Jump to content

KTM 690 Enduro in Supermoto


nikslo
DAMI34
Message added by DAMI34

 SERVICE MANUAL 690e08.pdf

Recommended Posts

Super ideja  če koga zanima imam Enduro predelano v supermoto. Dodam slike ko bo kaj pametnega na lagerju.

Prodam zobnik zadnji, 40 zob SuperSprox, uporabljen cca 500km

IMG_20170724_093001.jpg

IMG_20170618_115908.jpg

IMG_20170513_185354.jpg

IMG_20170505_191216.jpg

Link to comment
Share on other sites

Evo da dodam še par vrstic na temo mojega 690 Enduro R. Moped je letnik 2014, kupil sem ga lani oktobra, na števcu je bilo švoh 43k kilometrov. Začetni problemčki so opisani na forumu, potreben je bil servis sprednjih teleskopov in menjava zadnjih kolesnih ležajev.

 

Par sto kilometrov kasneje sem gor zmontiral zadaj Mitas E-09 in spredaj Mitas C-21. Zadnja guma se za neko 80 off 20 asfalt obnese zelo dobro, čeprav jo LC4 neusmiljeno pretepa, sprednja C-21 pa je dobra po terenu pa nekoliko strašljiva po mokrem asfaltu. Naslednja sprednja guma bo malo bolj 'univerzalna' (TKC-80 al pa E-10?). C-21 ob nekaj prtljage pri 120 km/h+ grdo trese balanco na asfaltu.

ABS je 50/50. OK za drajsanje po asfaltnih transferjih. Pa direkt v maline na terenu. Tečno je, da se po vsakem zagonu motorja resetira na vključeno in ga je na teremu po vsakem postanku treba izklapljati. Mogoče nabavim en dodatek s katerim se da preklopit na ABS samo na sprednjem kolesu in potem si zapomni zadnjo nastavitev.

Pogonski agregat je kr nora zadeva. Na standard nastavitvi se do 5k RPM pelje zelo lepo in mehko, nad 5k RPM pa precej znori. Na terenu to pomeni da gre motor počez ne glede na hitrost, na asfaltu pa pospeši precej bolj, kot bi pričakoval za nekaj s pod 70HP. Tu ni kaj za pripomnit, LC4 ga fino trga. Ko se ga malo navadiš se motor iz ovinka pelja na gasu.... pa kr sam smer drži. S tem da zanesljivo klepa od 2.5k RPM gor in kr noče obupat tud pri nizkih obratih in konkretnem klancu. Rad popije nekaj olja, tako da je potrebno redno kontrolirati. Pa sam bom začel uporabljati Bel-Ray Thumper 10w-60 namesto Motorexa. Če je dober za nove Huske, bo tudi za tega.

Vozne lastnosti. Zadaj ima rezervoar namesto pomožnega okvirja. Kar pomeni da je zadnji del težek in zahteva nekaj privajanja. Bolj agresivna vožnja po terenu zahteva stanje na motorju in prenašanje teže nazaj. Če sediš in prebremzaš v ovinek - da začne zadnji del bežati na zaviranju - rata pod čelado kr konkretno vroče. Je že šlo kdaj po malinah, na srečo brez kakih posledic. Težek zadnji del pomeni tudi da gre motor zelo hitro spredaj v zrak, pa skokov še nisem dobro naštudiral. Ponavadi gre preko kakih ovir po zadnjem, v zrak kr noče (al pa se prepočasi vozim naokoli, kar je tudi zelo možno :D ).

Sprednji del je precej lahek in spet zahteva nekaj dela. Pri agresivnejši vožnji rad podkrmari in/ali gre v zrak. Pa zelo dobro požre marsikaj v tovarniški obliki. Nekih ostalih pripomb nimam. Edino odklon na stran je bil tovarniško nastavljen s konkretno rezervo, pa sem ga malo poštelal. Zdaj se teleskop na obeh straneh rahlo nasloni na plastično zaščito hladilnika. Pa ima še vedno precej velik obračalni krog.

To je zaenkrat nekaj splošnega na temo mopeda. Čez kak dan ali dva pa dodam še nadgradnje, ki se jih je tudi ene par nabralo.

Link to comment
Share on other sites

Zakaj razmišljaš o menjavi olja? Sem tudi sam razmišljal o tem olju in ga našel a za isto ceno ne vem ali bi se še igral s tem. Vem, da ga uporablja Husqvarna v svojih LC4 kateri so identični pa vseeno. Imaš že kaj izkušenj z njim?

