Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

sej ti si druzga kt predstavljat ne moreš..

Objavljeno

Potrobi enkrat ko me boš videl na cesti pa bova rešila na hitro

Objavljeno
Pa oba, avto in motor naj bosta za isto vredost, potem bomo pa vidl kater je hitrejši. :grim :kva2:

Le kako lahko primerjaš avtomobil-motor po nabavni vrednosti.Nov moped 50 ccm za cca 2000€ in avto iste vrednosti ?????Ali pa nov moped 1000 ccm za 12000€ in avtomobil iste vrednosti(raznorazni mali fiati,opli,renaulti,....) z 50-70 kW in 1000 +kg teže??????

Objavljeno
Pa oba, avto in motor naj bosta za isto vredost, potem bomo pa vidl kater je hitrejši. :grim :kva2:

Pa najboljš, če imata še oba samo en par koles, a? :krneki:

Objavljeno

V najbolj limit-extremni verziji od obeh, avta in motorja, bo avto vedno hitrejši. Pa naj bo to pista, drag race, končna hitrost... you name it. Pač fizika.

Objavljeno (popravljeno)

Tega noben ne zanika, pri raznih dirkalnih športnih avtomobilih je potem tu še downforce, ipd, kar motor ne bo nikoli imel..

Ampak če se ne motim smo začeli debato s primerjavo časov serijskega športnega avtomobila in serijskega športnega motorja. Pač če vzameš npr GSXR1000, ki je nekaj običajnega med SS motorji in npr M3, ki je nekaj "običajnega" med športnimi avtomobili, potem avto na Grobniku nima za burek. Ne hodit ven z extremi kot je Enzo, ki že ni več samo športni avtomobil, ampak je skoraj dirkalnik, vreden je 1mio EUR, da si ga pa sploh lahko kupil si moral pa že prej imet toliko Ferrarijev v lasti. Ne moreš to primerjat s serijskim SS motorjem. Vzemi potem za primerjavo kakšno maloserijsko GP repliko, ki ji 1.30 verjetno ne bo problem..

Pa že serijski 10k eur vreden SS je kos Enzotu sodeč po posnetkih in časih :)

Skratka štiri kolesa so hitrejša, ko se menimo o dirkanju na najvišjih nivojih. Ko se pa menimo o športnem motorju in športnem avtomobilu, katere je videti na cestah in ki si jih navadni smrtniki (seveda tisti z bolj polno denarnico) lahko privoščijo, pa ni dileme, kdo bo prej prišel okoli Grobnika :)

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno
Tega noben ne zanika, pri raznih dirkalnih športnih avtomobilih je potem tu še downforce, ipd, kar motor ne bo nikoli imel..

Ampak če se ne motim smo začeli debato s primerjavo časov serijskega športnega avtomobila in serijskega športnega motorja. Pač če vzameš npr GSXR1000, ki je nekaj običajnega med SS motorji in npr M3, ki je nekaj "običajnega" med športnimi avtomobili, potem avto na Grobniku nima za burek. Ne hodit ven z extremi kot je Enzo, ki že ni več samo športni avtomobil, ampak je skoraj dirkalnik, vreden je 1mio EUR, da si ga pa sploh lahko kupil si moral pa že prej imet toliko Ferrarijev v lasti. Ne moreš to primerjat s serijskim SS motorjem. Vzemi potem za primerjavo kakšno maloserijsko GP repliko, ki ji 1.30 verjetno ne bo problem..

Pa že serijski 10k eur vreden SS je kos Enzotu sodeč po posnetkih in časih :)

Skratka štiri kolesa so hitrejša, ko se menimo o dirkanju na najvišjih nivojih. Ko se pa menimo o športnem motorju in športnem avtomobilu, katere je videti na cestah in ki si jih navadni smrtniki (seveda tisti z bolj polno denarnico) lahko privoščijo, pa ni dileme, kdo bo prej prišel okoli Grobnika :)

končno eden ki se mu da pisat in še kaj pametnega napiše!

A letos boš kaj tiščal?

