Noise Objavljeno November 15, 2005 Opozori Objavljeno November 15, 2005 KTM je v Milanu predstavil veliko, močno in lahko težkokategorno mašino: 950 SUPER ENDURO R. http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2315 tehnični podatki:
BlazS Objavljeno November 15, 2005 Opozori Objavljeno November 15, 2005 Res je lep. To bo kar velika konkurenca HP2 glede na ceno, ki jo BMW ima.
MtL-Erik Objavljeno November 15, 2005 Opozori Objavljeno November 15, 2005 the stroj 100 konjev ma kaj to orje njive ? :D
batzajla Objavljeno November 15, 2005 Opozori Objavljeno November 15, 2005 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa to bi meu :devil:
SiR Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa to bi meu :devil: jst tuuut
IKE Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 Ni problema ... :hmm: ... pokličita me na ... ... ... naročita in želje se bodo uresničile ... .) 0 Star pregovor pravi ... kdor prvi pride, prvi melje ...
batzajla Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 kdor prvi nakaže tri maljone,prvi orje :D
SiR Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 Kot ne-pristojni ne-strokovnjak menim, da bo v tem segmentu BMW pušnil na celi črtni, saj bo toliko dražji... Razen, če bo ta KTM tudi? Kolikor opazim je sestavljen iz obstoječih low-tech rešitev za hi-performance.
batzajla Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 Kolikor opazim je sestavljen iz obstoječih low-tech rešitev za hi-performance. aam a lahko tole razložiš :hmm: :)
SiR Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 aam a lahko tole razložiš :hmm: :) mah nekak tko - da je BMW mogu več truda vložit pa več stvari spremenit glede na svoje kosovnice (da so dobil nekaj, kjer je samo logotip in bokser agregat še v spomin na njigove obstoječe modee), teli so pa sam skupaj zložil motocikel, ki je dost podoben prejšnjim, a vendar lažji in brez nepotrebne elektronske navlake itd :) sj vem, mal bluzim
batzajla Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 ne,sej provzaprou maš prou :D ktm nima kr tko slogana ready to race...
kađiva Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 (popravljeno) krasen je! :OK: prov škoda da so na Dakarju ukinl klaso open se prav dvovaljnike :doze: zdej bi loh rekl: "nek se vidi ko je bolji" :P čeprov po mojem skromnem mnenju bo pa BMW vseen daljšo življenjsko dobo imel od KTM-a :blush: Ampak ni važno KTM je hujši :devil: Popravljeno November 16, 2005. Popravil cagiva
D.J. Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 po sliki se ne vid dobro, a mašina visi v okvirju, al je v kletki zgleda obešena:(
Alla Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 Men se pa ni zdel krava. Je čisto preveč vitek za kravo. Meni je bil všeč, ampak, kaj pa jaz vem o motorjih.... :rolleyes: Alla B)
batzajla Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 gledano z očmi hard enduraša je že moja LC4-ka krava...
SiR Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 gledano z očmi hard enduraša je že moja LC4-ka krava... jp ... s temi "loaded 200 kg" endurami morš bit Samson al pa Terminator, da ga lohk dobr vrtiš kako uro po terenu :D Krava :OK:
batzajla Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 čeprou mi je moped blazno všečen,dvomim v njegovo uporabnost.takih odprtih terenov,da bi rabu tolk moči je zlo malo (samo kšne puščave,dolgi makedami,travniki :ninja: ),medtem k je zadeva za na cesto precej pogojno uporabna (udobje pa to...). naprimer jst verjetno rajš vzamem adventure (S), s katerim se lahko lihtko marsikje pelješ (a bi kdo rad vidu :devil: ),je udoben in ma zarad močnga motorja visoke potovalne hitrosti. ja,čeb meu pa kumat keša,b'ga pa ubodu :)
Lindau Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 čeprou mi je moped blazno všečen,dvomim v njegovo uporabnost.takih odprtih terenov,da bi rabu tolk moči je zlo malo (samo kšne puščave,dolgi makedami,travniki :ninja: ),medtem k je zadeva za na cesto precej pogojno uporabna (udobje pa to...). naprimer jst verjetno rajš vzamem adventure (S), s katerim se lahko lihtko marsikje pelješ (a bi kdo rad vidu :devil: ),je udoben in ma zarad močnga motorja visoke potovalne hitrosti. ja,čeb meu pa kumat keša,b'ga pa ubodu :) Ja jaz bi rad videl :devil: Zgleda res ne glomazen, za teren pa bi res moral biti kita&žila, da bi ga z lahkoto premetaval..
SiR Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 Ja jaz bi rad videl :devil: Zgleda res ne glomazen, za teren pa bi res moral biti kita&žila, da bi ga z lahkoto premetaval.. To bo za kake svetovne dirke v smislu giga-moto-gladiatorji :D Bojo vsi dimenzionirani kot atleti za basket/šprint/powerlifting ... Samo to ne bo upravičilo izdelave :D
lightning Objavljeno November 16, 2005 Opozori Objavljeno November 16, 2005 Se strinjam, že pri HP-ju(pa ne printerju :devil: ,BMW-ju) sem se spraševal, komu točno je to namenjeno.Kot je Zajla že lepo ugotovil.....Mogoče daljša terenska potovanja, sam za take stvari so v bistvu že LC4&izpeljanke.No neki pa tud more bit za lušte delat.In btw, tudi meni se ne zdi taka krava, kar vitko izgleda. :OK:
D.J. Objavljeno November 17, 2005 Opozori Objavljeno November 17, 2005 čeprov motor ima potencial, bo verjetno pristal kot "ready to cafe race" oz ljubiteljsko neizkoriščen
Zdrawc Objavljeno November 17, 2005 Opozori Objavljeno November 17, 2005 čeprov motor ima potencial, bo verjetno pristal kot "ready to cafe race" oz ljubiteljsko neizkoriščen kot ostalih 90 % motorjev
IKE Objavljeno December 2, 2005 Opozori Objavljeno December 2, 2005 po sliki se ne vid dobro, a mašina visi v okvirju, al je v kletki zgleda obešena:( Tvoja opažanja so popolnoma pravilna. Agregat pri vseh modelih LC8 ( Adventure, Super Enduro, Supermoto, Superduke ) je vpet v okvir popolnoma enako. Sam okvir je sestavljen v bistvu iz dveh delov in sicer : - sprednji nosilni ( frame ) iz zelo kvalitetnih crommolibdenovih cevi na katerem je obešen in z dvema bočnima nosilcema fiksiran agregat, prav tako je v ta del vpeta tudi zadnja nihajk. - zadnji del ( sub frame ) ki je aluminijast je pritrjen na osnovni okvir in njegova glavna naloga je, da nosi sedež oziroma potnike, nanj pa so pritrjeni tudi izpušni lonci in vse ostalo kar motoju daje končni izgled zadnjega dela.
jest Objavljeno December 2, 2005 Opozori Objavljeno December 2, 2005 ta bike je nastal bol iz nuje (ker se jodlarji in bavarci živi ne morjo); drgač pa bog pomagaj ko si lastnik KTMLC8. Povprečje garancijskih popravil je 4,8 na en motor v enem letu. Tolažba: še vseen bolš kot yamahini kros menjalniki ki majo tud nore rekorde! Če je dober servis tut te garancijske moregrejo skozi; ampak kje pa je kakšen OK servis za KTM v SLO? panigaz?Motorjet(mehanik pobegnu)axle(ga nima)motomirči?kdor ga najde (uradnega z računom-ne garažnega!)za LC8 mašino ma 500 EUR od mene.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se