Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Dark

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)

Recommended Posts

Nearrain

Nocem kvarit euforije potencialnim kupcem 1290 SA

 

Glede na to koliko problemov  imajo lastniki SD 1290  s puscanjem olja na vseh vogalih agregata, s slamastiko izdelave ipd, ne bi bilo slabo spremljat te zadeve. 

 

http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=22948

 

BTW:  osnova agregata  1290 SA je ista kot pri SD 1290

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dark

Nocem kvarit euforije potencialnim kupcem 1290 SA

 

Glede na to koliko problemov  imajo lastniki SD 1290  s puscanjem olja na vseh vogalih agregata, s slamastiko izdelave ipd, ne bi bilo slabo spremljat te zadeve. 

 

http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=22948

 

BTW:  osnova agregata  1290 SA je ista kot pri SD 1290

 

Nearrain, takšne informacije, kot je tvoja, so vedno dobrodošle in bi ne smele kvariti euforije potencialnim kupcem KTM 1290 SA. Previdnost pred nakupom ni namreč nikoli odveč. Meni je, poleg vsega drugega, pri novem modelu še kako všeč ravno agregat. Škoda le, da so mu zmanjšali moč iz 180 km na 160.

Sam sem vozil novega SD 1290 in agregat je, po mojem mnenju, presežek vseh presežkov. Motor je imel cca. 15.000 in dobro sem si ga ogledal in nisem opazil, da bi mu iztekalo olje. Se pa takšne in podobne reči pri novih modelih seveda dogajajo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain

Nearrain, takšne informacije, kot je tvoja, so vedno dobrodošle in bi ne smele kvariti euforije potencialnim kupcem KTM 1290 SA. Previdnost pred nakupom ni namreč nikoli odveč. Meni je, poleg vsega drugega, pri novem modelu še kako všeč ravno agregat. Škoda le, da so mu zmanjšali moč iz 180 km na 160.

Sam sem vozil novega SD 1290 in agregat je, po mojem mnenju, presežek vseh presežkov. Motor je imel cca. 15.000 in dobro sem si ga ogledal in nisem opazil, da bi mu iztekalo olje. Se pa takšne in podobne reči pri novih modelih seveda dogajajo...

 

Jaz sem ga hotel kupit in sem se ravno zaradi prevelike kolicine reklamacij, negativnih komentarjev lastnikov in KTM-ovega macehovskega after sale support-a premislil. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Dark pa saj to je isti agregat kot ga imava midva samo povrtan,pa nisem imel do zdaj nobenih problemov,nikjer olja in v 15kkm nisem rabil dotočit niti kapljice napram 990 ki je na 1000km porabil 1dcl !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain

Pol leta nazaj sem prodal SD 990 kateremu sem duso vadil vsakic k sem ga z garaze potegnil.

Nikoli nobenga problema, nikjer ni curilo in  poraba olja je bila  cca 0.5 na 1000.  Zlo zadovoljen.

 

To kar se pa s tanovim dogaja je pa cist druga pesem.

 

Poglej si link:

 

http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=22948

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Za novega ne vem ampak svojemu vadim vse tako kot sem 990 adv pa tud z agregatom nisem potreboval nobene korekcije,vpraš damija sva skupaj naredila že preko 20kkm z KTM 990 in 1190,sej pravim ne razumem saj je isti agregat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Dark tega testnega sem tudi jaz vozil in sem bil presenecen nad tem kako nov je zgledal po 15.000 km. Tako da me malo preseneca tole. Sicer pa..kater motor pa nima porodnih tezav? No ja..yamaha mt07 in honda nc 700/750 :-D

Pomoje da ni neke panike za zganjat..

Meni ducatijev agregat na cagivi cca 1liter na 1000 km pozre pa se ne sekiram. Baje da mam sam napacen ole not...

Tale 1290 zna bit dobr motor..sicer mal predrag ampak dober

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Meni ducatijev agregat na cagivi cca 1liter na 1000 km pozre pa se ne sekiram. Baje da mam sam napacen ole not...

Po približno petih različnih oljih sem slučajno odkril, kateri paše mojemu motorju. Edino tega kuri normalno. 

Motorex polsintetika 10 - 40. Poskusi.

 

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dark

Dark pa saj to je isti agregat kot ga imava midva samo povrtan,pa nisem imel do zdaj nobenih problemov,nikjer olja in v 15kkm nisem rabil dotočit niti kapljice napram 990 ki je na 1000km porabil 1dcl !

 

Sergej, kot sem že napisal: menim, da je agregat KTM SD 1290 presežek vseh presežkov. Odličen pa je že v najinem Adventurerju 1190. In poraba olja - neopazna.

Seveda pa se dogaja, da ima kateri izmed lasnikov KTM SD 1290 težave (tudi drugih modelov), ki pa jih na KTM-ovih servisih hitro odpravijo...

