Skoči na vsebino

Grobnik


a

Priporočene objave

hudiča Original-man od kje si se pa ti vzel :P :P :P pohvalno :yes: :yes: :worship: B)

(pre)veliko treninga na ridah :D Born to race B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(pre)veliko treninga na ridah :D Born to race B)

ne tega naglas govort, bodo spet pizdarije na ridah :P :D

original-one :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@p182: kolk je pa tvoj osebni s tanovo? gume?

Nažalost mi ni uspel lanskega časa izboljšat :headbang: .Je tok svinsko pihala burja, da motor nikamor ni

šu, proti zagrebškem sem dosegel max 220km/h :? , pred zagrebškim me je pa za 1 meter levo/desno prestavlal

Drugače pa skromnih 1.46 :cry:, supercorsa

Popravljeno . Popravil P182
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja en dan prekmal ste bli dol...

Včer vreme idealno. Je pa blo nekaj precej počasnih voznikov ki so štrikali po progi. Tko da je blo kr težk naredit čas brez prehitevanja.

Kljub temu sem se zlo približal magični meji ( moji :blush: ) in če bi mel kakšen krog brez prehitevanj bi šlo pod.

Blo fajn........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes lepo vreme in kar dve nesreči v 1 uri. Prva samo padec enega udeleženca , druga 3 ali 4 motorji.

Upam, da ni bilo kaj hujšega z vozniki. enega so prav previdno nalagali v rešilca :BUA:

[attachmentid=82859]

[attachmentid=82860]

post-5391-1159551876_thumb.jpg

post-5391-1159551896_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje je to blo? Reški al Zagrebški? Bolj mi na Zagrebškega vleče...

Upam, da je z nesrečnikoma vse vredu.

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje je to blo? Reški al Zagrebški? Bolj mi na Zagrebškega vleče...

Upam, da je z nesrečnikoma vse vredu.

Ja če so ovinki imenovani po legi, potem je res Zagrebški ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer je verjetno že kje napisano, sam se mi res ne da cele teme prebrat, rabil bi pa nekaj trotl zihr nasvetov za vožnjo po pisti ni nujno Grobnik.

V četrtek sem bil namreč dol bolj kot ne zgubljen, kot sem že zalsedil bi moral odmontirat ogledala. Še kaj. Tako kot smo eni motili hitre, sem bil tudi sam zbegan zaradi slednjih.

Gume ali so DUNLOP QUALIFIER primerne za Grobnik. Po mojem občutku ne. Guma preveč segreje. V tretjem krogu mi je na izhodu iz reškega zadnja zdrsnila, pa niti nisem dal preveč gasa.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eeem, če rabiš kakšno boljšo gumo(Pirelli Supercorsa) ti lahko zrihtam sicer rabljene ampak imajo še dost profila po sredi, pri straneh pa bi blo tudi še za kakih 10 krogov. PM pa ti povem kje pa ceno.. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer je verjetno že kje napisano, sam se mi res ne da cele teme prebrat, rabil bi pa nekaj trotl zihr nasvetov za vožnjo po pisti ni nujno Grobnik.

V četrtek sem bil namreč dol bolj kot ne zgubljen, kot sem že zalsedil bi moral odmontirat ogledala. Še kaj. Tako kot smo eni motili hitre, sem bil tudi sam zbegan zaradi slednjih.

Gume ali so DUNLOP QUALIFIER primerne za Grobnik. Po mojem občutku ne. Guma preveč segreje. V tretjem krogu mi je na izhodu iz reškega zadnja zdrsnila, pa niti nisem dal preveč gasa.

Hvala.

Kar se tiče gum, je mogoče tudi za začetnike bolj primerno da dajo gor vsaj gume ki jih proizvajalec označuje z road/track day. Da vsaj malo bolj vzdržijo pospeševanja. Problem se pri začetnikih pojavlja da so na grobniku na začetku vsi v ovinkih prepočasni in potem na izhodih guma ne zdrži močnega pospeševanja. Verjamem da lahko boljši/izkušenejši vozniki tudi z cestno gumo na grobniku delajo dobre čase, ampak oni niti približno gume ne obremenijo toliko kot začetniki. In potem guma zdrži pri začetnikih eden do dva kroga potem pa se pregreje in popušča. Tudi pri obrabi je isto. Kolega je z supercorso z časi od 1.53-1.55 gumo uničil po 200km grobnika. Ko je z isto gumo začel voziti 1.45 mu je zdržala najmanj dva popoldneva na grobniku in še ceste precej.

Ja v četrtek je bilo precej takšnih spet, ki so jih ogledala motila. In s tem tudi verjetno užitka ni bilo ko so/smo leteli mimo. Najbolš je da kakšen kolega vsaj nekaj krogov pokaže linijo, potem pa gasa. In potem piliš to linijo. Pomembno je tudi da motor voziš do svojega maksimuma, se pravi polno pospeševanje iz vsakega ovinka in na vsaki ravnini. Da vsaj nekako zmanjšuješ razliko proti hitrejšim. Nevarni so tisti ki na izhodih iz ovinkov ne pospešujejo ali na ravninah ne dosegajo hitrosti, ki jim na cesti ni problem.

Sploh pa se ne ozirat kaj se dogaja zadaj. In kdaj/kje bo kdo padel mimo. Na žalost je pa tudi precej takšnih ki prehitevajo na nož, in takšna srečanja niso najbolj prijetna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V hrvaški reviji Motopuls , mislim da ene dve ali tri številke nazaj vsi modeli tisočakov 1,37- 1,38. Ravno tako so z serijskimi 600 vozili 1,38-1,39.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Igor Jerman R1 serija 1.35 pa drobiž

Pa z Dunlop 208RR; sam so ble po treh krogih sam še za u smeti. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!