Skoči na vsebino

Grobnik


a

Priporočene objave

ker me ne poznate !!! Nisem še vozil po dirkališču, imam pa željo zato se tudi zanimam. Ker bom sigurno drugo leto nekajkrat na Grobniku pa zbiram informacije, ki bi lahko najbolj pomagale..

Je pa res, da imam na cesti že kar nekaj izkušenj in sem kot nekateri včasih že prehiter, zato bi rad izkusil ovinke tudi na dirkališču, zaenkrat kot hobi voznik, kasneje pa mogoče v kaki dirki !!!

Ker se pač rad hitro peljem !!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ma tvoj prjatu Marjanček kako gumo v garaži, ki bi ti sigurno pasala......

Mogoče sem zamešal, a se tu pogovarjata o Malecu? Kaj on še vozi kje? Od njega pa se že res ni dolgo nič slišalo,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče sem zamešal, a se tu pogovarjata o Malecu? Kaj on še vozi kje? Od njega pa se že res ni dolgo nič slišalo,

Glede na to da je cartman iz postojne mislim da kr o njemu... Če me spomin ne vara se je pred časom neki vozu rekreacijsko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče sem zamešal, a se tu pogovarjata o Malecu? Kaj on še vozi kje? Od njega pa se že res ni dolgo nič slišalo,

Še občasno vozi. Ravno zadnjič je bil menda 2. na eni dirki, se mi pa ne sanja za kaj se je šlo, ali je bilo amatersko ali kaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jure tukile nimaš čist prav, za hladno vreme je res medium al pa medium hard, samo v vročini pa obveznom mehko gumo na felgo, drugače je hiter konc.

Sliši se zlo nelogično, ampak je tako.

To tudi meni nikakor ni razumljivo. Ne trdim, da ni tako, ker se itak ne spoznam ravno na te zadeve, me pa zanima zakaj ob vročini mehko gumo, kadar je pa bolj hladno pa tršo in ne obratno. Bi bil zelo vesel, če se ti da obrazložit tole, lahko tudi na PM, da ne bomo preveč off topic.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me pa zanima zakaj ob vročini mehko gumo.

LP

Ker se mehka guma lepo podaja in prilagaja podlagi, trdo pa začne "trgat" ker ni tako prožna in je hitr z njo pol konec, kar je prbližn tko k z vsako stvarjo k jo natrgaš gre dost lažje pol naprej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm tudi meni ni bilo vedno to jasno in mi še sedaj ni popolnoma. Je morda tu kaj veze tudi z pregrevanjem gume?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm tudi meni ni bilo vedno to jasno in mi še sedaj ni popolnoma. Je morda tu kaj veze tudi z pregrevanjem gume?

ta teorija je, po moje, postavlena na glavo. ampak, tud s papirjem pokrit, okoli obrnjen kozarec, drži vodo. tako de... jaz se v polemike nebom spuščal. Marjan se pripravllja na novo sezono. Lani je bil bolniški. Dirka ki jo je omenjal Dex je bla Đuro-Bobo na Grobniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se mehka guma lepo podaja in prilagaja podlagi, trdo pa začne "trgat" ker ni tako prožna in je hitr z njo pol konec, kar je prbližn tko k z vsako stvarjo k jo natrgaš gre dost lažje pol naprej...

Mene bega predvsem to, zakaj ob vročini dat poleg vsega še mehko gumo gor. Jasno mi je sicer, da je od podlage odvisno kakšne gume se bolj obnesejo gor in verjamem, da so ponekod boljša izbira soft, le to me bega zakaj pri nižjih temperaturah hard in ne soft oziroma obratno.

Kako to, da se mehka guma ob vročini ne pregreje? Poleti, ko je bil še Mobikrog odprt smo bili dol in je bil z nami tudi Misty z dirkalno R6 ter imel ob precej vročem dnevu motor obut v ene soft gume.. To se je kar cufalo in topilo, skratka soft izbira ni bila prava..

Enako na Racelandu, kolega s SM, zadaj Michelin Power Race soft, gumo je kar trgalo stran..

Jaz sem skozi mislil, da je do teh pojavov prišlo zaradi premehke gume ob prevročih temperaturah okolja in posledično podlage. Se pravi, bi bilo s tršo še slabše?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enako na Racelandu, kolega s SM, zadaj Michelin Power Race soft, gumo je kar trgalo stran..

Jaz sem skozi mislil, da je do teh pojavov prišlo zaradi premehke gume ob prevročih temperaturah okolja in posledično podlage. Se pravi, bi bilo s tršo še slabše?

