Butnglavc Objavljeno Maj 4, 2012 Opozori Objavljeno Maj 4, 2012 Sem tudi jaz včeraj to gledal. Ni mi jasno, zakaj zadnje kolo ni v zraku. Mogoče ga zaradi tega tako zlahka na stojalo dvignem. Bom vprašal še prijatelja, kako je pri njemu. Zsščite amortizerjev so zgleda original, tako da čakajo. lp A
pertocanec Objavljeno Maj 4, 2012 Opozori Objavljeno Maj 4, 2012 LEPO!!!!!!!! butnglavc. samo eno vprašanje imam: Tale vetrna šipa je nekak povišana. To si dobil tako že v originalu al si sam naredil. Sprašujem, ker sem jaz med ne najmanjšimi, pa mi je vsaka šipca prenizka
pertocanec Objavljeno Maj 4, 2012 Opozori Objavljeno Maj 4, 2012 aja pa še neki.Če se komu slučajno kje valja doma kak pokrovček prtljažnika za ST se toplo priporočam
Butnglavc Objavljeno Maj 4, 2012 Opozori Objavljeno Maj 4, 2012 Šipca je DIY projekt. Bomo videli, kako se bo obnesla. Veter bi morala preusmeriti, ni pa vizuelno popolna. lp A
ravni Objavljeno Maj 4, 2012 Opozori Objavljeno Maj 4, 2012 Sem tudi jaz včeraj to gledal. Ni mi jasno, zakaj zadnje kolo ni v zraku. Mogoče ga zaradi tega tako zlahka na stojalo dvignem. Bom vprašal še prijatelja, kako je pri njemu. Zsščite amortizerjev so zgleda original, tako da čakajo. lp A Ja zato ti svojega z lahkoto vzdigneš. Glede zaščite ob prvi priliki ..
Butnglavc Objavljeno Maj 4, 2012 Opozori Objavljeno Maj 4, 2012 Ja zato ti svojega z lahkoto vzdigneš. Glede zaščite ob prvi priliki .. Kr tolaži se: mali ali tehničar lp A
stenere Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 Sorry, gužva, zato tako pozno odgovarjam. Bo že poslal v slovenijo, če mu denar ne smrdi, do zdaj je skoraj vsak bil pripravljen. Drugače bom pa h kolegu naročil v avstrijo. Jaz imam 16/48 in bom verjetno šel na original, pri serpentinah se mi zdi da se en k. pozna, pri končni hitrosti pa precej, še bolj vneto iščem šesto prestavo. Pri sponki (Clipschloss) je treba bit previden, da jo prav obrneš, potem tudi ni take panike, če malo počoha kje. Samo ta nima dostave v Slovenijo. A misliš če je vx2 da je boljša od vx. Kje pa to vidiš katera veriga je?
stenere Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 Pravkar plačal. dobrih 96 skupaj s sponko in poštnino v slo. Vzel sem original razmerje. Če mi ne bo všeč, imam tako zadnji zobnik 48 od sedaj še popolnoma dober. Pa nekaj za svojo lenobo si bom privoščil. Škota. :-)
tucko Objavljeno Maj 20, 2012 Opozori Objavljeno Maj 20, 2012 A je že kdo od vas morda menjaval zavorno olje? Zanima me kako naj se sploh latim, in katere pripomočke rabim razen križnega šravfcigerja in 12-13 ključa?
FLY Objavljeno Maj 20, 2012 Opozori Objavljeno Maj 20, 2012 A je že kdo od vas morda menjaval zavorno olje? Zanima me kako naj se sploh latim, in katere pripomočke rabim razen križnega šravfcigerja in 12-13 ključa? Nekateri smo že. Loti se umirjeno in preudarno. Poleg križnega šrafcigerja je ključ 8mm bolj praktičen kot 12-13.Priporočam še eno prazno plastenko in kos prozorne plastične cevke ki lepo sede na vijak za odzračevanje. Poveži vijak(e) in flašo z cevko.Cevka nej gre od vijaka malo navzgor da bo vedno ostalo olje pred vijakom. .Parkrat stisni/popusti ročico oz.pedal,nato jo pridrži in popusti vijak.Ko bo ročica padla do konca vijak pritegneš.Vajo ponavjaš dokler ne zamenjaš vse tekočine v sistemu,če imaš olje že malo rumeno počni to dokler ne priteče belo.V cevki pa glej da ni nobenih mehurčkov! Seveda sproti dolivaj olje v posodico. Na koncu zategni vijak in dolij olje do oznake. Če nimaš smole bojo vijaki nezapečeni in bojo lepo popustili .In lepo prosim bodi nežen pri zategovanju.
pertocanec Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 A se sploh da naredit kaj, da se tile ajntlifterji lažje odtegnejo?
