salsa Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 No spet ene neumnosti nekateri kvasijo...super gume, friziran motor...kot da se gume in motor same pelejo?????? Tut Bavarc leti, če mu daš gasa, sam navit mu ga je treba, tako kot pa vsi motorji!!!!!
a Objavljeno September 8, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 8, 2006 Točn tko! Tut nekateri naši dirkači imajo motorje z ohoho konji, vzmetenjem, gumami...... pa ne gre. Omejitve so predvsem v vozniku.
biker77 Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 ja jest sm bil v torek dol pa se je un z BMW vozil 1.48 takrat ko sem ga jaz štopal.. sicer pa smo enkrat enga hrvata kr lepo prehitel pa je pol reku da se je peljal konstantno 1.45..pa laptimer je mel.. mi smo se sicer na roko štopal pa ni šlo pod 1.45.. zdej pa jest ne vem a te punce štopat ne znajo al laptimerji namerno narobe delajo da ma človek večji vesele:)))
GhostRR Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 (popravljeno) mi smo se sicer na roko štopal pa ni šlo pod 1.45.. zdej pa jest ne vem a te punce štopat ne znajo al laptimerji namerno narobe delajo da ma človek večji vesele:))) Sej tud če bi mene štopal na roko, verjetno ne bi tistega prvega kroga ujel zjutraj, ko sem postavil nov osebni rekord (prvi krog na stezi v dnevu... potem pa cel dan nikoli več boljšega časa...svašta :doze: ). Časi na grobniku gredo takoj gor za 5 sek, če nekoga ujameš, ki se vozi po stezi počasneje. Vsaj pri meni je tako, ker ne prehitevam na nož. Pri meni je bilo v torek približno takšno povprečje, da sem peljal 1 krog od 5-ih vredu... ostali so bili "prehitevalni". .... evo... pol se pa pejt štopat :grim Popravljeno September 8, 2006. Popravil GhostRR
bu5a Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 Sami hudi cajti pod 1.50. Men pa tačka pa ''šalthebl'' po tleh drgneta,pa nikakor pod 1.51. Neki hudo narobe delam :hmm:
igorzx Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 Sami hudi cajti pod 1.50. Men pa tačka pa ''šalthebl'' po tleh drgneta,pa nikakor pod 1.51. Neki hudo narobe delam :hmm: Saj ni fora v tacki, da jo cimbolj zrabis :) ...probi se malo s sedeza presest, da bo motor manj nagnjen pa se hitreje bo slo v ovink
bu5a Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 Saj ni fora v tacki, da jo cimbolj zrabis :) ...probi se malo s sedeza presest, da bo motor manj nagnjen pa se hitreje bo slo v ovink Presedem se tolk da mam pol riti dol s sedeža. Če grem še bolj dol bo pa že problem motor preložit iz levga u desn ovink. Drgač pa vem da ni fora da vse čim bolj zdrgnem.
frankie Objavljeno September 8, 2006 Opozori Objavljeno September 8, 2006 Jah u sredo je tale uvoznik za bridgestone(poliman kombi) vozu k1200R-naked. Evo fotke:) Z nim so bli monstri...Prjazn majstr. Sicer je bla pa pista prazna in sm mogu jit domov predcasno, drugac bi sou gor... Je biu en Italijan z rumeno fzr1000 ki ni mel pojma o "obnasanju na pisti". Na izhodu iz boksov je zapelu na pisto lih na robnik, tam ko se ga dotaknes (na zunanji) in SE USTAVU in cakal da gre folk mimo... Redar je zaceu mahat z rumeno...Mene bi blo strah, tip ma jajca :eek:
GhostRR Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 Jah u sredo je tale uvoznik za bridgestone(poliman kombi) vozu k1200R-naked. Evo fotke:) Z nim so bli monstri...Prjazn majstr. Jest vidm na motorju slick gume.... kdo je že reku, da ne rabiš dobrih gum za dobre cajte na grobniku z 200+ kg mašinam?
