Skoči na vsebino

Super Tenere klub


Priporočene objave

Ja ketna je potrgana na parih mestih. Motor ni fasal kaj resnega, plastičen ščitnik okoli spr. zobnika je opravil svoje delo. Precvikalo je še kabel za senzor nule in polomilo šplinto na aksi šalthebla oz. na aksi ki gre v menjalnik.

Kaj boš pa sedaj? Zrihtal in obdržal, ali...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obdržal, sem se včeraj odločil, ko sem hodil eno uro gor in dol po makadamu, ko sem čakal prevoz. Ima moja prav, dolgo tako nebi zdržal, potem bi pa spet iskal nekaj pametnega.

Samo je pa ironija, najmočnejšo ketno sem kupil, jo redno mazal, potem mi jo pa po 15.ooo km sfuka.

Oba ščitnika ketne že imam nagledana na ebayu. Za ketno bomo še pa vidli kje bo dobra cena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obdržal, sem se včeraj odločil, ko sem hodil eno uro gor in dol po makadamu, ko sem čakal prevoz. Ima moja prav, dolgo tako nebi zdržal, potem bi pa spet iskal nekaj pametnega.

Samo je pa ironija, najmočnejšo ketno sem kupil, jo redno mazal, potem mi jo pa po 15.ooo km sfuka.

Oba ščitnika ketne že imam nagledana na ebayu. Za ketno bomo še pa vidli kje bo dobra cena.

Dej še meni povej kje boš kupil ketno ker jo bom moral tudi jaz počasi zamenjat. Sem pa jo gledal na Luis tam je bla 109€ od DID. Ma kdo kakšne izkušnje oz. predlog kakšen mogoče??

Popravljeno . Popravil ravni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Louis kompletu je ketna DID 520VX, ki ima natezno silo 3000 kil. Jaz bom glede na moj stil vožnje raje vzel mal močnejšo. 520VX2 ima natezno silo ca 3700 kg.

Še malo iščem, kaj je najugodneje.

Najbrž bo tole: http://www.ebay.de/itm/DID-VX2-Kettensatz-Kettenkit-Yamaha-XTZ-750-Super-3LD-3WM-Tenere-VX-Ring-/160760740321?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item256e1639e1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Louis kompletu je ketna DID 520VX, ki ima natezno silo 3000 kil. Jaz bom glede na moj stil vožnje raje vzel mal močnejšo. 520VX2 ima natezno silo ca 3700 kg.

Še malo iščem, kaj je najugodneje.

Najbrž bo tole: http://www.ebay.de/i...=item256e1639e1

Samo ta nima dostave v Slovenijo. A misliš če je vx2 da je boljša od vx. Kje pa to vidiš katera veriga je?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem šel mojo verigo merit po navodilih od 0 do 11 članka pa mam 15,35 cm. Koliko imate kaj vi??

Pa ta veriga http://www.ebay.de/i...=item256e1639e1 a je to z zobniki ali ne???

Pri meni meter tudi pokaže 15.3 cm.

http://www.ebay.de/i...=item256e1639e1 se mi zdi da je to komplet(zobniki + veriga)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mu pisal bomo videli ali je komplet he, he

Evo kaj mi je odgovoril

Hello,

yes this chain-kit is complete with chain, front sprocket and rear sprocket.

Please write us after buying type and year of construction, the transmission rate you want (original?) an if the chain should be endless (closed), or open with a rivet-link. ( kaj to pomeni?? :mellow: )

The shipping costs to the EU are 15.00 Euro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sprašuješ samo za zadnji del gre za to ali hočeš tovarniško zaprto verigo (bolj nerodna montaža) ali pa bolj običajno odprto verigo z členkom ki ga ti potem "kovičiš".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sprašuješ samo za zadnji del gre za to ali hočeš tovarniško zaprto verigo (bolj nerodna montaža) ali pa bolj običajno odprto verigo z členkom ki ga ti potem "kovičiš".

Hvala za odgovor verjetno je bolje če je tovarniško sestavljena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomim da je bolje.Odprto montiraš veliko lažje (ni potrebno sneti vilice),tako delajo skoraj vsi vključno z servisi,seveda pa moraš PRAVILNO speti členek z primernim orodjem, ne pa pocarsko z dvemi kladivi ali kamni.Opažam da se vedno več uporablja tudi "leteče" členke.Tu ni potrebno nobeno orodje (gre za vzmetno zaponko)vendar po moje zadeva vsaj pri terenski vožnji ni 100%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomim da je bolje.Odprto montiraš veliko lažje (ni potrebno sneti vilice),tako delajo skoraj vsi vključno z servisi,seveda pa moraš PRAVILNO speti členek z primernim orodjem, ne pa pocarsko z dvemi kladivi ali kamni.Opažam da se vedno več uporablja tudi "leteče" členke.Tu ni potrebno nobeno orodje (gre za vzmetno zaponko)vendar po moje zadeva vsaj pri terenski vožnji ni 100%.

Zakaj ne bi bila 100 %. Terenski motorji, ki sem jih imel, in imam, so imeli vsi spojni člen na vzmetno zaponko.

