Skoči na vsebino

POIZKUSIMO PREŽIVETI


klimbra

Priporočene objave

Pozdravljeni motosvetovci, ki sejete v tej temi!

(Za moje neurejeno nakladanje se že vnaprej opravičujem!)

Dokaz več, da imamo "divjaki na dveh kolesih" tudi takšne osebnostne kvalitete, kot so odgovornost, sočutje, previdnost, vest .......... in seveda veselje do življenja, pri čemer vedno delujemo skozi množico kompromisov: ali pomeni, da ŽIVIM življenje v polnosti, če se furam blizu 200kmh skozi naselje, in mi je kri zamenjal adrenalin, pa še obračajo se full za menoj, al' pa pomeni UŽIVATI življenje, da se vsedeš na motor, se po polminutnem timeoutu z zaprtimi očmi na prižganem motorju, zaveš svojega dejanja, da si se s tem, ko se vsedel na motor in se boš odpeljal, izpostavil dosti večjemu riziku, kot sicer in obenem še svoje minljivosti in majhnosti v celotnem universumu (to prakticiram jaz in mi pomaga, da vozim dosti bolj umirjeno, kot me včasih mika), .... j***š mnenje drugih udeležencev v prometu, ki te izzivajo in se voziš svojim sposobnostim primerno ali dostikrat pod tem nivojem (no pri tem je hudič vprašanje, koliko je lahko posameznik objektiven in realen pri vrednotenju svojih vozniških sposobnosti...). Po moje je glavni dejavnik (poleg prevoženih kilometrov), ki gre v prid objektivnejšemu razsojanju in odločanju v kritičnih situacijah psiho-socilana zrelost, ki je dostikrat v korelaciji s starostjo, ni pa nujno.

(Nikol ne bom pozabil, ko sem enkrat nekje pri atomskih toplicah prehiteval zelo počasi vozečega golfa, in ga na moje nameravano prehitevanje opozoril s hupo, stari tip pa je to zgleda sprejel kot izivanje oz. preseravanje, menda, in me je začel loviti in voziti tik za mano. Na srečo to dolgo ni trajalo, ker mi je bilo že blizu trganja filma, kar se pri meni zgodi hudo redko, je pa zato takrat toliko huje. Ustavila me je namreč na vrhu nekega hriba policijska kontrola in ker sem bil bolj pozoren na onga strga cepca vzadih, ki je bil po mojem mnenju vsaj malce vinjen (to mu štejem v olajševalno okoliščino za takšno ravnanje) sem bolj pozno opazil policajevo liziko in zato močneje kot sicer zaviral iz pribl. 100kmh. Idiot za mano je seveda s svojimi refleksi crknjene krave, panično začel bremzati z zablokiranimi kolesi, in se komaj ostavil za mano s počez postavljenim golfom in to 15 metrov pred policajem, ki je vse to videl. Prav v redu se mi je zdela prisotnost policistov, da bomo to lahko razrešeili brez mojega trganja filma in da bom vidu, kolk bo idiot napihal. Ampak glej čudo od čuda, mene je ustavil, golfa pa spustil naprej (domačin pač-znano lice). Ko bi vi videli, kako je men v tistem trenutku počil ves holivodski repertoar filmov zadnjih 20.-ih let. Napizdu sem policaja, (bil je tu nekje mojih let, malce starejši mogoče), kot ščene. tipo je verjetn opazu, da nisem domačin, pa celjska registracija, pa take reči, pa ko je slišal, da mi naj on da urno svoje podatke, da bom za to njegovo ravnanje ga nagradil z vednostjo njegovega komandirja o tej stvari, se je začel nekaj izgovarjati, da ni videl, vedel, slišal, razumel in ko si je potem še upal poporositi za dokumente, sem ga vprašal, če se heca in naj kr pripravi lisice, če jih hoče dobit. Ko je končno uvidel "mojo prijetno naravo" v Z******I situaciji in dojel svoje za moje interese neprimerno (ne)ravnanje, se je spomnil me pomiriti s stavkom, ki je padel kot strela z jasnega: " Potem pa, srečno vožnjo Vam želim, gospod!", kar me je zopet šokiralo, ker sem se pripravljal na daljši boj za "sveto pravico", pa še to željo sem skoraj hotel sprejeti kot zajebancijo. Na srečo je seveda nisem in sem se malce zventiliran in naadrenaliziran odpeljal, v stilu naj ti bo, zmene policajsko! (no, nočem posploševati na vso policajsko gnad, ker imam tudi nekaj znancev med njimi, ki so prav v redu ljudje). Verjetno je v tisti situaciji dosti pomenilo dejstvo, da je bil drug policaj v prižganem avtu z zaprtimi šipami in imel v obravnavi enga drugega voznika in ni slišal mojega slonjega rjovenja na njegovega "nar'tabolšga prjatla", ker bi mu drugače verjetno takoj prisokčil na vsaj "moralno pomoč". Uf, sem se izpisal! Sej vam ni treba brat in se matrat, dragi moji. Ne bom zameru.

