Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
ma pr Đurotu je vse naključno. resno. lani je bil kolega trikrat tam, z istim motorjem, pa nit enkat ni mogu vozit enake klase. suzuki je mel poliestre in akrapoviča. z lučmi. prvič je biu serija, naslednič proserija in đuro stock?!?!?!? naslednjič tud to ni šlo več, in je bil open. vedno je bil obut u sportmax gp gume s profilom. Prosenik je nastopu v dunlop cupu, jih nabil ko kekce, in bil naknadno diskvalificiran ker ma "licenco za vozt štajerski pokal" :eek: kaos brez primere

če se ne motim po prostornini ločijo do 600 in do 1000 ccm obstaja pa miljon različnih klas. poglej na motohappening.com

Cartman ne žalt HAPPENING-a tam veljajo svetovna pravila organizacija je pa zrihtana v sekundo!!!

Objavljeno (popravljeno)
Mislim, da lahko tapravi voznik z vsakim serijskim motorjem na Grobniku doseže čas 1:35 al pa še manj. Se pravi, limit motorja je nad limitom večine nas amaterskih dirkačev/voznikov, zato je vsakršno pretirano metanje denarja v ne vem kakšne vse super-duper elektronike, vzmetenja,... skoraj malo odveč (škodijo pa ne). Raje ta denar investirajte v dober amortizer krmila in gume ter bencin in samo vozite, vozite,... Ni boljše frizure kot trening in navoženost.

To je pa čisto res. Dokler se ne voziš konstantno nekega časa, je brezveze dodelovati motor. Najbolj pri času pripomore pravilno naštelana amortizacija, ki je vredna več kot recimo 20-30 hp. Npr. Koršič se je letos z serijsko Hondo CBR 600rr prelu 1.33.8xx, pa mamo gor samo Ohlins amortizer in druge vzmeti v vilicah, ter hrc elektroniko (ki pa ni naštelana prov nič :unsure: ) in pa akrapovič izpuh. Pa je vseeno končal supersport prvenstvo Alpe Adria na 8. mestu skupno. Pa tudi Albreht se na svojem suzukiju pelje odlično, pa mislim da je čisto serijski. Tko da tut če kdo dobi v roke od Camleka SBK motor, nej ne pričakuje da bo pa rekorde postavlu.

Popravljeno . Popravil gapi
Objavljeno
...zato imam plane za naslednjo sezono zelo obetavne :naughty:

Vsako leto v off season imamo vsi velike plane, ko je pa treba plane izpolnit pa vedno nekaj pride vmes :headbang:

Objavljeno

ne vem...jst sem jih že počas izpolnjeval letos :trance_33_sleep:

potreben je pa denar kar že vsi dobro vemo,čas se pa že nekako najde

Objavljeno
ne vem...jst sem jih že počas izpolnjeval letos :trance_33_sleep:

potreben je pa denar kar že vsi dobro vemo,čas se pa že nekako najde

Držim pesti da jih uresničiš, pa še enkrat čestitke za izboljšavo časa na Grobniku (nisi bil lani še okoli 1:4XX?)

Objavljeno

Jest mam pa eno vprašanje kar se tiče stroškov. Morda bo zvenelo malce smešno.

Koliko v povprečju stane dirkat po grobniku? :) Tko en tak okviren seštevek stroškov me zanima.

Motor bi imel izključno samo za na pisto in tudi kupil bi takega, ki je že pripravljen za tja. Recimo kaj takega:

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1772055

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1730508

Začetni vložek naj bi bil do nekje 5k€. Kolikšni so pa mesečni stroški? Torej gume, servisi, prijavnina, kakšne takse, prevozi itd.

Ne bi se ukvarjal profesionalno, ampak bi se recimo 2x - 3x na mesec čez poletno sezono prišel gor zgonit, da to ne počnem na naših cestah.

Objavljeno (popravljeno)
Jest mam pa eno vprašanje kar se tiče stroškov. Morda bo zvenelo malce smešno.

Koliko v povprečju stane dirkat po grobniku? :) Tko en tak okviren seštevek stroškov me zanima.

Motor bi imel izključno samo za na pisto in tudi kupil bi takega, ki je že pripravljen za tja. Recimo kaj takega:

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1772055

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1730508

Začetni vložek naj bi bil do nekje 5k€. Kolikšni so pa mesečni stroški? Torej gume, servisi, prijavnina, kakšne takse, prevozi itd.

Ne bi se ukvarjal profesionalno, ampak bi se recimo 2x - 3x na mesec čez poletno sezono prišel gor zgonit, da to ne počnem na naših cestah.

Stane te točno toliko kot si pripravljen dat!

Motor lahko kupiš za par tisoč€, gume rabljene za 100€, in še vsakič 100€ za pisto... ena skrajnost!

