Skoči na vsebino

Grobnik


a

Priporočene objave

Kdo je vozil tisto Agusto ki tamle med slikami? Kak slovenec? Če kdo ve slučajno...

Eno avgusto sem vidu nekje v avstrijskem ali nemskem taboru...najbrz ravno ta.. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če piše GEORG na plastiki je "verjetno malo verjetno"da je to neki SLO junak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje a ma kdo tisto stran od nekega yoshimura al yoshusuka racing (al kar pač že je), ki od 9.11.2007 pa do 11.11.2007 na grobniku organizira vikend. Ker oglas sem opazil je kar čudežno zginil :unsure:

Hvala

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ima kdo koledar koliko se da letos se kaj peljat po Grobniku, kak trening oz. karkoli da se da na stezo...

LP;Rock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo koledar koliko se da letos se kaj peljat po Grobniku, kak trening oz. karkoli da se da na stezo...

LP;Rock

na strani od grobnika poglej..100x že objavljeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

uf ja grobnik.... svetovno je tam.... še bolš pa bi blo če bi biu moto GP še

tam dol..... nažalost pa je proga preveč nevarna.... kukr jz vem je baje neki zavoj (ovinek al kk se že reče) kriu :cry: :cry: drugač pa.... z eno besedo.... GROBNIK JE ZAKON

nuc-grobni.jpg m57-grobni.jpg aqf-grobni.jpg enq-grobni.jpg 8yt-grobni.jpg ufff koga si želim tuki gor vidt.... najbolšega v moto GP.... Valentina Rossija.... car ka pa druzga!!!! :OK: :OK: :OK: :P :P

Popravljeno . Popravil RockGirl69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav !!!

Pozavalce grobnika bi prosil za kakšen nasvet glede dirkališča, ovinkov, izbire gum in možnih nevarnosti. Prav tako me zanimajo vaše izkušnje iz dirk ali pa treningov !!!

Hvala za odgovore !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav !!!

Pozavalce grobnika bi prosil za kakšen nasvet glede dirkališča, ovinkov, izbire gum in možnih nevarnosti. Prav tako me zanimajo vaše izkušnje iz dirk ali pa treningov !!!

Hvala za odgovore !!!

Malo bolje moraš povedati kaj želiš delati na grobniku. Dirkati ali se samo peljati?

Glede ovinkov je težko povedat karkol, ker vsakemu ustreza drug. V tem primeru je najboljše da se prvih 10 krogov voziš postopoma hitreje in boš najboljše spoznal ovinke in vse nevarnosti. Mogoče bi sam izpostavu vstop v ciljno ravnino, kjer motor ful trese zarad naroglanega asfalta... Gume so pa za grobnik najboljše kar Dunlop sportmaxx gp (seveda če se gre za dirke). Kej več pa lahko povejo tudi Salsa, Jure007, Gorgh pa ostali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav !!!

Pozavalce grobnika bi prosil za kakšen nasvet glede dirkališča, ovinkov, izbire gum in možnih nevarnosti. Prav tako me zanimajo vaše izkušnje iz dirk ali pa treningov !!!

Hvala za odgovore !!!

Hja, mal bol specifično, kaj misliš glede ovinkov? Grobnik ima kombinacijo hitrih in počasnejših zavojev. Najbolj počasna sta sigurno 180 stopinjska (tako imenovana Riješki in Zagrebški ovinek), morda je eden izmed zahrbtnih tudi prvi desni ovinek v "luknji", kateri je odnesel že dosti dirkačev v peskovnik, pa tudi vstop v luknjo iz kominacije šikane zna bit za nekega začetnika lahko zoprn. Prvi zavoj po ciljni se zna zakomplicirati pri poznem zaviranju nekega začetnika, ker je asfalt tam mal naguban, tako, da motor lepo zapleše (lahko se pomalo postavlja tudi na prvo kolo) in se lahko kaj hitro zgodi, da sam vstop v zavoj postane preozek :)

Kar se tiče nevarnosti: ravno taka je nevarnost, kot na vsakem dirkališču. Eno večjih nevarnosti predstavljajo tako imenovani "turistični" vozniki, če se med njimi vozijo tisti, ki piso že obvladajo. Saj se začetniki nemalokrat preveč ozirajo nazaj in v dobri veri, da se umaknejo hitrejšemu, se na žalost velikokrat umaknejo na napačno stran. Zato je za začetnika najbolje, da pelje svojo linijo in se ne ozira preveč na hitrejše, ker kdor je hitrejši, ga bo z lahkoto prehitel kjerkoli. Kake druge nevarnosti na samem Grobniku ne vidim. Če pa že pride do padca, pa je to treba že prej vzeti v zakup. Bolje pasti na Grobniku in se povaljati v peskovniku, kot pa na cesti pasti pod kolesa tovornjaka.