tucko Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 A se sploh da naredit kaj, da se tile ajntlifterji lažje odtegnejo? Jaz sem jih odtegnil z gedorco. Je blo pa kar fajn tesno ampak k sreči se je odvilo. Mene muči to ker s pritislkanjem zavorne ročke ne potisne olja po ceveh (menjal sem cevke)
FLY Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 (popravljeno) A se sploh da naredit kaj, da se tile ajntlifterji lažje odtegnejo? Pomaga če se jih ne zateguje na mrtvo vendar se lahko kjub temu zapečejo.Takrat jih boš olupil z vsakim kjučem,ne bojo pa popustili.Najprej poskusi z kakim WDjem,naslednja stopnja je segrevanje čeljusti z topl.pištolo in hlajenje vijaka z ledenimi kleščami.Če vse to ne pomaga je še ruski sistem: A- konkretne papagajke oz. B - sekaček in kladivce kontra uri. Priročnik po A jn B toplo priporoča menjavo vijakov. Popravljeno Maj 21, 2012. Popravil FLY
FLY Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Jaz sem jih odtegnil z gedorco. Je blo pa kar fajn tesno ampak k sreči se je odvilo. Mene muči to ker s pritislkanjem zavorne ročke ne potisne olja po ceveh (menjal sem cevke) Če dobro tesni pri spojki in je z "pumpico"vse v redu ti mora potisnit olje po cevi .Upam da so cevi prehodne!?Je pa res da je po menjavi cevi treba kar nekaj olja in odzračevanja.
Butnglavc Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Očitno moram nabavit drug regler. Ali ima kdo kakšne cenovno ugodne rešitve? Hvala lp A
FLY Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Očitno moram nabavit drug regler. Ali ima kdo kakšne cenovno ugodne rešitve? Hvala lp A Dober je original 5A8 z večjimi rebri,ne prva serija,pol imaš od SGRja,ugodno so bili od Ducati energia,pašejo od majestic125/250/400,suzuki Gsxr,TDM 850,R6,R1....Da se ne boš čudil cenam,tisti z šest žicami so pogosto dvakrat dražji kot tisti z petimi(primer ducati energia in SGR) Po moje gre za večjo amperažo(12V/35A)Malo poglej po netu za rabljenimi,od velikih skuterjev so tudi OK,jaz sem dobil od Piaggio X9 500 in je OK.
Butnglavc Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Hvala. Še eno vprašanje. Moj regulator ima 4 žice. Kam priklopim peto ali eventuelno šesto? lpA
FLY Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Hvala. Še eno vprašanje. Moj regulator ima 4 žice. Kam priklopim peto ali eventuelno šesto? lpA Predvidevam da imaš tri žice (verjetno bele ali rumene)v isti barvi,te grejo na stator generatorja (so speljane v spodnji del motorja),četrta je verjetno rdeča in je izhod na baterijo.Masa je preko ohišja regulatorja.Glej da imaš vse kontakte čiste,neoksidirane.Si že kaj pomeril kaj pride iz škatle? Če je žic več (5/6) se ene vežejo skupaj,ampak prej moraš povedat za kateri regulator gre.Npr piaggio ima 3 rumene=stator(izmenični trifazni vhod),rdeča+bela=+,zelena- Ti prvo zmeri koliko je napetost na bateriji pri vgasnjenem motorju in koliko ko teče.
tucko Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Če dobro tesni pri spojki in je z "pumpico"vse v redu ti mora potisnit olje po cevi .Upam da so cevi prehodne!?Je pa res da je po menjavi cevi treba kar nekaj olja in odzračevanja. Se bom pomatral in sporočim ko mi uspe Hvala.
Butnglavc Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Predvidevam da imaš tri žice (verjetno bele ali rumene)v isti barvi,te grejo na stator generatorja (so speljane v spodnji del motorja),četrta je verjetno rdeča in je izhod na baterijo.Masa je preko ohišja regulatorja.Glej da imaš vse kontakte čiste,neoksidirane.Si že kaj pomeril kaj pride iz škatle? Če je žic več (5/6) se ene vežejo skupaj,ampak prej moraš povedat za kateri regulator gre.Npr piaggio ima 3 rumene=stator(izmenični trifazni vhod),rdeča+bela=+,zelena- Ti prvo zmeri koliko je napetost na bateriji pri vgasnjenem motorju in koliko ko teče. Žice so zdej tri bele in ena rdeča. Glede žic me bega to, da v primeru nakupa regulatorja s petimi pini, ne vem kam priklopiti peto žico. Napetost na bateriji je ista med delovanjem in pri ugasnjenem motorju, se pravi se pri dodajanju plina ne spreminja. lp A
pertocanec Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Ko sem jaz menjal bremzlajtunge, je mel možakar oba pokrovčka posod za olje z nastavkom za kompresor. Najprej je odtegnil ajntlifterje, po zamenjavi lajtung je pa na pokrovček nataknil cev in spihal vse olje iz posode in iz čeljusti. Potem pa samo še olje naliješ, odzračiš po standardnem postopku, pa zadeva špila v nulo. Pri menjavi olja je pa sploh simpl.
