Fadil Objavljeno April 22, 2012 Opozori Objavljeno April 22, 2012 Ja ketna je potrgana na parih mestih. Motor ni fasal kaj resnega, plastičen ščitnik okoli spr. zobnika je opravil svoje delo. Precvikalo je še kabel za senzor nule in polomilo šplinto na aksi šalthebla oz. na aksi ki gre v menjalnik. Kaj boš pa sedaj? Zrihtal in obdržal, ali...?
stenere Objavljeno April 22, 2012 Opozori Objavljeno April 22, 2012 Obdržal, sem se včeraj odločil, ko sem hodil eno uro gor in dol po makadamu, ko sem čakal prevoz. Ima moja prav, dolgo tako nebi zdržal, potem bi pa spet iskal nekaj pametnega. Samo je pa ironija, najmočnejšo ketno sem kupil, jo redno mazal, potem mi jo pa po 15.ooo km sfuka. Oba ščitnika ketne že imam nagledana na ebayu. Za ketno bomo še pa vidli kje bo dobra cena.
Fadil Objavljeno April 22, 2012 Opozori Objavljeno April 22, 2012 Verjetno je to tudi najbolj pametna odločitev. Trenutno tudi niso dobri časi za prodajo...
ravni Objavljeno April 24, 2012 Opozori Objavljeno April 24, 2012 (popravljeno) Obdržal, sem se včeraj odločil, ko sem hodil eno uro gor in dol po makadamu, ko sem čakal prevoz. Ima moja prav, dolgo tako nebi zdržal, potem bi pa spet iskal nekaj pametnega. Samo je pa ironija, najmočnejšo ketno sem kupil, jo redno mazal, potem mi jo pa po 15.ooo km sfuka. Oba ščitnika ketne že imam nagledana na ebayu. Za ketno bomo še pa vidli kje bo dobra cena. Dej še meni povej kje boš kupil ketno ker jo bom moral tudi jaz počasi zamenjat. Sem pa jo gledal na Luis tam je bla 109€ od DID. Ma kdo kakšne izkušnje oz. predlog kakšen mogoče?? Popravljeno April 24, 2012. Popravil ravni
stenere Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 V Louis kompletu je ketna DID 520VX, ki ima natezno silo 3000 kil. Jaz bom glede na moj stil vožnje raje vzel mal močnejšo. 520VX2 ima natezno silo ca 3700 kg. Še malo iščem, kaj je najugodneje. Najbrž bo tole: http://www.ebay.de/itm/DID-VX2-Kettensatz-Kettenkit-Yamaha-XTZ-750-Super-3LD-3WM-Tenere-VX-Ring-/160760740321?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item256e1639e1
stenere Objavljeno April 26, 2012 Opozori Objavljeno April 26, 2012 http://www.leovince-hamburg.de/product_info.php?products_id=710&XTCsid=96f897085031cc9a69ced2b5b2a7d375 Ceneje mislim da ne gre.
ravni Objavljeno April 26, 2012 Opozori Objavljeno April 26, 2012 V Louis kompletu je ketna DID 520VX, ki ima natezno silo 3000 kil. Jaz bom glede na moj stil vožnje raje vzel mal močnejšo. 520VX2 ima natezno silo ca 3700 kg. Še malo iščem, kaj je najugodneje. Najbrž bo tole: http://www.ebay.de/i...=item256e1639e1 Samo ta nima dostave v Slovenijo. A misliš če je vx2 da je boljša od vx. Kje pa to vidiš katera veriga je?
