Jump to content
  • Sign Up

31 topics in this forum

    • 1657 replies
    • 228387 views
  1. KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016) 1 2 3 4 63

    • 1568 replies
    • 132068 views
  2. KTM EXC 500

    • 7 replies
    • 3035 views
  3. KTM 690 Enduro in Supermoto 1 2 3 4 8

    • 193 replies
    • 35126 views
  4. KTM 490

    • 0 replies
    • 113 views
  5. KTM 690 DUKE in R 1 2 3 4 5

    • 114 replies
    • 22770 views
  6. KTM 1190 Adventure in R 1 2 3 4 40

    • 998 replies
    • 109509 views
    • 982 replies
    • 63520 views
  7. KTM 1290 Super Adventure (R, S, T) 1 2 3 4 45

    • 1117 replies
    • 94923 views
  8. KTM EXC 300 in 450 1 2 3 4

    • 88 replies
    • 16706 views
    • 944 replies
    • 145435 views
  9. KTM 790 ADVENTURE/DUKE 1 2 3 4 19

    • 451 replies
    • 42387 views
  10. KTM 990 SM T 1 2 3 4 10

    • 243 replies
    • 51169 views
  11. KTM 1050 ADVENTURE 1 2 3 4 17

    • 400 replies
    • 46852 views
  12. KTM 390 DUKE in Adventure 1 2

    • 41 replies
    • 13355 views
  13. KTM EXC 530 Six Days - obnova motocikla 1 2 3 4

    • 92 replies
    • 13733 views
  14. KTM 950 SM-R 1 2 3 4 11

    • 260 replies
    • 48638 views
  15. KTM 1090 ADVENTURE in R 2017 1 2 3

    • 58 replies
    • 6777 views
  16. KTM LC4 640 Adventure 1 2 3 4 19

    • 452 replies
    • 63561 views
  17. KTM EXC 250 2T 1 2 3

    • 62 replies
    • 23683 views
  18. KTM LC4 640 Enduro 1 2 3 4 14

    • 329 replies
    • 77580 views
  19. KTM 990 Super Duke 1 2 3 4 5

    • 121 replies
    • 51421 views
  20. KTM 950 Super Enduro R 1 2

    • 39 replies
    • 20206 views
  21. KTM 1190 RC8 Superbike 1 2 3 4 7

    • 174 replies
    • 51442 views
  22. KTM 990 SM 1 2 3 4 5

    • 111 replies
    • 39427 views


  • Zadnje objave

    • krucymucy
      Aha se ena, meni najljubsa. Zavirat ne rabis z elektricnim mopedom. Zaviranje sovrazim, zato tudi vozim tako, pocasi, da zaviram samo ce je res potrebno. Pred kaficem.
    • krucymucy
      Razlozi malo kako si predstavljas to. Kaj bo napredovalo? elektromotorji so razviti do popolnosti, izkoristki zelo visoki, Zero ne rabi niti aktivnega hlajenja, energica sicer ima oljno hlajenje, ampak bolj kot preventiva. Kar se samega elektromotorja tice je ze tako dalec naprej od motorja z notranjim izgorevanjem da niti smesno ni vec. Elektromotorji niso nekaj novega, od vceraj. Kar se same elektronike tice, doziranja "plina" deluje veliko bolj natancno in predvsem enakomerno. Baterije si mislil verjetno. Tukaj v naslednjih letih ne bo kaj novega, dela se na Al-ion, ampak do serijske proizvodnje, da bo dejansko uporabno in da bodo sposobne prenasat visoke tokove praznjenja in polnjenja je se dalec. Se kar nekaj casa bo litij kar ostal. Kaksna druga alternativa? warp? pogon na mlade device? ne bo je.
    • krucymucy
      Energica ima CCS combo prikljucek. DC polnjenje s 24kW. Baterija je 13,4kWh. Tole je v pol ure polno in gres dalje. Na obicen type2 AC polnjenje traja pa kako uro.  
    • Kričač
      Vidim, da nekateri uživate še na polno na jadranki …. bo treba mal skočit dol v kolikor bo še vreme zdržalo, čeprav menim, da ni slabega vremena za motorista, je samo slabo oblečen motorist.  Hehehe, izjave  nekaterih so pa na nivoji vrtca.
    • mojamiska
      ma daj..prav vidi se, da je to naredil zanalašč ...tudi jaz nisem za pretepanje, sorry, sam po roki pa bi ga in mu rekla, da se to ne sme....a ti ligenjček bi mu pa še sladoled dal al kaj
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!