Terminator Objavljeno Junij 28, 2006 Opozori Objavljeno Junij 28, 2006 (popravljeno) evo vam tri kroge po grobniku iz zadnjega petka (kvalifikacije stock 750) Sem kr vedu "tik pred zdajci", da bo u zagrebškem spredna - wash away... super vid - jeba, shit happens. ;) Uleg zgleda ok - kaj poškodovan? Popravljeno Junij 28, 2006. Popravil Terminator
Gorgh Objavljeno Junij 28, 2006 Opozori Objavljeno Junij 28, 2006 hehe, ja shit happens, mal je bla že slaba guma, pa prevroče je tud blo, me je kar presentil....men ni blo čisto nič, motorju pa tud bolj malo (edin novo levo ročko in stopalko je blo treba kupit, drugo se je dalo poglihat)...smo uštimal še isti dan, da sm lohk pol štartu...
ZRX 1200 Objavljeno Junij 28, 2006 Opozori Objavljeno Junij 28, 2006 hehe, ja shit happens, mal je bla že slaba guma, pa prevroče je tud blo, me je kar presentil....men ni blo čisto nič, motorju pa tud bolj malo (edin novo levo ročko in stopalko je blo treba kupit, drugo se je dalo poglihat)...smo uštimal še isti dan, da sm lohk pol štartu... :OK: :OK: :OK:
GhostRR Objavljeno Junij 28, 2006 Opozori Objavljeno Junij 28, 2006 (popravljeno) evo vam tri kroge po grobniku iz zadnjega petka (kvalifikacije stock 750) U... točno isto foro sem tud jest že enkrat doživu.. ampak res.. točno isti plac.. tud prvo kolo! Pomoje je treba tlele že kr precej gas odpret, da se teža mal prenese na zadnjega.... . aja... men gre bl teorija od rok kot praksa, tko da... :P Popravljeno Junij 28, 2006. Popravil GhostRR
P182 Objavljeno Junij 28, 2006 Opozori Objavljeno Junij 28, 2006 U... točno isto foro sem tud jest že enkrat doživu.. ampak res.. točno isti plac.. tud prvo kolo! sva že dva, meni se je zgodilo isto
Furioso Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 sva že dva, meni se je zgodilo isto ...smo že trije... :blush:
bu5a Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 ...smo že trije... :blush: In kje tiči problem? Slaba guma,pregreta,vzmetenje,napaka voznika?Dejte mal povedat,da ne bom še jst tm vn letu :OK:
BINCA Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 ...Pomoje je treba tlele že kr precej gas odpret, da se teža mal prenese na zadnjega.... . aja... men gre bl teorija od rok kot praksa, tko da... Maš kar prav .)
Furioso Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 In kje tiči problem? Slaba guma,pregreta,vzmetenje,napaka voznika?Dejte mal povedat,da ne bom še jst tm vn letu :OK: Napaka voznika v mojem primeru. :blush: :D
bu5a Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 A je kje kakšen dirkač k bi enkrat raskiru ene par krogov,pa bi se pred mano pelu,al pa za mano,da bi jst mal linijo vidu pa da mi mogoče da kak uporaben nasvet na grobniku.Namreč se mi dogaja da nekak ne pridem pod 1.53. Motor je r1,vzmetenje je serijsko nastavljeno,gume pa michelin power race medium soft(tlak 2.1).
