Skoči na vsebino
DAMI34

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno

Priporočene objave

Kmet2    68514
Kmet2
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

Mal bolj se pa le lahko potrudiš pa pojamraš ali pa pohvališ.

 

Zaenkrat še brez komentarja , ko bo počilo  bo na 24 kur ......:dry:

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
nemo    1964
nemo

O servisiranju (mojega) KTM 1290 Super Adventure sem že večkrat pisal. Pa bom ponovil, da oživim temo.

Predvsem bi ločil temo na dva segmenta:

  • ponakupna obravnava kupca
  • kvaliteta vzdrževanja

Pri KTM je ponakupna obravnava kupca slaba (s slabotnimi znaki izboljševanja), ne samo pri nas, ampak povsod po svetu. Predvsem se to nanaša na čas, ko je motor v garanciji. Odpravljanje napak v garancijski dobi je dolgotrajen postopek, ki se začne z ugotovitvijo napake s strani lastnika, nadaljuje s prijavo napake v KTM informacijski sistem s strani mehanika, nadaljuje s prepričevanjem dilerja, da je reklamacija utemeljena, nadaljuje prepričevanje KTM Mattighofen s strani dilerja, da je reklamacija utemeljena in zaključi s priznanjem (ali zavrnitvijo) s strani KTM Mattighofen. Odveč je omenjati, da proces traja, traja...

Motor sem servisiral pri Jamniku. Je odličen serviser, strokoven in pedanten. Edino pomanjkljivost pri njemu vidim v tem, da je servisiranje KTM zanj "dopolnilna" dejavnost in da zna biti odzivni čas daljši kot pri "core business" serviserjih. Mislim, da je enaka situacija v Mariboru. 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
DAMI34    75541
DAMI34

Se kar strinjam s tabo Nemo.

Bom jaz povedal, kako sem rešil vse moje reklamacije in sicer konkretno:

1. crknil servo exhoup lopute

2. abs Error, slabo prijemanje zavor oz občasno spuščanje, moped je pri nizkih brzinah kar šel naprej, občasno se je pri hitrih nedanih zaviranji pojavil enak problem, zavore niso zabile kot bi morale

3. kovčki Slabo zapiranje, zaradi temperatur so se zvili in je zijala skoraj cm velika luknja med pokrovom in osnovo

4. sklopka (zračni mehurčki v servo sistemu)

 

reševanje:

*prve 2 točki sem prijavil pri Jamniku, ki je naredil zapisnik in začel delati. Seveda mu je generalni uvoznik svetoval naj samo posodobi softwere pri exhopu in je moral sam Jamnik dokazovati, da je le ta crknil in je potrebna menjava. Sam KTM točno ve da je TC ERROR tovarniška napaka in se zgodi vsaj v 50% vseh GTjev, pa niso naredili vpoklica.

*točka3 kovčki (problem več kot 50% lastnikov). Jamnik je slikal, posredoval slike uvozniku, kateri mu je "ukazal" naj reklamacijo posreduje trgovcu, to je Axle, kateremu je reklamacija bila posredovana. Potem se je pa ustavilo...čakal sem par mesecev, dokler nisem ponorel in poklical Alena, ponovno smo napisali reklamacijo (bdw kufre bi moral najprej dostaviti potem bi začeli reklamacijo reševati, s čimer se nisem strinjal, najprej novi kufri potem pa dam stare nazaj) in po mukotrpnih pogajanjih z vzvišenim proizvajalcem, je Axle le uspel dobiti nove kovčke. (katere bom nalašč reklamiral, če se spet zvijejo, namreč za 700€ hočem tipi top zadevo)

*točka 4 sklopka, Miha je odzračil zadevo v sklopu servisa....več ne bi vedel povedati, razn v kolikor se bo napaka ponovila, da bomo reklamirali cilinder.

 

Moped ima 16kkm, trenutno laufa kot mora, noben problem se ne ponavlja, tako da smatram da smo prve reklamacije rešili. Kar se tiiče serviserja se pa tudi strinjam, da ga je potrebno včasih malce prositi, kar je meni zaradi oddaljenosti problem, saj moram vzeti dan dopusta za servis.

 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
nemo    1964
nemo

Pri mojem (bivšem) 1290 SAdv je bilo največ težav s kolesnimi obroči, zavornimi diski in zadnjim amortizerjem. Z motorjem sem prevozil 48.000 km (enkrat sem prejel očitek, da "prekomerno" uporabljam motor).

