Milan M. Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 ker me ne poznate !!! Nisem še vozil po dirkališču, imam pa željo zato se tudi zanimam. Ker bom sigurno drugo leto nekajkrat na Grobniku pa zbiram informacije, ki bi lahko najbolj pomagale.. Je pa res, da imam na cesti že kar nekaj izkušenj in sem kot nekateri včasih že prehiter, zato bi rad izkusil ovinke tudi na dirkališču, zaenkrat kot hobi voznik, kasneje pa mogoče v kaki dirki !!! Ker se pač rad hitro peljem !!! :whistle:
Jure007 Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 Mogoče ma tvoj prjatu Marjanček kako gumo v garaži, ki bi ti sigurno pasala...... Mogoče sem zamešal, a se tu pogovarjata o Malecu? Kaj on še vozi kje? Od njega pa se že res ni dolgo nič slišalo,
gapi Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 Mogoče sem zamešal, a se tu pogovarjata o Malecu? Kaj on še vozi kje? Od njega pa se že res ni dolgo nič slišalo, Glede na to da je cartman iz postojne mislim da kr o njemu... Če me spomin ne vara se je pred časom neki vozu rekreacijsko...
Jure Objavljeno December 8, 2007 Opozori Objavljeno December 8, 2007 Mogoče sem zamešal, a se tu pogovarjata o Malecu? Kaj on še vozi kje? Od njega pa se že res ni dolgo nič slišalo, Še občasno vozi. Ravno zadnjič je bil menda 2. na eni dirki, se mi pa ne sanja za kaj se je šlo, ali je bilo amatersko ali kaj drugega.
Jure Objavljeno December 8, 2007 Opozori Objavljeno December 8, 2007 Jure tukile nimaš čist prav, za hladno vreme je res medium al pa medium hard, samo v vročini pa obveznom mehko gumo na felgo, drugače je hiter konc. Sliši se zlo nelogično, ampak je tako. To tudi meni nikakor ni razumljivo. Ne trdim, da ni tako, ker se itak ne spoznam ravno na te zadeve, me pa zanima zakaj ob vročini mehko gumo, kadar je pa bolj hladno pa tršo in ne obratno. Bi bil zelo vesel, če se ti da obrazložit tole, lahko tudi na PM, da ne bomo preveč off topic. LP
RVT Objavljeno December 8, 2007 Opozori Objavljeno December 8, 2007 me pa zanima zakaj ob vročini mehko gumo. LP Ker se mehka guma lepo podaja in prilagaja podlagi, trdo pa začne "trgat" ker ni tako prožna in je hitr z njo pol konec, kar je prbližn tko k z vsako stvarjo k jo natrgaš gre dost lažje pol naprej...
gapi Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Hm tudi meni ni bilo vedno to jasno in mi še sedaj ni popolnoma. Je morda tu kaj veze tudi z pregrevanjem gume?
Cartman Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Hm tudi meni ni bilo vedno to jasno in mi še sedaj ni popolnoma. Je morda tu kaj veze tudi z pregrevanjem gume? ta teorija je, po moje, postavlena na glavo. ampak, tud s papirjem pokrit, okoli obrnjen kozarec, drži vodo. tako de... jaz se v polemike nebom spuščal. Marjan se pripravllja na novo sezono. Lani je bil bolniški. Dirka ki jo je omenjal Dex je bla Đuro-Bobo na Grobniku.
Jure Objavljeno December 9, 2007 Opozori Objavljeno December 9, 2007 Ker se mehka guma lepo podaja in prilagaja podlagi, trdo pa začne "trgat" ker ni tako prožna in je hitr z njo pol konec, kar je prbližn tko k z vsako stvarjo k jo natrgaš gre dost lažje pol naprej... Mene bega predvsem to, zakaj ob vročini dat poleg vsega še mehko gumo gor. Jasno mi je sicer, da je od podlage odvisno kakšne gume se bolj obnesejo gor in verjamem, da so ponekod boljša izbira soft, le to me bega zakaj pri nižjih temperaturah hard in ne soft oziroma obratno. Kako to, da se mehka guma ob vročini ne pregreje? Poleti, ko je bil še Mobikrog odprt smo bili dol in je bil z nami tudi Misty z dirkalno R6 ter imel ob precej vročem dnevu motor obut v ene soft gume.. To se je kar cufalo in topilo, skratka soft izbira ni bila prava.. Enako na Racelandu, kolega s SM, zadaj Michelin Power Race soft, gumo je kar trgalo stran.. Jaz sem skozi mislil, da je do teh pojavov prišlo zaradi premehke gume ob prevročih temperaturah okolja in posledično podlage. Se pravi, bi bilo s tršo še slabše?
Fabo Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 Enako na Racelandu, kolega s SM, zadaj Michelin Power Race soft, gumo je kar trgalo stran.. Jaz sem skozi mislil, da je do teh pojavov prišlo zaradi premehke gume ob prevročih temperaturah okolja in posledično podlage. Se pravi, bi bilo s tršo še slabše? Sicer smo offtopic...ampak smo itak ze dolg... ja dejanu je gumo kar cufal...medtem ko je mojo diablo superbike SC2 komaj proti koncu nekako za silo normalno segrelo...??se pravi da trsa nebi bla lih bolsa izbira?oz ni bla...sicer vrjamem nasvetom ampak govorim kaj se je men dogajal iz prakse :wacko:
m1ha Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 Jaz sem sicer bolj počasen nedeljski pilot, ampk če na grobniku dam pri 30 stopinjah dunlop GP soft na motor mi po parih krogih začne gumo trgat in motor postane nevozen... Z medium teh problemov ni! Kaj je krivo?
