matooooo Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Lep pozdrav! Imam prašanje in me zanima če mi bo kdo tle znal kej več pomagat. In sicer imam KTM 450 sx-f cross 2008 letnik. Zanima me sledeče. Akumulator napolnim do konca ali dam notri novega da je 100% delujoč in napoljen. Motor 3,4x prižgem mogoče 5tič in je akumulator prazen. Včasih ko je motor mrzel+zaug motor vžge. Če se vozim 2ure. Motor težko da bo vžgal na gumb. Je akumulator prazen po 2 ali 3 vžigih(kratkih) Ko motor potisnem po hribu dam v 2 prestavo motor takoj zalaufa nazaj brez problema. Zanima me ali je to normalno? vem da ima motor močno kompresijo samo vseeno se mi zdi to malo čudno. Motorja ne uporabljam dolgo kupil sem ga pred tednom dni. Hvala za odgovore. Lep pozdrav, Matej
matooooo Posted March 11, 2010 Author Posted March 11, 2010 Poljenje dela ker ko se pelam neki cajta se akumulator nafila. Potem pa spet 2x,3x probam užgat pa spet akumulator prazen... in ga lahk spet na potik užgem..
matooooo Posted March 11, 2010 Author Posted March 11, 2010 Če sem dal nov akumulator noter pa vseeno isto dela.
THOMPSON Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Ti med akumulatorjem in štarterjem prebija na maso? Je štarter ok?
dukemb Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Lep pozdrav! Imam prašanje in me zanima če mi bo kdo tle znal kej več pomagat. In sicer imam KTM 450 sx-f cross 2008 letnik. Zanima me sledeče. Akumulator napolnim do konca ali dam notri novega da je 100% delujoč in napoljen. Motor 3,4x prižgem mogoče 5tič in je akumulator prazen. Včasih ko je motor mrzel+zaug motor vžge. Če se vozim 2ure. Motor težko da bo vžgal na gumb. Je akumulator prazen po 2 ali 3 vžigih(kratkih) Ko motor potisnem po hribu dam v 2 prestavo motor takoj zalaufa nazaj brez problema. Zanima me ali je to normalno? vem da ima motor močno kompresijo samo vseeno se mi zdi to malo čudno. Motorja ne uporabljam dolgo kupil sem ga pred tednom dni. Hvala za odgovore. Lep pozdrav, Matej Prejšnji lastnik je prav gotovo imel enake probleme kot jih imaš sedaj ti. V vsakem primeru pa ga daj pregledat na servis, ti bo šlo manj živcev.
stuhec Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 polnjenje ti ne dela. Regler ali pa stator. to preveri, po mojem je sam to
Butnglavc Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 mislim da 6 Na enakem motorju imam original akumulator, ki ima 3 Ah(ne vem kje si dobil tako malega s takšno močjo).Ko ga napolnim lahko brez skrbi užigam in ugašam motor večkrat in se mi ne pojavljajo nikakršne težave. Zato sem pomisli, da je težava v aku.... 2
matooooo Posted May 4, 2010 Author Posted May 4, 2010 Mislim da je problem bil v tem da je slabo vžigal oz težko vžigal odmična gret je imel "luft" sicer so mi to ugotovil na servisu in od tega je zdaj že mesec in pol kar imam motor na servisu. In norim ker mi ga še zdaj niso skup nardil... čaaka tako dolgo na dele zdaj še rabi samo dihtunge da lahko da mašino skupaj in tudi na te čaka menda že 14 dni!!!! :S
gkavka Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 Mislim da je problem bil v tem da je slabo vžigal oz težko vžigal odmična gret je imel "luft" sicer so mi to ugotovil na servisu in od tega je zdaj že mesec in pol kar imam motor na servisu. In norim ker mi ga še zdaj niso skup nardil... čaaka tako dolgo na dele zdaj še rabi samo dihtunge da lahko da mašino skupaj in tudi na te čaka menda že 14 dni!!!! :S Odmična gred lahko, da ima "luft". Težave z vžigom, pa dvomim, da boš rešil z menjavo le te. Problem je verjetno drugje. A imaš montiran ventilator? LP Gorazd
gkavka Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 V ponedeljek sem "sraufal" enega od oranznih "pol izdelkov". Tezava je prav tako kot pri tebi z vziganjem. Akumulator ima vsega 4Ah, zaganjac pa je precej direkten in "potegne" tja do 200A. Ko motor "vergla" 85A, ce ne obrne pa cez 280A. Akumulator je za taksne tokove obcutno presvoh, tista dinama, ki naj bi sluzila polnjenju pa je dala pod zmernimi obrati 1,5A. Treba bo uporabjat "kurbl" starter pa pustit samo za "ta hude jebe". LP Gorazd
simonsi Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 exc-ji z isto konfiguracijoi polnjenja/verglanja ob izpravnem motorju nimajo nobenih težav z vžigom. Polizdelek je kvečjemu tist tvoj cegu od motorja.
Butnglavc Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Js sem pa kupu aku s 6 Ah in vergla, ko pridem samo blizu:))) 1
gkavka Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 (edited) exc-ji z isto konfiguracijoi polnjenja/verglanja ob izpravnem motorju nimajo nobenih težav z vžigom. Polizdelek je kvečjemu tist tvoj cegu od motorja. Meril sem ravno na EXC 300. Motor je star pol leta. Vem pa se za par koroscev od 250 ccm do 450ccm z istim problemom. Je pa res zanimivo, da nekaterim dala BP. LP Gorazd PS lastik je zamenjal ze mislim da 4 akumulatorje. PPS zakaj imas huso? Na njih kolikor vem je garancija. Na KTM pa ... Edited May 13, 2010 by gkavka
simonsi Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Huso mam zato, ker je bil ugoden nakup in noben ktm ne pride blizu po letnik-ohranjenost-cena, peljeta se pa oba več kot dovolj dobro za moje zmožnosti. Ja, husa ima dve leti garancije, ampak z blokado, cca 22kw.
bikez Posted July 15, 2014 Posted July 15, 2014 (edited) Mogoče komu pomaga odpravit problem vžiga: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=667644 http://husaberg.org/mechanical/12903-calling-all-aussies-warranty-torque-limiter-2.html Edited July 15, 2014 by bikez
DAMI34 Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
Kmet2 Posted January 24, 2017 Posted January 24, 2017 Jaooooooo jaooooo evo to lahko rečem ........ 3
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now