crusty Objavljeno November 20, 2012 Opozori Objavljeno November 20, 2012 Jutri pa mal pogledat,če je dol še res zgodnja jesen katerga boš pa jutr žgal.....bavarca a R6?
bagio Objavljeno November 20, 2012 Opozori Objavljeno November 20, 2012 katerga boš pa jutr žgal.....bavarca a R6? Zaenkrat še kr R6,morem še mal kondicije in moči nabrat za bavarca
motolover Objavljeno November 20, 2012 Opozori Objavljeno November 20, 2012 Jaz bi v petek skočil dol za eno uro. Ker ne gonim tako intenzivno, kot ostali , se lahko vozakam pol ure, malo pretegnem in še potem še 20 minut. Kaj mi svetujete glede gum? Gor imam Conti Sport Attack, grelcev nimam.
Deadeye Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 Jaz bi v petek skočil dol za eno uro. Ker ne gonim tako intenzivno, kot ostali , se lahko vozakam pol ure, malo pretegnem in še potem še 20 minut. Kaj mi svetujete glede gum? Gor imam Conti Sport Attack, grelcev nimam. Moje skromno mnenje je, da brez gpracer oz. race gum(cont race attack, metz k3,...) dol nimaš kaj iskat...
gsxf750 Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 Moje skromno mnenje je, da brez gpracer oz. race gum(cont race attack, metz k3,.. .) dol nimaš kaj iskat... Se ne strinjam s to izjavo. Ne gredo vsi gor dirkat na polno. Višje gor je post z linkom do dirke open 10.11.12 za Štajerski pokal Kot zadnji je srebrna VFR obuta v RoadSmart2 in je krožil brez problemov. Čas je na grabar sport. 7.11.12 je bil kot sosed Italjan z R1 (2009 ali mlajša) z GPjkam in brez grelcev. Ko jih je ogrel je krožil s časi 1:37, ponavljajoče. Je pa bil v prvih dveh krogih videti kot turist. Problemov nobenih razen mokrega zagrebškega. Očitno ve kako zadevi streč. Na Bobotu v oktobru je Italjan na gixxerju 600 ves dan vozil s SportSmart-kami pa jih ni uničil, časi so bili pa malo pod 1:50. Ne vzpodbujam brezglavih dejanj, se je le treba zavedati omejitev ali lepše, zmožnosti opreme s katero razpolagaš in seveda ves dan obdržati trezno glavo.
motolover Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 Sem bil tudi jaz zadnič dol in vprašal vulkanizerja na progi glede gum. Rekel mi je naj kar lepo vozim, če nimam namena peljati dirke. Naredil sem 4x 20 minut turistične vožnje in gume niso delale nobenih problemov. Moram povedati, da bi mi gume lahko tudi prodal, ker sva bila po telefonu za to zmenjena. Izkazal se je kot zelo fer in očitno dobro pozna razmere na Grobniku.
motolover Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 Vprašanje glede gum sem postavil, da izvem kaj lahko pričakujem, če se bom z njimi peljal dlje kot recimo 30 minut. Ima kdo izkušnje s takimi gumami in daljšo vožnjo na Grobniku? Saj bi dol ostal dlje, ampak me baše čas in moram zjutraj delati, skočiti dol in priti nazaj na delo. Zato bi mi bila ena ura vožnje na progi ravno prav.
Spider™ Objavljeno November 23, 2012 Opozori Objavljeno November 23, 2012 Jaz bi na tvojem mestu vozil 3-4 kroge, šel dol gume pogledat ter jih ohladit, pa spet... moje mnenje
Pervy Objavljeno November 23, 2012 Opozori Objavljeno November 23, 2012 Vprašanje glede gum sem postavil, da izvem kaj lahko pričakujem, če se bom z njimi peljal dlje kot recimo 30 minut. Ima kdo izkušnje s takimi gumami in daljšo vožnjo na Grobniku? Saj bi dol ostal dlje, ampak me baše čas in moram zjutraj delati, skočiti dol in priti nazaj na delo. Zato bi mi bila ena ura vožnje na progi ravno prav. Vsaka ti čast če boš lahko pol ure skupaj vozil skoncentrirano in na polno. Jaz bi si planiral 15 min pa najmanj 15 min pavze itd. razen če imaš ful kondicije in izkušenj. Dokler ne probaš ne veš kako ti koncentracijo in moč pobere par min vožnje na polno. Demon in Cartman 2
Sebastjan Objavljeno November 23, 2012 Opozori Objavljeno November 23, 2012 Po mojem če ne voziš na grobniku Dunlop potem res lahko sam krožiš po pisti in čakaš da je konec tiste ure k si jo plačal.Tko sm jaz enkrat naredu z enimi Michelin gumami in mi je reku tam vulkanizerček dečko ti vozi samo polako.In res je bolš bi bilo da se sploh nism gor spravil.