Sicer smo offtopic...ampak smo itak ze dolg... ja dejanu je gumo kar cufal...medtem ko je mojo diablo superbike SC2 komaj proti koncu nekako za silo normalno segrelo...??se pravi da trsa nebi bla lih bolsa izbira?oz ni bla...sicer vrjamem nasvetom ampak govorim kaj se je men dogajal iz prakse :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem sicer bolj počasen nedeljski pilot, ampk če na grobniku dam pri 30 stopinjah dunlop GP soft na motor mi po parih krogih začne gumo trgat in motor postane nevozen... Z medium teh problemov ni!

Kaj je krivo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem sicer bolj počasen nedeljski pilot, ampk če na grobniku dam pri 30 stopinjah dunlop GP soft na motor mi po parih krogih začne gumo trgat in motor postane nevozen... Z medium teh problemov ni!

Kaj je krivo?

Miha, prehitr si ratu :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst ne vem no...tut recimo na špilu superbike 2001 piše: Soft - low temperatures, medium - medium temperatures, hard - hot temperatures.

Mislm sej itaq se ne da to z špilom primerja, sam vseen pomoje nebi kar nekaj pisal tm....

treba kr direkt na dunlop prašat. Se kdo javi? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst ne vem no...tut recimo na špilu superbike 2001 piše: Soft - low temperatures, medium - medium temperatures, hard - hot temperatures.

Mislm sej itaq se ne da to z špilom primerja, sam vseen pomoje nebi kar nekaj pisal tm....

treba kr direkt na dunlop prašat. Se kdo javi? :whistle:

a nisi ti kao nek racer? al bol wanna be

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a nisi ti kao nek racer? al bol wanna be

Nas pa ti prosim razsvetli z pojasnitvijo kakšne gume se priporoča za kakšne temperature? Mi smo recimo letos na panonija ringu lepo vozili z gumo 3167, medtem ko jo je na grobniku začelo trgat. Morda ima pa le grobnik tak asfalt da tako trga gumo??

Popravljeno . Popravil gapi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nas pa ti prosim razsvetli z pojasnitvijo kakšne gume se priporoča za kakšne temperature? Mi smo recimo letos na panonija ringu lepo vozili z gumo 3167, medtem ko jo je na grobniku začelo trgat. Morda ima pa le grobnik tak asfalt da tako trga gumo??

ne morem, sem šele začetnik in se ne ukvarjam s tem profesionalno in vas žal zaenkrat še ne morem razsvetliti

samo zdelo se mi je, ker se ti s tem ukvarjaš že vrsto letu, da bi moral nekak vedeti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bral poste nazaj bi prebral, da celo vem katere gume se kdaj rabijo, vendar pač ne razumem zakaj je tko... In načeloma mi tudi ni treba razumeti saj ne razvijamo gum in jih ne testiramo za nobeno tovarno. Vendar ker je pač to forum, lahko diskutiramo o teh stvareh in jih poizkušamo skupaj razvozlati. Z off topic posti pa k temu glih ne pomagaš dost. Lahko pa poveš svoje mnenje kaj misliš o zgoraj napisanem.

Popravljeno . Popravil gapi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bral poste nazaj bi prebral, da celo vem katere gume se kdaj rabijo, vendar pač ne razumem zakaj je tko... In načeloma mi tudi ni treba razumeti saj ne razvijamo gum in jih ne testiramo za nobeno tovarno. Vendar ker je pač to forum, lahko diskutiramo o teh stvareh in jih poizkušamo skupaj razvozlati. Z off topic posti pa k temu glih ne pomagaš dost. Lahko pa poveš svoje mnenje kaj misliš o zgoraj napisanem.

http://www.chm.bris.ac.uk/webprojects2003/...k/compound.html

evo punce tukaj je nekaj, da ne bom OFF TOPIC

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eeh...če se hočeš voziti pri 7ih stopinjah cca. 2.07, obuješ pirelli sc1. Če voziš pri 30tih stopinjah in ciljaš na 2.00 pa obuješ sc3. Praksa. (panonnija)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem sicer bolj počasen nedeljski pilot, ampk če na grobniku dam pri 30 stopinjah dunlop GP soft na motor mi po parih krogih začne gumo trgat in motor postane nevozen... Z medium teh problemov ni!

Kaj je krivo?

30 stopinj na Grobniku je za GP soft premalo(bolj je važna temp.asfalta)GP soft je za svinjsko vročino cca 40 st./Grobnik,tedaj pa dela guma noro

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem sicer bolj počasen nedeljski pilot, ampk če na grobniku dam pri 30 stopinjah dunlop GP soft na motor mi po parih krogih začne gumo trgat in motor postane nevozen... Z medium teh problemov ni!

Kaj je krivo?

Grobniški asfalt...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!