Zato pa se vozi, vauuuu  :OK::kva2::OK::kva2::OK::kva2::OK:

 

 

Dark tega testnega sem tudi jaz vozil in sem bil presenecen nad tem kako nov je zgledal po 15.000 km. Tako da me malo preseneca tole. Sicer pa..kater motor pa nima porodnih tezav? No ja..yamaha mt07 in honda nc 700/750 :-D

Pomoje da ni neke panike za zganjat..

Tale 1290 zna bit dobr motor..sicer mal predrag ampak dober.

 

Biker77, takoj podpišem...

Edited by Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dark

Pol leta nazaj sem prodal SD 990 kateremu sem duso vadil vsakic k sem ga z garaze potegnil.

Nikoli nobenga problema, nikjer ni curilo in  poraba olja je bila  cca 0.5 na 1000.  Zlo zadovoljen.

 

To kar se pa s tanovim dogaja je pa cist druga pesem.

 

Poglej si link:

 

http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=22948

 

Nearrain, še nekaj: če bi imel SD 1290 konstrukcijsko napako, bi v tovarni lastnike nemudoma vpoklicali na servis in napako odpravili. Lahko pa si siguren, da takšne napake ne bi ponovili še v novem modelu SA 1290.

Kot že tolikokrat zapisano: vsak kupec novega modela lahko pričakuje kakšne pomankljivosti...  

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Nearrain, še nekaj: če bi imel SD 1290 konstrukcijsko napako, bi v tovarni lastnike nemudoma vpoklicali na servis in napako odpravili. Lahko pa si siguren, da takšne napake ne bi ponovili še v novem modelu SA 1290.

Kot že tolikokrat zapisano: vsak kupec novega modela lahko pričakuje kakšne pomankljivosti...  

 

Tu se pa skoraj ne morem čist 100 % strinjat s teboj.

 

Tisti, ki kupi kakršno koli stvar, sploh za tako velik denar, za katerega mora navaden smrtnik garat kar nekaj časa, se pričakuje da  bo dobil izpopolnjen izdelek, ne neko na pol narejeno skropucalo...zato pa imajo razvoj in preizkušnje, če pa niso imeli dovolj časa za preizskuse pa naj ga ne bi dali na trg....

 

Zakaj hudiča bi mogu bit jaz poskusni zajček in za vsako jeben* kapljico ki bo spustila na agregatu hodit na servis da mi uredijo pod garancijo, ko bi to lahko naredili, še preden je motor prišel na trg.

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dark

Tu se pa skoraj ne morem čist 100 % strinjat s teboj.

 

Tisti, ki kupi kakršno koli stvar, sploh za tako velik denar, za katerega mora navaden smrtnik garat kar nekaj časa, se pričakuje da  bo dobil izpopolnjen izdelek, ne neko na pol narejeno skropucalo...zato pa imajo razvoj in preizkušnje, če pa niso imeli dovolj časa za preizskuse pa naj ga ne bi dali na trg....

 

Zakaj hudiča bi mogu bit jaz poskusni zajček in za vsako jeben* kapljico ki bo spustila na agregatu hodit na servis da mi uredijo pod garancijo, ko bi to lahko naredili, še preden je motor prišel na trg.

 

lp

 

Hyper Jack, s teboj se strinjam 100%. Zato pa se lahko odločiš, da motor kupiš leto ali dve kasneje, ko bodo "začetne" napake odpravljene. Vedno pa bodo obstajali kupci, ki želijo imeti noviteto in so zato pripravljeni kdaj pa kdaj zaviti tudi na servis...

Kar se pa tiče novega modela SA 1290: če se ne boš odločil za nakup v kratkem, prihodnje leto motocikla sploh ne boš mogel kupiti, vsaj pri nas ne. Kvota za Slovenijo ne bo posebej velika... In ti morebitne napake ne bodo delale sivih las...

Še nekaj: če bi imel sam možnost za nakup novega SA1290 (predvidena cena cca. 20.000 E), bi ga kupil nemudoma. Menim, da so se v  KTM veliko naučili pri izdelavi A 1190 in istih napak ne bodo ponavljali. Pa še te niso bile kaj posebnega, saj je že ta motor odličen... 

Sicer pa je izbira motociklov na trgu enormna in lahko vsak najde tistega, ki mu najbolj ustreza...

P.s.: Pozanimal sem se, kako je z iztekanjem olja pri SD 1290. Napaka ni sistemska in se je pojavila le pri nekaj posameznikih. S tem "zeperlijev" nikakor ne zagovarjam in bi ne želel biti v koži teh lastnikov... Vendar, kot sem zapisal že velikokrat, to je pač cena, ki jo moramo vzeti v zakup pri nakupu novega modela... 