FLY Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Žice so zdej tri bele in ena rdeča. Glede žic me bega to, da v primeru nakupa regulatorja s petimi pini, ne vem kam priklopiti peto žico. Napetost na bateriji je ista med delovanjem in pri ugasnjenem motorju, se pravi se pri dodajanju plina ne spreminja. lp A Karkoli boš kupil nov ali rabljen ugotovi za kateri motor je oz.kaj piše vse na regulatorju.pomaga tudi če veš katere barve so žice.Ponavadi tisti bol majhni in bogi regulatorj imajo konektor kar na ohišju,veliko pa jih ima konektor na kablu(zunaj ohišja) Regulator naj načeloma ne bo majhen z simboličnimi rebri in nisko amperažo (tak je bil pri prvih STjkah!)Po moje naj ima 30A ali več. tipičen primer petih žic:3bele(rumene)grejo na stator generatorja(vrstni red NI pomemben),zelena minus ,rdeča plus Kot si opisal ne pride iz regulatorja popolnoma nič.Odklopi baterijo da je ne pokončaš.Če je s kabli vse Ok je skoraj sigurno šel regler.Precej redkeje se skuri stator.Na pamet ni mogoče delat zaključkov ,bi bilo kaj za pomerit.Ti poglej še med regulatorjem in motorjem kjer grejo tiste tri bele žice bi moral bit en konektor.Lahko da imaš v njem zažgane bakrene spojke.
Butnglavc Objavljeno Maj 24, 2012 Opozori Objavljeno Maj 24, 2012 Karkoli boš kupil nov ali rabljen ugotovi za kateri motor je oz.kaj piše vse na regulatorju.pomaga tudi če veš katere barve so žice.Ponavadi tisti bol majhni in bogi regulatorj imajo konektor kar na ohišju,veliko pa jih ima konektor na kablu(zunaj ohišja) Regulator naj načeloma ne bo majhen z simboličnimi rebri in nisko amperažo (tak je bil pri prvih STjkah!)Po moje naj ima 30A ali več. tipičen primer petih žic:3bele(rumene)grejo na stator generatorja(vrstni red NI pomemben),zelena minus ,rdeča plus Kot si opisal ne pride iz regulatorja popolnoma nič.Odklopi baterijo da je ne pokončaš.Če je s kabli vse Ok je skoraj sigurno šel regler.Precej redkeje se skuri stator.Na pamet ni mogoče delat zaključkov ,bi bilo kaj za pomerit.Ti poglej še med regulatorjem in motorjem kjer grejo tiste tri bele žice bi moral bit en konektor.Lahko da imaš v njem zažgane bakrene spojke. Preveril kot si rekel, vse OK Zvohal sem en regulator, ki naj bi bil z X9 (oznaka SH 579C-12). Ima žic ko dreka: 3 rumene 2 rdeče beli in 2 zeleni. Kako in kam naj to priklopim? PROSIM ZA POMOČ!!! Hvala. lp A
FLY Objavljeno Maj 24, 2012 Opozori Objavljeno Maj 24, 2012 Preveril kot si rekel, vse OK Zvohal sem en regulator, ki naj bi bil z X9 (oznaka SH 579C-12). Ima žic ko dreka: 3 rumene 2 rdeče beli in 2 zeleni. Kako in kam naj to priklopim? PROSIM ZA POMOČ!!! Hvala. lp A Tudi jaz imam od X9 500 regulator in ima žice kot praviš.Če je tako potem grejo 3 rumene na stator (dol proti agregatu)rdeče/bele grejo skupaj in so plus(+) zelene grejo skupaj in so minus(-),tako bo sigurno delalo. AMPAK malo sem zbegan ker po spominu ima X9 regulator od "Ducati energia"(ITL),kar si pa ti napisal je "Shingenden"(Jap)in naj bi imal še črno žico!?(dober regulator-Honda XX,VFR..)V tem primeru bi se moral dodatno konzultirat kaj z osmo žico.LP
Butnglavc Objavljeno Maj 26, 2012 Opozori Objavljeno Maj 26, 2012 No, pa se razpleta. Ugotovil sem, da je šlo statorsko navitje. Ali pozna kdo koga, ki ugodno previja te zadeva. Hvala za info. lp A
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se