Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Grobnik sutra... :OK:

Objavljeno

Jst bom tudi dol jutri ampak pridem najbrz kasno, pa vprasanje ce bom sel na pisto. Se grem pa samo drazit, kaj qurz.. :P

Kako vas prepoznam? :unsure: Jst sm taki ku na slikci.. :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Mogoče sem spregledal.....kako delajo fantje na premontaži gum spodaj , da po nepotrebnem ne letam doma

okrog?

S tem mislim predvsem na stranske učinke na feltne...

Popravljeno . Popravil Red
Objavljeno

Zeleni dan - pa 90 motoristov me je skor kap! Greva z bizixxx-om vplačat ob enih pa pravi bejba da može tek od 4-5ih :blink:. Sva pol prepričala redarja, da greva lahko od 3-4 čeprav sva jo gor zbrisala že ob 2h pa nije ništa rekao... good man!

Za informacijo:

Na Grobniku so spremenili način zakupa steze, tako, da italjančki sedaj plačajo vnaprej, kar pomeni, da ne bo več last minute cancellations, in to v nadeljevanju pomeni, da kar je zelenih dni v kolendarju - je to-to! To pa zopet pomeni, da ful folka že vnaprej ve kdaj ti dnevi so in bo puno-puno motorista :angry2:.

No ja, 130km po stezi sva pa le naklepala, je blo kr kul, za cajte postavljat glih ni blo (gužva), tajmer z-master dela in to dva reciverja na en transmitter (ker eni pravte da dela eni pa da ne), sesul so se trije tacajt k sva bla midva gor (samo enega so v rešilcu odpeljal), nazaj-grede je pa mal zebl ampak ni blo krize - nice day in all. :OK:

Objavljeno

Ja, je bla kr gužva, pa kr fajn so se premetaval. Sem ene parkrat naredu sam prvi krog iz boksov, pa že rdeča zastava :angry2:

Nabral se je pa 170 km :OK: Dovolj za dušo in prve občutke Grobnika s ta novmu motorjem (Skupno sem bil pa 2x gor - prvič še čist nov na motorju)

Če potegnem črto, uspešen dan, veliki užitki, moped je ostal cel, pa pridružu sem se skupini pod 2.00.00.

Slikce pa nažalost nobene, je fotoaparat ostal doma.

Objavljeno

Res je blo velik motorjev... preveč... sploh pa so tisti 30 let stari oldtimerji delali gnečo... v glavnem, v praktično celem dnevu sem lahko odpeljal 2 kroga brez da bi na koga naletel.

209GP so zakon :OK: !

Objavljeno

Pa gužvo enkrat popovne sta delala tut dva favorita z Varaderoti :lol1:

Objavljeno

Hooj fantje !

Konec Aprila bo izpit in registracija suze, tak da se lahko kaj vidimo dol.

Grem pa sploh probat kako se vozi po pisti za prvikrat..Boste mi dali kake nasvete ..

Lep dan

Objavljeno

Dirka bi morala biti že krog pred pred nesrečo prekinjena, saj je že takrat deževalo, vendar so zaj*****li redarji oz. vodja tekmovanja, ki so prepozno (tipično za ex YU) začeli mahat z rdečo zastavo za prekinitev. V taki situaciji dirkači niso vedeli ali je prekinjeno ali ne in nekateri so vozili počasi, nekateri še na polno. Potem je bil kaos. Definitivno napaka organizatorja - prepozna odločitev za prekinitev, takrat je bilo že prepozno.

Sploh so organizatorji na Grobniku imeli kar nekaj cvetk, slamnate bale na izhodu iz boksov (Spencerja so sneli z motorja potem ko je s kolem zadel vanjo), še "boljši" je bil slamnati zid prav tako na izhodu iz boksov. Že prvi štart 125 kubikov je šel direktno v to slamo in jo je razmetalo po celi stezi.

Sem bil na tej dirki ! Organizatorji so res dobesedno "mlatili prazno slamo" ! Rothov padec bi verjetno lahko preprečili, vendar mislim, da je prišlo do napake v komunikaciji med redarji in niso istočasno prekinili dirko. Roth je prepozno opazil, da je dirka prekinjena, zato je v trenutku trka še vedno vozil "na polno" ,tekmovalci pred njim pa ne.

Pa še en biser : ko je na Reškem ovinku padel takrat rosno mladi A. Barros z CAGIVO v razredu 500 , se je motocikel vnel, gasilec oziroma redar, pa je skakal okoli gorečega motorja in poskušal gasiti z aparatom, ki mu sploh ni izvlekel varovalke ! Ko je ugotovil kaj mora storiti, da se aparat aktivira je CAGIVA že pogorela. Na srečo Barros ni imel hujših poškodb.

