Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

v glavnem, ta vikend sobota kaže bolje kot nedelja - vremensko, časovno pa imam luknjo takrat ko mularija spi :pos: - to je med 12-15 uro... :) - pa ne se smejat! Bi pa naredu eno rundico na zgornjo gorenjsko - begunje, tržič,... se beremo...

Kaj a pri vas ne boste čistil sveta :kva2:

Objavljeno

Kaj a pri vas ne boste čistil sveta :kva2:

... čisti se zjutraj. ha, sem te... je pa tko, da žal se čisti 1-2x letno, svinjajo pa packi celo leto. od tistih, ki mečejo čike iz avta (tudi nerazgradljivo) do vseh ostalih ... furica bo po čiščenju za temi packi...
Objavljeno

... čisti se zjutraj. ha, sem te... je pa tko, da žal se čisti 1-2x letno, svinjajo pa packi celo leto. od tistih, ki mečejo čike iz avta (tudi nerazgradljivo) do vseh ostalih ... furica bo po čiščenju za temi packi...

Vidim da si ti tud not padu he, he :OK:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zjutraj se spuca svet, potem gremo pa spet smetit, ker drugače tista fufika iz ljubljane drugo leto ne bo mela kaj delat.

Objavljeno

Moji starini sem končno uspel zamenjat kolesne ležaje.Zadna dva na levi strani sta bila res zmatrana,še posebej tisti največji pri zobniku .Če je ta hudo zjahan se vidi po tem da ima zobnik precej prečnega hoda.Glede na to da moped občutno lepše teče in ne spušča več čudnih zvokov je bil res skrajni čas za podvig.

Objavljeno

ima zobnik precej prečnega hoda.Glede na to da moped občutno lepše teče in ne spušča več čudnih zvokov je bil res skrajni čas za podvig.

:huh: a maš kakšno sliko?

Objavljeno

Ravni podstavi moped da bo zadnje kolo v zraku in na več mestih poskušaj zobnik pomikati levo/desno v smeri osovine.Če je pomik možen je čas za menjavo ležaja.Ta je tudi najbolj obremenjen saj prenaša vso moč motorja z zobnika preko gumi vložkov na zadnje kolo.

Lahko pa tudi (npr.pri menjavi gume) snameš del z zobnikom od kolesa in si z notranje strani ogledaš v kakem stanju je ta ležaj (ne zgubit distančnika).

Velik semering na zunanji strani je deloval celovito,ko pa sem ga snel sem ugotovil da ga znotraj pol manjka(vmet ni imela kaj stiskat) in voda je veselo prala kuglice..

Objavljeno

Jaz mam pa en problem, in sicer Štarter mi sploh ne obrne. Ko pritisnem gumb za zagon se nič ne zgodi.SliŠat je samo tist rele al kako se že reže tisti oktogli zadevi, ki se nahaja pri akumolatorju.

Akumulator imam nov.

Objavljeno

Jaz mam pa en problem, in sicer Štarter mi sploh ne obrne. Ko pritisnem gumb za zagon se nič ne zgodi.SliŠat je samo tist rele al kako se že reže tisti oktogli zadevi, ki se nahaja pri akumolatorju.

Akumulator imam nov.

Če pride tok do zaganjača sta možna predvsem dva problema:"rele" v samem zaganjaču (kotva ki poveže dva vijaka) oz. Ščetke.Kratkostiči tista dva vijaka na zaganjaču in daj kontakt.Če obrne bo verjetno najbolje zamenjat ta "rele" sicer se boŠ moral pozabavat s Ščetkami.Original so se mi zdele precej drage se pa dobi podobne ki jih moraŠ mal pobrusit na mero (4 kom).Lahko pa je tudi samo rotor hudo zapackan z grafitom.

Možne so Še druge reŠitve...

Objavljeno

Jaz imam tudi en problem.Š me jebe!

Objavljeno (popravljeno)

Če pride tok do zaganjača sta možna predvsem dva problema:"rele" v samem zaganjaču (kotva ki poveže dva vijaka) oz. Ščetke.Kratkostiči tista dva vijaka na zaganjaču in daj kontakt.Če obrne bo verjetno najbolje zamenjat ta "rele" sicer se boŠ moral pozabavat s Ščetkami.Original so se mi zdele precej drage se pa dobi podobne ki jih moraŠ mal pobrusit na mero (4 kom).Lahko pa je tudi samo rotor hudo zapackan z grafitom.

Možne so Še druge reŠitve...

Če pride tok do zaganjača sta možna predvsem dva problema:"rele" v samem zaganjaču (kotva ki poveže dva vijaka) oz. Ščetke.Kratkostiči tista dva vijaka na zaganjaču in daj kontakt.Če obrne bo verjetno najbolje zamenjat ta "rele" sicer se boŠ moral pozabavat s Ščetkami.Original so se mi zdele precej drage se pa dobi podobne ki jih moraŠ mal pobrusit na mero (4 kom).Lahko pa je tudi samo rotor hudo zapackan z grafitom.

Možne so Še druge reŠitve...

Sem Šu preverit zadevo in je zanič "rele".

MaŠina ni bila v pogonu od lanskega Avgusta in je po 20 sekundnem verglanju užgala :grim. Zdaj moram samo Še ta "rele nekje dobit, pa tehničnega narest, potem pa samo se vozit

Popravljeno . Popravil tucko
Objavljeno

Jaz sem imel lani enak problem z štart relejem oz. solenoidom na mojem XT600. Včasih se sploh ni obrnil zaganjač. Če sem imel vklopljene luči ali pa držal zavoro, potem pa sploh ne. Sem moral vzet in nazaj dat kontakt, da je rele preklopil.

