Jump to content

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


Recommended Posts

PS a lahko kako fotko armature narediš, pa jo daš gor pšliz, lih to bi rad vidu, pa je v članku nisem zasledil

Hmm, čakaj, nekaj imam...

Samo kaj dosti ti itak ne bo povedala --> digitalnitripcomputerpress..

lc8_arma_1.jpg

lc8_arma_2.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Noise

    148

  • miklavc

    82

  • Temty

    81

  • Kmet2

    79

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pa se je končal lep del moje odiseje z obnovo/preventivnim pregledom moje 950-ke ki sem jo domov pripreljal 5. Januarja 2017. Je bila kar dolga in naporna pot, da sem prišel od tega: Do tega:

Par dni nazaj sem postal ponosni lastnik KTM-a 950 Adventure  Sedaj do pomladi me pa čaka nekaj dela na njem. Potrebuje novo verigo z zobniki, opravil pa bom tudi preventivni servis (vse teko

Danes sem imel srečo, da so predavanja na faksu odpadla in sem lahko malo časa namenil moji 950-ki. Tisti ki me poznajo in poznajo moj blog, vedo da sem včasih preveč ustvarjalen in tako je bilo tudi

Posted Images

Zadeva izgleda izredno dobro še posebej na terenu. Edini minus (zanemarljiv ;) ) je bila cena in omenjena je bila še precej slabo izbrana pozicija akumulatorja pod motorjem. Bi ga kar imel. :) B)

Cena, ki je bojda v Avstriji (14.500€) je res nora. Pri nas je 11.500€, kar je dosti bolj sprejemljivo --> 2.658.000 SIT!

Akumulator pa je res malo mim postavljen -- čeprav sem gledal kako se vozijo po reki oz. potokih, pa ni bilo nič...

Link to post
Share on other sites
Cena, ki je bojda v Avstriji (14.500€) je res nora. Pri nas je 11.500€, kar je dosti bolj sprejemljivo --> 2.658.000 SIT!

Na DSF-u je bila napisana cena (najbrž za Nemčijo) 12.750€, tako da je tale naša res precej ugodna.

Link to post
Share on other sites
Zdele enkrat bo v Motobike na DSF-u test... :rolleyes:

Vceraj ob 21.15 je bil test na Motobike...

Glejte ponovitev!!!

kdaj pa bo ponovitev prosim, prosim,...

Za tiste, ki se jim ne da pogledat na TTX, net itd.:

Datum Uhrzeit

Mittwoch, 14.05. 10.00 Uhr

Donnerstag,15.05. 14.15 Uhr

Freitag, 16.05. 8.30 Uhr

Dienstag, 20.05. 21.15 Uhr

Link to post
Share on other sites
Kdo bo žrtvoval 1 uro VHS kasete in tole posnel?

pLEAASEEEEEEE:......

peter bo posneto bi se skor upu oblubt, sam k sm bl poyablive sorte, ga bom probu jutri ob 14.15 snemat na DSF, ti sam prever če je čas praviln!!!!
Link to post
Share on other sites

145kg suhe teže in skoraj literski motor!!!!!!!!!!!!!!, ja s tem pa bi šlo v rovte in gozd se naganjat brez da te motor pokoplje pod sabo.

LP Bobo

Link to post
Share on other sites

včeraj gledal test na TV-ju švabi da niso mogl prehvalt SUPPA bike :P SUPAHANDELPRESS, sam ceno so mal qurcal (pr njih je 12990 EUR), testiral so oba "običnga" in adventure S, zdej sm vidu da je advenčur višji, mam pa eno vprašanje če sem prov razumel delajo običnega v srebrni barvi advenčurja pa samo v oranžni, lahko da sem švabota narobe razumel.....

Ful mi je bil všeč en del k gresta s cest direkt na travo pr ene 60 km/h, kao ko jebe asvalt,.......

Švabi znajo oddajo narest!! :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Dve stvari sta mi takoj skocili na pamet ko sem gledal tehnicne podatke na motosvetu.

Najprej teza, suha 202kg, se pravi na cesti je okrog 230kg. Toliko je tezka tudi Africa twin, za katero pa vsi govorijo da je pretezka za kaksen resnejsi off road, se posebej v puscavi na mivki pravijo da se prevec vgreza in jo je zelo tezko pobrat. Ni mi jasno kako je sedaj LC8 taka strasna of road masina. Ze res da je 30 kg lazji od konkurence ampak je se zmeraj pretezek.

