matooooo Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Lep pozdrav! Imam prašanje in me zanima če mi bo kdo tle znal kej več pomagat. In sicer imam KTM 450 sx-f cross 2008 letnik. Zanima me sledeče. Akumulator napolnim do konca ali dam notri novega da je 100% delujoč in napoljen. Motor 3,4x prižgem mogoče 5tič in je akumulator prazen. Včasih ko je motor mrzel+zaug motor vžge. Če se vozim 2ure. Motor težko da bo vžgal na gumb. Je akumulator prazen po 2 ali 3 vžigih(kratkih) Ko motor potisnem po hribu dam v 2 prestavo motor takoj zalaufa nazaj brez problema. Zanima me ali je to normalno? vem da ima motor močno kompresijo samo vseeno se mi zdi to malo čudno. Motorja ne uporabljam dolgo kupil sem ga pred tednom dni. Hvala za odgovore. Lep pozdrav, Matej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butnglavc Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 zanič akumulator special749 and bajkr88 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonsi Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 polnjenje ti ne dela. Regler ali pa stator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
matooooo Posted March 11, 2010 Author Share Posted March 11, 2010 Poljenje dela ker ko se pelam neki cajta se akumulator nafila. Potem pa spet 2x,3x probam užgat pa spet akumulator prazen... in ga lahk spet na potik užgem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butnglavc Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 zanič akumulator bajkr88 and special749 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
matooooo Posted March 11, 2010 Author Share Posted March 11, 2010 Če sem dal nov akumulator noter pa vseeno isto dela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonsi Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 kolk ima pa ah akumulator? Link to comment Share on other sites More sharing options...
matooooo Posted March 11, 2010 Author Share Posted March 11, 2010 mislim da 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
THOMPSON Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Ti med akumulatorjem in štarterjem prebija na maso? Je štarter ok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dukemb Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Lep pozdrav! Imam prašanje in me zanima če mi bo kdo tle znal kej več pomagat. In sicer imam KTM 450 sx-f cross 2008 letnik. Zanima me sledeče. Akumulator napolnim do konca ali dam notri novega da je 100% delujoč in napoljen. Motor 3,4x prižgem mogoče 5tič in je akumulator prazen. Včasih ko je motor mrzel+zaug motor vžge. Če se vozim 2ure. Motor težko da bo vžgal na gumb. Je akumulator prazen po 2 ali 3 vžigih(kratkih) Ko motor potisnem po hribu dam v 2 prestavo motor takoj zalaufa nazaj brez problema. Zanima me ali je to normalno? vem da ima motor močno kompresijo samo vseeno se mi zdi to malo čudno. Motorja ne uporabljam dolgo kupil sem ga pred tednom dni. Hvala za odgovore. Lep pozdrav, Matej Prejšnji lastnik je prav gotovo imel enake probleme kot jih imaš sedaj ti. V vsakem primeru pa ga daj pregledat na servis, ti bo šlo manj živcev. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuhec Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 polnjenje ti ne dela. Regler ali pa stator. to preveri, po mojem je sam to Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butnglavc Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 mislim da 6 Na enakem motorju imam original akumulator, ki ima 3 Ah(ne vem kje si dobil tako malega s takšno močjo).Ko ga napolnim lahko brez skrbi užigam in ugašam motor večkrat in se mi ne pojavljajo nikakršne težave. Zato sem pomisli, da je težava v aku.... special749 and bajkr88 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
matooooo Posted March 13, 2010 Author Share Posted March 13, 2010 Kter akumulator pa imaš točno? LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butnglavc Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 Toplite ytx4l-BS special749 and bajkr88 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuhec Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 in so problemi rešeni ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
matooooo Posted May 4, 2010 Author Share Posted May 4, 2010 Mislim da je problem bil v tem da je slabo vžigal oz težko vžigal odmična gret je imel "luft" sicer so mi to ugotovil na servisu in od tega je zdaj že mesec in pol kar imam motor na servisu. In norim ker mi ga še zdaj niso skup nardil... čaaka tako dolgo na dele zdaj še rabi samo dihtunge da lahko da mašino skupaj in tudi na te čaka menda že 14 dni!!!! :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkavka Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Mislim da je problem bil v tem da je slabo vžigal oz težko vžigal odmična gret je imel "luft" sicer so mi to ugotovil na servisu in od tega je zdaj že mesec in pol kar imam motor na servisu. In norim ker mi ga še zdaj niso skup nardil... čaaka tako dolgo na dele zdaj še rabi samo dihtunge da lahko da mašino skupaj in tudi na te čaka menda že 14 dni!!!! :S Odmična gred lahko, da ima "luft". Težave z vžigom, pa dvomim, da boš rešil z menjavo le te. Problem je verjetno drugje. A imaš montiran ventilator? LP Gorazd Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkavka Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 V ponedeljek sem "sraufal" enega od oranznih "pol izdelkov". Tezava je prav tako kot pri tebi z vziganjem. Akumulator ima vsega 4Ah, zaganjac pa je precej direkten in "potegne" tja do 200A. Ko motor "vergla" 85A, ce ne obrne pa cez 280A. Akumulator je za taksne tokove obcutno presvoh, tista dinama, ki naj bi sluzila polnjenju pa je dala pod zmernimi obrati 1,5A. Treba bo uporabjat "kurbl" starter pa pustit samo za "ta hude jebe". LP Gorazd Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonsi Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 exc-ji z isto konfiguracijoi polnjenja/verglanja ob izpravnem motorju nimajo nobenih težav z vžigom. Polizdelek je kvečjemu tist tvoj cegu od motorja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butnglavc Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Js sem pa kupu aku s 6 Ah in vergla, ko pridem samo blizu:))) special749 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkavka Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 (edited) exc-ji z isto konfiguracijoi polnjenja/verglanja ob izpravnem motorju nimajo nobenih težav z vžigom. Polizdelek je kvečjemu tist tvoj cegu od motorja. Meril sem ravno na EXC 300. Motor je star pol leta. Vem pa se za par koroscev od 250 ccm do 450ccm z istim problemom. Je pa res zanimivo, da nekaterim dala BP. LP Gorazd PS lastik je zamenjal ze mislim da 4 akumulatorje. PPS zakaj imas huso? Na njih kolikor vem je garancija. Na KTM pa ... Edited May 13, 2010 by gkavka Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonsi Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Huso mam zato, ker je bil ugoden nakup in noben ktm ne pride blizu po letnik-ohranjenost-cena, peljeta se pa oba več kot dovolj dobro za moje zmožnosti. Ja, husa ima dve leti garancije, ampak z blokado, cca 22kw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bikez Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 (edited) Mogoče komu pomaga odpravit problem vžiga: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=667644 http://husaberg.org/mechanical/12903-calling-all-aussies-warranty-torque-limiter-2.html Edited July 15, 2014 by bikez Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kmet2 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Jaooooooo jaooooo evo to lahko rečem ........ VS800, Bmflar and skalar36 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now