Terminator Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 (popravljeno) Presedem se tolk da mam pol riti dol s sedeža. Če grem še bolj dol bo pa že problem motor preložit iz levga u desn ovink. Drgač pa vem da ni fora da vse čim bolj zdrgnem. Drgnit res ni dobro, nehaj, ker boš odletu. :cry: Na grobniku ni fora, da čim bolj položiš pa, da si čim dlje položen na kolenu (sicer super feeling), ampak to ni to. Stvar je v poznem bremzanju in zgodnjem gasu in velikosti mud. Na začetku grobnika sem nasedu skor vsakič na riječanu pa u zagrebškem pa sem se 1.55+ vozu. Zdej se vozim 1.47 pa niti enkrat na tačko ne nasedem in to s cbr-o 600 brez rear-setov - se pravi veliko nižje tace kot tvoj motor. Poanta grobnika je, da si čim več časa pokonc pa na gasu ne pa v nagibu - probaj se ti zadeve lahko zelo odprejo... Sicer je pa tukaj dost hitrejših od mene, ki ti lahko dajo kakšen pameten nasvet. Pri meni vem, da so sedaj, da grem hitreje malce odpovedala muda! :whistle: Popravljeno September 9, 2006. Popravil Terminator
bu5a Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 Drgnit res ni dobro, nehaj, ker boš odletu. :cry: Na grobniku ni fora, da čim bolj položiš pa, da si čim dlje položen na kolenu (sicer super feeling), ampak to ni to. Stvar je v poznem bremzanju in zgodnjem gasu in velikosti mud. Na začetku grobnika sem nasedu skor vsakič na riječanu pa u zagrebškem pa sem se 1.55+ vozu. Zdej se vozim 1.47 pa niti enkrat na tačko ne nasedem in to s cbr-o 600 brez rear-setov - se pravi veliko nižje tace kot tvoj motor. Poanta grobnika je, da si čim več časa pokonc pa na gasu ne pa v nagibu - probaj se ti zadeve lahko zelo odprejo... Sicer je pa tukaj dost hitrejših od mene, ki ti lahko dajo kakšen pameten nasvet. Pri meni vem, da so sedaj, da grem hitreje malce odpovedala muda! :whistle: Če prov razumem je pol bolš met mal manjšo hitrost v temenu ovinka,pa na izstopu bolj odločno po gasu?
a Objavljeno September 9, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 9, 2006 Treba je dat koleno ven, pa tut zgornji del telesa. Pa seveda motor nastavit. Če pa še potem gre tačka po tleh je pa treba kej zamenjat. Vse je v pravilni liniji. Sem peljal gsxr750 1.45 pa nisem niti enkat prišel do kolena. Lohk pa greš tut 2.00 pa vse ovinke po kolenu :grim
Terminator Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 Če prov razumem je pol bolš met mal manjšo hitrost v temenu ovinka,pa na izstopu bolj odločno po gasu? Mislim, da bo pri tebi problem kako se presedeš - sama pozicija. Brez, da te vidim je težko "modrovati". Na R1 nimaš kaj po tačkah čez ovinke za cajte krepko pod 1.45. Seveda je vse tudi od tvoje teže odvisno - preglej amortizacijo. Torej pozicija, gas bolj zgodaj iz ovinka pa nato na ful-ful ampak previdno mm po mm pa bo šlo. Bremzanje pa naštudirat po orientnih točkah. Sicer pa samo kroži in cajti (če analiziraš stvari) bodo prišli sami od sebe.