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne bi bila 100 %. Terenski motorji, ki sem jih imel, in imam, so imeli vsi spojni člen na vzmetno zaponko.

lp A

Nič nimam proti vzmetni zaponki pri uporabi na cesti,čeprav se bolje počutim z kovičeno.Poglej za hec na vrečko sponke kateri tip priporoča DID.Pri cestni vožnji je praktično nemogoče da boš z verigo kdaj podrsal po veji.Sem pa že doživel pri terenskem kopanju da je kolegu veriga drsala po veji in je zaponka odletela.V taki situaciji 100% zelo hitro plahni proti 0 %. Verjamem pa da (še) nisi imel teh težav in se veselo furaš z vzmetno zaponko.LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič nimam proti vzmetni zaponki pri uporabi na cesti,čeprav se bolje počutim z kovičeno.Poglej za hec na vrečko sponke kateri tip priporoča DID.Pri cestni vožnji je praktično nemogoče da boš z verigo kdaj podrsal po veji.Sem pa že doživel pri terenskem kopanju da je kolegu veriga drsala po veji in je zaponka odletela.V taki situaciji 100% zelo hitro plahni proti 0 %. Verjamem pa da (še) nisi imel teh težav in se veselo furaš z vzmetno zaponko.LP

No jaz bom vzel kar fabriško zaprto ker bom malo vse tudi razstavil pa poservisiral, pregledal, namazal itd.

Premišljujem, da bi vzel zobnike 15 prvi in 47 zadnji, bo v hribe pa z dvemi mal lažje in bolj umirjeno vozil ali pa samo zadnjega 47 :ninja: kaj pravte?

Popravljeno . Popravil ravni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zobek manj spredaj bi z dvemi na mopedu na Vršiču gotovo veliko pomagal.Samo zobek več zadaj pa ni vreden muk in bi težko opazil razliko.Razmerje zobnikov je "never ending story",odvisno kje,kako,v kolikih se voziš.Mal počekiraj tuje forume kako je bil folk (ne)zadovoljen z modifikacijami.Eni sicer smatrajo da so že original prestave malo kratke!

Ajd dobro poštimaj.

Popravljeno . Popravil FLY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu kdaj veš, da je potrebno verigo menjat? Po meritvah od 0-11 člen sem imel 15,35 cm po dokumentih bi moralo biti 15 cm. Kaj ko je nova ima razmak 14,3 ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu kdaj veš, da je potrebno verigo menjat? Po meritvah od 0-11 člen sem imel 15,35 cm po dokumentih bi moralo biti 15 cm. Kaj ko je nova ima razmak 14,3 ???

Nikoli nisem meril nove verige,ampak če bi bilo po tvoje bi ti sedaj imel celo verigo daljšo (pretegnjeno) za 11 cm kar bi bilo malo hudo.Če pogledamo DIDovo šablono za kontrolo verige je pa tako da oni pri teh verigah kalkulirajo za 15 členkov in tu je razlika med novo verigo in še dopustnim pretegom 6mm kar nanese pri celi verigi pribl.4,5cm. V praksi pa negovana in nezlorabljena veriga najpogosteje preživi zobnike in so potem oni razlog za menjavo seta.Če verige ne zanemarjaš bodi bolj pozoren na to kdaj ratajo zobniki podobni cirkularju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če verige ne zanemarjaš bodi bolj pozoren na to kdaj ratajo zobniki podobni cirkularju...

hvala za odgovor in mislim, da se bom kar tega načela držal

Popravljeno . Popravil ravni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa se je končal tudi moj projekt. Hvala k***u.

Prej:

2011-06-04-111049.jpg

Sedaj:

2012-05-03-174448.jpg2012-05-03-174507.jpg2012-05-03-174540.jpg2012-05-03-174550.jpg

Ko bo volja, moram še crash bare montirat, pol pa bo.

lp A

Popravljeno . Popravil Butnglavc
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa se je končal tudi moj projekt. Hvala k***u.

Ko bo volja, moram še crash bare montirat, pol pa bo.

lp A

Vsaka čast za tole. Kolk si se pa namatral??? Vidim,da tudi tistih diskov nisi dal gor. Kje imaš pa une rdeče zaščite amortizerjev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk sem se namatral, ne bom nikoli računal. Diski še čakajo na struženje in brušenje, ostalo je pripravljeno, zaščite amortizerjev in diskov pa ležijo v garaži.

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk sem se namatral, ne bom nikoli računal. Diski še čakajo na struženje in brušenje, ostalo je pripravljeno, zaščite amortizerjev in diskov pa ležijo v garaži.

lp A

Pa so te rdeče zaščite amortizerjev original ker če so se priporočam za kupit.

Drugača pa če pogledam tvojo sliko in mojo sliko na 99 strani s štenderjem :hmm: mi nekaj ni jasno. A je moj štender XXL tvoj pa S al je moja ST-jka tolk spuščena oziroma se je posedla?? Pa tudi čisto drugače stoji na tleh moj štender za razliko od tvojega.

Popravljeno . Popravil ravni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!