Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
nikslo

KTM 690 Enduro in Supermoto

DAMI34

 SERVICE MANUAL 690e08.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

nikslo

Živjo

v novem letu (spomladi) imam namen kupit nov motor (ali leto rabljen). Odločitev je padla, da bo to KTM.

Sedaj pa sem v veliki dilemi. Rad imam enduro (na trenutke tudi hard) vožnjo, sicer večinoma gozd, makedam, travniki niti ne neko zaganjanje v skale v meter visoke luže ampak. V takšnem primeru je 530 EXC odlična izbira (iz mojega stališča). Ampak glede na to, da imam sedaj v uporabi predelanega LC4 Supermoto se tudi nikakor ne morem odpovedati vožnji po asfaltiranih zavitih cestiščih. Po drugi strani pa si ne morem privoščit dva nova motorja (EXC + SMC) ampak samo en kompromis.

In zadnja 2-3 meseca že aktivno razmišljam o nakupo 690 Enduro. Tehnika in material je že v osnovi dober, motor precej zmogljiv tudi za cestne potrebe ob tem pa bi seveda dokupil SM platišča (in seveda nove sprednje zavore in zadnji prenos).

To se mi zdi nekako najboljši kompromis, ki ga lahko sklenem za 8-10kEUR kakšen bo tudi budget, da lahko imam doma parkirana dva konkurenčna stroja.

Tukaj pa sedaj sledi vprašanje:

ali kupit 690 Enduro + SM komplet ali 690 SMC + enduro komplet. Enduro felge so načeloma cenejše, zavorni sistem pa je že v osnovi na SMC dober ampak mogoče pregrob za teren, predvsem pa me muči vprašanje vzmetenja pri slednji kompenzaciji.

Tako, da z raznimi idejami naprej ... ni pa KTM vseeno ne zadnja možnost. Ampak razen kakšne Aprilie ali BMWja ne vidim prave rešitve (pa še te se mi zdijo slabše).

Hvala za zdaj ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Imam 690 enduro, kolikor je meni znano je lažja predelava iz enduro v sm (čeprav dražja). SM ima "ravne vilice" enduro pa malo več predteka (verjetno je to potem problem na terenu). Poglej na ADV riders forumu, tam imaš nekih 600 strani o 690e/smc.

Pri 690 so klasične pomanjkljivosti: neuporabna vzratna ogledala (zaradi vibracij se ne vidi praktično nič, niso pa vibracije problem pri sami vožnji, da bi utrujalo roke), skrajno neudoben sedež (dober za teren in kratke vožnje, vse kar je več kot uro ali dve pa ti "odpade rit", dobesedno je ne čutiš več), "občutljiv" pedal zadnje zavore (že pri kakšnem manjšem padcu je ni več, ostalo to kar dobro prenaša), nekaterim nagaja elektrika (meni ne), pojavil se je problem s pritrditvijo ventilatorja (ohišja) na hladilnik, ohišje "prestruga" hladilnik (to moram jaz še preveriti), prvotni so imeli zelo slabe števce, so se zameglili po kakšnih 1-2000km, pri novejših oz. zamenjanih teh problemov ni več. Izpuh je (verjetno zaradi katalizatorja)ekstremno vroč, se v trenutku opečeš. Kakšnih resnih problemov jaz z njim do sedaj (11000km) nisem imel (aha, "odpadala" mi je strehca z žmigavci ampak večina to tako ali tako sname, jaz je nisem, pa sem jo moral pritrditi s silikonom).

Do Bolgarije in nazaj bp.(s pomočjo Airhawka- blazine za pod rit).

