Jump to content

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Recommended Posts

Lep pozdrav!

Imam prašanje in me zanima če mi bo kdo tle znal kej več pomagat. In sicer imam KTM 450 sx-f cross 2008 letnik.

Zanima me sledeče. Akumulator napolnim do konca ali dam notri novega da je 100% delujoč in napoljen. Motor 3,4x prižgem mogoče 5tič in je akumulator prazen. Včasih ko je motor mrzel+zaug motor vžge. Če se vozim 2ure. Motor težko da bo vžgal na gumb. Je akumulator prazen po 2 ali 3 vžigih(kratkih)

Ko motor potisnem po hribu dam v 2 prestavo motor takoj zalaufa nazaj brez problema. Zanima me ali je to normalno? vem da ima motor močno kompresijo samo vseeno se mi zdi to malo čudno. Motorja ne uporabljam dolgo kupil sem ga pred tednom dni.

Hvala za odgovore.

Lep pozdrav, Matej

Link to comment
Share on other sites

Poljenje dela ker ko se pelam neki cajta se akumulator nafila. Potem pa spet 2x,3x probam užgat pa spet akumulator prazen... in ga lahk spet na potik užgem..

Link to comment
Share on other sites

Lep pozdrav!

Imam prašanje in me zanima če mi bo kdo tle znal kej več pomagat. In sicer imam KTM 450 sx-f cross 2008 letnik.

Zanima me sledeče. Akumulator napolnim do konca ali dam notri novega da je 100% delujoč in napoljen. Motor 3,4x prižgem mogoče 5tič in je akumulator prazen. Včasih ko je motor mrzel+zaug motor vžge. Če se vozim 2ure. Motor težko da bo vžgal na gumb. Je akumulator prazen po 2 ali 3 vžigih(kratkih)

Ko motor potisnem po hribu dam v 2 prestavo motor takoj zalaufa nazaj brez problema. Zanima me ali je to normalno? vem da ima motor močno kompresijo samo vseeno se mi zdi to malo čudno. Motorja ne uporabljam dolgo kupil sem ga pred tednom dni.

Hvala za odgovore.

Lep pozdrav, Matej

Prejšnji lastnik je prav gotovo imel enake probleme kot jih imaš sedaj ti.

V vsakem primeru pa ga daj pregledat na servis, ti bo šlo manj živcev.

Link to comment
Share on other sites

polnjenje ti ne dela. Regler ali pa stator.

to preveri, po mojem je sam to

Link to comment
Share on other sites

mislim da 6

Na enakem motorju imam original akumulator, ki ima 3 Ah(ne vem kje si dobil tako malega s takšno močjo).Ko ga napolnim lahko brez skrbi užigam in ugašam motor večkrat in se mi ne pojavljajo nikakršne težave. Zato sem pomisli, da je težava v aku....

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Mislim da je problem bil v tem da je slabo vžigal oz težko vžigal odmična gret je imel "luft" sicer so mi to ugotovil na servisu in od tega je zdaj že mesec in pol kar imam motor na servisu. In norim ker mi ga še zdaj niso skup nardil... čaaka tako dolgo na dele zdaj še rabi samo dihtunge da lahko da mašino skupaj in tudi na te čaka menda že 14 dni!!!! :S

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je problem bil v tem da je slabo vžigal oz težko vžigal odmična gret je imel "luft" sicer so mi to ugotovil na servisu in od tega je zdaj že mesec in pol kar imam motor na servisu. In norim ker mi ga še zdaj niso skup nardil... čaaka tako dolgo na dele zdaj še rabi samo dihtunge da lahko da mašino skupaj in tudi na te čaka menda že 14 dni!!!! :S

Odmična gred lahko, da ima "luft". Težave z vžigom, pa dvomim, da boš rešil z menjavo le te. Problem je verjetno drugje. A imaš montiran ventilator?

LP Gorazd

Link to comment
Share on other sites

V ponedeljek sem "sraufal" enega od oranznih "pol izdelkov". Tezava je prav tako kot pri tebi z vziganjem. Akumulator ima vsega 4Ah, zaganjac pa je precej direkten in "potegne" tja do 200A. Ko motor "vergla" 85A, ce ne obrne pa cez 280A. Akumulator je za taksne tokove obcutno presvoh, tista dinama, ki naj bi sluzila polnjenju pa je dala pod zmernimi obrati 1,5A. Treba bo uporabjat "kurbl" starter pa pustit samo za "ta hude jebe".

LP Gorazd

Link to comment
Share on other sites

exc-ji z isto konfiguracijoi polnjenja/verglanja ob izpravnem motorju nimajo nobenih težav z vžigom.

Polizdelek je kvečjemu tist tvoj cegu od motorja. ;)

Link to comment
Share on other sites

Js sem pa kupu aku s 6 Ah in vergla, ko pridem samo blizu:)))

Link to comment
Share on other sites

exc-ji z isto konfiguracijoi polnjenja/verglanja ob izpravnem motorju nimajo nobenih težav z vžigom.

Polizdelek je kvečjemu tist tvoj cegu od motorja. ;)

Meril sem ravno na EXC 300. Motor je star pol leta. Vem pa se za par koroscev od 250 ccm do 450ccm z istim problemom. Je pa res zanimivo, da nekaterim dala BP.

LP Gorazd

PS lastik je zamenjal ze mislim da 4 akumulatorje.

PPS zakaj imas huso? Na njih kolikor vem je garancija. Na KTM pa ...

Edited by gkavka
Link to comment
Share on other sites

Huso mam zato, ker je bil ugoden nakup in noben ktm ne pride blizu po letnik-ohranjenost-cena, peljeta se pa oba več kot dovolj dobro za moje zmožnosti.

Ja, husa ima dve leti garancije, ampak z blokado, cca 22kw.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 2 years later...

Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........

 

Link to comment
Share on other sites

Jaooooooo jaooooo evo to lahko rečem ........

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!