Edited by Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain

Nearrain, še nekaj: če bi imel SD 1290 konstrukcijsko napako, bi v tovarni lastnike nemudoma vpoklicali na servis in napako odpravili. Lahko pa si siguren, da takšne napake ne bi ponovili še v novem modelu SA 1290.

Kot že tolikokrat zapisano: vsak kupec novega modela lahko pričakuje kakšne pomankljivosti...  

Lej ga vernika  ;)

 

Dark... a si precekiral link?

 

http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=22948

 

Poleg omenjenih felerjev katere opisujejo v linkanem forumu imajo sedaj vec kot 10 primerov prevelike zracnosti v lezaju zadnjega kolesa (enojna nihajka) po celem svetu , in ene par razletenih motorjev v Franciji. 

 

Ljudje bentijo ravno zaradi tega. kar je zgoraj napisal Hyper Jack. Za tako famo in za toliko denarja ne sme kupec dobit polizdelka. 

V linku imas par lepih komentarjev na temo koncne izdelave.

 

Porodne krce imajo VSI, kvarijo se VSI, pa naj bo to BMW, KTM al pa Honda. Je pa velika razlika kako se proizvajalec odzove, ko se sranje zgodi. 

Po tem, kar sem prebral je ocitno KTM izracunal, da se mu bolj splaca potisnit glavo v pesek in se naprej gonit marketing "Ready to race" in "najbolj varen motor na svetu", kot pa nares splosen recall za vse in jim zamenjat lezaj.  

 

https://www.youtube.com/watch?v=Q-S-uvsB6OY

 

Konco izdelavo pa potihem ze skozi opravicujejo z zmogljivostjo. Kaj te koji k. briga ce je zmetan skupaj mal po domace, sej je holcar. Lej raj kok leti in kok konjev ma.

 

Vse res, sam za 16K EUR naj ga se sestavjo in postrihajo tako kot treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dark

Lej ga vernika   ;)

 

Ljudje bentijo ravno zaradi tega. kar je zgoraj napisal Hyper Jack. Za tako famo in za toliko denarja ne sme kupec dobit polizdelka. 

V linku imas par lepih komentarjev na temo koncne izdelave.

 

Porodne krce imajo VSI, kvarijo se VSI, pa naj bo to BMW, KTM al pa Honda. Je pa velika razlika kako se proizvajalec odzove, ko se sranje zgodi. 

Po tem, kar sem prebral je ocitno KTM izracunal, da se mu bolj splaca potisnit glavo v pesek in se naprej gonit marketing "Ready to race" in "najbolj varen motor na svetu", kot pa nares splosen recall za vse in jim zamenjat lezaj.  

 

Konco izdelavo pa potihem ze skozi opravicujejo z zmogljivostjo. Kaj te koji k. briga ce je zmetan skupaj mal po domace, sej je holcar. Lej raj kok leti in kok konjev ma.

 

Vse res, sam za 16K EUR naj ga se sestavjo in postrihajo tako kot treba.

 

Nearrain, vernik, niti približno. Ljubitelj blagovne znamke KTM, to pa da... Vendar tudi ne brezpogojni: pred vsakim nakupom novega KTM-a vedno preverim celotno ponudbo, motocikle, ki pridejo v ožji izbor pa tudi preiskusim. In se šele nato odločim...

 

Linka v celoti nisem pregledal, saj SD 1290 ne kupujem. Že večkrat pa sem zapisal, da sem moped preiskusil in me je fasciniral...  Tudi mojega mehanika Simona, ki ga ima namen kupiti.  

 

Nad takšnim odnosom KTM-a, če je resničen, sem presenečen. Sam sem  lastnik novega A 1190 in lahko servisne usluge in odzivnost tovarne samo izjemno pohvalim. Je pa res, da moj motocikl večjih pomanjkljivosti ni imel...  Tudi končna izdelava mojega motorja je na vrhunski ravni in nimam prav nobenih pripomb.

 

Torej: sam imam z blagovno znamko KTM v zadnjih dvajsetih letih večinoma pozitivne izkušnje. Še zlasti s svojim zadnjim A 1190, ki mi je dobesedno pisan na kožo. In SA 1290 je samo njegova nadgradnja, ki pa bo stala 20K EUR, kar je zelo, zelo veliko denarja... In pri takšnem denarju bi bil, ob pomanjkljivostih, ki jih imajo nekateri lastniki SD 1290, tudi sam izredno razočaran...

 

Škoda, da so v Sloveniji samo dva ali trije "srečni" lastniki SD 1290, ki - kot kaže - niso pa niso aktivni na Motosvetu, da bi opisali svoje izkušnje...    