Kar se gum tiče bi jaz za Grobnik izbral Medium, lahko tudi Hard, definitivno pa nebi vzel mehkejše različice, saj jo grob asfalt prehitro "poje". Pa ne izberi kake Preparelli firme (Pirelli), raje Dunlop.

Tolk o tem, zdej pa še ostali povejo svoje mnenje in potem si pripravljen na rekorde ;)

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure tukile nimaš čist prav, za hladno vreme je res medium al pa medium hard, samo v vročini pa obveznom mehko gumo na felgo, drugače je hiter konc.

Sliši se zlo nelogično, ampak je tako.

Mislim, da je Mare Jerman to dober občutu, ko je zmago zapravu z nepravo izbiro gume. Še 2. je bil na koncu komi, mogu bi pa pomest z italjančki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se strinjam s tabo Salsa.

Jest sm napisu glede na to, da Milan M. očitno ni neki dirkač, morda le ljubitelj vožnje po dirkališču (morda se motim, ne vem, ker ga ne poznam). :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se gum tiče bi jaz za Grobnik izbral Medium, lahko tudi Hard, definitivno pa nebi vzel mehkejše različice, saj jo grob asfalt prehitro "poje". Pa ne izberi kake Preparelli firme (Pirelli), raje Dunlop.

Dunlop je za postavljanje časa na grobniku sigurno najboljša izbira, za začetnika pa najslabša saj njenega gripa v zavojih ne bo izkoristil na ravninah pa tudi ne bo odpiral gasa do konca ker ni vajen tega da je motor pri hitrosti tako nemiren zato je Pirelli, Bridgeston, Michelin za začetnika sigurno bolj prijazna varjanta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RVT nemiren, ker višine ne štimajo.

Če menjaš znamko gum morš obvezno višine prilagodit, ker drugače potresava na ravninah pri večji hitrosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, to sem jaz lani opazil. Prej sem vozil Supercorse sc1/sc2 potem pa sem probal Sportmax 209GP (190/60, 120/70) in ugotovil ravno to kar pravite. Gume dajejo res zanesljiv občutek v ovinkih, vendar pa na pospeševanjih iz Šikane in iz Zagrebškega (mimo uvoza v bokse) krmilo zelo trese zaradi česar seveda nisem izkoristil popolnoma moči motorja.

Salsa lahko mogoče kak nasvet kako prilagodiš višino oz kje zadaj ali spredaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure tukile nimaš čist prav, za hladno vreme je res medium al pa medium hard, samo v vročini pa obveznom mehko gumo na felgo, drugače je hiter konc.

Sliši se zlo nelogično, ampak je tako.

Mislim, da je Mare Jerman to dober občutu, ko je zmago zapravu z nepravo izbiro gume. Še 2. je bil na koncu komi, mogu bi pa pomest z italjančki.

ee s to trditvijo mam "problem" že skor celo poletje. fulkratni državni prvak, pro superbajk prvak, u glavnem pilot z vso kredibilnostjo, je tole ocenil za popolno blesarijo. on pravi, za grobnik, dunlop medium-hard. (jaz nevem, ker ne vozim) en drug kolega, daleč od tega de bi bil počasne, je sredi poletja nataknil dunlop GP-soft. po treh, šterih krogih, je guma zgubila grip, in se iz ovinka ni dalo več pospeševat. s medium-hard je isti dan vozil precej hitreje...tako da...jaz ne razmem NIČ.

po vaše, kaj bi blo za nataknit v nedeljo? trdo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tehle pogojih sigurno hard al pa medium hard, če bi blo cca. 15 °C.

Vse je odvisn od temperature asfalta.

Verjetno je prava odločitev 3167 al pa še trša, mogoče endurance compound? Mogoče ma tvoj prjatu Marjanček kako gumo v garaži, ki bi ti sigurno pasala......

Popravljeno . Popravil salsa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RVT nemiren, ker višine ne štimajo.

Če menjaš znamko gum morš obvezno višine prilagodit, ker drugače potresava na ravninah pri večji hitrosti.

Verjetno fant ne bo dol prletu z dirkalnim motorjem in vzmetenjem podprtim z telemetrijo, ker verjetno pol nebi tukaj spraševal. In če bo šel dol kot začetnik in amater verjetno ni kakšen ekspert za to in zato sm napisal, da ne Dunlop ker druge pnevmatike se lepše peljejo na "nenastavljenem " motorju. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!