ravni Objavljeno April 27, 2012 Opozori Objavljeno April 27, 2012 (popravljeno) Sem šel mojo verigo merit po navodilih od 0 do 11 članka pa mam 15,35 cm. Koliko imate kaj vi?? Pa ta veriga http://www.ebay.de/i...=item256e1639e1 a je to z zobniki ali ne??? Popravljeno April 27, 2012. Popravil ravni
tucko Objavljeno April 27, 2012 Opozori Objavljeno April 27, 2012 Sem šel mojo verigo merit po navodilih od 0 do 11 članka pa mam 15,35 cm. Koliko imate kaj vi?? Pa ta veriga http://www.ebay.de/i...=item256e1639e1 a je to z zobniki ali ne??? Pri meni meter tudi pokaže 15.3 cm. http://www.ebay.de/i...=item256e1639e1 se mi zdi da je to komplet(zobniki + veriga)
ravni Objavljeno April 27, 2012 Opozori Objavljeno April 27, 2012 (popravljeno) Pri meni meter tudi pokaže 15.3 cm. http://www.ebay.de/i...=item256e1639e1 se mi zdi da je to komplet(zobniki + veriga) Drugače je to preveč, pravi navodilo Sem mu pisal bomo videli ali je komplet he, he Popravljeno April 27, 2012. Popravil ravni
ravni Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 Sem mu pisal bomo videli ali je komplet he, he Evo kaj mi je odgovoril Hello, yes this chain-kit is complete with chain, front sprocket and rear sprocket. Please write us after buying type and year of construction, the transmission rate you want (original?) an if the chain should be endless (closed), or open with a rivet-link. ( kaj to pomeni?? :mellow: ) The shipping costs to the EU are 15.00 Euro.
FLY Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 Če sprašuješ samo za zadnji del gre za to ali hočeš tovarniško zaprto verigo (bolj nerodna montaža) ali pa bolj običajno odprto verigo z členkom ki ga ti potem "kovičiš".
ravni Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 Če sprašuješ samo za zadnji del gre za to ali hočeš tovarniško zaprto verigo (bolj nerodna montaža) ali pa bolj običajno odprto verigo z členkom ki ga ti potem "kovičiš". Hvala za odgovor verjetno je bolje če je tovarniško sestavljena?
FLY Objavljeno April 28, 2012 Opozori Objavljeno April 28, 2012 Dvomim da je bolje.Odprto montiraš veliko lažje (ni potrebno sneti vilice),tako delajo skoraj vsi vključno z servisi,seveda pa moraš PRAVILNO speti členek z primernim orodjem, ne pa pocarsko z dvemi kladivi ali kamni.Opažam da se vedno več uporablja tudi "leteče" členke.Tu ni potrebno nobeno orodje (gre za vzmetno zaponko)vendar po moje zadeva vsaj pri terenski vožnji ni 100%.
Butnglavc Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 Dvomim da je bolje.Odprto montiraš veliko lažje (ni potrebno sneti vilice),tako delajo skoraj vsi vključno z servisi,seveda pa moraš PRAVILNO speti členek z primernim orodjem, ne pa pocarsko z dvemi kladivi ali kamni.Opažam da se vedno več uporablja tudi "leteče" členke.Tu ni potrebno nobeno orodje (gre za vzmetno zaponko)vendar po moje zadeva vsaj pri terenski vožnji ni 100%. Zakaj ne bi bila 100 %. Terenski motorji, ki sem jih imel, in imam, so imeli vsi spojni člen na vzmetno zaponko. lp A
FLY Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 Zakaj ne bi bila 100 %. Terenski motorji, ki sem jih imel, in imam, so imeli vsi spojni člen na vzmetno zaponko. lp A Nič nimam proti vzmetni zaponki pri uporabi na cesti,čeprav se bolje počutim z kovičeno.Poglej za hec na vrečko sponke kateri tip priporoča DID.Pri cestni vožnji je praktično nemogoče da boš z verigo kdaj podrsal po veji.Sem pa že doživel pri terenskem kopanju da je kolegu veriga drsala po veji in je zaponka odletela.V taki situaciji 100% zelo hitro plahni proti 0 %. Verjamem pa da (še) nisi imel teh težav in se veselo furaš z vzmetno zaponko.LP
ravni Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 (popravljeno) Nič nimam proti vzmetni zaponki pri uporabi na cesti,čeprav se bolje počutim z kovičeno.Poglej za hec na vrečko sponke kateri tip priporoča DID.Pri cestni vožnji je praktično nemogoče da boš z verigo kdaj podrsal po veji.Sem pa že doživel pri terenskem kopanju da je kolegu veriga drsala po veji in je zaponka odletela.V taki situaciji 100% zelo hitro plahni proti 0 %. Verjamem pa da (še) nisi imel teh težav in se veselo furaš z vzmetno zaponko.LP No jaz bom vzel kar fabriško zaprto ker bom malo vse tudi razstavil pa poservisiral, pregledal, namazal itd. Premišljujem, da bi vzel zobnike 15 prvi in 47 zadnji, bo v hribe pa z dvemi mal lažje in bolj umirjeno vozil ali pa samo zadnjega 47 kaj pravte? Popravljeno April 29, 2012. Popravil ravni
FLY Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 (popravljeno) Zobek manj spredaj bi z dvemi na mopedu na Vršiču gotovo veliko pomagal.Samo zobek več zadaj pa ni vreden muk in bi težko opazil razliko.Razmerje zobnikov je "never ending story",odvisno kje,kako,v kolikih se voziš.Mal počekiraj tuje forume kako je bil folk (ne)zadovoljen z modifikacijami.Eni sicer smatrajo da so že original prestave malo kratke! Ajd dobro poštimaj. Popravljeno April 29, 2012. Popravil FLY
ravni Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 V bistvu kdaj veš, da je potrebno verigo menjat? Po meritvah od 0-11 člen sem imel 15,35 cm po dokumentih bi moralo biti 15 cm. Kaj ko je nova ima razmak 14,3 ???
