Skoči na vsebino

Grobnik


a

Priporočene objave

evo vam tri kroge po grobniku iz zadnjega petka (kvalifikacije stock 750)

Sem kr vedu "tik pred zdajci", da bo u zagrebškem spredna - wash away... super vid - jeba, shit happens. ;) Uleg zgleda ok - kaj poškodovan?

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, ja shit happens, mal je bla že slaba guma, pa prevroče je tud blo, me je kar presentil....men ni blo čisto nič, motorju pa tud bolj malo (edin novo levo ročko in stopalko je blo treba kupit, drugo se je dalo poglihat)...smo uštimal še isti dan, da sm lohk pol štartu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, ja shit happens, mal je bla že slaba guma, pa prevroče je tud blo, me je kar presentil....men ni blo čisto nič, motorju pa tud bolj malo (edin novo levo ročko in stopalko je blo treba kupit, drugo se je dalo poglihat)...smo uštimal še isti dan, da sm lohk pol štartu...

:OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo vam tri kroge po grobniku iz zadnjega petka (kvalifikacije stock 750)

U... točno isto foro sem tud jest že enkrat doživu.. ampak res.. točno isti plac.. tud prvo kolo! Pomoje je treba tlele že kr precej gas odpret, da se teža mal prenese na zadnjega.... . aja... men gre bl teorija od rok kot praksa, tko da... :P

Popravljeno . Popravil GhostRR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U... točno isto foro sem tud jest že enkrat doživu.. ampak res.. točno isti plac.. tud prvo kolo!

sva že dva, meni se je zgodilo isto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Pomoje je treba tlele že kr precej gas odpret, da se teža mal prenese na zadnjega.... . aja... men gre bl teorija od rok kot praksa, tko da...

Maš kar prav .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kje tiči problem? Slaba guma,pregreta,vzmetenje,napaka voznika?Dejte mal povedat,da ne bom še jst tm vn letu :OK:

Napaka voznika v mojem primeru. :blush: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kje kakšen dirkač k bi enkrat raskiru ene par krogov,pa bi se pred mano pelu,al pa za mano,da bi jst mal linijo vidu pa da mi mogoče da kak uporaben nasvet na grobniku.Namreč se mi dogaja da nekak ne pridem pod 1.53. Motor je r1,vzmetenje je serijsko nastavljeno,gume pa michelin power race medium soft(tlak 2.1).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kje kakšen dirkač k bi enkrat raskiru ene par krogov,pa bi se pred mano pelu,al pa za mano,da bi jst mal linijo vidu pa da mi mogoče da kak uporaben nasvet na grobniku.Namreč se mi dogaja da nekak ne pridem pod 1.53. Motor je r1,vzmetenje je serijsko nastavljeno,gume pa michelin power race medium soft(tlak 2.1).

Bu5a, midva bi bla pa skor za skupaj. Js mam tudi R1, malo sem hitrejši od tebe (1:51.5) :P , pa se bova skupaj učila. Ni vrag, da ne prideva pod (za naju) magično 1:50. Sam mislim, da mi bo naslednjič uspelo.

P.S.: Gume maš preveč napumpane (sam imam 2.0, pa bom naslednjič šel na 1.95 ali pa 1.9), pa vzmetenje naj ti kdo nastavi za tvojo težo.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kje kakšen dirkač k bi enkrat raskiru ene par krogov,pa bi se pred mano pelu,al pa za mano,da bi jst mal linijo vidu pa da mi mogoče da kak uporaben nasvet na grobniku.Namreč se mi dogaja da nekak ne pridem pod 1.53. Motor je r1,vzmetenje je serijsko nastavljeno,gume pa michelin power race medium soft(tlak 2.1).

Včasih je bilo vse v linjah. Stari motorji so imeli trde gume in šit vzmetenja. Taprava linja je bila tista po kateri si najbolj pokončno lahko odpeljal čez ovinek in si bil tako tudi najhitrejši.

