnost motora. Dakle, na mjestima gdje se nogare malo zabodu u tlo, tamo ih je lako koristiti, i bajk je na njima vrlo stabilan i čvrst. Na asfaltu i betonu nemaju dovoljno "gripa" pa je teško podići težak motor poput S10 na njih. Uz malu pomoć nekog sa strane to ide lako, i onda je motor izuzetno čvrst i stabilan.

Centralno stojalo ima Hop pa naj še on kaj pove :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prilepil sem mail, ki sem ga lansko leto dobil od njih, saj sem se zanimal za nakup crash barov. Tudi po telefonu sem govoril z enim od lastnikov ( dva brata ), tako da... Pokliči jih sam in vprašaj kako in kaj, da te ne bo potem bolela glava!

Hvala za dobronamerni nasvet. Sem jim pisal in čakam na odgovor.Polbomo pa videli.

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!