Hotu sem pa s tem povedat, da:

- ni nujno, da je starost zadosten pogoj za pametno vožnjo, je pa večinoma potreben pogoj.

- mentalna zrelost se dostikrat napačno premosorazmerno povezuje s starostjo

zravn pa še:

- ni nujno hitra vožnja nevarna vožnja (lep primer je dal RAN- vse priznanje za tvoj prispevek) ; huje je, če nekdo, ki ni vajen hitre, a varne vožnje, začne divjati;

- vsaj tolikšen del pozornosti, kot jo usmerjaš na cesto pred seboj, jo usmerjaj tudi na dogajanje ob cesti(neprednostne ceste, pešci, domače in manj domače živali in pdb.;

- v kolini ne gledaj samo na avto pred seboj ampak , če se da, obvezno vsaj dva tri vozila naprej;

- ne pričakuj, da bo v kakšni konfliktni situaciji med udeleženci v prometu, prišla pomoč od tanm, kjer bi morala (policija), ... tudi zaradi tega, ker si pa ti le "divjak na motorju";

- in še ena moja posebna; nikol si ne misli,

- da vozilo, ki ti vozi nasproti po svojem pasu, ne bi mogel nenadoma zaviti na tvoj pas in

- da si tako hitr, da ti ne bi bilo treba občasno pogledati v vzratna ogledala.

In še eno preverjanje, ali si vozil kolikor toliko varno: po vožnji moraš biti utrujen, pri tem ne mislim toliko fizično kot psihično utrujen zaradi koncetracije, ki si jo kuril ves čas med vožnjo.

lp, Krotilec slonov

ŽElim Vam prijetno vožnjo,.... in po pameti, prosim... , no pa po cest tudi....

Vaš krotki Krotilec slonov <-> Dei-chi

..... Kdor se zadnji smeje se najslajše smeje..., al pa ta zadnmu potegne za kva se gre ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Predvidevajmo!!! Ne vidi nas več kot polovica voznikov, ko prihajamo za njimi. Prej nas podo slišali kot pa videli kljub prižgani luči.

Priporočljivo je tudi, da imaš prižgano dolgo luč, motor v ustrezni prestavi, ki omogoča dovolj dobre pospeške in ustrezno glasnost in predvsem je treba gledati, kaj počne voznik.

Ko se voziš (pa četudi par sekund) za nekom in vidiš, da voznik sopotniku nekaj razlaga z rokami, si prižiga čik, se ubada z radijem/klimo/whatever dobro premisliš, preden ga boš sploh šel prehiteti.

Enkrat sem potem namesto da bi eno takšno voznico prehitel, začel iskati prostor, kamor se bom izognil, če se bo zapičila v šleperja nasproti. V zadnjem trenutku je avto spravila nazaj na desno stran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Predvsem predvidevanje dogodkov v naprej in upoštevanje, da so vsi udeleženci v prometu od pešca naprej neprestana grožnja varnosti

Ne pozabi na živali (domače in divje). Eden bolj groznih občutkov je bil, ko sem ponoči z >100 km/h izven naselja takoj za ovinkom poletel s čoperjem preko crknjenega odraslega jazbeca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klimbra:

ne bom nič dodala ker je bilo že skoraj vse napisano in rečeno...mogoče samo to FANTJE IN DEKLETA PAMET V GLAVO IN DESNO ROKO!!!

