Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DAMI34

KTM 690 DUKE in R

Recommended Posts

skalar36

Malo sem pregledal zadeve. Nekatere se ne ujemajo... Vkljucno s to...ko pridem do racunalnika napisem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 29 minutami, skalar36 pravi:

Malo sem pregledal zadeve. Nekatere se ne ujemajo... Vkljucno s to...ko pridem do racunalnika napisem...

hvala

tule je recimo razpored, v bistvu duke, duke2, duke3 in 690 / R.

 

http://www.autoevolution.com/moto/ktm/duke/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec
pred 27 minutami, Nightmare pravi:

Če tole leti name ne zastopim točno poante komentarja.

 

 

Lp, Samo

kolko ur je imas v teh letih ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec
pred 12 urami, Nightmare pravi:

Ur?

 

 

Lp, Samo

če ti ne šteje ur, potem pa kolk kilometrov si naredil ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare
4 minutes ago, stuhec said:

če ti ne šteje ur, potem pa kolk kilometrov si naredil ?

Ne šteje. V slabih dveh sezonah dobrih 18k km.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec
pred 8 minutami, Nightmare pravi:

Ne šteje. V slabih dveh sezonah dobrih 18k km.

 

 

Lp, Samo

pa se ti zdijo tvoji problemi s ktm om prevelki problemi glede uporabnosti ?

imaš mogoče "srečo" pač 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare
2 minutes ago, stuhec said:

pa se ti zdijo tvoji problemi s ktm om prevelki problemi glede uporabnosti ?

imaš mogoče "srečo" pač 

Drsnik je odletel pri 2k km in sklepam, da je bil krivec preveč napeta veriga za vožnjo v dvoje. Sam je pritrjen tako, da veriga dovol zgodaj zagrabi ob njega s tem, da sama še ni toliko napeta, da bi škodovala drugim komponenta. Zamenjal, nekoliko razrahljal verigo in problem je bil rešen. Tudi, če bi ga sam plačal kar sem kasneje tudi ga saj sem v 15k km prebrusil tolerančno območje stane 10€. Kaj se je zgodilo z lučjo ne vem ampak dokler je zadeva rešena tako ekspresno kot je bilo v mojem primeru in na račun znamke se ne sekiram. Za 1x težko govorim o kakšnih problemih z mojim motorjem in nimam nikakršne graje tako ne na KTM kot tudi ne na servis.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec
pred 14 minutami, Nightmare pravi:

Drsnik je odletel pri 2k km in sklepam, da je bil krivec preveč napeta veriga za vožnjo v dvoje. Sam je pritrjen tako, da veriga dovol zgodaj zagrabi ob njega s tem, da sama še ni toliko napeta, da bi škodovala drugim komponenta. Zamenjal, nekoliko razrahljal verigo in problem je bil rešen. Tudi, če bi ga sam plačal kar sem kasneje tudi ga saj sem v 15k km prebrusil tolerančno območje stane 10€. Kaj se je zgodilo z lučjo ne vem ampak dokler je zadeva rešena tako ekspresno kot je bilo v mojem primeru in na račun znamke se ne sekiram. Za 1x težko govorim o kakšnih problemih z mojim motorjem in nimam nikakršne graje tako ne na KTM kot tudi ne na servis.

 

 

Lp, Samo

potem pa je vse super   :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

A mi lahko povesta za kater moped debatirata, da poste premaknem v ustrezno temo?

Tenx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare
13 minutes ago, DAMI34 said:

A mi lahko povesta za kater moped debatirata, da poste premaknem v ustrezno temo?

Tenx

690 Duke R. Vsaj jst govorim za tega. :whistle:

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Ker prav dosti "uradnih" informacij v tej temi najbrž ne bo bom še sam malo dodajal svoje dodelave na 690 Duke R l.2015..