motolover Objavljeno November 23, 2012 Opozori Objavljeno November 23, 2012 Ne vidim razloga, da bi vozil na polno. Je še kaj drugega luštno v življenju kot razbiti motor in sebe. Pa tudi km delam zadnja leta premalo, da bi ga žgal na polno. Moja ideja Grobnika je, da se lahko vozim na urejeni cesti in kontroliranem okolju brez traktorjev, listja in seveda radarjev. Saj vem, star sem že... No, danes zaradi službe nisem mogel, mogoče skočim dol v nedeljo. Si bom vsaj lahko vzel več časa. Vulkanizerju tam doli lahko naredim veselje in zamenjam gume. Zadnjič sem se peljal 4 x po 20 minut, jasno kot ata, in Sport Attack se niso nič pritoževale. Le enkrat je malo odneslo, BMW to sam uredi z elektroniko in takoj ovzame gas. Takrat sem šel takoj dol in malo počakal. Drugače je pa zdaj v teh temperaturah najbrž glede gum drugače kot poleti in se ne pregrejejo tako hitro. fasttrack 1
gsxf750 Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 Po mojem če ne voziš na grobniku Dunlop .... test na Grobniku še česa drugega: http://www.motopuls.hr/testovi/razno/testovi-guma/2608-natjecateljske-gume.html sax46 1
Sebastjan Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 test na Grobniku še česa drugega: http://www.motopuls....ljske-gume.html Mah vsak vozi kar mu paše se strinjaš a ne sam večina jih vozi pa dunlop vsaj na Grobniku.
nejcracing Objavljeno November 25, 2012 Opozori Objavljeno November 25, 2012 test na Grobniku še česa drugega: http://www.motopuls....ljske-gume.html Bi blo dobro če bi gdo nahitro prevedel ker ne razumem vsega, za ceno vidim da je Dunlop najdražji,
kewo Objavljeno November 26, 2012 Opozori Objavljeno November 26, 2012 Bi blo dobro če bi gdo nahitro prevedel ker ne razumem vsega, za ceno vidim da je Dunlop najdražji, Kvaliteta se plača Na Alpeadriji je pa en velik šotor pirelli zmerej....?
Cartman Objavljeno November 26, 2012 Opozori Objavljeno November 26, 2012 Grobniški asfalt je tako specifičen, da je tud ekipa ki se je po časopisih rada pohvalila, da ima uradno Pirellijevo podporo, na AA vozila Dunlopke. Ima pa uporaba kakih drugih gum že vgrajen izgovor...guma spustila, ni bla taprava .
Cartman Objavljeno November 26, 2012 Opozori Objavljeno November 26, 2012 (popravljeno) eh, dabl post. sorry Popravljeno November 26, 2012. Popravil Cartman
crusty Objavljeno November 26, 2012 Opozori Objavljeno November 26, 2012 jest pa mislim, da ta velika Dunlopova prednost na specifičnem grobniku čedalje manjša...........letos je v stock 600 na AA v hudi vročini zmagal poba ki je nataknu gor Pirelli kvalifikacijske (se pravi super mehke) vsi z gp212 so zaostali, kmalu zatem je Pirelli testiral Dečko in šel 1.31....z R6, vozi jih mislim da tudi Camlek........hrvaški rekorder Erceg pa itak z njimi je šel že 1.29.....sam pravi, da le še malo manjka do "izenačenja" teh dveh gum Sam pa sem l. 2008 ko sem začel vozil Bridgestone - slick na R6 po nekaj mesecih prlezu tja do 1.38......in niti enkrat nisem mel težave z gumami, presedlal sem na Dunlop ker sem pač poslušal "bolj modre" .......po moje za čase okoli 1.40......je kar nekaj gum dobrih in kvalitetnih ne sam Dunlop gsxf750 in predragkp 2
gsxf750 Objavljeno November 26, 2012 Opozori Objavljeno November 26, 2012 (popravljeno) Pirelli tudi Camlek ... tudi jest slišal. videl na track dayih na Grobniku izdelke večine glavnih proizvajalcev. Ne preferiram nikogaršnje le resnične podatke/izkušnje. Popravljeno November 26, 2012. Popravil gsxf750