Objavljeno

Oki, čist začetnik tu.. Imam gsx-r pa bi se šel enkrat rad peljat po grobniku, seveda na prosti trening..

Že prej sem v tej temi omenil, me zanima katere pogoje moraš izpoljevat da lahko greš z motorjem na pisto, namreč imam gsx-r z veliko predelavami, drugače pa čist cestni motor.

Izpita še nimam zato bi dol prišel z kombijem..

Kaj potrebujem za stopit na pisto?

P.S Šel bi okol julija enkrat..Če se lahko gre, pa da se zmenimo da gre več ljudi še z motosveta se lahko dol dobimo pa mi malo pokazete, ker imam motor s skor 150 konji pa bi se rad navadil..Noben se ni rodil pameten, tega se drzim..Nekje moraš začet..

Hvala pa lep dan vsem

Objavljeno

Oki, čist začetnik tu.. Imam gsx-r pa bi se šel enkrat rad peljat po grobniku, seveda na prosti trening..

Že prej sem v tej temi omenil, me zanima katere pogoje moraš izpoljevat da lahko greš z motorjem na pisto, namreč imam gsx-r z veliko predelavami, drugače pa čist cestni motor.

Izpita še nimam zato bi dol prišel z kombijem..

Kaj potrebujem za stopit na pisto?

P.S Šel bi okol julija enkrat..Če se lahko gre, pa da se zmenimo da gre več ljudi še z motosveta se lahko dol dobimo pa mi malo pokazete, ker imam motor s skor 150 konji pa bi se rad navadil..Noben se ni rodil pameten, tega se drzim..Nekje moraš začet..

Hvala pa lep dan vsem

Julija ne bo prav veliko prostih treningov če sploh bo kakšen.Lahko greš na motohappening 07-09.07.2006,pa takrat malo probaš v 3.skupini kjer naj bi vozili dirkači s časom nad 1.55.Drugač pa obvezno komplet oprema-čelada,kombinezon,škornji,rokavice,....Pa preden greš na pisto je fajn če malo prebereš o pravilih na stezi(pomen zastavic).

Lp

Objavljeno
Oki, čist začetnik tu.. Imam gsx-r pa bi se šel enkrat rad peljat po grobniku, seveda na prosti trening..

Že prej sem v tej temi omenil, me zanima katere pogoje moraš izpoljevat da lahko greš z motorjem na pisto, namreč imam gsx-r z veliko predelavami, drugače pa čist cestni motor.

Izpita še nimam zato bi dol prišel z kombijem..

Kaj potrebujem za stopit na pisto?

P.S Šel bi okol julija enkrat..Če se lahko gre, pa da se zmenimo da gre več ljudi še z motosveta se lahko dol dobimo pa mi malo pokazete, ker imam motor s skor 150 konji pa bi se rad navadil..Noben se ni rodil pameten, tega se drzim..Nekje moraš začet..

Zdele se mi zdi da sploh ni več prostih treningov...tko da morda panonia ring al pa hungaroring, ker grobnik je prezaseden...drugače pa kake predelave maš? Pa zelooo dvomim da ma tvoj gsx 600 blizu 150 konjev, ker tam nekje jih ima moja R6 pa nima v mašini čist nič serijskega razen bloka motorja .)

Objavljeno

Ham, ma nevem kaj je vse menjano uglavnem tudi tukaj ni veliko serijskega

Ko mi je prodajalec našteval pa me je pekla glava

No če veš da nima potem pa ima kej manj, sam pod 140 pa tudi ne

Objavljeno

Ham, ma nevem kaj je vse menjano uglavnem tudi tukaj ni veliko serijskega

Ko mi je prodajalec našteval pa me je pekla glava

No če veš da nima potem pa ima kej manj, sam pod 140 pa tudi ne

140 kobil - za prvič na grobnik - itak 2 much! Lepo počasi, spoznaj ovinke, spoznaj pisto, pelji za nekom in opazuj linije, ne preveč hitro na-enkrat, pa tam okoli 2 minuti je kr kul s tvojo mašinco za prvič. Po možnosti skenslaj špegle in ne glej nazaj - ta-hitrejši bodo že nate pazili. Če maš u glavi stvari poštimane bo vse kul, če ne pa si prepotenten si pa hitro lahko u trskah pa se pol s prikolco nazaj u boksih znajdeš - tacajt k ostali pizdimo zaradi rdeče zastave pa k se nam gume hladijo :P ! Lp. .)

Objavljeno

Steza ni vedno zasedena, kot piše na koledarju. Je zakupljena s strani najemnika in se lahko z njim dogovoriš za uporabo in njemu seveda tudi plačaš v večini primerov (kadar so na pisti motorji).