Danes je to vse drugače zaradi "sticky gum" tipov motorja in vzmetenj. Vsak ima svojo linjo gleda na motor, in kje na dirkališču ima osebne slabosti ali prednosti. Tu ni nobenega čarovništva; vozi, opazuj, razmišljaj in cajti ti bodo padl dol s kilometrino. Če ti en racer z 1.35 pokaže linjo bo itak ful različna od tvoje pri 1.53. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bu5a, midva bi bla pa skor za skupaj. Js mam tudi R1, malo sem hitrejši od tebe (1:51.5) :P , pa se bova skupaj učila. Ni vrag, da ne prideva pod (za naju) magično 1:50. Sam mislim, da mi bo naslednjič uspelo.

P.S.: Gume maš preveč napumpane (sam imam 2.0, pa bom naslednjič šel na 1.95 ali pa 1.9), pa vzmetenje naj ti kdo nastavi za tvojo težo.

Lp

Ne zamert, toda pri 1:53 maš lohk napumpane 3.0 ali pa 1.5 :devil: ne bo nič razlike, ča ne daš gas pravočasno .)

Večinoma vsi iščete sekunde v nagibu, toda potrebno je pravi čas zavirat in hitro odpirat. Torej čim manj časa "ležat" v ovinku pa bo. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večinoma vsi iščete sekunde v nagibu, toda potrebno je pravi čas zavirat in hitro odpirat. Torej čim manj časa "ležat" v ovinku pa bo.

Tu se pa popolnoma strinjam. :grim

Mimo mene vsi padajo na zaviranju, potem pa večini skačem v rit v ovinkih... jaz imam največji problem ravno v tem, da premalo odločno pospešujem in prezgodaj zaviram (oz. namesto na polno zaviranje raje prej gas spustim). To pri moji prasički in gumicah odnese vsaj 3 sekunde... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu se pa popolnoma strinjam. :grim

Mimo mene vsi padajo na zaviranju, potem pa večini skačem v rit v ovinkih... jaz imam največji problem ravno v tem, da premalo odločno pospešujem in prezgodaj zaviram (oz. namesto na polno zaviranje raje prej gas spustim). To pri moji prasički in gumicah odnese vsaj 3 sekunde... :D

Mogoče si pa star in pameten :P , ker tukaj se pa pričnejo pa treski in bumi in na Grobniku ni tko k na Marofu... :eek:

Na kasnejšem bremzanju slej ko prej najdeš limit v pesku, na zgodnjem odpiranju pa na asfaltu...

Vse je v malcenih detajlih in tle je razlika med smrtniki in asi. ;)

Jest imam sedaj na Grobniku problem, da ko začnem zgodaj odpirati gas mi po treh krogih zadnja guma (208RR) začne slajdat, zdej pa ne vem koliko slajda je ok kdaj bo pa naenkrat spustila grdo zagrabla pa bo tresk čez balanco - seveda je to je treba sprobat iz prve roke, da potem sam veš kje je ta limit. Šit, sem že mal nervozen ratu pa sam pišem o tem... :blink:

Ne zamert, toda pri 1:53 maš lohk napumpane 3.0 ali pa 1.5 :devil: ne bo nič razlike, ča ne daš gas pravočasno .)

Večinoma vsi iščete sekunde v nagibu, toda potrebno je pravi čas zavirat in hitro odpirat. Torej čim manj časa "ležat" v ovinku pa bo. :D

Razen, če ležiš takole... :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kje kakšen dirkač k bi enkrat raskiru ene par krogov,pa bi se pred mano pelu,al pa za mano,da bi jst mal linijo vidu pa da mi mogoče da kak uporaben nasvet na grobniku.Namreč se mi dogaja da nekak ne pridem pod 1.53. Motor je r1,vzmetenje je serijsko nastavljeno,gume pa michelin power race medium soft(tlak 2.1).