pa pazite nase ker drugi ne bodo na vas.

dr.looney

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Dumbo":

Klimbra:

Jap glede zrelosti, sicer ne vem kako to deluje pri naših vrlih "moto-mamah", ... za moški del bi samo neki še dodal, ... dejmo se zavedat da mamo vsi v sebi vsaj delcek sindroma Petra Pana - večnega otroka, brezglavega in neodgovornega obnašanja, ... DEJMO ŠE TO UPOŠTEVATI, KO KROTIMO SAMI SEBE, heh ker znajo te lastnosti v najbolj neprimernih situacijah priti na dan, če jih podcenjujemo ali negiramo, da jih nosimo v sebi.

*****

Come in peace or stay at home! (oz. potem Medo, ostane doma in si enega u miru narola!! )

Popravil/a - zoolo dne 24/04/2002 ob 17:03:52

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me veseli, da je osveščenost med nami motoristi na precej visoki ravni (pa lahko bi bla še na višji), ker če se sami ne bomo čuval nas ne bo nihče drug. Je pa res, da lahko še tako paziš, pa te vseeno zadane. Na cesti je pač vsepreveč budal.

Naj bodo naša pota lepa, zanimiva in predvsem VARNA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot so rekli že pred mano, popolna varnost na motorju ne obstaja. Vožnja z motorjem je neke vrste hazard - lahko igraš po pravilih in brez napak, pa vseeno izgubiš, če ti Fortuna ni naklonjena. Ta rizik spada zraven, torej take it or leave it! Največ kar lahko narediš je da si z vožnjo po pameti izboljšaš statistične možnosti. Pa s tem niti slučajno ne mislim vožnje po omejitvah, ampak da veš, kaj si lahko v določeni situaciji privoščiš in česa ne in poskušaš predvideti napake drugih. Sam nisem bil v petih letih nikoli na tleh po lastni krivdi (moram potrkat), pa čeprav nisem med najpočasnejšimi. Dvakrat pa sem jih že kasiral zaradi nesposobnih avtomobilistov. Ko so me po drugi nesreči (totalka z mojim legendarnim GPZ-jem) spraševali, če bom zaključil bikersko karijero, sem se spomnil starega kavbojskega reka: tudi najboljšega konj vrže iz sedla, a samo reva se ne spravi nazaj gor (pa tudi tistega od Nietzcheja: kar te ne ubije, te naredi močnejšega), in začel šparat za nov motor (ko si enkrat zasvojen, ti ni več pomoči, ne glede na tveganje). Torej, dekleta in fantje, predvsem pamet v glavo in upajmo na najboljše!

Uzdaj se u se i u svoje kljuse!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Pa tudi tistega od Nietzcheja: kar te ne ubije, te naredi močnejšega. ...in začel šparat za nov motor (ko si enkrat zasvojen, ti ni več pomoči, ne glede na tveganje).

That's what I'm saying!!! Once a biker, always a biker!

LP duhc

Once a biker, always a biker!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je, da je do vsakega motorja potrebna določena mera spoštovanja. Kajti ko izgubiš spoštovanje, boš izgubil tudi del takoimenovanega "zdravega strahu", ki deluje kot varovalka v nas samih. Sigurno leta dodajo velik del k zdravemu razmišljanju. Fantje in dekleta se s starostjo in izkušnjami, ki jih pridobivajo v življenju, postopoma tudi zavedajo kaj pomeni biti ŽIV in možnosti, ki se odpirajo pred teboj, a lahko ostanejo neizkoriščene, ker...

Merilo dobrega motorista jemlje vsak od nas po svojih principih. Za mene je dober motorist tisti, ki obvlada svoj motor tako pri zelo majhnih kot tudi večjih hitrostih, ve kako se obnaša pri ekstremnem zaviranju, zna predviteti nevarne situacije, pa četudi se mu nekateri smejijo v njegovih dejanjih. Toda oseba, ki ima vse te karakteristike in ki na koncu sezone postavi svoj motor v garažo brez padca, ta ima najlepši nasmeh v mestu in zavist v marsikateri glavi.