Se pa zgodi tudi, da jo nekdo z veliko perja zakupi samo za svoje potrebe.

Torej, niso prosti samo dnevi, ki so tako označeni na koledarju!!!!

Objavljeno

Ham, ma nevem kaj je vse menjano uglavnem tudi tukaj ni veliko serijskega

Ko mi je prodajalec našteval pa me je pekla glava

No če veš da nima potem pa ima kej manj, sam pod 140 pa tudi ne

Pelji ga k Čarmanu, ma tester za moč motorja:

http://www.carman-motosport.si/servis/tester.html

Steza ni vedno zasedena, kot piše na koledarju. Je zakupljena s strani najemnika in se lahko z njim dogovoriš za uporabo in njemu seveda tudi plačaš v večini primerov (kadar so na pisti motorji).

Se pa zgodi tudi, da jo nekdo z veliko perja zakupi samo za svoje potrebe.

Torej, niso prosti samo dnevi, ki so tako označeni na koledarju!!!!

Nekaj takega si sem si tudi sam predstavljal. Vidim pa dve možnosti:

- reskiraš in greš zjutraj dol, ter se postaviš na parkplatz in čakaš, da pridejo najemniki... pa potem na kolenih prosiš za vožnjo in se dilaš za ceno

- vprašaš najemnike po tel., se dogovoriš za ceno in mogoče tudi čas... pa greš dol, plačaš in se voziš....

Pri tejle zadnji varianti me zanima, kje se dobi kontaktne podatke od najemnikov in mogoče še prej tip najemnika (motorji, avti, tovornjaki ali formula). Pokličeš na grobnik? Ti dajo take podatke tam?

Objavljeno

Steza ni vedno zasedena, kot piše na koledarju. Je zakupljena s strani najemnika in se lahko z njim dogovoriš za uporabo in njemu seveda tudi plačaš v večini primerov (kadar so na pisti motorji).

Se pa zgodi tudi, da jo nekdo z veliko perja zakupi samo za svoje potrebe.

Torej, niso prosti samo dnevi, ki so tako označeni na koledarju!!!!

Panonia Ring ima v koledarju lepo napisano, kdo je organizator prireditve oz. najemnik steze, ponavadi še kak telefon in URL. V veliki večini so te zadeve potem dokaj 'odprtega' tipa - se pač prijaviš pri in plačaš najemniku.

Žal Grobnik tega nima in o najemniku steze lahko samo ugibaš.

D.

Objavljeno (popravljeno)

Oki, čist začetnik tu.. Imam gsx-r pa bi se šel enkrat rad peljat po grobniku, seveda na prosti trening..

Ne boš verjel, ampak 13. 4. sta bili dol dve rejcing 125ccm-ejki. Prletita v bokse in ena pride mimo mene tako blizu, da zadane v mojo levo ročko na belanci, ko jaz stojim na mestu v boksu.

Pa dobr... pogledam, če je kej škode... se ni nič vidl... pa si mislim, da bi se lahko prišel vsaj opravičit. Zlezeta dol z motorja dve taki bl majhni postavi .... in ko snameta čeladi vidim, da sta 10 letna mulca :eek: ... opravičil se mi je njun fotr... tko od daleč <_<

Toliko o začetnikih....

Popravljeno . Popravil GhostRR
Objavljeno

Žal Grobnik tega nima in o najemniku steze lahko samo ugibaš.

...lahko pa pokličeš na Grobnik, 00385 51 259 222, zahtevaš Edito ( pista@grobnik.hr ) in jo prosiš, da ti da podatke najemnika. Nadaljnji postopek je enak kot na Pannonii. .)

Objavljeno (popravljeno)

briši :OK:

Popravljeno . Popravil SymRu
Objavljeno

...lahko pa pokličeš na Grobnik, 00385 51 259 222, zahtevaš Edito ( pista@grobnik.hr ) in jo prosiš, da ti da podatke najemnika. Nadaljnji postopek je enak kot na Pannonii. .)

Malo je nepraktično za vsak 'rdeč' datum klicat ga. Edito in jo gnjavit za podatke najemnika... :grrr

Bi bilo bolje, če bi lahko na datum kliknil in dobil podatke (telefon, web naslov najemnika, osnovni opis prireditve, ... ).

D.

PS: Kaj so pa 'beli' dnevi? :whistle:

Objavljeno

Malo je nepraktično za vsak 'rdeč' datum klicat ga. Edito in jo gnjavit za podatke najemnika... :grrr

Bi bilo bolje, če bi lahko na datum kliknil in dobil podatke (telefon, web naslov najemnika, osnovni opis prireditve, ... ).

D.

PS: Kaj so pa 'beli' dnevi? :whistle:

Poroke... :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!