gsxf750 Objavljeno November 26, 2012 Opozori Objavljeno November 26, 2012 (popravljeno) na 2.i dirki IDM kategorije, letos v Zeltweg-u, je zmagal francoz na BMWju in obutem v Michelinke. Zmaga je bila suverena tudi pred še nekak BMWji Bil med gledalci na tribuni ob enki. Popravljeno November 26, 2012. Popravil gsxf750
kewo Objavljeno November 26, 2012 Opozori Objavljeno November 26, 2012 jest pa mislim, da ta velika Dunlopova prednost na specifičnem grobniku čedalje manjša...........letos je v stock 600 na AA v hudi vročini zmagal poba ki je nataknu gor Pirelli kvalifikacijske (se pravi super mehke) vsi z gp212 so zaostali, kmalu zatem je Pirelli testiral Dečko in šel 1.31....z R6, vozi jih mislim da tudi Camlek........hrvaški rekorder Erceg pa itak z njimi je šel že 1.29.....sam pravi, da le še malo manjka do "izenačenja" teh dveh gum Sam pa sem l. 2008 ko sem začel vozil Bridgestone - slick na R6 po nekaj mesecih prlezu tja do 1.38......in niti enkrat nisem mel težave z gumami, presedlal sem na Dunlop ker sem pač poslušal "bolj modre" .......po moje za čase okoli 1.40......je kar nekaj gum dobrih in kvalitetnih ne sam Dunlop Dunlopke so za nas začetnike, ker dopustijo kakšno napako Če se ne motim, Dečko ni kej lepo zaključu pol testa...?
crusty Objavljeno November 26, 2012 Opozori Objavljeno November 26, 2012 Dunlopke so za nas začetnike, ker dopustijo kakšno napako Če se ne motim, Dečko ni kej lepo zaključu pol testa...? čas 1.31.....za 600 stock je nooor čas niti si tega ne predstavljam, po moje ti tud ne, vem le da pri takem času z takim motorjem lahko vsak meter pričakuješ kreš Pa še kar sem mnenja da za kot praviš "začetnike" ali bolj rečeno nad 1.40....je marsikatera guma ok, jaz bom ziher drug let probal še kaj drugega ker s temle dunlopom se uženu nism drag je pa tolk da zmeri notr iščem, če je kakšna zlata palca skrita GHOST RIDER 46, T, dgungi in 3 others 6
GHOST RIDER 46 Objavljeno November 27, 2012 Opozori Objavljeno November 27, 2012 čas 1.31.....za 600 stock je nooor čas niti si tega ne predstavljam, po moje ti tud ne, vem le da pri takem času z takim motorjem lahko vsak meter pričakuješ kreš Pa še kar sem mnenja da za kot praviš "začetnike" ali bolj rečeno nad 1.40....je marsikatera guma ok, jaz bom ziher drug let probal še kaj drugega ker s temle dunlopom se uženu nism drag je pa tolk da zmeri notr iščem, če je kakšna zlata palca skrita Sandi se bo treba zapelat še na kako drugo pisto, pol bo pa tut obraba manjša kewo 1
crusty Objavljeno November 27, 2012 Opozori Objavljeno November 27, 2012 Sandi se bo treba zapelat še na kako drugo pisto, pol bo pa tut obraba manjša Uf David......saj veš o tem lahko debatiramo do jutri zjutraj pa še ne bo konca.......vsakdo od nas bi to počel cele dneve in povsod, le ne vem komu to dopušča čas in še enkrat "čas" (beri €€€)....... jaz skočim le za kakšen dan dol (zvečer že nazaj na gradbišču) štartnine mam ugodne pri marsikomu tud zastonj, gume pa dobr papa to pa res...........za drugam so "investicije" precej hujše, dolge poti, štartnine da te ubije, "nekajdnevne odsotnosti"........ne da se men tega niti se ne vidim sebe kekca "tako visoko" to je za mladiče z hudo finančno podporo........veš pa tud sam da brez novih gum na dirki na drugih pistah nisi mogu računat na kakšno dobro uvrstitev pa smo spet tam.......
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se