TI stari releji baje kar pogosto crkujejo.. Možno, da je na Super Tenere enak rele, ker gre za dokaj "preprost" element. Na mojem mopedu je prejšnji lastnik zmontiral avtomobilski rele (bil je Audi znak gor, mogoče od kakih brisalcev). Iz ebay-a sem naročil nov rele za okrog 30€, zamenjal in zdaj dela v redu.

Objavljeno

TI stari releji baje kar pogosto crkujejo..

Mojga ( rele namreč ) je še davne 1990 montiral gor japoneac pa še kar dela tko da.... jaz mislim, da se pač zgodi :dry:

Objavljeno (popravljeno)

Danes sem se polatil odstranit ta vžigalni rele, in sem spotoma opazil da je kabel, ki gre iz negativnega pola akumulatorja na blok motorja(masa) na enem delu precej obnucan (skoraj prenucan). Pa me zanima, če jaz to zamenjam, a lahko dam malo daljši kabel, ali mora bit tako dolg kot je obstoječ?

Popravljeno . Popravil tucko
Objavljeno

Upam da se ne hecaš..Kabel naj bo načeloma čimkrajši,ampak raje par cm več in lepo speljan kot pa našponan.Bolj pomembno je da ni pretanek.Pa vse priključke ti priporočam pocinit oz.polotat,uporabi čolničke/končnike za vijake in termo bužirke,nobene rje itd.Elektrika ti hitro zameri,ponavadi ponoči na dežju kje v PM.

Objavljeno

Včeraj sem se opogumil in sem šel v Mirno Peč. Zjutraj me je sicer malo zeblo, ko sem plezal od Hotemeža v šentjanž, ampak potem je bilo pa kar ok. Superc sicer ni blo glih veliko ampak pravijo, da vsak mora enkrat k žegnu in sem torej opravil državljansko dolžnost. Spet sem preračunal porabo - povprečje 5,4l, s tem da sem po autobanu kar ožemal. Se mi zdi da je še kar ok al ne?

Objavljeno

Včeraj sem se opogumil in sem šel v Mirno Peč. Zjutraj me je sicer malo zeblo, ko sem plezal od Hotemeža v šentjanž, ampak potem je bilo pa kar ok. Superc sicer ni blo glih veliko ampak pravijo, da vsak mora enkrat k žegnu in sem torej opravil državljansko dolžnost. Spet sem preračunal porabo - povprečje 5,4l, s tem da sem po autobanu kar ožemal. Se mi zdi da je še kar ok al ne?

Poraba je ok... kar mal premal... da se nisi kje zaračunal.. :)

Sem gledal tale

pa vidim eno ST na sliki na minuti 6:38 - a si bil to ti???
Objavljeno

Včeraj sem se opogumil in sem šel v Mirno Peč. Zjutraj me je sicer malo zeblo, ko sem plezal od Hotemeža v šentjanž, ampak potem je bilo pa kar ok. Superc sicer ni blo glih veliko ampak pravijo, da vsak mora enkrat k žegnu in sem torej opravil državljansko dolžnost. Spet sem preračunal porabo - povprečje 5,4l, s tem da sem po autobanu kar ožemal. Se mi zdi da je še kar ok al ne?

Poraba je kar prava. Ko je bila nova po testih 5,2l na 100km

Objavljeno

Poraba je ok... kar mal premal... da se nisi kje zaračunal.. :)

Sem gledal tale

pa vidim eno ST na sliki na minuti 6:38 - a si bil to ti???

Ozzi sorry ampak si zamenjal AT za superco poglej še enkrat. :blush::sleep2:

Objavljeno

Poraba je ok... kar mal premal... da se nisi kje zaračunal.. :)

Sem gledal tale pa vidim eno ST na sliki na minuti 6:38 - a si bil to ti???

Katero imaš to kamero in kje jo maš montirano?

Objavljeno

Ozzy!

Ne ta ni moja. Moja je sicer tud črna ampak ima malo povišano črno šipo spredaj, pa na bokih je malo zlatega dodatka. Sicer še ni čist vse porihtano od lani, ampak malenkosti bojo počakale do zime.

Objavljeno

Stenere briši oglas če ne jo boš mogu men prodat :D:010

Prid ti s KLRjem mimo, mogoče pa se za kako menjavo zmeniva, glede na to da sem imel čez kako leto(dlje tak ne bi zdržal brez) it na tamalo teneretko.

Objavljeno

glede porabe ni napake, no mogoče za kak deci več pa ne. natočil sem poln kesl, prevozil pa skor 500 km, pa še ni kazala znakov žeje. vem kako to zgleda, ker sem jo lani rinil na pumpo.

Objavljeno

ST ni več naprodaj.

Sem šel še na zadnjo furo preden jo odjavim, in ko sem končno prišel tja, kamor te jajce spadajo, je hudič po 100m makadama crknil. Ketno mi je dol vrglo in jo najahalo na sprednji zobnik. Niti ne vem, zakaj, premalo našpanana se mi ni zdela. Res je sicer, da ej bilo to v levem ovinku in čez kamenje/luknje.

Rabim drug ščitnik verige. Ima kdo kaj?

Upam da ohišje menjalnika ni fasalo od ketne. Pa zobnik in ketna bi tud blo fajn da sta cela ostala. Bom videl jutri, zdajle se mi je še s prikolice ne ljubi dat.

V glavnem, zdej sem čist razrajcan s tistim makadamom, in bom naslednji teden podaljšal registracijo.

Objavljeno

Ja ketna je potrgana na parih mestih. Motor ni fasal kaj resnega, plastičen ščitnik okoli spr. zobnika je opravil svoje delo. Precvikalo je še kabel za senzor nule in polomilo šplinto na aksi šalthebla oz. na aksi ki gre v menjalnik.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!