Jump to content

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


DAMI34

Recommended Posts

pred 18 minutami, imaging pravi:

Imam samo (dobre) izkušnje z Euromotors Graz.

Za Akrapovič mapo na 690 Enduro sem dal 30€, in motor ni bil čist hladen, cca. 1km od službe so vstran. Mrzel pa mora biti zaradi ECU reseta, ki traja 15min, kar pa lahko narediš tudi sam. Efektivno imajo torej 10min dela.

Glede na to kar berem sigurno ne bom nikoli peljal na servis v Sloveniji... če bom že moral. 

a redne servise tudi pri njih delaš? izkušnje? cene?

Link to comment
Share on other sites

Meni je motor na trenutke ugašal tudi prej ko je bil kat še na svojem mestu. Sicr je za to lahko kriv tudi odstranjen db killer na Akrapotu ampak se mi ni dalo testirat z in brez.

Ne opazim pa z odstranitvijo kata, da bi bil motor kaj bolj nemiren. Sam na vse predelave vseeno računam, da se bo iz motorja potegnilo še kakšnega konja več.

 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, siks said:

a redne servise tudi pri njih delaš? izkušnje? cene?

Motor sem kupil rabljen izven garancije in vse kar se da delam sam. Pred novim letom sem med drugim tudi preventivno menjal dročnike in korigiral razmak ventilov. Tako vsaj vem kako je narejeno in koga krivit če ni dobro.

Drugače pa bi vozil tja na redni servis če bi imel motor z garancijo, pa četudi iz LJ. Vse kar imajo v KTM skladišču na zalogi dobijo v max. 3 dneh, kar verjetno v Slo tudi ni tako hitro. Če bo pa treba kaj drugega bom pa peljal v Rok Bagoroš Moto Garaža.

4 minutes ago, Nightmare said:

Meni je motor na trenutke ugašal tudi prej ko je bil kat še na svojem mestu. Sicr je za to lahko kriv tudi odstranjen db killer na Akrapotu ampak se mi ni dalo testirat z in brez.

Ne opazim pa z odstranitvijo kata, da bi bil motor kaj bolj nemiren. Sam na vse predelave vseeno računam, da se bo iz motorja potegnilo še kakšnega konja več.

 

 

Lp, Samo

Za vse kaj spremeniš na motorju glede izpuha ali zračnega filtra moraš narediti 15min reset, da se vbrizg prilagodi.

Link to comment
Share on other sites

pred 12 urami, Frenk 67 pravi:

Jaz sem se pogovarjal s kolegom iz Avstrije, ki ima dva KTM-a, skupaj ima 9 motorjev, pravi da ni še nobenega nikol prodal. No, on pravi, da s KTMom ni imel nikoli problemov, ne glede garancije ne glede servisa. 

pred 12 urami, Frenk 67 pravi:

 

Pridružujem se mnenju Frenkovega kolega iz Avstrije. Imel sem že kar nekaj KTM-ov in nobenega nisem prodal zaradi slabega servisa ali problemov z garancijo. Celo nasprotno: s servisom KTM-a sem, kot sem že velikokrat zapisal na forumu, zelo zadovoljen. Z reševanjem popravil v garanciji sem zadovoljen nekoliko manj, pa smo kljub temu vse rešili... 

Servis KTM v Mariboru ima še kako dobro konkurenco (začenši 30 km na severu), pa mi ne pade niti na pamet, da bi moped servisiral kje drugje...

P.s.: Sicer pa sploh ne vidim problema. Na tržišču je toliko možnosti, da lahko prav vsakdo izbere motor (s servisom in vsem kaj spada zraven), ki mu ustreza. Kot Nemov znanec iz Berlina, ki s KTM pač ni bil zadovoljen in ga je prodal. Ker fantastične v postelji in še boljše kuharice pač vsakdo ne najde... Moj KTM 1290 SA je fantastičen v postelji, kulinarika pa me na vožnjah ne zanima...

Edited by Dark
Link to comment
Share on other sites

pred 16 urami, Dark pravi:

Ker fantastične v postelji in še boljše kuharice pač vsakdo ne najde... Moj KTM 1290 SA je fantastičen v postelji, kulinarika pa me na vožnjah ne zanima...

je rekel in pograbil naslednjega :cool:

1CP1y4.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

pred 19 urami, skalar36 pravi:

Zapis o KTM-u sem prebral. Sicer ne razumem vsega, sem že ta generacija, ki ni imela srbohrvaščine.