Lahko pa nov motor za 12000€ pa še ene tri tisočake daš nanj, pa vsakič dve zadnji pa eno sprednjo gumo 500€! Pa si zračunaj je čisto enostavna matematika samo seštevanje!

LP Miha

Popravljeno . Popravil m1ha
Objavljeno
Stane te točno toliko kot si pripravljen dat!

Motor lahko kupiš za par tisoč€, gume rabljene za 100€, in še vsakič 100€ za pisto... ena skrajnost!

Lahko pa nov motor za 12000€ pa še ene tri tisočake daš nanj, pa vsakič dve zadnji pa eno sprednjo gumo 500€! Pa si zračunaj je čisto enostavna matematika samo seštevanje!

LP Miha

tko nekak, sam da seštevanja ni pa ni konc......... :(

Objavljeno (popravljeno)

Recimo da motor že imaš:

- dan vožnje 100 eur ( Pannonia , Grobnik) Marof cca 25 eur

- najem kombija cca 50-70 eur na dan ( ali pa kupiš prikolico pa kljuko na avto, to te bo stalo od 500-700 eur)

- gume nove set cca 250-300 eur, ali rabljene cca 100-150 eur set

- grelci gum cca 300 eur

- bencin, cca 20 litrov na dan vožnje

Popravljeno . Popravil BIZIXXX
Objavljeno

jest k sm bl amater me obisk grobnika pride tm cirka 350 eur :rolleyes:

rablene gume ene 100,pista 100,bencina za ene 100,prevoz do dol pa ene dva tanka na pisti,pa dol kj v usta,po grlu si pa tm nek :whistle:

Objavljeno

na zadnje me je pršl vse skupi ,s tem da imam vse svoje(prikolica) 1000eur

Objavljeno

Je 31.10 pista frej?

bo kdo točno vedu dan prej,poklical dol?

ns misli par jit dol pa bi blo fajn prej vedt da namo sam kot gledalci dol... :hmm:

Objavljeno

Samo eno gorenjsko vprašanje:

Če se vzame trening za 1h ali 2h; kako se preverja čas na progi oz. veljavnost karte?

Al pa po kmečk: a se lahko z 1h treningom ceu dan švercaš?

Objavljeno
Samo eno gorenjsko vprašanje:

Če se vzame trening za 1h ali 2h; kako se preverja čas na progi oz. veljavnost karte?

Al pa po kmečk: a se lahko z 1h treningom ceu dan švercaš?

sam ti si ga pa res gorenc

drgač pa če maš srečo se da :whistle:

Objavljeno
Samo eno gorenjsko vprašanje:

Če se vzame trening za 1h ali 2h; kako se preverja čas na progi oz. veljavnost karte?

Al pa po kmečk: a se lahko z 1h treningom ceu dan švercaš?

Te cajte si zamudil ;) ..... če kupiš 1 urico dopoldan lahko voziš zadnjo dopoldansko uro ...in po tem sistemu za 2 uri zadnje dve dopoldanski uri ......

Objavljeno
Te cajte si zamudil ;)

Ahh, kje so ti časi, ko se jo to dalo :D

Objavljeno

Jst mam pa en drug vprašanje...

Motor imam odjavlen... me pa mika da bi šel 31.10 vozit.... je kakšna možnost spravt neregistriran motor čez mejo in nazaj?

Hvala

LP

Objavljeno
Jst mam pa en drug vprašanje...

Motor imam odjavlen... me pa mika da bi šel 31.10 vozit.... je kakšna možnost spravt neregistriran motor čez mejo in nazaj?

Hvala

LP

atakarnet al kuko se že temu reče si zrihtej

Objavljeno
atakarnet al kuko se že temu reče si zrihtej

kaj je to in kje to dobim :D

Objavljeno
kaj je to in kje to dobim :D

Začasni izvozni dokument. Dobiš na gospodarski zbornici npr.

Objavljeno (popravljeno)
atakarnet al kuko se že temu reče si zrihtej

ATAcarnet, greš ga iskat na gospodarsko zbornico slovenije, v LJ,v pritličju.....................

no jst sm ATA carnet enkrat doma pozabu, pa sm šele na meji opazu pol sm pa kr po domače - ako prođe-prođe:

cariniku na Rupi sm kar na blef reku, da je motor reg, pa je ratal,ker ni paperjev gledu..................sam ne me prašat kaj bi blo če nebi ratal, pa me tut glih ne zanima najbolj :trance_33_sleep: ........... ko sem stvar vseeno mal prespal sm se odloču , da tega drugič ne bom več naredu, kaj veš kwa si lahko "brati kroati" al pa naši smrkci na meji, pol spomnejo, tko da..........sam se odloči

Popravljeno . Popravil nejc
Objavljeno

Kolk pa pride ta ata karnet?Ko mislim da ni glih pocen?Pa kolk časa velja?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!