 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Zanimivo tole. Potem se 2014 (in novejši) agregat obnaša drugače kot moj (2008) . 2008 pod 3,5-4k obratov ne dela, za naprej pa velja enako (mogoče je za odtenek "živčen" med 4 in 5k obratov) . Moj do 40k km ni pil olja, zdaj pa je s tem očitno začel. Zaenkrat bom ostal na Motorexu, v bodoče pa bom videl (spremljam tuje izkušnje) .

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Nightmare pravi:

Zakaj razmišljaš o menjavi olja? Sem tudi sam razmišljal o tem olju in ga našel a za isto ceno ne vem ali bi se še igral s tem. Vem, da ga uporablja Husqvarna v svojih LC4 kateri so identični pa vseeno. Imaš že kaj izkušenj z njim?

 

 

Lp, Samo

Bel Ray Thumper 10w40 sem (sicer na kratko) uporabljal v CRF 250L... in se je obneslo. Zadnjič sem ga ~ 2 deci vlil v 690, ker je bil indikator nivoja na minimumu.. pa ni videt, da bi mel motor s tem kake težave. Zelo kmal ga bom pa menjal v celoti, pa javim kako se obnese. Bom pa skrajšal interval menjave na 3 - 4k km, ker se motor vozi po terenu in so delovne ure in obremenitve precej drugačne od drajsanja po asfaltu.

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, franc pravi:

Zanimivo tole. Potem se 2014 (in novejši) agregat obnaša drugače kot moj (2008) . 2008 pod 3,5-4k obratov ne dela, za naprej pa velja enako (mogoče je za odtenek "živčen" med 4 in 5k obratov) . Moj do 40k km ni pil olja, zdaj pa je s tem očitno začel. Zaenkrat bom ostal na Motorexu, v bodoče pa bom videl (spremljam tuje izkušnje) .

lp

Z 2014 so precej spremenili pogonski agregat. Ima samo en ECU (starejši imajo mislim da dva), v glavo motorja so dodali še eno svečko tako da je dual spark pa ročka za plin je elektronska (ride by wire). Ima tudi map switch, sam se z njim še nisem igral. Starejšega modela nisem vozil tako da ne morem komentirati kak je v primerjavi z 2014+.

https://en.wikipedia.org/wiki/KTM_690_Enduro

Link to comment
Share on other sites

No ko boš z njim izkusil kaj več kar javi. Sam delam interval na 5k km(2x letno) kar je na polovici predpisanega in je olje tako zažgano, da si niti ne predstavljam kakšno mora biti po 10k km kot je predpisala tovarna. 

Sam sem pred kratkim nabavil 4l Motorexa tako, da za nekaj časa sem preskrbljen sem pa vedno odprt za nove predloge.

 

 

Lp, Samo

 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, franc pravi:

Zanimivo tole. Potem se 2014 (in novejši) agregat obnaša drugače kot moj (2008) . 2008 pod 3,5-4k obratov ne dela, za naprej pa velja enako (mogoče je za odtenek "živčen" med 4 in 5k obratov) . Moj do 40k km ni pil olja, zdaj pa je s tem očitno začel. Zaenkrat bom ostal na Motorexu, v bodoče pa bom videl (spremljam tuje izkušnje) .

lp

Imaš original izpuh in mapo? Jaz sem menjal mapo od akrapoviča, razlika se kar pozna. Zdaj sledi drugi servis odkar imam motor, če mi bodo finance pustile planiram menjat zračni filter in rally cam (odmično?), Evo 1 oglašuje ktm?

Meni je zadnjih 5k km požrl 1 liter motorexa. 

Edited by Žan96
Link to comment
Share on other sites

Ne ni original (z original mapo je crkaval) pa so takrat "generalno" v sklopu servisiranja nadgrajevali na akrapovičevo mapo (samo mi je "genij" od mehanika zamešal vrstni red, pa je sedaj standard mapa na advance številki, za kar sem porabil kar nekaj časa da sem pogruntal) .

Meni je na 1500 km požrl 0,5 l naslednjih 2k (po dolitju) pa poraba ni bila opazna.