Druga stvar, ponovno teza namrec skupna dovoljena je 400kg - 230kg motorja ostane 170kg. To se dela nekam malo za dve osebi, tri kufre in tank torbo.

Link to post
Share on other sites
Dve stvari sta mi takoj skocili na pamet ko sem gledal tehnicne podatke na motosvetu.

Najprej teza, suha 202kg, se pravi na cesti je okrog 230kg. Toliko je tezka tudi Africa twin, za katero pa vsi govorijo da je pretezka za kaksen resnejsi off road, se posebej v puscavi na mivki pravijo da se prevec vgreza in jo je zelo tezko pobrat. Ni mi jasno kako je sedaj LC8 taka strasna of road masina. Ze res da je 30 kg lazji od konkurence ampak je se zmeraj pretezek.

Druga stvar, ponovno teza namrec skupna dovoljena je 400kg - 230kg motorja ostane 170kg. To se dela nekam malo za dve osebi, tri kufre in tank torbo.

polna teža je točno 220 kg ( DSF), kar se pa off road značilnosti tiče; ni samo važno koliko je motor težak toliko kot kako je ta teža razporejena in pri omenjem motorju je le to narejeno u 0 (beri nulo) po testu na DSF-u, meni osebno se motor zdi trenutno naj enduro na trgu, sam je pa res da ma tko kot vsi motorji zadnje čase NEPRIMERNO CENO, pa še dobit ga je next to imposible!!!
Link to post
Share on other sites

Marem malo te matematika zeza!!!!

202kg -suhe teže + 18,7kg (25l bencina)+ 3kg olja+2,5kg voda+zavorna tekočina+ 1kg voda-akumulator, znese prej blizu 230kg, kar pa je tako vseeno.

Govoriti o hard enduru preko 150kg nima smisla ker že to predstavlja kritično mejo. Pravim "endurašem " pa je že tako in tako 130kg preveč.

Pa saj ta motor ni namenjen hard enduru temveč sodi v razred potovalnih endur kjer je KTM izbral zelo svojo opcijo. Ker je ta segment zasičen z modeli ki nudijo več ali manj iste performanse, so trgu ponudili model ki je drugačen od ostalih ter se z njimi težko primerja. Iščejo svojo tržno nišo in kupce ki ne prisegajo na komfort in detajle(očitno jim uspeva).

Se pa mi dopade da je ta segment dobil spet pravi enduro(brez hard) s katerim se lahko malo po makadamu voziš in dobiš občutek da voziš enduro.

Ampak motor kot vino še rabi svoj čas da dozori, da ga izpilijo, popravijo otroške bolezni, dodajo "einšpric".......

LP Bobo B)

Link to post
Share on other sites
Ampak motor kot vino še rabi svoj čas da dozori, da ga izpilijo, popravijo otroške bolezni, dodajo "einšpric".......

Sam ajnšprica ne... :angry:

Link to post
Share on other sites
Najprej teza, suha 202kg, se pravi na cesti je okrog 230kg. Toliko je tezka tudi Africa twin, za katero pa vsi govorijo da je pretezka za kaksen resnejsi off road, se posebej v puscavi na mivki pravijo da se prevec vgreza in jo je zelo tezko pobrat. Ni mi jasno kako je sedaj LC8 taka strasna of road masina. Ze res da je 30 kg lazji od konkurence ampak je se zmeraj pretezek.

Ja pa saj ni mišljen za hard enduro... Potovalni enduro z off road zmožnostmi... danes sem se vozil preko enih potokov in gozdnih poteh press... pa po cesti naredil večino ture... Nekaj v tem stilu...

Pa tehnologija je šla rahlo naprej v desetih letih... Sploh pri KTM-u, ki so far away pred konkurenco -- glej Paris Dakar...

Druga stvar, ponovno teza namrec skupna dovoljena je 400kg - 230kg motorja ostane 170kg. To se dela nekam malo za dve osebi, tri kufre in tank torbo.

Res je, to sem pa pozabil v testu omenit... 170kg je tako-tako, ni baš ogromno. No, itak ne boš vlačil s sabo krave menda... Midva 150 kg + 20kg prtljage... 20 kg prtljage????? V iber preveč, saj ne greš menda kampirat s šotorom za šest oseb.... Če potuješ tako otovorjen je pa itak vseeno kateri motocikle imaš... hočem rečt, da nima smisla potem kupovat KTM-a, če misliš vozit s sabo še 50kg prtljage ne vem kam. Potem vzami raje nekaj udobnega, kolosalnega... GS, Tiger, Capo, Vara... etc...