Zasledil sem pa to, da mu je KTM Woblal ko je imel kovčke gor. V neki drugi temi sem tudi zasledil, da je tudi KTM 1290 nekomu woblal. Versys 1000 tudi. Nočem provocirat, ampak kaj je skupnega tem motorjem, ki woblajo Super moto drža. Pokončno se sedi, ter prednje vilice so dolge. Stari supermoti so bili ponavadi do 660 ccm. Hitrosti do 170, zato verjetno niso niti mogli woblati. Če sedaj razmišljam na glas, u bistvu ne morem kupiti motorja, na katerem bi sedel pokončno in bi imel cirka 1000 ccm, ki mi nebi woblal, pri večjih hitrostih. Razen redkih izjem.

Ne vem, kam bi dal ta zapis. Pa naj se moderator odloči pa prestavi.

Meni je woblal enkrat, ko sem zasledoval kmeta na avtocesti pri 180 kmh. Slutim, da je imel kmet nekaj pri tem, ker mi prej ni woblal niti pri 230 kmh. :huh:

Resno, takrat mi je woblal pri 180 brez stranskih kovčkov (samo topcase), nekaj mesecev prej pa mi ni pri 230 kmh, dva na motorju, s stranskimi kovčki. Ne vem, ali je stvar v gumah, kovčkih, prednji feltni, ki sem jo potem menjal,  ali kaj. Po menjavi prednje feltne mi je še woblal, vendar manj in pri nekaj višji hitrosti, okoli 200 kmh. Takrat sem zasledoval Nema, mogoče pa ne mara zasledovalne vožnje.  Najprej bom zamenjal gume, ki so bolj pri koncu in videl kako bo potem.

 

Link to comment
Share on other sites

Woblanje sem jaz izkusil na dva načina. 

1) pri nizki hitrosti, recimo okrog 70 km/h, sem spustil balanco in si zapel trak čelade. Iznenada, ko je hitrost padla na cca 60 km/h, je balanca začela nenadoma zelo močno opletati levo-desno. Neprijetna izkušnja, ker sem bil nepripravljen na ta pojav. Kasneje sem preizkušal tako, da sem roke samo dvignil z balance in ugotavljal kako je potrebno reagirati: samo rahel dotik enega prsta je opletanje ustavil. V precejšnji meri sem opletanje zadušil s tem, da sem na vsak konec balance namontiral uteži (450 g na vsako stran).

2) pri večji hitrosti, nad 150 km/h je motor začel sinusoidno nihati v smeri vožnje. S povečevanjem hitrosti se je amplituda večala. Pomagalo je zmanjšanje htrosti, da se je nihanje umirilo. Zanimivo pa je, da je ob enaki obremenitvi in razporeditivi teže (v istem dnevu), nihanje nastopilo pri različnih hitrostih, enkrat pri 150 km/h, drugič pri recimo 190+ km/h in povsod vmes. Pojav sem si razlagal z vetrovnimi razmerami, drugega ni moglo biti (avtocesta Zadar - Split, hitrost vetra zmerna...).  

Obstaja veliko člankov o wobblingu, na enega kaže povezava:

http://ridermagazine.com/2009/11/17/motorcycle-weaves-and-wobbles-how-to-avoid-them-and-deal-with-them/

Avtor loči med nihanjem prednjega dela motorja (wobble) in opletanjem zadnjega dela motorja (Weave) in navaja nekaj ukrepov kako zadušiti enega in drugega.

Prav tako je na youtube veliko posnetkov woblanja, vidi se, da se to pojavlja pri različnih motorjih

Link to comment
Share on other sites

Za svoj motor lahko rečem, da ne wobla zmeraj. Zakaj, ne vem. Enkrat sva s Kmet2 vozila po ac 200+ ni woblal nič. Drugič že pri 170 km\h. Je pa točno tako kot je naoisal nemo, preneha  če malo zmanjšaš hitrost. Mogoče na to upliva tudi drža na motorju. Bom poskusil z utežmi na belanci najprej.

Edini razlog, zaradi katerega bi trenutno zamenjal motor je tole moteče W. Fer od vas je, da poveste, da se tudi vam to dogaja. Sedaj vidim, da bi to odpravil edino z drugim segmentom motorizma. Da zaenkrat nimam razloga.

Link to comment
Share on other sites

V članku, na katerega sem dal link, je lepo napisano, da morajo biti vsi sklopi motorja (predvsem okvirja) brezhibni in uglašeni. Pomenljiv je stavek: there is no “good enough”

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, franc said:

Kako na "trdo" pa ga moraš nastaviti?

Za vožnjo po cesti lahko "normalno" (ne tisto blaženje za hitre sunke) trdoto nastaviš do konca in ne ovira vožnje. Drugače vozim eno leto s tovarniško priporočenimi nastavitvami. Edino če sem na res tehničnem offroad terenu zmanjšam trdoto.