Kar se zmogljivosti tiče, jih jaz tudi približno ne morem izkoristiti (po testu je zmožen hitrosti preko 180km/h in pospeška 4,5sek do 100)mene pri kakšnih 140-150 "odpihne".

lp

Franc

Edited by franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
budacki

1.Premisli še enkrat, če hočeš KTMa ( hec hec :D )

2. Predelava v SMa je veliko lažja, saj so konverting deli bolj dostopni ( rabljeni in novi ) ( rabiš pa ... obroče z naperami in pesto ( komplet feltna ), disk, zavorni cilindrčk, kakšn rezervni zobnik pa mogoče gosteje olje za vilice )

Kupiš endurota in potršaš vzmetenje. Hod itq nebi smel bit problem ( i guess :D ) in dokupiš ene lepe Excel feltnce in braking marjetco 320 in eno braking stvar k bo grizla v to marjetico in in in zadej manjši zobnik za kakšne 2-3 zobčke. Pa mogoče še kakšnega Igorja. Je pa tut problem, ker boš težko dobil rabljenega 690 Endurota ali pa SMCja :)

Bi pa nekaj takega bilo lušno :D

http://i165.photobucket.com/albums/u71/primo74/SMCR.jpg

Sicer pa imaš še vedno varianta ...

http://www.avto.net/....asp?ID=3240353

in še od istega lastnika

http://www.avto.net/....asp?ID=3333613

Res, da bo kšn servis ali dva ali tri več, vendar bo tut kšna brzina ali dve ali tri več po zadnjem ;) Pa tut nerabiš bit nabildan da ga dvigneš :D

Edited by budacki

Share this post


Link to post
Share on other sites
nikslo

Fantje hvala za tele odgovore - več glav več ve!

Kot izgleda bom kupil iz stare zaloge Enduro R (09'), ker sem naredil neko analizo mojih voženj in je enostavno preveč off roada in bo treba potrpeti tistih nekaj 100km na leto po čistem asfaltu. Večino je to itak samo prevoz do naslednjič off road poti :-)

Sem pa preizkusil BMW 650 X pred kratkim in lahko rečem, da je dober motor, oprema na nivoju (tudi izdelava) ampak napram EXCju gre težko v ovinek, hoče biti malo pretežek ampak to so stvari, ki jih bom moral vzeti v zakup,da se še lahko kdaj peljem cestno furco in stroški vzdrževanja.

Ko pa smo že ravno pri tem: ima kdo podatke o servisiranju LC4 690? Servisni intervali, približne cene? Najboljši servis na štajerskem?

Pa še nekaj me zanima: kje bi lahko najceneje dobil večji tank za Endura? Lahko spredaj večjega ali pa dvojnega zadaj (sklepam že takoj, da je izpuh napoti) da se težišče ne poslabša veliko pri polnem tanku. Seveda ob primerni cene, čene raje osnovnega večjega ;-)

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Temty

Servisi:

1000 km, 5000 km, 10000 km, torej servisni interval vsakih 5000 km. Olni filter, pregled ventilov in sintetika olje, svečka, začni filter na 15000 km odvisno od vožnje lahko prej lahko kasneje za zračni filter. Za nek hud enduro ta motor ni vsaj meni je bil premočn, zame je to bolj rally motor veliko moči, hiter... je pa dosti manj vibracij napram prejšnjim modelom LC4, sedež je res ozek in trd, tak da za dolge ture nekaj pod rit, kar se tiče rezervoarjev so vsi svinsko dragi imaš od aluminija do prepovedane ABS kitajske plastike, meni je bil še najbolj normalno dostopen od Touratecha, prodajajo pa ga tudi KTM twins cena je podobna.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
GUMY

No še izkušnja iz prve roke. Imel sem LC4 640 enduro s SM kompletom in potem še 625SMC z enduro kompletom. Vzmetenje na SMC je bilo popolnoma neuporabno na terenu (absolutno pretrdo, muka in nevarno za vozit), tudi ko sem vse zmehčal do konca. Potem sem si dokupil še enduro vilice, je bilo sicer boljše, toda zadnji konec je še vedno premetavalo. Enduro na SM gumah pa je popolnoma uporaben, pač ni ravno za dirke, za pilit ovinke pa je OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Fantje hvala za tele odgovore - več glav več ve!

