Jump to content

KTM 690 DUKE in R


DAMI34

Recommended Posts

V prvo rundo ko seveda ni snemalo nama je grdo spodneslo prednje kolo tako, da je bila pot nazaj nekoliko bolj umirjena.

 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

TEHNIČNA INFORMACIJA - update programa za DUKE 690 R / SELES moto SERVIS

A software update for the combination instrument is available with the XC_1 software release #304.

Link to comment
Share on other sites

On 18. 9. 2017 at 6:35 PM, jaka1s said:

TEHNIČNA INFORMACIJA - update programa za DUKE 690 R / SELES moto SERVIS

A software update for the combination instrument is available with the XC_1 software release #304.

Kateri letniki?

 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Ob 25. 9. 2017 ob 19:36, jaka1s pravi:

Zivjo, prosim za stevilko sasije za tocen odgovor

Sem ti pisal na mail pa še ni odgovora.

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Je mogoče kdo kaj spreminjal zobniško razmerje na svojem Duku? Lahko pa tudi nasveti ostalih.

Razmišljam, da bi spredaj namesto originalnega zobnika (16T) montiral 15T. Zadaj je 40 in po tujih forumih najdem razmerje 15/42 kar pa je mogoče že vseeno malo prehudo saj motorja nimam zgolj za v ride.

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Tole sm našel in mi je tudi dost jasno ampak vseen bi rad slišal mnenje nekoga, ki je tole preizkusil v praksi. Je motor bol utrujajoč pri nekoliko višji hitrosti (130-140), bolje spredaj 1 zob manj ali zadaj 2 več itd.

Končna hitrost mi je nepomembna ker je motor tako ali tako prešvoh, da bi jo sploh dosegel v nekem realnem času na odprti cesti in bi raje pridobil nekaj odzivnosti na kakih zavitih cestah oz. lahkotnejši vožnji v dvoje. Vendar ker gre za velikega enocelindraša me vseeno zanima koliko se na neki dalši vožnji poznajo konstantno višji vrtljaji motorja.

Hvala

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Ne vem kako je pri duku, pri enduro se z -1 zob spredaj, pelje precej bolj "tekoče" . 130-140 km/h doseže brez problemov (je pa to nekje pri 6000 obratih) . Ravno za avtocesto to ni, drugje se pa kaj dosti ne pozna. Pa saj obrati niso "konstantno višji" (razen če skozi voziš v 6-ti) .

lp

ps, 2 zoba več zadaj ti data več možnosti (z menjavo prednjih zobnikov) je pa to dražje varianta.

Edited by franc
Link to comment
Share on other sites

Enduro ima že v originalu razmerje 15-42, Supermoto 16-42 v primerjavi z mojimi 16-40 tako, da v primeru, da sprednjega še zmanjšaš je to že konkretna razlika (14-42 proti 16-40). Sedaj mi je jasno zakaj so razni SMCji tako "leteli" mimo mene saj prej nisem bil pozoren na razmerja.

Koliko pa ima potem Enduro pri original razmerju končno? Menjalniki sklepam da so enaki.

Ravno ta razlika v 6i me zanima. Saj ko se grem preganjat na neke ride mi res ne igra vloge, če ima motor 100-300 obr/min več vendar na kaki bolj umirjeni turi ko imaš dosti v 6i zna bit pa nekoliko utrujajoče. No ali pa tudi ne zato sprašujem.

 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Prednji zobnik je zelo poceni...plus sam menjaš in original veriga paše...

Link to comment
Share on other sites

Just now, sesir said:

Prednji zobnik je zelo poceni...plus sam menjaš in original veriga paše...

Vem, da ni nek strošek. Original je 35€ vendar ker sem neučakan in osebno še nekaj časa ne bom mogel stestirat zadeve me zanimajo mnenja ljudi, ki so se stem že srečali.

 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Enduro ima 15/45 in naj bi "brez" problemov dosegel 180 km/h (nikoli probal, mi je pa en zagotavljal, da "z lahkoto" ) . Razlika je še v kolesih, enduro ima 21/18, duke pa kakor vem 17/17. Pri "premajhnem" zobniku spredaj, rado "struga" po nihajki (prenuca zaščito na spodnji strani) . Za "probat" je najboljša menjava prednjega zobnika (najhitreje, najceneje in ni potrebe po menjavi verige) . Ko vidiš kaj ti odgovarja (in ko bi tako ali tako moral menjati) pa prilagodiš (jaz imam sedaj na enduro 15/48 in v "rezervi" 14 zobnik in 2 člena daljšo verigo) .

lp

ps. en zob spremeni obrate za 500-800 (odvisno od prestave (malo po spominu) ) .

Edited by franc
Link to comment
Share on other sites

Zanimivo, na KTM SparePartsFinder mi pokaže taka razmerja res pa da sem za vse tri gledal letnik 2015, če igra to kakšno vlogo.

Potem je razmerje še večje in je res zanimivo, da Duke po števcu prileze le do okoli 200km/h, če imaš res veliko prostora.

No še ena koristna informacija, na tole drsanje nisem niti pomislil pa vseeno upam, da to ne bo problematično glede na to, da kot original rezervni del ponujajo 15, 16 in 17 zobnik.

 

Pa še to, kako je potem s točnostjo števca?