Edited by Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain

Nekdo je ob predstavitvi 1290 SA zapisal:

 

"I said this last year, KTM will dump the 1190 motor and go all out with the 1290, all to do with COSTS. We do this here in the vehicle industry sharing platforms HOWEVER, what OEM's do NOT do is what KTM have just done, in less than 3 years make one of their NEW models obsolete. The 1290 Adventure will KILL the value of the 1190 bikes and you think the R will remain 1190, goodluck, R will be next.

 

Thanks KTM........no doubt soon you'll be telling us how CRAP the 1190 is compared to the 1290.....watch the marketing roll out soon enough."

 

 

 

 

Zal ni dalec od resnice  :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Zato ga bom obdržal dokler bo pel :) včasih so modele oziroma nadgradnje delalli na 4 do 5 let ,dandanes pa na 4-5 mesecev in ja res ni daleč od resnice zgornji post :dry: itak bodo sami sebe za j......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain

Tok ocitno jih 2014 GSA-jev trzni delez pece, da so se zgleda odlocili za znano slovensko strategijo imenovano " NAJ TUDI MENI KRAVA CRKNE".

 

Vse kar je je imel GSA vec od 1190 A razen kardana so napokal na 1290 SA (enorocni dvig/spust  vetrobranskega stekla, vecji tank za gorivo, tempomat + se vec konjev ), ker paket konjev in elektronike nista dosegla zeljenega ekonomskega ucinka z 1190 A.

 

Vse za kos pogace trznega deleza v luksuznem razredu sport turerjev. 

 

Skoda le za 990 A, kateri je bil edini pravi vecji Adventure Enduro motor.  :ninja:

Edited by Nearrain

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Zakaj je blo sploh treba gor dajat močnejši motor :slap:  a ni bil 1190 s 150 kojni dovolj

No jaz 1190 nisem vozil, a se sprašujem popolnoma isto!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dark

 

Nekdo je ob predstavitvi 1290 SA zapisal:

 

"I said this last year, KTM will dump the 1190 motor and go all out with the 1290, all to do with COSTS. We do this here in the vehicle industry sharing platforms HOWEVER, what OEM's do NOT do is what KTM have just done, in less than 3 years make one of their NEW models obsolete. The 1290 Adventure will KILL the value of the 1190 bikes and you think the R will remain 1190, goodluck, R will be next.

 

Thanks KTM........no doubt soon you'll be telling us how CRAP the 1190 is compared to the 1290.....watch the marketing roll out soon enough."

 

 

 

 

Zal ni dalec od resnice  :cry:

 

Nearrain, sedaj pa že malček pretiravaš v svoji negativni kampanji. Po mojih informacijah KTM A 1190 ostaja v proizvodnji. Še več: izdelovati namerajavajo celo model KTM A 1050. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dark

Tok ocitno jih 2014 GSA-jev trzni delez pece, da so se zgleda odlocili za znano slovensko strategijo imenovano " NAJ TUDI MENI KRAVA CRKNE".

 

Vse kar je je imel GSA vec od 1190 A razen kardana so napokal na 1290 SA (enorocni dvig/spust  vetrobranskega stekla, vecji tank za gorivo, tempomat + se vec konjev ), ker paket konjev in elektronike nista dosegla zeljenega ekonomskega ucinka z 1190 A.

 

Vse za kos pogace trznega deleza v luksuznem razredu sport turerjev. 

 

Skoda le za 990 A, kateri je bil edini pravi vecji Adventure Enduro motor.  :ninja:

 

Če bi v Slovenija ne bila tako malo pomembna, bi lahko celo pomislil, da te plačuje BMW, da širiš negativno propagando o konkurenci. :BUA:

 

Če objokuješ 990 A, si ga le kupi. Ali si sploh kdaj vozil A 1190? :grrr

Edited by Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain

Če bi v Slovenija ne bila tako malo pomembna, bi lahko celo pomislil, da te plačuje BMW, da širiš negativno propagando o konkurenci. :BUA:

 

Če objokuješ 990 A, si ga le kupi. Ali si sploh kdaj vozil A 1190? :grrr

Dark,

 

sem vozil in sem mnenja, da je fantasticen motor.

 

Samo tebi gorecem privrzencu KTM blagovne znamke naj zaupam. Prvi in edini DUKE 620 first edition 1994 v Sloveniji  je bil moj in zadnji SD 990 tudi in lahko mirne vesti recem . . . KTM in njihovi dealerji z after sale support-om naj grejo lepo v tri mile  . . .  , motorji katere delajo so pa se vedno v veliki vecini performancno zelo dobri. 

 

long story short .  Screw KTM... Love the bike !

 

Aja ... bil sem zelo zagret za 1190, probal in na koncu kupil BMW.     Ocitno so imeli stari motoristi prav... ni vse v konjih  ;)

 

in obilo srecnih kilometrov ti zelim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!