Objavljeno (popravljeno)
Potrobi enkrat ko me boš videl na cesti pa bova rešila na hitro

Bosta, ja :whistle:

Popravljeno . Popravil mashina
Objavljeno
končno eden ki se mu da pisat in še kaj pametnega napiše!

A letos boš kaj tiščal?

Ja iskreno upam, da kaj več kot lansko leto :D Sicer časa ne bo na pretek zarad faksa, ampak če bodo finance se bo kakšen vikend tu pa tam že našel frej. Čene drugače, bom pa zate in ostale naše prišel kaj navijat ;)

Objavljeno (popravljeno)
Tega noben ne zanika, pri raznih dirkalnih športnih avtomobilih je potem tu še downforce, ipd, kar motor ne bo nikoli imel..

Ampak če se ne motim smo začeli debato s primerjavo časov serijskega športnega avtomobila in serijskega športnega motorja. Pač če vzameš npr GSXR1000, ki je nekaj običajnega med SS motorji in npr M3, ki je nekaj "običajnega" med športnimi avtomobili, potem avto na Grobniku nima za burek. Ne hodit ven z extremi kot je Enzo, ki že ni več samo športni avtomobil, ampak je skoraj dirkalnik, vreden je 1mio EUR, da si ga pa sploh lahko kupil si moral pa že prej imet toliko Ferrarijev v lasti. Ne moreš to primerjat s serijskim SS motorjem. Vzemi potem za primerjavo kakšno maloserijsko GP repliko, ki ji 1.30 verjetno ne bo problem..

Pa že serijski 10k eur vreden SS je kos Enzotu sodeč po posnetkih in časih :)

Skratka štiri kolesa so hitrejša, ko se menimo o dirkanju na najvišjih nivojih. Ko se pa menimo o športnem motorju in športnem avtomobilu, katere je videti na cestah in ki si jih navadni smrtniki (seveda tisti z bolj polno denarnico) lahko privoščijo, pa ni dileme, kdo bo prej prišel okoli Grobnika :)

Točno to sem jaz hotel povedat z tistim, da naj bosta avto in motor iste vrednosti, samo ti si se malo bolje raspisal. :worship:

Popravljeno . Popravil KUŠČAR
Objavljeno

Ariel Atom vs CBR 600 RR

Zanimiv video, tudi avto ni najdražji, podobno se obnesejo tudi razni Westfieldi, Caterhami, Super 7,...

Avte na progi najbolj tepe prevelika teža. Zgoraj omenjeni jo nimajo, so pa veliko bolj stabilni na zaviranju in v ovinku. Od motorja seveda. So pa primerjave med avtom in motorjem dosti neumesne, nekateri hočejo naj bo avto za isto ceno kot motor, potem naj še na motor dajo tri sopotnike, kot v M3... Že s samo enim sopotnikom se motorju precej podrejo vozne lastnosti, pri avtu te razlike ne bo.

Še za konec debate: dam vam pa prav, da bo motor za 10.000€ hitrejši kot avto za 10.000€. :worship:

Objavljeno

a na grobniku tud v zimskih časih vozjo???

učerej sm vidu na uncu enga nemca pa 2 dirkalna motorja na prikolci :worship:

vrjetno je šu glih iz grobnika

Objavljeno
a na grobniku tud v zimskih časih vozjo???

učerej sm vidu na uncu enga nemca pa 2 dirkalna motorja na prikolci :worship:

vrjetno je šu glih iz grobnika

Na Grobniku se vozi skozi celo leto vendar imajo v času od 25 12 2008 do 12 01 2009 progo zaprto zaradi praznikov in "vdrževalnih" del.