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, nemo pravi:

1) pri nizki hitrosti, recimo okrog 70 km/h, sem spustil balanco in si zapel trak čelade. Iznenada, ko je hitrost padla na cca 60 km/h, je balanca začela nenadoma zelo močno opletati levo-desno. Neprijetna izkušnja, ker sem bil nepripravljen na ta pojav. Kasneje sem preizkušal tako, da sem roke samo dvignil z balance in ugotavljal kako je potrebno reagirati: samo rahel dotik enega prsta je opletanje ustavil. V precejšnji meri sem opletanje zadušil s tem, da sem na vsak konec balance namontiral uteži (450 g na vsako stran).

To sploh ni redek pojav. Meni je CB-jka pri cca 50 km/h na isti način opletala če sem spustil balanco. Ko sem menjal gume (iz Dunlop Q2 na Conti RA2 Evo) se je to nehalo. Prej ni bilo šanse, da sem malo pretegnil roke pri vožnji skozi kako naselje... pol pa nikol več imel tega problema. 

 

pred eno uro, nemo pravi:

2) pri večji hitrosti, nad 150 km/h je motor začel sinusoidno nihati v smeri vožnje. S povečevanjem hitrosti se je amplituda večala. Pomagalo je zmanjšanje htrosti, da se je nihanje umirilo. Zanimivo pa je, da je ob enaki obremenitvi in razporeditivi teže (v istem dnevu), nihanje nastopilo pri različnih hitrostih, enkrat pri 150 km/h, drugič pri recimo 190+ km/h in povsod vmes. Pojav sem si razlagal z vetrovnimi razmerami, drugega ni moglo biti (avtocesta Zadar - Split, hitrost vetra zmerna...).  

Tole sem že lepil, pa bom še enkrat. Video razloži vzroke za oba pojava. Ja, je precej star. Danes so konstrukcije in materiali svetlobna leta naprej. Fizika pa je še vedno ista. Vsak moped lahko wobla. Konstrukcijsko manj togi woblajo prej. 690 je labav, na offroad gumah malo bolj. EXC je strašljivo labav pri 100 km/h+. CB-jka... mi je parkrat nežno zanihala (komaj opazno) ko sem na avtocesti padel mimo kaminov, precej preko legalne omejitve. Glede na to, da si na nakedu pri višji hitrosti zelo na keslu, verjetno to pomaga pri stabilnosti sprednjega dela. Pa konkretno je CB 1300 zelo 'obešena' na sprednje kolo - težko rečeš da je spredaj 'lahka'. Kolker sem se vozil, sem sprednjo gumo znucal prej ko zadnjo. In glede na video spodaj, to igra vlogo. Aerodinamike pa premore manj, ko kak cigl. Kot vedno, YMMV.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tresenje pri nizki hitrosti ni woblanje, je posledica, ali preobremenitve zadnjega dela (več teže kovčki) ali obrabe prve gume...to ni nič posebnega. Ponavadi se pojavi pri določeni hitrosti, ko vse skupaj pade v resonanco. Dovolj je, da daš roke na krmilo in zadeva je odpravljena.

Link to comment
Share on other sites

Sem že razmišljal, da bi bilo potrebno natančneje določiti izraz Wobbling. Na primer, avtor članka, na katerega sem nekaj postov nazaj podal link, loči med nihanjem prednjega dela motorja (wobble) in opletanjem zadnjega dela motorja (Weave). 

Tudi jaz mislim, da je nihanje balance pri majhni hitrosti nekaj drugega kot (Weave razumem kot pletenje/opletanje) opletanje motorja pri višji hitrosti. 

Nihanje balance se ne pojavlja pri vseh motorjih! Opletanje pa, zgleda, da da.

Link to comment
Share on other sites

Gume imajo pri tem hudo veliko vlogo. Moj GSA je bil vedno stabilen kot tank. Pri vseh hitrostih, ki jih zmore, s kovčki ali brez. Preizkusil sem precej različnih gum, vedno brez težav. Nato pa sem nataknil TKC70... Sem mislil, da je kaj narobe s točno tistim kompletom. Sem kupil še en par pa je rezultat isti. Če imam namontirane kovčke, se mu pri 150-160km/h začne dogajati... K sreči šele takrat, ker se mi le redko tako mudi in še takrat sem običajno brez kovčkov.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, nemo said:

Sem že razmišljal, da bi bilo potrebno natančneje določiti izraz Wobbling. Na primer, avtor članka, na katerega sem nekaj postov nazaj podal link, loči med nihanjem prednjega dela motorja (wobble) in opletanjem zadnjega dela motorja (Weave). 

Tudi jaz mislim, da je nihanje balance pri majhni hitrosti nekaj drugega kot (Weave razumem kot pletenje/opletanje) opletanje motorja pri višji hitrosti. 