Največ nesreč se pripeti v začetku in proti koncu sezone? V začetku zato, ker smo še malo zimski in okorni, na koncu zato, ker imamo v mislih da že popolnoma obvladamo situacijo in motor, izgubimo ti "zdravi strah" in prestopimo mejo, ki je sploh možna. Kar se tiče sreče je pa tako. Vsega lepega je enkrat konec, tudi pri sreči je tako. Ko jop enkrat pokuriš, je smola naslednja stopnja. Žal edino ne moremo nikoli vedeti, koliko smo je že pokurili.

Srečno in varno sezono vsem skupaj

fly with wind

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Toda oseba, ki ima vse te karakteristike in ki na koncu sezone postavi svoj motor v garažo brez padca, ta ima najlepši nasmeh v mestu in zavist v marsikateri glavi.

quote:

Kar se tiče sreče je pa tako. Vsega lepega je enkrat konec, tudi pri sreči je tako. Ko jop enkrat pokuriš, je smola naslednja stopnja. Žal edino ne moremo nikoli vedeti, koliko smo je že pokurili.

quote:

Srečno in varno sezono vsem skupaj

fly with wind

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobena umetnost in hrabrost ni navijati plin do konca in se cez.To zna vsak. Prava umetnost je brzdati zeljo po norih hitrostih in nori voznji po cesti, pa tudi upostevanje omejitev hitrosti in prometnih oznacb. Ce bi se vsi tega drzali, bi bilo tudi veliko manj smrtnih izidov na nasih cestah tako s strani motoristov kot tudi ostalih udelezencev v prometu. Vsekakor je bolje priti na cilj par minut ali tudi pol ure kasneje kot pa nikoli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu,pa bi sam en nasvet tlele takim motoristom k sm sam :D torej mlajsim,ce se da pelte vsaj prvih neki fur z izkusenejsimi motoristi,pa udelezte se ksne varne voznje :OK: !

lp by Python

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne me ne O:-) le zakaj,najbrz ker nimam take masine :cry: da bi me lah uzel :devil:

bom pa poskrbel da ko jo enkrat dobim,se prklopm enmu pa ga bom pol za njemu gonu :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne me ne O:-) le zakaj,najbrz ker nimam take masine :cry: da bi me lah uzel :devil:

bom pa poskrbel da ko jo enkrat dobim,se prklopm enmu pa ga bom pol za njemu gonu :devil:

To je največja kozlarija, ki jo lahko narediš! :angry:

Onemu, vajenemu bo zneslo in če ne bo uvideven do tebe, se zna zgoditi, da bo tebi zneslo v jarek ali v še bolj neugodno situacijo. Najprej previdno in počasi po znanih cestah preizkušati in graditi svojo tehniko. Brez prilagajanja tempu drugih. Šele po tem skupinske vožnje z motoristi, ki bodo upoštevali pravila vožnje v skupinah in se držali tempa najmanj izkušenega med njimi. Žal je takih strpnih motoristov malo! :angry: To pravilo mora veljati VEDNO IN POVSOD!! Sicer raje ostani zadaj in brez želje dohitevanja vozi pod svojimi zmogljivostmi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ad1.VOZIMO DEFENZIVNO!!!!!!!!!!!!... tudi tako se lahko hitro pripeljemo na cilj,in vožnja ne izgubi na svoji privlačnosti!

ad2.ZAŠČITNA OPREMA NAJ BO NAJPOMEMBNEJŠA OBLEKA MOTORISTA!!!!!!..... KO SEM PRIČENJAL SVOJO MOROTISTIČNO KARIERO,MI JE IZKUŠENI MOTORIST POVEDAL LEP STAVEK.......NAJRAJE SE TI NAREDI NESREČ TAKRAT,KO BOŠ SKOČIL SAMO PO KISLO SMETANO V 300 M ODDALJENO TRGOVINO!!!!!!!

ad3.VOŽNJA PO ZADNJEM KOLESU je sicer znak,da obvladamo motor v celoti.......ni pa to način prevažanja po mestnih ulicah med avtomobilisti.Saj je lepo , če te kolegi hvalijo in deklice skrivajo svoje vlažne hlačke,samo , ko boste zaradi svoje ali tuje napake izgubili življenje bo samo en komentar......SAJ JE DOBR VOZU,SAMO BIL JE TOTALN NORC!!!!!!!!