Torej:

1) prednji obroč, woblanje... po dveh, prav tako krivih obročih, sem zahteval, da KTM dostavi kompletno prednje kolo (brez diskov), preizkušeno v tovarni. Rešeno po enem letu

2) prednja zavorna diska sta se neenakomerno obrabljala. Meritve so pokazale, da se na osmih merjenih mestih, debelina diska razlikuje 0,05 mm. Zaviranje pri takih diskih je bilo "hair raising". Zamenjava diskov pri 16.000 km. Pri 40.000 km se je začelo znova. Na disku so tudi sledi slabega materiala (črne pikice, kot bi bila žlindra)

3) zadnji amortizer je popustil, vzmet se je polegla. Motor je dvakrat padel (na desno stran), ko je bil na stranski tački, saj je zaradi posedanja stal preveč pokončno. KTM je priznal zamenjavo šele po tem, ko se je generalni uvoznik prepričal o napaki tako, da je z natančno obremenitvijo motorja po specifikacijah proizvajalca ugotovil prekomerno posedanje in odsotnost dušenja nihanja. Vse ob primerjavi z novim motorjem.

4) nerešeno je ostalo "klonkanje" v prednjih vilicah. Dobil sem odgovor, da je to normalno, če pa me moti, lahko plačam zamenjavo (cca 900€). V Ameriki je nekdo dosegel zamenjavo, vendar je poudaril, da gre zasluga dilerju. 

5) zamenjava zadnjega kolesa zaradi opletanja je bila priznana po prodaji motorja, zato to ni več moja skrb.

Bilo je še nekaj manjših napak, na katere sem že pozabil, imam pa shranjeno vso dolgo korespondenco, če bo še kdaj potrebno kaj izbrskati iz pozabe. 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Kmet2    68514
Kmet2

Miha je eden top mehanikov če ne za mene celo najboljši , velik božanja pa gre. Čim poveš kaj si misliš ,te tudi pokličejo več ne nazaj , tako ,da moram menjat servis , še najraje pa vse skup z motorji vred ......naj se jebejo na KTM in serviserji , pa še kdo poleg ........Izola ima kdo podatke ? Namreč jaz sem bil 2x tam 2x zajeb ........enkrat spisana prva povsem nova vetrobranska šipa , drugič po montaži roll barov sem se k Mihatu pripeljal brez vijakov , vse popadalo ven od kopra do Lj ......pol pa vedi ,ali sem imel res smolo al so pa tak smotani , skratka potrebujem servis , ki mu lahko zaupam !

Za vse tiste , ki se odločate za KTM , simon iz MB , dober mehanik a odročno za peljat , Seleš je aroganten in ga ne maram , Jamnik top of the top od mehanika samo je potrebno imeti vsaj še kakšen motor , ker vse traja  in traja , marsikaj tudi zaradi prej navedenih situacij od Nemota .......Miha pa je nekje vmes med nakovalom in kladivcem , zajebano , dostikrat pa dela stvari v dobro stranke , čeprav mu ne bi bilo treba .......a je še kje kakšen servis razen pomenjeni ?

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Nightmare    218
Nightmare

Sam sem imel dve reklamaciji in obe prijavil pri Selesu.
Prvo mi je počil drsnik verige, poslikal in v enem tednu so mi zadevo zamenjali kasneje pa se je "sesul" vijak v prvi luči s katerim reguliraš višino. Za luč sem pripeljal motor pokazat kjer se je mehanik še nekaj matral nato pa je Jaka takoj zahteval reklamacijo in v parih dneh je bila nova luč že pri meni. Menjal sem jo sam ker mi je bilo enostavneje kot se ponovno voziti z motorjem v Grosuplje.
Nekoliko več dela je bilo ko se mi je po parih mesecih polomil nosilček zadnje luči kateri je prišel v sklopu Powerparts nosilca tablice a je nakoncu Jaka naročil novega na svoje stroške(tako mi je bilo rečeno) in se nato sam ukvarjal ali pa ne z reklamacijo pri KTMu.
Servis so mi 1x delali pri Selešu kjer sem bil na vrsti takoj naslednji dan in 1x pri Jamniku kjer sem kar lep čas prosil, da sem dobil malo bol ugodni termin. Na srečo mi letos poteče garancija in se s servisi en bom več ukvarjal.



Lp, Samo

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
DinDiin    6505
DinDiin

Prekomerno uporabljas motor? :lol1: Da dol pades! Vrjetn se je mehaniku kr bliskal, ker si je mislil, pa to je noro, sej bom skos sam tega sraufal... :P  Drgac pa ja, Jamnik si vzame cist prevec casa, oz. ga ima cist premalo za sraufanje motorjev.....