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, franc pravi:

Ne ni original (z original mapo je crkaval) pa so takrat "generalno" v sklopu servisiranja nadgrajevali na akrapovičevo mapo (samo mi je "genij" od mehanika zamešal vrstni red, pa je sedaj standard mapa na advance številki, za kar sem porabil kar nekaj časa da sem pogruntal) .

Meni je na 1500 km požrl 0,5 l naslednjih 2k (po dolitju) pa poraba ni bila opazna.

lp

Meni še vedno crkne ko vžgem mrzlega, 5 sekund in crkne, potem vžge normalno in deluje bp. Poraba olja se tudi meni ne zdi linearna. 

Je še kdo opazil da se tačka zadnje bremze zatika? Ko sem jo podmazal z suho mastjo Špila brez problema. 

Ker jagermeister paše na KTMa kot oranžna na črno, sem moral narest custom grafike :doze:

 

IMG_20170726_143321.jpg

IMG_20170726_143330.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tako je meni delal Yugo (vžgal in crknil) defektna membrana na vplinjaču, pa je bencin odtekel (kar ga je bilo v vplinjaču je vžgal potem pa je "luft potegnil" , potem je pa spet delal normalno) .

Jaz imam malo problemov, ker mi zavre bencin (dobesedno) , običajno mi je to delal ko je bil na rezervi ali tik pred tem (2-3 litre) zadnjič pa je zavrel na pol rezervarja. Normalno potem zašteka pumpa za bencin in potem čakaš kje za cesto kot idiot (normalno v vročini, ker drugače ne bi zavrel) 15-20 minut, da se shladi in potem na prvo črpalko dolit in dela kot da ni bilo nič. Verjetno bo čas za novo črpalko za gorivo.

lp

Link to comment
Share on other sites

lepo da je tema zaživela! ;)

a ste za to da se napiše koliko nas je v SLO?

jaz poznam sebe, en kolega ima SMC 2009 od novega in eden 690 Enduro R 2010 (ita uvoz)

potem ste tukaj franc, žan96 in jskarblin aja pa ena punca je bila zadnjič s 690smc na m.reki

 

žan96 kje in za koliko si dobil SM felge? :) jaz gledam poškodovane samo nevem če kdo to pri nas popravlja...

Vidim da vam kar pije olje, meni zaenkrat ni omembe vredno na dobre 3k km zmanjka od max do min - 2 deci ali kolikor je pač to.

ga je pa pozimi šlo malo več (isto bencina) - na terenu, kratke vožnje z veliko vrtenja v prazno itd.

Link to comment
Share on other sites

@jskrablin hvala za omembo in "push" da začnem. Imam namreč že nekaj časa namen da "oživim" to temo in dokumentiram moje predelave in nadgradnje.

Fotografijo originalnega stanja motorja imam samo eno, saj sem že z motorjem na prikolici montiral Touratech nosilce za kovčke (se je mudilo na mamutovanje). Solidni nosilci proti kakemu Givi in vsak reče "to je pa orenk zadeva".

WP_20160204_21_21_47_Rich.thumb.jpg.f71d1d8f2751153e44c9503fdaf0f583.jpg

Torej imam letnik 2013 in je v moji lasti od februarja 2016. Dobro leto sem ga intenzivno prilagajal mojim potrebam in stilu vožnje. Lahko rečem, da sem na 90% končne "vizije" in bi rekel da je kar "Katica 690 Adventure".

DSCF7812w.thumb.jpg.1c0b85733647a5e7608a0a901c5ab0f3.jpg

DSCF7820w.thumb.jpg.c087e8912e7e3d4c570161b0cfbf7040.jpg

Najprej sem menjal zračni filter z Rally Raid penastim, saj je original papirnati le šala za resno terensko vožnjo. Dolgoročno mislim da prihranim (sem že) in menjava je silo enostavna brez orodja. Samo s filtrom je motor dobil tudi globok zvok iz airboxa z original izpuhom.

Izpušni lonec imam Dominator HP2. Po menjavi je z original mapo je motor ugašal v prostem teku in živčno cukal pri nizkih obratih, saj dovaja preveč goriva. Za 20€ so mi pri KTM v Grazu menjali mapo in od takrat ni nobenih problemov (tudi z original loncem in filtrom sicer ni bilo). Mapa mislim da mora biti Akrapovič EVO1. Po vseh treh menjavah bi rekel da motor bolj "gladko" oz. enakomerno vleče iz nizkih obratov. Glavni cilj menjave lonca pa je zame bil zmanjšanje teže oz. vsaj neka kompenzacija za stranske nosilce. Original izpuh pa je zaradi katalizatorja tudi izjemno vroč in tako je nevarnost da prežge stranske torbe, sploh brez stranskih nosilcev. Nekaterim je topilo celo smerokaze in zadnjo masko.

