Jump to content

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Recommended Posts

Reči Noise D., kaj pa S varijanta LC8, meni je pa glih ta všeč. Sem sedel v Motor Jetu na njem in se počutil kot car tako visoko. Z višino sam nimam problemov(191cm), pa je tudi zame bil visok.

Kaj pa vozne lastosti S proti navadnemu???? Vpliva kaj višje vzmetenje na lego na cesti, trdoto???, kakšne govorice-primerjave krožijo kaj med lastniki????

Kolikor so zadevo pretestirali novinarji na predstavitvi, so bili vsi bolj navdušeni nad ne-S varianto. Strinjali so se, da je S še malo bolj športen (30mm večji hod vilic) in predvsem - višji ... 311mm ground clearance + 910mm višina sedeža. Nekako so rekli, da če ti višina sedeža ustreza in če si dober offroadist, da je S tisti, ki ga lahko kupiš. Za normalne ljudi -- večino -- (glede višine in glede offroad voznih sposobnosti pa da bi naj bil ne-S boljši. Nekaj je bilo tudi komentarjev v Motorradu, da se zdi (morda zaradi višine) S malenkost manj stabilen na cesti.

Ne vem, jaz sem imel sprva naročenega S, pa sem potem zaradi prvih odzivov po predstavitvi, bil kar vesel, da so imeli KTM-ovci "težave" z dobavo S-ov in da sem vzel ne-S model. No, dejansko niso imeli težav z dobavo, ampak so pravilno predvidili ciljni skupini... S je po moje (po letošnji barvni kombinaciji pa je to sploh očitno) namenjen bolj profijem, rallyistom itd... ne-S pa vsem ostalim... Malo mi je žal edino to, da je bil prvo leto ne-S dobavljiv le v srebrni barvi. Oranžna res fajn seka, a kaj čmo. Brez motorja cele sezone definitivno ne bi zdržal :D

Link to comment
Share on other sites

no če maš cajt zračunej kolk te pridejo vse plastike+rezervoar... :? :hmm:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

...jp luštn, sam škoda k tamaladva nista mal bl izostrena alpa bl v ospredju ;)

Edited by -pero-
Link to comment
Share on other sites

oh vi zlodejaši :D

res zakon bekgraund tale, sam škoda k ta lev odzadi ni tolk poudarjen :devil:

KTM, KTM in če enkrat KTM

Link to comment
Share on other sites

Zanimivo, sploh nima sprednje bremze.

Nima jih! :hmm: Lepe feltne ma! :D pa lep akrapovič! :D druf mi pa ni všeč! :unsure:

Edited by gas gas
Link to comment
Share on other sites

Zanimivo, sploh nima sprednje bremze.

Tudi zadnje ni kdo ve koliko <_<

Kaj pa so to za ene voznje? :wacko: Vem da harley tudi dela ene tekmovalne reci za njihove dirke ...

Link to comment
Share on other sites

oh lindau, sem na to sliko enkrat naletu, ko pa sem jo hotu objavt mi je pa ušla, tko da si me nascau :o , se je prov, ker jst je sploh nisem mogu več najdet :devil:

to so ameriški dirt trackerji, precej divja zadeva, vredna ogleda...to da nima bremz je kvečjem še en hudič več pod pokrovom :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tudi zadnje ni kdo ve koliko <_<

Kaj pa so to za ene voznje? :wacko: Vem da harley tudi dela ene tekmovalne reci za njihove dirke ...

Stvar je podobna spidveju. Brzine so večje in proga je bolj utrjena. Če poslušaš kakšne stare ate, ki furajo veteransko na Ljubelj, boš slišal kako še vedno govorijo, da so šli skoz ovinke u "dirt track".

Link to comment
Share on other sites

Tudi zadnje ni kdo ve koliko  <_<

Kaj pa so to za ene voznje?  :wacko:  Vem da harley tudi dela ene tekmovalne reci za njihove  dirke ...

Stvar je podobna spidveju. Brzine so večje in proga je bolj utrjena. Če poslušaš kakšne stare ate, ki furajo veteransko na Ljubelj, boš slišal kako še vedno govorijo, da so šli skoz ovinke u "dirt track".

Jest nism noben "star ata" pa za vožnjo počez vedno uporabljam ta izraz - sicer so pa včasih (ne vem, mogoče še danes) vsi ameriški GP dirkači uporabljali to zvrst dirkanja za trening drsenja v ovinkih.

Edited by Roman
Link to comment
Share on other sites

Ok Roman, nisem mislu, da to govorijo izključno stari fotri, s(m)o se pa tega izraza definitivno nalezli od generacije, ki je precej starejša od nas. Sam dolgo nisem vedel, kaj sploh to pomeni, saj se o dirt track dirkah v naših časih ni več slišalo. Definitivno je to izraz, ki izumira, saj je sedaj bolj popularno slajdanje, pa vožnja pošrek, počez itd.

Link to comment
Share on other sites

Wuaau, video test KTM Adventure 950 iz DSF-a (kakšne pol leta star) dobite na tem linku (ADSL povezava je tudi fino če je :) )

Link to comment
Share on other sites

sej ma zadnjo bremzo, spidvej (kokrvem) še tega nima

poleg tega zavira še mašina in če pomisliš na dejstvo, da tekmuje več ljudi naenkrat, torej obstaja konkurenca, so hitrosti točno take, kot jih dopuščata zmogljivost motorja in sposobnost voznika

z bremzo na ravnini ravno ne bo hitrejši, kvečjem čez ovinke bo hitrejši, ker ne bo mogu bremzat

sploh pa prednja bremza, gladka guma, dirt track in težak motor nekako ne grejo skupaj

Link to comment
Share on other sites

Wuaau, video test KTM Adventure 950 iz DSF-a (kakšne pol leta star) dobite na tem linku (ADSL povezava je tudi fino če je :) )

Fajn filmček ja dobr da znam nemšk! :D

Link to comment
Share on other sites

Wuaau, video test KTM Adventure 950 iz DSF-a (kakšne pol leta star) dobite na tem linku (ADSL povezava je tudi fino če je :) )

uaaaaa :OK: Kva dela un tip s ta uranznmu. Tud na konc je pod minus prikazana cena. Sicer je ene 100 000 drazji kot pr nas.

Res se vid da je vodljivost :OK: . Pa udobje na daljse ture tud mora bit ok. Tko recen motor za povsod.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!