Kot izgleda bom kupil iz stare zaloge Enduro R (09'), ker sem naredil neko analizo mojih voženj in je enostavno preveč off roada in bo treba potrpeti tistih nekaj 100km na leto po čistem asfaltu. Večino je to itak samo prevoz do naslednjič off road poti :-)

Sem pa preizkusil BMW 650 X pred kratkim in lahko rečem, da je dober motor, oprema na nivoju (tudi izdelava) ampak napram EXCju gre težko v ovinek, hoče biti malo pretežek ampak to so stvari, ki jih bom moral vzeti v zakup,da se še lahko kdaj peljem cestno furco in stroški vzdrževanja.

Ko pa smo že ravno pri tem: ima kdo podatke o servisiranju LC4 690? Servisni intervali, približne cene? Najboljši servis na štajerskem?

Pa še nekaj me zanima: kje bi lahko najceneje dobil večji tank za Endura? Lahko spredaj večjega ali pa dvojnega zadaj (sklepam že takoj, da je izpuh napoti) da se težišče ne poslabša veliko pri polnem tanku. Seveda ob primerni cene, čene raje osnovnega večjega ;-)

LP

Servis te pride 120-160€ (delo, material). Zakaj pa bi rabil večji rezervar? Če ne greš ravno v Afriko je serijski več kot dovolj.

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jernej23

Jaz se stvari prej naveličam... čeprav glede na cene 7-8 let starih in popust v axle za 2015 z abs človek začne razmišljati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jernej23

tega pozna kdo? SMC iz KP, ga vsake toliko vrže gor... nevem zakaj imam bolj slab občutek

http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11491571&show=2

a tistega 690, ki se je kak mesec nazaj verjetno prodal se kdo spomne? enduro 2008/9 oranžen z leo vince in alu zaščito (do pike enak mojemu :) )

bi vprašal lastnika (adolf ali nekaj takega, sem prepozno vzel tel. v roke) nekaj glede SM koles, ker je pisalo da so zraven...

Edited by Jernej23

Share this post


Link to post
Share on other sites
Žan96

Jernej23, lastnik ni več Fredi ampak jst :ras:

Feltne so trenutno razdrte, v kratkem grem do Jamnika da mi iz peste izpreša ležaje.

Bom pa odpru novo temo (ala ktm 690 enduro-> smc in notr zapisal vse stroške, zaplete, itd..) ampak ko se bo naval dela v firmi umiril, ker zdj sm mrzu in nemorm spisat usega

 

 

Ob priliki nalimam lepšo sliko v galerijo :cool:

2016-11-28-22-57-15.jpg

Edited by Žan96

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Če so kilometri realni se nimaš česa bat. Sam imam sa svojem Duku 20k km pa je dve leti mlajši kot tale Enduro pa za 1x še nobenega problema.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

@DAMI34 bi bilo možno to temo preimenovati v KTM 690 Enduro in Supermoto ? Imam namen dodati par zadev in povabit še kakega lastnika k sodelovanju, bi bilo pa fino da je bolj ustrezno poimenovana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, jskrablin pravi:

@DAMI34 bi bilo možno to temo preimenovati v KTM 690 Enduro in Supermoto ? Imam namen dodati par zadev in povabit še kakega lastnika k sodelovanju, bi bilo pa fino da je bolj ustrezno poimenovana.

Absolutno, vsekakor je fajn če se me opozori na nepravilna ali pomankjiva imena motorjev, tudi jaz ne poznam in niti nisem preverjal vseh imen. Evo bo urejeno, ko pridem do compa s founom ne gre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • krucymucy
      Kawasaki je obelodanil specifikacije njihovega prototipa. 220kg, 10kW, domet 100km.  Ne vem na kaksnih substancah so, ker to je smesno. Zero SR/F ima pri isti tezi 2x domet, 7x moc.  Energica je tezja a ima 107kW motor in 21.5kWh baterijo. 
    • bobi1001
    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
    • Grut
      voc vrong vid ju ... 
    • Loba
      Segment športnih "SUV"-ov se povečuje, itak da končni izdelek ne bo tako futurističen, ko bodo dodali vso potrebno civilizacijo na motor, ampak zgleda tudi meni hudo ! to bo ene 210 kg? , cca 150 PS ? a je kdo že kaj več našel na netu?   
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!