Link to post
Share on other sites
No, itak ne boš vlačil s sabo krave menda... Midva 150 kg + 20kg prtljage... 20 kg prtljage????? V iber preveč, saj ne greš menda kampirat s šotorom za šest oseb.... Če potuješ tako otovorjen je pa itak vseeno kateri motocikle imaš... hočem rečt, da nima smisla potem kupovat KTM-a, če misliš vozit s sabo še 50kg prtljage ne vem kam. Potem vzami raje nekaj udobnega, kolosalnega... GS, Tiger, Capo, Vara... etc...

Ce se v dvoje odpravis za tri tedne al vec itak vzames s sabo samo najnujnejse: sotor za dva, dve spalki samonapihljive blazine v enem kovcku, v stranskih pa vsak svojo kramo. Na TDM-ki vozim tri MAxie 50l, v vsaki prib. 12kg + tank torba pa mi se vedno ostane 20kg fore. Mislim da s sabo ne vozim nobene krave, sploh pa bi pricakoval od motorja s tako mocnim agregatom da ga lahko tudi posteno nalozim. Ce se npr. odpraviva za mesec dni v Maroko, lahko kaksen dan 50kg prtljage nekje odloziva in se furava po puscavi prazna.

Mogoce pa da ga brez problema lahko nalozis cez mejo in se mu niti ne pozna.

Link to post
Share on other sites

ma meni se zdi primerjava z AT skorej neumestna, saj ma AT vsaj ene 25 konjev manj..LC8 bi bil bolj primerljiv z GS-om, caponordom, varaderotom, pa unim suzukijem..vseeno se mi zdi, da je lc 8 dosti bolj primeren za norenje po offroadu kot vsa ta jajca..če ne druzga zaradi odličnega vzmetenja, ki pa ga žal uni drugi modeli niti približno ne premorejo..

Link to post
Share on other sites

Mene pa še najbolj zanima kako je kaj zanesljiv ta motor. Za daljše potovanje bi vseeno izbral BMW GS ali Hondo AT.

Edited by Rok
Link to post
Share on other sites
Mene pa še najbolj zanima kako je kaj zanesljiv ta motor. Za daljše potovanje bi vseeno izbral BMW GS ali Hondo AT.

Kako zanesljiv je? Hja, o tem bomo pa pisali čez nekaj let. Agregat je nov, sicer dodobra stestiran, razvijali so ga nekaj let + dejansko furali dolge fure (glej www.ktm.at kjer je opis fure "do konca sveta in nazaj" (ko so preko skandinavije odpeljali makino v rusijo in preko sibirskega swamplanda v čisto severozahodno Rusijo in nazaj)).

Toda AT in GS ima za sabo neprimerno več "izkušenj" s svojima preverjenema agregatoma.

Vse je odvisno od tega, kaj hočeš od motocikla.

Link to post
Share on other sites

zadeva zgleda skrajno uporabno, sam me mal moti da tud če bi že nabrov dnar, ga ne morm kupit ker jih pač ni (sold out).Kdo bo pa dau 2.5 mio sit pol pa čaku 1 let na motor. :angry: :(

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
zadeva zgleda skrajno uporabno, sam me mal moti da tud če bi že nabrov dnar, ga ne morm kupit ker jih pač ni (sold out).Kdo bo pa dau 2.5 mio sit pol pa čaku 1 let na motor.  :angry:  :(

Ne rabiš čakat leto dni, v MB ga majo "na zalogi" samo našteješ 2,7 mio.SIT na pult pa pelješ! :D

LP Bobo B)

Link to post
Share on other sites

@Noise Dati

Daj povej kako gre kaj mašinca, si ga že "z-ainfaral", po kakem terenu se je (realno gledano) moč vozit iz lastnih izkušenj, spoznanja po par tisoč km, kakšni so servisni intervali in kolko cvenka zahtevajo, ali bi bilo kaj pametno modificirat v prihodnost, morebitne reklamacije....., malo več skratka zdaj ko se ti je glava malo ohladila po nakupu. ;)

LP Bobo B)

Link to post
Share on other sites

Krasno, mnenje ostaja zaenkrat isto. Teren -- vse od A do Ž :D

O servisih -- bom poskeniral tisto zadevo o servisih in dal gor, se mi ne da pisat -- grem na furo :D :D :D

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Lahek je, lahek...

(slika malo traja....)

1.jpg

(še enih par dobrih fotk na moji www pod "LC8")

LP, El Barto

Edited by elbarto
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!