 

Proti koncu jeseni sem si za svoj moped privoščil LeoVincejev Decat z glavnim namenom, da malo omejim gretje motorja katerega povzroča original katalizator kateri se nahaja pod celotno širino agregata. Na ta račun je moped shujšal za okoli 5kg in konkretno pridobil na decibelih izpuha. Omenim še lahko, da je ob menjavi olja in filtrov v kolikor ne želiš vonjati zažganega olja potrebno vsakič odstranit katalizator za katerega pa vemo kako je vroč ko se pripraviš spustit olje pri ogretem motorju. .

Razlika:

IMG_20161104_173519.thumb.jpg.335903b3a3dadbe754a8bf91612b56e4.jpg 

 

Da pa me ne bo kdo obsodil, da mi je čisto vseeno za naravo okoli sebe pa sem si priskrbel katalizator katerega se vstavi v samo cev izpuha in tako vsaj delno opravlja svoje delo. Koliko točno ne vem vendar bolje kot nič pa že bo. Vsaj glede na ceno tega špasa bi pričakoval, da je tako. Ohišje je narejeno zelo na knap tako, da ga le še malo potolčem in dvomim, da se bo še kdaj premknil iz svojega mestaIMG_20170214_092048.thumb.jpg.65162d5fef89e20f78341a166932d5d2.jpgIMG_20170214_140249.thumb.jpg.7bc27c5cf6eee061719ce5f5d59d1019.jpg

 

IMG_20170214_140303.thumb.jpg.88aac45ef5a5a5abadd2b6e0b7a717ba.jpg

 

V kombinaciji z PowerParts Airboxom se spomladi odpravim po Akrapovičevo mapo da vidim, če se bo zgodil kakšen čudež.

 

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare
11 minutes ago, DAMI34 said:

To je Akrapo vložek? Sem ga že večkrat videl.

Tako je. Nabit in zmontiran na svoje mesto. Motor pa še kar grmi. :eek:

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

Včeraj sem zamenjal zavorno olje tako spredaj kot zadaj ter olje v sklopki. Motor ima slabih 18k km in bo poleti dopolnil 2 leti tako, da se mi je zdel pravi trenutek. 

Za zavore sem uporabil Porschejevo olje DOT4 kateri mi je ostal od menjave v avtomobilu za sklopko pa sem uporabil Shimanovo mineralno olje za zavore pri kolesih. 

Zanimivo je to, da je bilo najbol čisto ravno olje prednje zavore, olje v posodici zadnje pa je bilo skoraj črno pa je praktično ne uporabljam. Sicer v samem sistemu zadnje zavore je bilo olje lepo rumeno/prozorno a stanje v posodici me je presenetilo. Prav tako je bilo polno vsedlin v posodici sklopke.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rokxy
Ob 14. 2. 2017 ob 18:15, Nightmare pravi:

Tako je. Nabit in zmontiran na svoje mesto. Motor pa še kar grmi. :eek:

 

Lp, Samo

kolk te je pa stal leovince decat pa akrapo vložek?  pa kako je potem s tehničnim pregledom tole? a velja met to gor, brez orginala. 

 

a kaj zajebava motor sedaj, ko je bolj prepusten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare
2 hours ago, Rokxy said:

kolk te je pa stal leovince decat pa akrapo vložek?  pa kako je potem s tehničnim pregledom tole? a velja met to gor, brez orginala. 

 

a kaj zajebava motor sedaj, ko je bolj prepusten?

Decat sem kupil iz 2. roke preko ebaya za 110€ vožen menda le slabih 1000km pri nas so cene 260€. Sam vložek sem dobil je pa cena okoli 300€ kolikor sem na hitro pogledal. V kombinaciji z Akrapovičevim Slip-onom je zadeva preglasna saj se te dobesedno sliši v naslednjo vas tako, da sem dal naredit nov Db-killer z večjim fijem(iz Kawasaki Z900) saj je originalni zvok izpuha postavil na serijski nivo tale pa ravno prav duši, da ni moteče a še vedno lepo poka.

Kako bo na tehničnem še ne vem saj ga imam šele čez dobri dve leti. Problemov z motorjem ni, resetiral sm ECU čakam pa, da naložim še Akrapovičevo mapo.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare
8 minutes ago, Rokxy said:

A tist odebeljen del na decatu je sam varka, al je kaj notri???