Hvala

 

 

Lp, Samo

Edited by Nightmare
Link to comment
Share on other sites

pred 27 minutami, Nightmare pravi:

Vem, da ni nek strošek. Original je 35€ vendar ker sem neučakan in osebno še nekaj časa ne bom mogel stestirat zadeve me zanimajo mnenja ljudi, ki so se stem že srečali.

 

 

Lp, Samo

35eu a je iz pravega zlata?Na večini mopedov imel menjane in nikoli dal več ku 10eu...

Nikoli menjal na ducatiju..

Edited by sesir
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, sesir pravi:

35eu a je oz pravega zlata?

Ne, gumo ima nalimano.

Tudi tisti manj "originalni" so čisto dobri, jaz nisem opazil razlike.

lp

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, franc said:

Ne, gumo ima nalimano.

Tudi tisti manj "originalni" so čisto dobri, jaz nisem opazil razlike.

lp

Pa ga dobiš neoriginal z gumo? Na endurotu mogoče še ni tolk moteče na cesti se pa menda kar konkretno sliši, če gume ni na zobniku. Če ne pa še toliko bolje. :)

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Ne, z gumo ga jaz nisem našel. Jaz razlike nisem slišal (14 zob ni "original" za 690) . Tudi "neoriginalni" so Ktm-ovi samo so za EXC-je (če sem si prav zapomnil) , cena je pa občutno nižja.

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 16 minutami, Nightmare pravi:

Pa ga dobiš neoriginal z gumo? Na endurotu mogoče še ni tolk moteče na cesti se pa menda kar konkretno sliši, če gume ni na zobniku. Če ne pa še toliko bolje. :)

 

Lp, Samo

Menjal na katastrofa veliko mopedih in še večimi takšnimi vozu...Res ne slišim kot superman...nikoli opazil druge razlike,kot,da moped bolj potegne,lažje dvigne na zadnjo in,da se lažje peljati ko nekdo zadaj sedi...

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, Nightmare pravi:

Vendar ker gre za velikega enocelindraša me vseeno zanima koliko se na neki dalši vožnji poznajo konstantno višji vrtljaji motorja.

Motorju ne bo hudega. Sej ga ne boš skoz na mrtvo gonil po omejevalniku. Okoli utrujanja ... vse skup bo za odtenek glasneje in to je to. Pri -1 zob spredaj ni potrebe po menjavi verige. Strošek zobnika pa je tud malenkost, menjaj in boš videl.

Na Motonet ti JT sprednji zobnik cenijo na švoh 17EUR - http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/ktm/690/duke-690-r/?good_detail=sprednji-veriznik-16t-520-4d4af0238135fc8382b885941a274173m Pokličeš, vprašaš v kolkem času lahko dobavijo s 15 zobmi, se zmeniš za naročilo in to je to.

Seznam vseh dobavljivih JT zobnikov za 690 Duke - http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/4356/

Ketna se zna slišat, tako kot se sliši mašino, gume, veter... 

Link to comment
Share on other sites

pred 12 minutami, jskrablin pravi:

Motorju ne bo hudega. Sej ga ne boš skoz na mrtvo gonil po omejevalniku. Okoli utrujanja ...

Jz sem vedno mislil,da ima moped blokado,da pač veš kdaj menjat...

Aha eni raje čuvajo,da ne utrujajo in delajo servise tako redko kot predpisano...

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Nightmare pravi:

Pa še to, kako je potem s točnostjo števca?

Kakor vem je števec na prednje kolo.

lp

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, franc pravi:

Kakor vem je števec na prednje kolo.

lp

Tud,če nima...moji mislim vsi meli na zobnik...Pač enkrat se pelješ po navigaciji 50 enkrat 70 in enkrat 90 in si pač zapomneš kuk števec laže....

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, sesir said:

Pač enkrat se pelješ po navigaciji 50 enkrat 70 in enkrat 90 in si pač zapomneš kuk števec laže....

Obstaja rešitev za to odstopanje;  HEALTECH SPEEDOHEALER

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, jskrablin said:

Motorju ne bo hudega. Sej ga ne boš skoz na mrtvo gonil po omejevalniku. Okoli utrujanja ... vse skup bo za odtenek glasneje in to je to. Pri -1 zob spredaj ni potrebe po menjavi verige. Strošek zobnika pa je tud malenkost, menjaj in boš videl.

Na Motonet ti JT sprednji zobnik cenijo na švoh 17EUR - http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/ktm/690/duke-690-r/?good_detail=sprednji-veriznik-16t-520-4d4af0238135fc8382b885941a274173m Pokličeš, vprašaš v kolkem času lahko dobavijo s 15 zobmi, se zmeniš za naročilo in to je to.

Seznam vseh dobavljivih JT zobnikov za 690 Duke - http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/4356/

Ketna se zna slišat, tako kot se sliši mašino, gume, veter... 

Sem pregledal že tole, ja. Hvala vseeno.

Mislil sem glede utrujanja mene kot voznika in ne samega motorja. Ampak, če ima SMC 16:42 pa se noben ne pritožuje bo najbrž uredu tudi zame. :) Takoj na začetku nisem pomislil, da bi imeli ti trije modeli različna razmerja že v originalu.

Zaradi gume na zobniku pa sprašujem ker se menda zelo sliši kolegu na R1 po tem ko je original zamenjal za tak zobnik, ki te gume nima.

 

Iz prednjega kolesa? Preko ABS senzorja?

 

 

Lp; Samo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!