fp4492 Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 A je kje kakšen dirkač k bi enkrat raskiru ene par krogov,pa bi se pred mano pelu,al pa za mano,da bi jst mal linijo vidu pa da mi mogoče da kak uporaben nasvet na grobniku.Namreč se mi dogaja da nekak ne pridem pod 1.53. Motor je r1,vzmetenje je serijsko nastavljeno,gume pa michelin power race medium soft(tlak 2.1). Bu5a, midva bi bla pa skor za skupaj. Js mam tudi R1, malo sem hitrejši od tebe (1:51.5) :P , pa se bova skupaj učila. Ni vrag, da ne prideva pod (za naju) magično 1:50. Sam mislim, da mi bo naslednjič uspelo. P.S.: Gume maš preveč napumpane (sam imam 2.0, pa bom naslednjič šel na 1.95 ali pa 1.9), pa vzmetenje naj ti kdo nastavi za tvojo težo. Lp
Terminator Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 A je kje kakšen dirkač k bi enkrat raskiru ene par krogov,pa bi se pred mano pelu,al pa za mano,da bi jst mal linijo vidu pa da mi mogoče da kak uporaben nasvet na grobniku.Namreč se mi dogaja da nekak ne pridem pod 1.53. Motor je r1,vzmetenje je serijsko nastavljeno,gume pa michelin power race medium soft(tlak 2.1). Včasih je bilo vse v linjah. Stari motorji so imeli trde gume in šit vzmetenja. Taprava linja je bila tista po kateri si najbolj pokončno lahko odpeljal čez ovinek in si bil tako tudi najhitrejši. Danes je to vse drugače zaradi "sticky gum" tipov motorja in vzmetenj. Vsak ima svojo linjo gleda na motor, in kje na dirkališču ima osebne slabosti ali prednosti. Tu ni nobenega čarovništva; vozi, opazuj, razmišljaj in cajti ti bodo padl dol s kilometrino. Če ti en racer z 1.35 pokaže linjo bo itak ful različna od tvoje pri 1.53. ;)
BINCA Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 Bu5a, midva bi bla pa skor za skupaj. Js mam tudi R1, malo sem hitrejši od tebe (1:51.5) :P , pa se bova skupaj učila. Ni vrag, da ne prideva pod (za naju) magično 1:50. Sam mislim, da mi bo naslednjič uspelo. P.S.: Gume maš preveč napumpane (sam imam 2.0, pa bom naslednjič šel na 1.95 ali pa 1.9), pa vzmetenje naj ti kdo nastavi za tvojo težo. Lp Ne zamert, toda pri 1:53 maš lohk napumpane 3.0 ali pa 1.5 :devil: ne bo nič razlike, ča ne daš gas pravočasno .) Večinoma vsi iščete sekunde v nagibu, toda potrebno je pravi čas zavirat in hitro odpirat. Torej čim manj časa "ležat" v ovinku pa bo. :D
Gregs Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 Večinoma vsi iščete sekunde v nagibu, toda potrebno je pravi čas zavirat in hitro odpirat. Torej čim manj časa "ležat" v ovinku pa bo. Tu se pa popolnoma strinjam. :grim Mimo mene vsi padajo na zaviranju, potem pa večini skačem v rit v ovinkih... jaz imam največji problem ravno v tem, da premalo odločno pospešujem in prezgodaj zaviram (oz. namesto na polno zaviranje raje prej gas spustim). To pri moji prasički in gumicah odnese vsaj 3 sekunde... :D
Terminator Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 Tu se pa popolnoma strinjam. :grim Mimo mene vsi padajo na zaviranju, potem pa večini skačem v rit v ovinkih... jaz imam največji problem ravno v tem, da premalo odločno pospešujem in prezgodaj zaviram (oz. namesto na polno zaviranje raje prej gas spustim). To pri moji prasički in gumicah odnese vsaj 3 sekunde... :D Mogoče si pa star in pameten :P , ker tukaj se pa pričnejo pa treski in bumi in na Grobniku ni tko k na Marofu... :eek: Na kasnejšem bremzanju slej ko prej najdeš limit v pesku, na zgodnjem odpiranju pa na asfaltu... Vse je v malcenih detajlih in tle je razlika med smrtniki in asi. ;) Jest imam sedaj na Grobniku problem, da ko začnem zgodaj odpirati gas mi po treh krogih zadnja guma (208RR) začne slajdat, zdej pa ne vem koliko slajda je ok kdaj bo pa naenkrat spustila grdo zagrabla pa bo tresk čez balanco - seveda je to je treba sprobat iz prve roke, da potem sam veš kje je ta limit. Šit, sem že mal nervozen ratu pa sam pišem o tem... :blink: Ne zamert, toda pri 1:53 maš lohk napumpane 3.0 ali pa 1.5 :devil: ne bo nič razlike, ča ne daš gas pravočasno .) Večinoma vsi iščete sekunde v nagibu, toda potrebno je pravi čas zavirat in hitro odpirat. Torej čim manj časa "ležat" v ovinku pa bo. :D Razen, če ležiš takole... :eek:
danci1973 Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 (popravljeno) A je kje kakšen dirkač k bi enkrat raskiru ene par krogov,pa bi se pred mano pelu,al pa za mano,da bi jst mal linijo vidu pa da mi mogoče da kak uporaben nasvet na grobniku.Namreč se mi dogaja da nekak ne pridem pod 1.53. Motor je r1,vzmetenje je serijsko nastavljeno,gume pa michelin power race medium soft(tlak 2.1). Hehe, lahko kdaj za mano pelješ, sam boš na ravninah moral mal manj gasa dat, ker moj moped ne gre tak ko R1... :naughty: No, razen, če res mora bit dirkač, ker jaz to nisem... :rolleyes: D. Popravljeno Junij 29, 2006. Popravil danci1973
kađiva Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 kva pa je recimo fora da se pelješ enkrat 1:50,8 to je moj osebni rekord....ko sem bil pa naslednjič dol letos 27. aprila pa nisem pod 1:56,9 pršu :blink: men ni blo nč jasen :lol1: :lol1: 6 sekund počasnej ni kr tko...pa se mi zdi da sem ga fajn tišal...sam vseen :blush: @bu5a: do 1:53 se da hitr pridt,pol naprej gre pa vsaka stotinka težje... :D vsaj pr men je tko...in še zmer je tud zame magična meja 1:50 :blush: ...je pa tud res da težko se mi amaterji k smo max. 3x letno dol primerjamo z nekaterimi k so vsak mesec tm...no jz osebno sem itak samo 3x vozu šele dol,pa do drugega leta nč več ne bom dokler spet cestaka ne kupim :whistle: :)
danci1973 Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 kva pa je recimo fora da se pelješ enkrat 1:50,8 to je moj osebni rekord....ko sem bil pa naslednjič dol letos 27. aprila pa nisem pod 1:56,9 pršu :blink: men ni blo nč jasen :lol1: :lol1: 6 sekund počasnej ni kr tko...pa se mi zdi da sem ga fajn tišal...sam vseen :blush: Po moje da si mel skoz gužvo na progi - 27.4. je tam ja blo 1000 in en moped... :D D.