Objavljeno

Še nisem peljal na Grobniku,vendar mislim da je mal bolš motorist vedno hitrejš od mal bolšga voznika športnega avta na tej progi,ki je bolj odprta,za druge ne vem.Tudi na posnetkih je tako,le ferari fxx je imal čas okoli 1.30,samo to je oblečena formula. :rolleyes:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sam imam motor in avto približno iste vrednosti - uživam pa v/na obeh :)

Se pa v avtu počutm precej bolj varno :D

Objavljeno

auto za DTM gre 1:30:XX, saleen gre 1:32:00, megane RS, un pokalni, mal napihnjen, 1:35:XX, Pokalni clio pa se pelje mal nad 1:44:00. te rezultate so vozili na CEZ dirkah.

dost bol enostavno bi bilo, če bi lahko pogledali rezultate (neobstoječega) državnega prvenstna.

Objavljeno

Nove četudi športne avte je nesmiselno primerjat z motorji,ker imajo preveč krame,ki preveč zviša težo.S tem pa niso več konkurenčni!Naprimer bmw M1 stari je bolj konkurenčen kot novi m3

Avti kot pa je ariel atom,Ulitima gtr,megabusa,lotus seven,caterham r500,fisher,murtaya,GTM,GTS,Marlin,Tiger teh firm je dost!Tem firmam motor na pisti enostavno ne more parirat.S tem,da so to avti od 15,000eu v kitu tudi manj pa do ariela 50,000!

@Dex ferrari enzo ima tudi Požar iz Kopra pa nima še katerga drugega ferrarija tako,da...mogoče le reklamni trik :hmm:

ultima gtr je poceni pa velik bolj gre!Na top gear pisti je enzo zgubil za okoli 7sekund

@cartman a to saleen s7?Iz kod pa je bil?

Objavljeno
Nove četudi športne avte je nesmiselno primerjat z motorji,ker imajo preveč krame,ki preveč zviša težo.S tem pa niso več konkurenčni!Naprimer bmw M1 stari je bolj konkurenčen kot novi m3

Avti kot pa je ariel atom,Ulitima gtr,megabusa,lotus seven,caterham r500,fisher,murtaya,GTM,GTS,Marlin,Tiger teh firm je dost!Tem firmam motor na pisti enostavno ne more parirat.S tem,da so to avti od 15,000eu v kitu tudi manj pa do ariela 50,000!

@Dex ferrari enzo ima tudi Požar iz Kopra pa nima še katerga drugega ferrarija tako,da...mogoče le reklamni trik :hmm:

ultima gtr je poceni pa velik bolj gre!Na top gear pisti je enzo zgubil za okoli 7sekund

@cartman a to saleen s7?Iz kod pa je bil?

najprej glede Požarja, ki ni iz Kopra. Predn je kupil Enza, je bil lastnik rabljenega F50. kupil, napisal nase, plačal enza, prodal F50. statistiki in pravilom je zadostil.

saleena je vozil ta model

Objavljeno
najprej glede Požarja, ki ni iz Kopra. Predn je kupil Enza, je bil lastnik rabljenega F50. kupil, napisal nase, plačal enza, prodal F50. statistiki in pravilom je zadostil.

saleena je vozil ta model

:worship: nisem vedel,ko ga ne poznam.

Ta tip pa ma statistiko :worship: saleen mi je zakon sem ga v živo videl v Munchenu!Kak pa glas :worship:

En link,da vidite kakšne mašine dajo angleži v te lahke avte.Rezultat? 1000konjev 500kg cena,če ga sam sestaviš okoli 50000eu KLIK

Kot zanimivost v teh avtih so uporabljeni serijski zadnji amortizerji od motorjev na vseh štirih kolesih.

Objavljeno (popravljeno)

Sem videl da imajo na Grobniku open pracitce days. Je kdo kaj vozil? Se kaj dogaja dol? Šel bi mal uč vržt - izlet pa to :)

LP Rok

Popravljeno . Popravil Kawl
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Sem videl da imajo na Grobniku open pracitce days. Je kdo kaj vozil? Se kaj dogaja dol? Šel bi mal uč vržt - izlet pa to :)

LP Rok

Res noben ne ve če se kaj dogaja dol'? rad bi šel mal privijanje poslušat :)

Objavljeno

A ti misliš da se bo po tem vremenu kaj dogajalo? :hmm:

Počaki še kakšen mesec. :yawn:

post-2615-1233386036_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!