ad4.Toplo vreme in deklica na sovoznikovem sedežu je krasna zadeva.SAMO VIHRANJE NJENIH DOLGIH LAS v vetru sredi ljubljanskih cest je enako kot ruska ruleta.V trenutku lahko ti lasje postanjeo samo krvava gmota sredi ceste.Vozite prijateljice,samo opremite jih vsaj s čelado in ledvičnim pasom(posledice bodo čutile kasneje.....verjemite).

ad5.ČELADA NI OKRAS ZA NA MOTOR,ALI NA KOMOLEC.Verjamem mladim,da so prepričani,da so njihove glave zelo trde(predvsem prebivalcem Šetpanjca ali fužin),vendar ob dobronamernem nasvetu starejšega motorista ni najlepše.....pa tudi po bontonu.....,da ga pošljete u pizdu materinu in jebi se starac,ko ti je kriv , da cvikaš........NE NIČ NE CVIKAM,SAMO RAD BI ŠE ŽIVEL.

ad6.ALKOHOL = SMRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ad7.NE PUSTITE SE SPROVOCIRATI.......vozite svoj tempo,to da je nekdo hitrejši od vas ni najhujša žalitev v življenju.Prav tako pa tudi zaradi tega nimate prev nič manj jajc......morda samo večjo pamet in možnost za daljše življenje.

ad8.PROMETNI ZNAKI IN TALNE OBELEŽBE niso postavljeni ali narisani zato,da bi ceste lepše izgledale.Neprekinjena črta ne pomeni,da je to trasa za motorista,pač pa pomeni,da ta odsek pač ni primeren za prehitevanje,iz kakršnega koli vzroka že!!!!!!

ad9.To da te je avtomobilist opazil v vzvratnem ogledalu še ne pomeni,da imaš prosto pot.Dokler ti ne nakaže,da je pripravljen svoj ego spustiti na nižji nivo in se ti ne umakne vsaj malo v desno,GA NIKAR NE PREHITEVAJTE NA SILO!!!!!!!!LAHKO VAM IZ GOLE OBJESTNOSTI ZAPELJE PROTI SREDINI.

ad10.PRIPOROČAM OBISK LEGANOVE ŠOLE VARNE VOŽNJE......vsaj ogled le te,če vam je finančni zalogaj prehud,pa potem pogovor s tistimi,ki so ga obiskovali,pa morda tudi treniranje nekje kjer so za to možni pogoji.CESTA NI POLIGON!!!!!!!!!!!!!!

Toliko od mene.....morda se bo pa kdo vsaj malo zamislil!!!!!!!!!!!

Klimbra..in Chupa Cups.....čisto oralno zadovoljstvo

Še eno moje skromno zapažanje:

ad 11. MOTORIST NIMA NIKOLI PREDNOSTI - kajti, kaj ti pomaga, če ti na grobu piše:

imel je prednost, naj počiva v miru

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno moje skromno zapažanje:

ad 11. MOTORIST NIMA NIKOLI PREDNOSTI - kajti, kaj ti pomaga, če ti na grobu piše:

imel je prednost, naj počiva v miru

In ta je bil dober motorist :?

Škoda, da se je samo enkrat to zgodilo :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 19 let pozneje...
pred 20 urami, Frenk 67 pravi:

IMG_1306.jpeg

 🤣  pohvalno, v bistvu ta strokovna ekipa pomaga pri  zmanjševanju števila prometnih nesreč in žrtev na cestah 👍  lahko bi celo ustanovili kakšen Strokovni Inštitutu za konzumacijo enormnih količin alkohola v dobrodelne namene  :)  in dobili denar od države, ker se žrtvujejo za druge 😜

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Luka66 pravi:

 🤣  pohvalno, v bistvu ta strokovna ekipa pomaga pri  zmanjševanju števila prometnih nesreč in žrtev na cestah 👍  lahko bi celo ustanovili kakšen Strokovni Inštitutu za konzumacijo enormnih količin alkohola v dobrodelne namene  :)  in dobili denar od države, ker se žrtvujejo za druge 😜

velik nas je tukaj, ki bi pomagali tudi prostovoljno :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!