Not je perforirana cev. Deluje kot srednji lonec. Sem probal samo z cevjo in je zvok prerezek s tem pa lepo doni. Je pa zadeva še vedno konkretno glasna.

 

 

Lp, Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nightmare

V opozorilo vsem lastnikom in bodočim lastnikom takega mopeda.

Zaradi visoke cene predvsem pa ker je motor žejen olja sem se odločil, da bom po 20k km poizkusil nekaj novega in tako sem iz Motorex Cross Power 10w60 kot je predpisano prešaltal na Liqui Moly 4T Synth 10W-60 Street Race. Da bi bilo vse tako kot je treba sem uporabil Engine Flush katerega se pred menjavo vlije v staro olje, olje odtočil, pomenjal vse filtre ter v novo olje vmešal Oil additive, oboje znamke Liqui Moly, v nekoliko manjši koncentraciji kot to predpisuje znamka za mokre sklopke. Dodatek se je v mojem primeru izkazal za napako saj je sklopka drsela pri vsakem naglem pospeševanju v praktično vsaki prestavi. Tako sem bil že naslednj dan prisiljen ponovno zamenjati olje in po parih km se je stanje izboljšalo. Žal pa zadeva še vedno ni sanirana saj po 450km v dvoje sklopka v 6i prestavi pri polnem pospeševanju v območju največjega navora še vedno spodrsava.

Kaj je šlo narobe ne vem, aditiva ni bilo preveč lahko pa da kombinacija že precej dirkaško naravnanega olja in še dodatka aditiva ni bila najbolj pametna. Upam, da se bodo lamele s časoma zlizale in ponovno opravljale funkcijo kot je potrebno in se sam aditiv ni kakorkoli absorbiral v torne površine lamel.

Kar pa lahko napišem do sedaj je to, da je občutek na menjalniku nekoliko bolj gladek in da je količina olja po 500 odpeljanih kilometrih še vedno na istem nivoju kot je bila. Kako se bo izkazalo v celotnem servisnem intervalu(5000km) pa poročam naslednjič.

 

 

Lp, Samo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Joker
      Kar se AMZS tiče: Nekoč so bili zelo vroči zagovorniki ideje o potrebi po dirkališču. Od kar pa se jim je zgodilo Vransko, od njih ni več niti glasu, nobenega članka v Moto reviji. Le zakaj?
    • skalaprava
      Vtisov še ni, ker jo noben novinar še ni peljal.....kar se bere, so zgolj prvi vtisi iz salona, kjer so lahko malo gor posedali! Drugače se pa strinjam, Yamaha je dobro zadela to nišo!
    • franc
      Verjetno nihče ni slišal za STKL (stadion tehnične kulture Ljubljana) . Samoupravni sporazum je bil podpisan leta 1981 (podpisali so ga  vsi od AMD-jev do izvršnega sveta) . Na področju (današnjega tovornega terminala ob Letališki) bi zgradili poligon, dirkališče, motel, klubske prostore... Malo bolj podrobno - steze za: karting, radio vodeni modeli, mopede, avto in motociklistična tekmovanja s tribuno, motokros, speedway, kolesarje. +kegljišče, balinišče, bazen, mini golf, športna igrišča, avtokamp, motel... Dobili smo pa terminal za kamione (zmagal je profit/kapital) . Danes pa je volje in pripravljenosti še 100x manj in kapital je še bistveno bolj pomemben. lp  
    • maus
      Če ima kdo denar, naj gradi ... če gradijo Magne, Lidle, Hoferje in ostale stvari ... naj kupi ogromno zemljišle in napravi stezo, ter jo trži ... in to je to ... jas sem za. Da bi država gradila stezo, pozabite... dokler ima AMZS Vransko poligon, ki je sredi Slovenije, drugega ne bodo naredili. Prednost imajo drugi državni projekti kot so: obvoznica Vodice, tretja, četrta in peta razvojna os, nekateri odseki tretjega voznega pasu na avtocestah itd itd   Na žalost je to tako.  
    • Nightmare
      Vrhunsko, čestitke.   Lp, Samo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!