Hehe, lahko kdaj za mano pelješ, sam boš na ravninah moral mal manj gasa dat, ker moj moped ne gre tak ko R1... :naughty:

No, razen, če res mora bit dirkač, ker jaz to nisem... :rolleyes:

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kva pa je recimo fora da se pelješ enkrat 1:50,8 to je moj osebni rekord....ko sem bil pa naslednjič dol letos 27. aprila pa nisem pod 1:56,9 pršu :blink: men ni blo nč jasen :lol1: :lol1: 6 sekund počasnej ni kr tko...pa se mi zdi da sem ga fajn tišal...sam vseen :blush:

@bu5a: do 1:53 se da hitr pridt,pol naprej gre pa vsaka stotinka težje... :D vsaj pr men je tko...in še zmer je tud zame magična meja 1:50 :blush:

...je pa tud res da težko se mi amaterji k smo max. 3x letno dol primerjamo z nekaterimi k so vsak mesec tm...no jz osebno sem itak samo 3x vozu šele dol,pa do drugega leta nč več ne bom dokler spet cestaka ne kupim :whistle: :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kva pa je recimo fora da se pelješ enkrat 1:50,8 to je moj osebni rekord....ko sem bil pa naslednjič dol letos 27. aprila pa nisem pod 1:56,9 pršu :blink: men ni blo nč jasen :lol1: :lol1: 6 sekund počasnej ni kr tko...pa se mi zdi da sem ga fajn tišal...sam vseen :blush:

Po moje da si mel skoz gužvo na progi - 27.4. je tam ja blo 1000 in en moped... :D

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kva pa je recimo fora da se pelješ enkrat 1:50,8 to je moj osebni rekord....ko sem bil pa naslednjič dol letos 27. aprila pa nisem pod 1:56,9 pršu :blink:

Kva pa če je sam problem v tem, da te je za 1:50 štopal en "na roke" .. 1:56 je bil pa uraden cajt :P

Pr men je blo prbližn tkole:

CBR900RR

- 2:00 ... prvič na stezi (neuradno)

- 1:53 ... naštudiru prestave (neuradno)

- 1:47 ... spustu tlak v gumah (uradno....)

CBR1000RR

- 1:50 ... prvič na stezi (uradno....)

- 1:44 ... prvič z dirkalnimi gumami

- 1:42 ... naštudiru linijo in bremzanje

... naprej si pa obetam kej od zmanjšanja prestavnega razmerja, od grelca gum, drugačnega menjalnika... pa mogoče vzmetenja, če mi bo kdo pomagu. Letos mi je cilj pod 1:40 :kva2: !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kva pa če je sam problem v tem, da te je za 1:50 štopal en "na roke" .. 1:56 je bil pa uraden cajt :P

Hehe, 6 sekund? :) Pa to je verjetno cela ciljna ravnina... :lol1:

Pr men je blo prbližn tkole:

CBR900RR

- 2:00 ... prvič na stezi (neuradno)

- 1:53 ... naštudiru prestave (neuradno)

- 1:47 ... spustu tlak v gumah (uradno....)

CBR1000RR

- 1:50 ... prvič na stezi (uradno....)

- 1:44 ... prvič z dirkalnimi gumami

- 1:42 ... naštudiru linijo in bremzanje

... naprej si pa obetam kej od zmanjšanja prestavnega razmerja, od grelca gum, drugačnega menjalnika... pa mogoče vzmetenja, če mi bo kdo pomagu. Letos mi je cilj pod 1:40 :kva2: !

Pri meni pa nekako tako:

Suzuki SV1000S

- 1:55.xxx ... prvič na stezi, Dunlop D208RR (merjeno 'na roke')

- 1:47.xxx --- drugič na stezi, Metzeler M3 (uradni transponder)

:grim

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleti ne gre tako dobro kot spomladi in jeseni, motor gre slabše. ;)

Meni gre pa tkole; prvič na progi 1.35 uradno, pol ta drugič, 1.29 uradno, zdej tazadnjič pa 1.25 neuradno ker sem se glih zbudu. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne zamert, toda pri 1:53 maš lohk napumpane 3.0 ali pa 1.5 :devil: ne bo nič razlike, ča ne daš gas pravočasno .)

Večinoma vsi iščete sekunde v nagibu, toda potrebno je pravi čas zavirat in hitro odpirat. Torej čim manj časa "ležat" v ovinku pa bo. :D

Binca, ni zamere. jaz samo posredujem naprej, kar so povedali meni. Bom pa naslednjič tebe mal pobaral, da mi še ti kej poveš. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Binca, ni zamere. jaz samo posredujem naprej, kar so povedali meni. Bom pa naslednjič tebe mal pobaral, da mi še ti kej poveš. :D

Ni problem. En dan lekcij na grobniku, pa boš letu 1:45 .) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!