 

Ostale predelave bom skušal dopolnjevat, najverjetneje v kronološkem smislu, saj je tako tudi lažje najti kako fotografijo.

Edited by imaging
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, franc said:

Zanimivo tole. Potem se 2014 (in novejši) agregat obnaša drugače kot moj (2008) . 2008 pod 3,5-4k obratov ne dela, za naprej pa velja enako (mogoče je za odtenek "živčen" med 4 in 5k obratov) .

lp

2008-2011 ima motor dejansko 654ccm, od 2012 naprej je pa dejankih 690ccm. Kot že omenjeno pa od 2014 naprej je Ride by wire in dve svečki. Zato tudi drugačne karakteristike.

Edited by imaging
Link to comment
Share on other sites

On 7/26/2017 at 1:04 PM, Nightmare said:

No ko boš z njim izkusil kaj več kar javi. Sam delam interval na 5k km(2x letno) kar je na polovici predpisanega in je olje tako zažgano, da si niti ne predstavljam kakšno mora biti po 10k km kot je predpisala tovarna. 

Sam sem pred kratkim nabavil 4l Motorexa tako, da za nekaj časa sem preskrbljen sem pa vedno odprt za nove predloge.

Olje je "zažgano" od sklopke. Tudi po menjavi olja je možno, da je takoj spet črno, kar pa ne pomeni da je kaj narobe.Tudi jaz ostajam na Motorex. Sem se pri prejšnjem motorju igral z olji, kjer pa je bila občutljiva mokra sklopka in je ob nepravilnem olju začela drseti. Sporočite kako se obnesejo alternative... ampak bi morala biti 50% ceneje, da bi se odločil zanjo. Se mi ne zdi smiselno šparat pri osnovi kot je olje za par € na leto, kar ob težavah lahko prinese več težav kot za le nekaj evrčkov. Ko pomislim da bi za nov motor moral odšteti 10 tisočakov...

Link to comment
Share on other sites

Še par besed o dosedanjih nadgradnjah in ugotovitvah okoli 690. Na motor v original konfiguraciji je kr umetnost pritrdit karkoli od prtljage. Razlog je zadnji del - namesto pomožnega okvirja je zadaj rezervoar. Iz umetne mase, namesto običajnega alu okvirja. Preprosto ni na kaj privezovati stvari tako da so kar se mene tiče nosilci za prtljago kr nuja. Takole zgleda delno slečen zadnji del motorja

IMG_20170527_153033.jpg

Najprej sem naročil Touratech nosilce. Ko mi Švabi po treh mesecih čakanja niso bili sposobni sporočiti niti okvirnega roka dobave, sem naročilo preklical in za par € več naročil Rally Raid nosilce... ki so bili doma v manj kot dveh tednih. +1 točka za Britance. Dobre fotke nosilcev nimam, so pa ožji/nižji od Touratech in za razliko od le-teh pridejo z integriranimi panoji oz ploščami. Takole zgledajo (fotka 'sposojena' iz neta)

carrier_3.jpg

Okoli same kvalitete izdelave ni pripomb. Zgleda spodobno, na motor se končno da t.i. saddle bage namontirat, montaža je enostavna in vse lepo pade na svoje mesto... kako prenesejo razne zlorabe pa se bo videlo čez čas. Ker mi je ob nosilcih manjkal še prtljažnik za nad zadnji blatnik, sem si omislil nosilec od Perun moto. Te izdeluje en motorist iz Beograda. Ker imam kolega ki dela tam sem se dogovoril za plačilo na PayPal, osebni prevzem in 'šverc' v Slovenijo. Cena... 120 USD in pivo za kolega :OK: Ta izdelek lahko samo pohvalim - paše na RR nosilce v nulo, montaža v parih minutah.

IMG_20170723_102420.jpg

In na motorju

IMG_20170723_104127.jpg

Očitna šibka točka so bili še ščitniki za roke/ročke. Original vgradnja so totalno v p*zdi, dobri samo za vetrno zaščito. Dva nedolžna padca in sta šla oba v kose... hvala za tako 'zaščito'. Preko TC Moto sem naročil (in v ~ enem mescu dočakal) Bark Busters, ki jih v EU zastopa in prodaja SW Motech. Nisem jih imel možnost testirati, zgledajo pa konkretno.