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Nightmare    218
Nightmare
1 hour ago, DinDiin said:

Prekomerno uporabljas motor? :lol1: Da dol pades! Vrjetn se je mehaniku kr bliskal, ker si je mislil, pa to je noro, sej bom skos sam tega sraufal... :P  Drgac pa ja, Jamnik si vzame cist prevec casa, oz. ga ima cist premalo za sraufanje motorjev.....

Če tole leti name ne zastopim točno poante komentarja.

 

 

Lp, Samo

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Frenk 67    10787
Frenk 67
pred 30 minutami, sbp pravi:

Mimogrede je že kdo podaljšal garancijo na KTM ali je bolje prišparat denar?

Jaz sem jo, bi mi marca potekla in nisem prepričan, da so že vse porodne težave odpravljene.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Kmet2    68514
Kmet2
pred 11 urami, sbp pravi:

Mimogrede je že kdo podaljšal garancijo na KTM ali je bolje prišparat denar?

Jaz sem podaljšal na obeh .....pri KTM ni fajn varčevat ....:cool:

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
DAMI34    75541
DAMI34
 

Tudi v Izoli je enako kot pri drugih,kjer si dober samo kadar je za plačt.

kakšne maš pa kaj izkušnje, koliko časa jih je potrebno prosit, kako držijo dano besedo, kaki so mojstri, kaj se ti zdi?

 

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Kmet2    68514
Kmet2
pred 1 uro, Nightmare pravi:

A ne vozi Axel svojih motorjev v Izolo? Ali sta dva servisa?

 

 

Lp, Samo

Ne  ,mislim ,da je to en te isti servis .

pred 2 urami, sbp pravi:

koliko stane podaljšanje garancije?

Cca 800€ za oba ,eden manj drugi mal več .....

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se

  • Zadnji brskalci   0 članov

    Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



  • Podobna vsebina

    • bass
      Avtor bass
      Spoštovani soforumaši,



      Kot že naslov teme nakazuje iščem sposoben servis za motocikle APRILIA.
      Pooblaščenci v Ljubljani so neresni ter slabo opremljeni za konkretnejše posege, z Mariborskim mehanikom imam tri zaporedne izredno slabe in neprijetneizkušnje ter ga odsvetujem.

      Prosim lastnike Aprilij za nasvet, kam za vraga peljat motor?
      Neki pooblaščeni servisi so še na primorskem, razmišljam tudi, da bi peljal zadevo v Monfalcone... tujina ni ovira, le da se zadeva dokončno uredi in da je mojster strokovnjak ter ima dostop do delov.

      AIUTO REGAZZI !
    • motolover
      Avtor motolover
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih........
       
       
       
       
       
      Opozorilo velja vsem lastnikom BMWjev s kardanom!
      Torej: Nekateri servisi (v mojem primeru Cosmos) obračunavajo pri menjavi olja v kardanu (kotnem gonilu po naše) pri bokser motorjih  0,5l, namesto 0,18 kolikor ga gre notri. Ker je to izgleda dokaj stalna praksa svetujem, da se vsi, ki imate na računu več kot recimo 0,2l, kar bi bilo nekje normalno, pritožite in zahtevate razliko nazaj. Le tako, jih bomo prisilili, da obračunavajo pošteno. 
      Liter olja zaračunavajo 38€ ali celo 39€, potem plačate namesto 7,8€, kar 19€. Ne bom omenjal, da liter tega istega olja stane na netu 10,90€, to tu ni važno. Važno je, da ne obračunajo pošteno po specifikaciji koliko ga gre notri. Ker v navodilih za vzdrževanje ni podatka koliko ga gre notri, so si enostavno vzeli pravico zaračunati skoraj trikrat več.
      Preverite račune, naredite reklamacijo in zahtevajte razliko pri narobe obračunani količini olja!
      Od letnika 2006 dalje imajo v kardanu namesto 0,22l, samo 0,18l. 
      BMW s tem nima nič in niso nič krivi, da si servis jemlje dodaten zaslužek na tak način. 
      Prilagam podatek iz BMW servisne knjižice, ki je na voljo samo servisom. 

    • Dr_Jakob
      Avtor Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • gbabic
      Avtor gbabic
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
      Pozdravjeni,
      lastniki Triumphov, zanime me kje servisirate svoje motorje.
      Lp
      G
    • hvilu
      Avtor hvilu
      Pozdravljeni!

      Ob nakupu motorja sem poleg dobil GIVI kovček, vendar brez ključa. Nekaj smo se trudili, da bi ga odklenili, pa brez uspeha, saj je nekdo pred mano kovček poskusil odpreti na silo. Kaj mi svetujete?
      Ima kdo inf., koliko stane nova ključavnica s ključem in kje bi jo dobil?

      Lp, hvilu
  • Forum

×

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!