ZOX Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 Jaz sem sicer bolj počasen nedeljski pilot, ampk če na grobniku dam pri 30 stopinjah dunlop GP soft na motor mi po parih krogih začne gumo trgat in motor postane nevozen... Z medium teh problemov ni!Kaj je krivo? Miha, prehitr si ratu :OK:
m1ha Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 Miha, prehitr si ratu :OK: Sej to me skrbi, ker pravijo da soft dela v vročini samo če se hitro peleš... očitno sem še prepočasen...
gapi Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 jst ne vem no...tut recimo na špilu superbike 2001 piše: Soft - low temperatures, medium - medium temperatures, hard - hot temperatures. Mislm sej itaq se ne da to z špilom primerja, sam vseen pomoje nebi kar nekaj pisal tm.... treba kr direkt na dunlop prašat. Se kdo javi? :whistle:
Matex_46 Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 jst ne vem no...tut recimo na špilu superbike 2001 piše: Soft - low temperatures, medium - medium temperatures, hard - hot temperatures.Mislm sej itaq se ne da to z špilom primerja, sam vseen pomoje nebi kar nekaj pisal tm.... treba kr direkt na dunlop prašat. Se kdo javi? :whistle: a nisi ti kao nek racer? al bol wanna be
gapi Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 (popravljeno) a nisi ti kao nek racer? al bol wanna be Nas pa ti prosim razsvetli z pojasnitvijo kakšne gume se priporoča za kakšne temperature? Mi smo recimo letos na panonija ringu lepo vozili z gumo 3167, medtem ko jo je na grobniku začelo trgat. Morda ima pa le grobnik tak asfalt da tako trga gumo?? Popravljeno December 10, 2007. Popravil gapi
gapi Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 Aja da dodam, da so ble na grobniku enake temperature kot na panoniji.
Matex_46 Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 Nas pa ti prosim razsvetli z pojasnitvijo kakšne gume se priporoča za kakšne temperature? Mi smo recimo letos na panonija ringu lepo vozili z gumo 3167, medtem ko jo je na grobniku začelo trgat. Morda ima pa le grobnik tak asfalt da tako trga gumo?? ne morem, sem šele začetnik in se ne ukvarjam s tem profesionalno in vas žal zaenkrat še ne morem razsvetliti samo zdelo se mi je, ker se ti s tem ukvarjaš že vrsto letu, da bi moral nekak vedeti
gapi Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 (popravljeno) Če bi bral poste nazaj bi prebral, da celo vem katere gume se kdaj rabijo, vendar pač ne razumem zakaj je tko... In načeloma mi tudi ni treba razumeti saj ne razvijamo gum in jih ne testiramo za nobeno tovarno. Vendar ker je pač to forum, lahko diskutiramo o teh stvareh in jih poizkušamo skupaj razvozlati. Z off topic posti pa k temu glih ne pomagaš dost. Lahko pa poveš svoje mnenje kaj misliš o zgoraj napisanem. Popravljeno December 10, 2007. Popravil gapi
Matex_46 Objavljeno December 10, 2007 Opozori Objavljeno December 10, 2007 Če bi bral poste nazaj bi prebral, da celo vem katere gume se kdaj rabijo, vendar pač ne razumem zakaj je tko... In načeloma mi tudi ni treba razumeti saj ne razvijamo gum in jih ne testiramo za nobeno tovarno. Vendar ker je pač to forum, lahko diskutiramo o teh stvareh in jih poizkušamo skupaj razvozlati. Z off topic posti pa k temu glih ne pomagaš dost. Lahko pa poveš svoje mnenje kaj misliš o zgoraj napisanem. http://www.chm.bris.ac.uk/webprojects2003/...k/compound.html evo punce tukaj je nekaj, da ne bom OFF TOPIC
krava Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 eeh...če se hočeš voziti pri 7ih stopinjah cca. 2.07, obuješ pirelli sc1. Če voziš pri 30tih stopinjah in ciljaš na 2.00 pa obuješ sc3. Praksa. (panonnija)
600rrc Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 Jaz sem sicer bolj počasen nedeljski pilot, ampk če na grobniku dam pri 30 stopinjah dunlop GP soft na motor mi po parih krogih začne gumo trgat in motor postane nevozen... Z medium teh problemov ni!Kaj je krivo? 30 stopinj na Grobniku je za GP soft premalo(bolj je važna temp.asfalta)GP soft je za svinjsko vročino cca 40 st./Grobnik,tedaj pa dela guma noro
salsa Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 Cca 45 °C in več mora met asfalt za meduim soft, pol pa lepi.....
2384nsdf83 Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 Jaz sem sicer bolj počasen nedeljski pilot, ampk če na grobniku dam pri 30 stopinjah dunlop GP soft na motor mi po parih krogih začne gumo trgat in motor postane nevozen... Z medium teh problemov ni!Kaj je krivo? Grobniški asfalt...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se