Nihanje balance se ne pojavlja pri vseh motorjih! Opletanje pa, zgleda, da da.

nihanje/tresenje/opletanje balance pri nizkih hitrostih (med recimo 50 in 70) je "shimmy" efekt in je ponavadi posledica stanja prednje gume .. menjaš gumo in je vse ok .. prvovgrajena d222 mi je proti koncu tako delala, da nisem več upal spustit balanco niti za trenutek, da bi si rokavico popravil, prvih cca 3k shimmyja ni bilo .. ampak opletalo je samo med 50 in 70 kmh .. z mitasko recimo nobenih problemov pa je že blizu konca .. pojavlja pa se samo če spustiš balanco, če se je samo dotakneš se vse umiri .. woblanja se ne rešiš tako enostavno in je veliko nevarnejša zadeva ..

Edited by Tex
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Joker said:

Gume imajo pri tem hudo veliko vlogo. Moj GSA je bil vedno stabilen kot tank. Pri vseh hitrostih, ki jih zmore, s kovčki ali brez. Preizkusil sem precej različnih gum, vedno brez težav. Nato pa sem nataknil TKC70... Sem mislil, da je kaj narobe s točno tistim kompletom. Sem kupil še en par pa je rezultat isti. Če imam namontirane kovčke, se mu pri 150-160km/h začne dogajati... K sreči šele takrat, ker se mi le redko tako mudi in še takrat sem običajno brez kovčkov.

od DOT 1616 so prednjo TKC70 spremenili in naj bi bilo sedaj OK.

Link to comment
Share on other sites

Saj je logično, da motorji, kateri niso delani za visoke hitrosti (neaerodinamični) imajo z višjimi hitrostmi težave.

Nič čudnega ali posebne ni to woblanje za hitrejše endure ali bolj "kravaste" motorje :smoke:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • motolover
      By motolover
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih........
       
       
       
       
       
      Opozorilo velja vsem lastnikom BMWjev s kardanom!
      Torej: Nekateri servisi (v mojem primeru Cosmos) obračunavajo pri menjavi olja v kardanu (kotnem gonilu po naše) pri bokser motorjih  0,5l, namesto 0,18 kolikor ga gre notri. Ker je to izgleda dokaj stalna praksa svetujem, da se vsi, ki imate na računu več kot recimo 0,2l, kar bi bilo nekje normalno, pritožite in zahtevate razliko nazaj. Le tako, jih bomo prisilili, da obračunavajo pošteno. 
      Liter olja zaračunavajo 38€ ali celo 39€, potem plačate namesto 7,8€, kar 19€. Ne bom omenjal, da liter tega istega olja stane na netu 10,90€, to tu ni važno. Važno je, da ne obračunajo pošteno po specifikaciji koliko ga gre notri. Ker v navodilih za vzdrževanje ni podatka koliko ga gre notri, so si enostavno vzeli pravico zaračunati skoraj trikrat več.
      Preverite račune, naredite reklamacijo in zahtevajte razliko pri narobe obračunani količini olja!
      Od letnika 2006 dalje imajo v kardanu namesto 0,22l, samo 0,18l. 
      BMW s tem nima nič in niso nič krivi, da si servis jemlje dodaten zaslužek na tak način. 
      Prilagam podatek iz BMW servisne knjižice, ki je na voljo samo servisom. 

    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej!

      Naš domač tank, Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD potrebuje dobrega mehanika. Napaka v pogonih, kar je v osnovi najslabše, kar je lahko. K uradnem, ki je zadevo v osnovi zaj**al, ne grem več. Pozna kdo kakega majstra, ki se spozna na terence, posebej na Mitsubishije?
    • gbabic
      By gbabic
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
      Pozdravjeni,
      lastniki Triumphov, zanime me kje servisirate svoje motorje.
      Lp
      G
    • hvilu
      By hvilu
      Pozdravljeni!

      Ob nakupu motorja sem poleg dobil GIVI kovček, vendar brez ključa. Nekaj smo se trudili, da bi ga odklenili, pa brez uspeha, saj je nekdo pred mano kovček poskusil odpreti na silo. Kaj mi svetujete?
      Ima kdo inf., koliko stane nova ključavnica s ključem in kje bi jo dobil?

      Lp, hvilu
    • bass
      By bass
      Spoštovani soforumaši,



      Kot že naslov teme nakazuje iščem sposoben servis za motocikle APRILIA.
      Pooblaščenci v Ljubljani so neresni ter slabo opremljeni za konkretnejše posege, z Mariborskim mehanikom imam tri zaporedne izredno slabe in neprijetneizkušnje ter ga odsvetujem.

      Prosim lastnike Aprilij za nasvet, kam za vraga peljat motor?
      Neki pooblaščeni servisi so še na primorskem, razmišljam tudi, da bi peljal zadevo v Monfalcone... tujina ni ovira, le da se zadeva dokončno uredi in da je mojster strokovnjak ter ima dostop do delov.

      AIUTO REGAZZI !
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!