GhostRR Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 Če prov razumem je pol bolš met mal manjšo hitrost v temenu ovinka,pa na izstopu bolj odločno po gasu? Upam, da nimaš več distančnikov gor, ker s tistimi pa res hitro zariješ v asfalt.
bu5a Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 Upam, da nimaš več distančnikov gor, ker s tistimi pa res hitro zariješ v asfalt. Mam. Motor je čist serijski. Tud amortizacija je še serijsko nastavljena.
igorzx Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 Upam, da nimaš več distančnikov gor, ker s tistimi pa res hitro zariješ v asfalt. Sploh Hondini so precej konjski :P
a Objavljeno September 9, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 9, 2006 Men je na 9 ko sem bil na kolenu in drsal z distančnikom, ena majhna grbina na asfaltu odbila stopalko in še danes mi ni jasno kako sem rešil. uf. To gre vedn taprvo dol z motorja k ga kupim. Take izkušnje nkol več....... Osnovno nastavitev pa na sportrider.com poišč.
bu5a Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 Men je na 9 ko sem bil na kolenu in drsal z distančnikom, ena majhna grbina na asfaltu odbila stopalko in še danes mi ni jasno kako sem rešil. uf. To gre vedn taprvo dol z motorja k ga kupim. Take izkušnje nkol več....... Osnovno nastavitev pa na sportrider.com poišč. Tiste nastavitve sm že neki gledu,sam nikjer ne piše za kok kg težkega voznika so.Jst mam 100 kg pa verjetn ni isto k za enga k ma 75 kg :hmm:
a Objavljeno September 9, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 9, 2006 Tiste nastavitve sm že neki gledu,sam nikjer ne piše za kok kg težkega voznika so.Jst mam 100 kg pa verjetn ni isto k za enga k ma 75 kg :hmm: Za začetek je ok. Če ne, rabiš pa enga kolega pa si preber kako se nastavi prednapetost vzmeti na težo.
ZOX Objavljeno September 10, 2006 Opozori Objavljeno September 10, 2006 Jah u sredo je tale uvoznik za bridgestone(poliman kombi) vozu k1200R-naked. Evo fotke:) Z nim so bli monstri...Prjazn majstr. Poznam tega majstra :) GO GO Boris :OK: Upam da se me bo spovnil ko se v nasledno srečamo :blush: Lp Zorman
Terminator Objavljeno September 11, 2006 Opozori Objavljeno September 11, 2006 1.29 pa drobiž... :worship: Fak čez ovinke tko letijo, da lahko z motorji sam sanjamo! :eek:
ZOX Objavljeno September 11, 2006 Opozori Objavljeno September 11, 2006 V sredo 13.9. na Grobniku BOBOSBK, možnost treninga in tudi dirke. :blush:
moto_freak Objavljeno September 11, 2006 Opozori Objavljeno September 11, 2006 V sredo 13.9. na Grobniku BOBOSBK, možnost treninga in tudi dirke. :blush: Kolk $ ?
Jure007 Objavljeno September 11, 2006 Opozori Objavljeno September 11, 2006 1.29 pa drobiž... :worship: Fak čez ovinke tko letijo, da lahko z motorji sam sanjamo! :eek: Že res, da letijo ko sneti kladvi, pol si pa predstavli Camleka, ko pelje 1.28 pa drobiž ;)
Terminator Objavljeno September 11, 2006 Opozori Objavljeno September 11, 2006 (popravljeno) Že res, da letijo ko sneti kladvi, pol si pa predstavli Camleka, ko pelje 1.28 pa drobiž ;) Že, že, Čamlek 1.28.8 pa samo še desetinko shy od Wayna. :worship: Ampak ne leti tok čez ovinke je bil moj point. Tele mečke so morale letet 150-160 čez zagrebčana. Se prav vidi kako hitrej šopajo od motorjev. Iz ovinka ven pa razen f1-e itak nč tok ne udar u pospešku k sbk al pa motgp mašine. Pa mečke so tut bremzale tm nekje med 80 - 60m. :eek: Ampak F1 bi pa morala 1.20 pa drobiž letet na grobniku ko bog? :naughty: Popravljeno September 11, 2006. Popravil Terminator
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se