IMG_20170723_104208.jpg

Še ena šibka točka je sprednje vpetje sedeža. Sedežna osnova je seveda plastična. Precej časa preživim na motorju stoje, sploh po kakih jebah. Pri tem se s koleni oprimem lih sedeža... in ni bilo dolgo ko sem opazil, da spredaj veselo skače iz ležišča. Razlog je poškodovan (pol ga manjka) utor, ki gre na kovinski nosilec na okvirju. Začasna rešitev je bil ona zelena elastična gurtna, ki se jo vidi na zgorji sliki. Sedež je sicer še vedno skakal iz ležišča, ga pa vsaj zgubil nisem :D Pol sem pa načaral malo bolj konkretno prevezovanje s trakom, kot se vidi na spodnji sliki. Rabi pa vse skupaj še terenski test.

IMG_20170723_203852.jpg

Manjka mi še spodobna šus plata... pol pa bi moral biti mir za nekaj časa.

Edited by jskrablin
Link to comment
Share on other sites

Pri šraufih za nosilce moraš pazit saj se odtegujejo. Meni so se na Grand Enduro Meeting vsi odtegnili a sem na srečo med pavzo opazil in zategnil nazaj. Problematika je na advrider opisana nekje okoli te strani. Sedaj sem naredil vmesno varijanto predloga od TheRollingHobo in še varnostno žico. Pa še tako so bili po treh celih dneh offroad vožnje malo odtegnjeni. Z Loctite bi pa znal bit problem, saj je navojni vložek vstavljen v aluminijast nosilec za tačko... mogoče kaka soft varijanta bi bila ok.

597ad39904c44_PannierRackSafetyboltsRollingHobo.jpg.5d66c479f222fe1155d8cae31b3fba09.jpg

Moja trenutna pritrditev

WP_20170728_07_39_20_Pro.thumb.jpg.a16027810b599f12d0e7207796b4811a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Glede šusplate sem se jaz odločil za Flatland Racing iz USA. Cenovno so vse tam-tam, le tista od Touratech se mi zdi bolj slaba in še dodatni šraufi... Odločal sem se med to in AdventureSpec ampak je tista bolj komplicirane oblike, torej težje za popravit v primeru da jo zviješ. Sedaj je na voljo tudi od Rade Garage, ki izgleda dobro.

WP_20161011_09_42_12_Rich.thumb.jpg.d2391b717791364b14bb4cf002b5d673.jpg

WP_20161011_09_42_25_Rich.thumb.jpg.31125c811fe1ea6bc5ba709fd4a8ccbe.jpg

Na letošnjem tripu sem na šusplato obesil dodatno vodo. Ob padcu ali če zadaneš ravno s plastenko se sicer preluknja ali odtrga ampak ne stane veliko in razporeditev teže je idealna. Zanekrat sem le enkrat konkretno zapel v skalo in je nastala le manjša praska.

WP_20170623_10_04_02_Pro.thumb.jpg.6a2633244ce22b260b609b53ed7991c2.jpg

 

Nekatere šusplate imajo vgrajen tudi ščit za zadnji glavni zavorni cilinder. To sem si izdelal kar sam iz aluminijaste plošče.

WP_20160408_11_42_30_Rich.thumb.jpg.46570264e44123ed9f65543ef7604965.jpg

Pravkar sem jo šel fotografirat in vidim da se je že izplačalo. Zaenkrat jo samo poravnam, kasneje pa mogoče naredim iz debelejšega kosa.

WP_20170728_07_39_05_Pro.thumb.jpg.e91efd28fc9a04ec2264ae4a4069d22b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Imaging, šibka točka "tvoje" šus plate sta prednja (navarjena) ušesa za pritrditev (to se rado lomi) .