FLY Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 V bistvu kdaj veš, da je potrebno verigo menjat? Po meritvah od 0-11 člen sem imel 15,35 cm po dokumentih bi moralo biti 15 cm. Kaj ko je nova ima razmak 14,3 ??? Nikoli nisem meril nove verige,ampak če bi bilo po tvoje bi ti sedaj imel celo verigo daljšo (pretegnjeno) za 11 cm kar bi bilo malo hudo.Če pogledamo DIDovo šablono za kontrolo verige je pa tako da oni pri teh verigah kalkulirajo za 15 členkov in tu je razlika med novo verigo in še dopustnim pretegom 6mm kar nanese pri celi verigi pribl.4,5cm. V praksi pa negovana in nezlorabljena veriga najpogosteje preživi zobnike in so potem oni razlog za menjavo seta.Če verige ne zanemarjaš bodi bolj pozoren na to kdaj ratajo zobniki podobni cirkularju...
ravni Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 (popravljeno) Če verige ne zanemarjaš bodi bolj pozoren na to kdaj ratajo zobniki podobni cirkularju... hvala za odgovor in mislim, da se bom kar tega načela držal Popravljeno April 30, 2012. Popravil ravni
Butnglavc Objavljeno Maj 3, 2012 Opozori Objavljeno Maj 3, 2012 (popravljeno) No, pa se je končal tudi moj projekt. Hvala k***u. Prej: Sedaj: Ko bo volja, moram še crash bare montirat, pol pa bo. lp A Popravljeno Maj 3, 2012. Popravil Butnglavc RobiRoberto in ataIBA 2
ravni Objavljeno Maj 3, 2012 Opozori Objavljeno Maj 3, 2012 No, pa se je končal tudi moj projekt. Hvala k***u. Ko bo volja, moram še crash bare montirat, pol pa bo. lp A Vsaka čast za tole. Kolk si se pa namatral??? Vidim,da tudi tistih diskov nisi dal gor. Kje imaš pa une rdeče zaščite amortizerjev?
Butnglavc Objavljeno Maj 3, 2012 Opozori Objavljeno Maj 3, 2012 Kolk sem se namatral, ne bom nikoli računal. Diski še čakajo na struženje in brušenje, ostalo je pripravljeno, zaščite amortizerjev in diskov pa ležijo v garaži. lp A
ravni Objavljeno Maj 4, 2012 Opozori Objavljeno Maj 4, 2012 (popravljeno) Kolk sem se namatral, ne bom nikoli računal. Diski še čakajo na struženje in brušenje, ostalo je pripravljeno, zaščite amortizerjev in diskov pa ležijo v garaži. lp A Pa so te rdeče zaščite amortizerjev original ker če so se priporočam za kupit. Drugača pa če pogledam tvojo sliko in mojo sliko na 99 strani s štenderjem mi nekaj ni jasno. A je moj štender XXL tvoj pa S al je moja ST-jka tolk spuščena oziroma se je posedla?? Pa tudi čisto drugače stoji na tleh moj štender za razliko od tvojega. Popravljeno Maj 4, 2012. Popravil ravni
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se