GhostRR Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 kva pa je recimo fora da se pelješ enkrat 1:50,8 to je moj osebni rekord....ko sem bil pa naslednjič dol letos 27. aprila pa nisem pod 1:56,9 pršu :blink: Kva pa če je sam problem v tem, da te je za 1:50 štopal en "na roke" .. 1:56 je bil pa uraden cajt :P Pr men je blo prbližn tkole: CBR900RR - 2:00 ... prvič na stezi (neuradno) - 1:53 ... naštudiru prestave (neuradno) - 1:47 ... spustu tlak v gumah (uradno....) CBR1000RR - 1:50 ... prvič na stezi (uradno....) - 1:44 ... prvič z dirkalnimi gumami - 1:42 ... naštudiru linijo in bremzanje ... naprej si pa obetam kej od zmanjšanja prestavnega razmerja, od grelca gum, drugačnega menjalnika... pa mogoče vzmetenja, če mi bo kdo pomagu. Letos mi je cilj pod 1:40 :kva2: ! gsx750f 1
danci1973 Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 Kva pa če je sam problem v tem, da te je za 1:50 štopal en "na roke" .. 1:56 je bil pa uraden cajt :P Hehe, 6 sekund? :) Pa to je verjetno cela ciljna ravnina... :lol1: Pr men je blo prbližn tkole: CBR900RR - 2:00 ... prvič na stezi (neuradno) - 1:53 ... naštudiru prestave (neuradno) - 1:47 ... spustu tlak v gumah (uradno....) CBR1000RR - 1:50 ... prvič na stezi (uradno....) - 1:44 ... prvič z dirkalnimi gumami - 1:42 ... naštudiru linijo in bremzanje ... naprej si pa obetam kej od zmanjšanja prestavnega razmerja, od grelca gum, drugačnega menjalnika... pa mogoče vzmetenja, če mi bo kdo pomagu. Letos mi je cilj pod 1:40 :kva2: ! Pri meni pa nekako tako: Suzuki SV1000S - 1:55.xxx ... prvič na stezi, Dunlop D208RR (merjeno 'na roke') - 1:47.xxx --- drugič na stezi, Metzeler M3 (uradni transponder) :grim D.
Terminator Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 Poleti ne gre tako dobro kot spomladi in jeseni, motor gre slabše. ;) Meni gre pa tkole; prvič na progi 1.35 uradno, pol ta drugič, 1.29 uradno, zdej tazadnjič pa 1.25 neuradno ker sem se glih zbudu. :lol1: gsx750f 1
igorzx Objavljeno Junij 29, 2006 Opozori Objavljeno Junij 29, 2006 a ma kdo namen dol it v bliznji prihodnosti ( se pred happeningom)?
fp4492 Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 Ne zamert, toda pri 1:53 maš lohk napumpane 3.0 ali pa 1.5 :devil: ne bo nič razlike, ča ne daš gas pravočasno .) Večinoma vsi iščete sekunde v nagibu, toda potrebno je pravi čas zavirat in hitro odpirat. Torej čim manj časa "ležat" v ovinku pa bo. :D Binca, ni zamere. jaz samo posredujem naprej, kar so povedali meni. Bom pa naslednjič tebe mal pobaral, da mi še ti kej poveš. :D
BINCA Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 Binca, ni zamere. jaz samo posredujem naprej, kar so povedali meni. Bom pa naslednjič tebe mal pobaral, da mi še ti kej poveš. :D Ni problem. En dan lekcij na grobniku, pa boš letu 1:45 .) :D
SiR Objavljeno Junij 30, 2006 Opozori Objavljeno Junij 30, 2006 Binca, kva pa jst? "En dan lekcij, pa bomo skor zihr verjetn pod 2:20" :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se