Je kdo kaj menjal/predeloval sedež? Jaz sem na mojem zamenjal za 2012 model sedeža in je za odtenek boljše (je pa daleč od udobnega) . Imel sem možnost preizkusiti Reznaco-v sedež, pa me ni navdušil (ni vreden tega denarja) . Zaenkrat zadevo rešujem z Airhawk-om, samo ima "tendenco" da spusti zrak, ko je najmanj potrebno (moram drugič flikat) . Ideja je da uporabim stari sedež in ga dam predelat (debelejše oblazinjenje, tudi malo bolj "normalno" bi sedel) . Jaz sem na mojem "zalimal" vse vijake in zaenkrat še ni bilo nobenih problemov (do sedaj sem še vse odvil brez problema, ni pa rečeno da v prihodnosti ne bo kaj drugače) . Imam TT nosilce in Alpos kufre (niso ravno za po terenu, so pa komot) . Namontiral sem še GprV4 stabilizator, touring šipco (za katero še vedno mislim, da je stran vržen denar in ima edino funkcijo, da je garmin v zatišju) . Menjal zobniško razmerje (sedaj je 15/48) in mi je precej bolj všeč kot original. Zračni (papirnati) filter za naoljeno peno ( 76506115000 ) ...

lp

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 22 minutami, franc pravi:

Namontiral sem še GprV4 stabilizator, touring šipco (za katero še vedno mislim, da je stran vržen denar in ima edino funkcijo, da je garmin v zatišju)

Kje si nabavil stabilizator in za kako ceno, če ni skrivnost?

Link to comment
Share on other sites

Rabljenega, z Adv foruma iz Berlina 250€ (na dom) . Bi verjetno lahko še malo glihal samo sem malo slabo preračunaval dolarje v eure (pač trenutni preblisk) ...

lp

Link to comment
Share on other sites

Bo kdo še napisal kaj o problemih/okvarah?

Jaz sem imel smolo z benz.pumpo in injektorjem (nikoli menjan filter goriva...)

Ostalo vse OK, pa že diši na 60k km :) pozimi bi dal še preverit šponer+verigo in "kippheble".

Mislim, da mi je ene nosilce za kovčke ponujal bivši/prvi lastnik mojega...lahko vprašam če kdo išče.

Od tistih ki so bili zadnje pol leta na avtonet je kdo tukaj gor? kar precej enih smc-jev in s koroškega konca

Link to comment
Share on other sites

En dober nasvet okoli rednega vzdrževanja za LC4 motorje (2006 - 2016) je zadnjič na FB objavil Lyndon Poskitt. Priporoča menjavo dročnikov (rocker arm) na 25k kilometrov in nastavitev tolerance ventilov na najbolj tesno. S tem se bi naj zmanjšalo mlatenje dročnika po ventilu - nekoliko manjša obremenitev. Jaz morem dati to pregledati na svojem 690, enkrat relativno kmal. Še slikca (za tiste ki nimate FB) in link na original objavo.

ctukj-2017-07-28.png

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ob 26. 7. 2017 ob 21:40, Jernej23 pravi:

Žan96 kje in za koliko si dobil SM felge? :) jaz gledam poškodovane samo nevem če kdo to pri nas popravlja...

Vidim da vam kar pije olje, meni zaenkrat ni omembe vredno na dobre 3k km zmanjka od max do min - 2 deci ali kolikor je pač to.

ga je pa pozimi šlo malo več (isto bencina) - na terenu, kratke vožnje z veliko vrtenja v prazno itd.

Dobil sem jih zraven motorja. Še zdaj nevem kako sem lahko dobil vse to za ugodno ceno, z motorjem pa (trkam na les) nič narobe, je pa italijanski.

Kupi nove feltne. Če bi vedu kakšna sranja me čakajo bi jih fuknu v taprvi graben. Najprej najdt enga da jih razdre, potem ležaje vn zbit, h koritniku v Depalo vas (sicer jih je lepo po robovih dolil in speskat) ni pou kurca vredno, barva se lušči, površno pobarvano. Če bi imel račun bi mu jih nesel nazaj in rekel naj si jih nekam porine. Potem še ležaje v pesto, sem dal nove spredaj in zadaj, spet čakanje da mi jih je sestavu (ampak jih je dobr sestavu). Potem spet veselica, vulkanizer naroči napačno dimenzijo SA3 (180/55), trdi da sem js narobe naroču... Skratka cena, barvanje 220€ (brez računa!!!), Ležaji in delo cca 70€, 50€ sestavljanje obročev, gume in montaža 320€, pa nafte za 50€ zihr. 

Plus prednjo fletno sem mogu pelat scentrirat na novo....

Gledal sem tubeless kit, ampak bi pol že cenej prišle nove feltne, za kar mi je žal da jih nisem uzel.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!