Jump to content
  • Sign Up

30 topics in this forum

    • 1639 replies
    • 224804 views
    • 975 replies
    • 61542 views
  1. KTM 1290 Super Adventure (R, S, T) 1 2 3 4 45

    • 1113 replies
    • 92984 views
  2. KTM 690 DUKE in R 1 2 3 4 5

    • 113 replies
    • 21914 views
    • 944 replies
    • 143982 views
  3. KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016) 1 2 3 4 63

    • 1567 replies
    • 130593 views
  4. KTM 790 ADVENTURE/DUKE 1 2 3 4 19

    • 451 replies
    • 41334 views
  5. KTM 990 SM T 1 2 3 4 10

    • 243 replies
    • 50407 views
  6. KTM 1050 ADVENTURE 1 2 3 4 17

    • 400 replies
    • 45521 views
  7. KTM 390 DUKE in Adventure 1 2

    • 41 replies
    • 12900 views
  8. KTM 690 Enduro in Supermoto 1 2 3 4 8

    • 192 replies
    • 34183 views
  9. KTM EXC 530 Six Days - obnova motocikla 1 2 3 4

    • 92 replies
    • 12847 views
  10. KTM EXC 300 in 450 1 2 3 4

    • 86 replies
    • 16007 views
  11. KTM EXC 500

    • 5 replies
    • 2706 views
  12. KTM 1190 Adventure in R 1 2 3 4 40

    • 997 replies
    • 107274 views
  13. KTM 950 SM-R 1 2 3 4 11

    • 260 replies
    • 47850 views
  14. KTM 1090 ADVENTURE in R 2017 1 2 3

    • 58 replies
    • 6197 views
  15. KTM LC4 640 Adventure 1 2 3 4 19

    • 452 replies
    • 62390 views
  16. KTM EXC 250 2T 1 2 3

    • 62 replies
    • 22989 views
  17. KTM LC4 640 Enduro 1 2 3 4 14

    • 329 replies
    • 76692 views
  18. KTM 990 Super Duke 1 2 3 4 5

    • 121 replies
    • 50406 views
  19. KTM 950 Super Enduro R 1 2

    • 39 replies
    • 19788 views
  20. KTM 1190 RC8 Superbike 1 2 3 4 7

    • 174 replies
    • 50943 views
  21. KTM 990 SM 1 2 3 4 5

    • 111 replies
    • 38767 views
  22. KTM 690 LC4 Duke 1 2 3 4 9

    • 214 replies
    • 66070 views


  • Zadnje objave

    • Franci 55
      Eden izmed posnetkov. Vsekakor zelo primerna stezica za izboljševanje tehnike. Hitrosti niso tako velike, da bi bilo nevarno, je pa zelo zabavno. https://www.youtube.com/watch?v=Gf2NumOMWWc  
    • matjazy
      Sem pogledal ta motor. Največji problem je, ker je bil na tleh na desni strani. Poškodovan pokrov ventilov od kamenčkov, tudi malo zvito zgornje rebro cilindra. 
    • DAMI34
      še en problem je in to makedam, šoder ali kaj podobnega, ker se vs prah, umazanija in mali kamenčki prilepijo na verigo/sprej in nato se vse samo še brusi, namesto da bi mazalo. Tule pride oiler hudo v poštev. cca 80km prašnega makedama sem prevozil na furi, porabil 2 flaškici olja, kar mi v običajnih razmerah zadostuje za 5-10 jurjev, ampak verigo je spralo, ker v nasprotnem bi bila grozna, če ne bi kje po poti pral. Oziroma, četudi uporabljaš sprej, lahko verigo po dežju ali vožnji po prahu kar mal nakapljaš z oljem, bo samo koristno.
    • dlicen
      Tudi Tuna V4 (kot baje že predhodnica) ima nadpovprečno potrebo po odzračevanju zadnje zavore. Po enem letu je zavora prijela le še na stojalu, med vožnjo praktično nič več. Najbolj temeljit način odzračevanja je, če snameš čeljust in jo obesiš nekam nad sedež, tako da cev stoji navpično in zrak zleze gor do nipla. Nekaj mehurčkov kasneje in zavora je odzračena do naslednje sezone. //Navedeno velja za motorje brez abs.
    • Xebec
      ojlerji so de best, ne. sprej sm šenku zraven yamahe, u 3 letih sm ga nucu lih ene 3x na začetku. sama pacarija, brezveze. zdj pa vozim odprto na 2 obrata da spere dol kar so sprejali u štacun, pa da se ketna fajn napoji. sm pa opazu, da bo treba ponovna kalibracija. yama je bolj rukala pa je zgleda bolj teklo, tule bo pa treba tut na splošno malo bolj odpirat
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!