Jump to content

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Recommended Posts

Posted

Lep pozdrav!

Imam prašanje in me zanima če mi bo kdo tle znal kej več pomagat. In sicer imam KTM 450 sx-f cross 2008 letnik.

Zanima me sledeče. Akumulator napolnim do konca ali dam notri novega da je 100% delujoč in napoljen. Motor 3,4x prižgem mogoče 5tič in je akumulator prazen. Včasih ko je motor mrzel+zaug motor vžge. Če se vozim 2ure. Motor težko da bo vžgal na gumb. Je akumulator prazen po 2 ali 3 vžigih(kratkih)

Ko motor potisnem po hribu dam v 2 prestavo motor takoj zalaufa nazaj brez problema. Zanima me ali je to normalno? vem da ima motor močno kompresijo samo vseeno se mi zdi to malo čudno. Motorja ne uporabljam dolgo kupil sem ga pred tednom dni.

Hvala za odgovore.

Lep pozdrav, Matej

Posted

zanič akumulator

  • Downvote 2
Posted

polnjenje ti ne dela. Regler ali pa stator.

Posted

Poljenje dela ker ko se pelam neki cajta se akumulator nafila. Potem pa spet 2x,3x probam užgat pa spet akumulator prazen... in ga lahk spet na potik užgem..

Posted

zanič akumulator

  • Downvote 2
Posted

Če sem dal nov akumulator noter pa vseeno isto dela. :wallbash:

Posted

kolk ima pa ah akumulator?

Posted

mislim da 6

Posted

Ti med akumulatorjem in štarterjem prebija na maso?

Je štarter ok?

Posted

Lep pozdrav!

Imam prašanje in me zanima če mi bo kdo tle znal kej več pomagat. In sicer imam KTM 450 sx-f cross 2008 letnik.

Zanima me sledeče. Akumulator napolnim do konca ali dam notri novega da je 100% delujoč in napoljen. Motor 3,4x prižgem mogoče 5tič in je akumulator prazen. Včasih ko je motor mrzel+zaug motor vžge. Če se vozim 2ure. Motor težko da bo vžgal na gumb. Je akumulator prazen po 2 ali 3 vžigih(kratkih)

Ko motor potisnem po hribu dam v 2 prestavo motor takoj zalaufa nazaj brez problema. Zanima me ali je to normalno? vem da ima motor močno kompresijo samo vseeno se mi zdi to malo čudno. Motorja ne uporabljam dolgo kupil sem ga pred tednom dni.

Hvala za odgovore.

Lep pozdrav, Matej

Prejšnji lastnik je prav gotovo imel enake probleme kot jih imaš sedaj ti.

V vsakem primeru pa ga daj pregledat na servis, ti bo šlo manj živcev.

Posted

polnjenje ti ne dela. Regler ali pa stator.

to preveri, po mojem je sam to

Posted

mislim da 6

Na enakem motorju imam original akumulator, ki ima 3 Ah(ne vem kje si dobil tako malega s takšno močjo).Ko ga napolnim lahko brez skrbi užigam in ugašam motor večkrat in se mi ne pojavljajo nikakršne težave. Zato sem pomisli, da je težava v aku....

  • Downvote 2
Posted

Kter akumulator pa imaš točno?

LP

Posted

Toplite ytx4l-BS

  • Downvote 2
  • 2 weeks later...
Posted

in so problemi rešeni ?

  • 1 month later...
Posted

Mislim da je problem bil v tem da je slabo vžigal oz težko vžigal odmična gret je imel "luft" sicer so mi to ugotovil na servisu in od tega je zdaj že mesec in pol kar imam motor na servisu. In norim ker mi ga še zdaj niso skup nardil... čaaka tako dolgo na dele zdaj še rabi samo dihtunge da lahko da mašino skupaj in tudi na te čaka menda že 14 dni!!!! :S

Posted

Mislim da je problem bil v tem da je slabo vžigal oz težko vžigal odmična gret je imel "luft" sicer so mi to ugotovil na servisu in od tega je zdaj že mesec in pol kar imam motor na servisu. In norim ker mi ga še zdaj niso skup nardil... čaaka tako dolgo na dele zdaj še rabi samo dihtunge da lahko da mašino skupaj in tudi na te čaka menda že 14 dni!!!! :S

Odmična gred lahko, da ima "luft". Težave z vžigom, pa dvomim, da boš rešil z menjavo le te. Problem je verjetno drugje. A imaš montiran ventilator?

LP Gorazd

Posted

V ponedeljek sem "sraufal" enega od oranznih "pol izdelkov". Tezava je prav tako kot pri tebi z vziganjem. Akumulator ima vsega 4Ah, zaganjac pa je precej direkten in "potegne" tja do 200A. Ko motor "vergla" 85A, ce ne obrne pa cez 280A. Akumulator je za taksne tokove obcutno presvoh, tista dinama, ki naj bi sluzila polnjenju pa je dala pod zmernimi obrati 1,5A. Treba bo uporabjat "kurbl" starter pa pustit samo za "ta hude jebe".

LP Gorazd

Posted

exc-ji z isto konfiguracijoi polnjenja/verglanja ob izpravnem motorju nimajo nobenih težav z vžigom.

Polizdelek je kvečjemu tist tvoj cegu od motorja. ;)

Posted

Js sem pa kupu aku s 6 Ah in vergla, ko pridem samo blizu:)))

  • Downvote 1
Posted (edited)

exc-ji z isto konfiguracijoi polnjenja/verglanja ob izpravnem motorju nimajo nobenih težav z vžigom.

Polizdelek je kvečjemu tist tvoj cegu od motorja. ;)

Meril sem ravno na EXC 300. Motor je star pol leta. Vem pa se za par koroscev od 250 ccm do 450ccm z istim problemom. Je pa res zanimivo, da nekaterim dala BP.

LP Gorazd

PS lastik je zamenjal ze mislim da 4 akumulatorje.

PPS zakaj imas huso? Na njih kolikor vem je garancija. Na KTM pa ...

Edited by gkavka
Posted

Huso mam zato, ker je bil ugoden nakup in noben ktm ne pride blizu po letnik-ohranjenost-cena, peljeta se pa oba več kot dovolj dobro za moje zmožnosti.

Ja, husa ima dve leti garancije, ampak z blokado, cca 22kw.

  • 4 years later...
  • 2 years later...
Posted

Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........

 

Posted

Jaooooooo jaooooo evo to lahko rečem ........

  • Like 3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!