Jump to content

KTM LC4 640 Enduro


dagger

Recommended Posts

IKE:

ta mrežica izgleda tako:

0.jpg

Pa še eno vprašanje bi imel. Zannima me, koliko stanejo tank 9l, stranske plastike za čez tank in hladilnik in temu tanku ustrezen sedež (moj ne paše, sedaj imam pa 18l tank,moj motor je 620EGS l.97), pa še izpušni lonec od SC. Katere barve se da dobiti, bele so?

Trenutno imam to sposojeno od prjatla od SC620 letnik, mislim da 98, pa se mi zdi precej bolj okretno,ožje in tudi lažje, kar mi je zlo všeč. Edino sedež je pa proti mojemu trd kot bi na hlodu sedel ampak se da :D

Tak je original:

1.jpg

zdaj, zaenkrat še:

2.jpg

cyc:

Saj tako hudo pa pomoje spet ni . <_<

Si pa omisl kak bolj umirjen model, mogoč kak LC4 z Mikuni vplinjačem. Je pa še zmer dost "hard" za fajn se peljat.

Link to comment
Share on other sites

cypena, zadnjič mi je wsmak nekej razlagu..se mi zdi, da ni poceni..vpraši ga!

cyc, kupi motor, ki bo bil kar najbolj uporaben- zate...če misliš samo hard, kupi hard..če misliš samo cesto, kupi cestno..ne glej izkušenj pa konjev..če si dovolj pameten boš že une kritične kilometre napravu brez kakih blokad..no tudi sreče moraš malce met, priznam..

jes mam xt-jko, pa se mi zdi glih pravi zame: lahko grem po kar zjebanem terenu, no res ne tko hitro kot kaki KTM, čeprav sem že koga v žep spravu..lahko pa grem na cesto, 100 metrov počasi, da se gume očistijo, pa špegle naravnam...pa hajd do Dubrovnika. Brez kosti. al pa v trst po špežo s kovčkom..en cel voziček stoji tam zadej..

Link to comment
Share on other sites

Kakršenkoli tank za KTM je okrog 350 EUR, sedež  okrog 80 EUR.

Ja, sem videl tanke na neki mislim ameriški strani po okol 350$, glih tak kot ga imam sedaj gor je pa bil okol 135$ ?!?

Ne vem zakaj take razlike, pa me je zanimal kolk to pri nas pride. Mojega originalnega je bistveno več in je tudi precej bolj zapleten za nardit, kot pa tega 9 litrskega in sem malo upal, da bi se ga dal dobit po tisti precej nižji ceni.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lp zanimajo me vaše izkušnje z Ktm lc4 in na kaj moram posebej paziti pri nakupu rabljenega cca 1-3 leta starega? Zanima me če je kdo odšel na daljše potovanje cca200-300 km in ali je imel sopotnico in kako je pot prenašala. Hvala vsem za pomoč. Lp Pero

Link to comment
Share on other sites

Glej da je vse kar se tiče mašine originalno, saj razne domače predelave močno krajšajo življensko dobo. Skrajšani prenosi (original je 16/42) pomenijo več vožnje pri visokih vrtljajih, kar spet pomeni večjo možnost okvar. Pa redni servisi pa ostala klasika kar velja za vse mototrje. Pri 1-3 leta starem tako ne bi smelo biti kakšnih večjih problemov.

300 km je po mojih izkušnjah skrajni domet, potem ti odpade rit. Sopotnica se pelje približno enako udobno kot ti, malo moti prekratek sedež, tako da sedi že zadaj na robu.

Link to comment
Share on other sites

Lp zanimajo me vaše izkušnje z Ktm lc4...

Si v temi "kovčki za ktm lc4" dobil občutek da ga kdo ima oziroma da ga je imel? :unsure: :blink: :ph34r:

desmo: denar je dandanes precej drag zato ga ne bi rad poceni zapravljal.

POTEM SI PA KUPI BMW-ja(f650 GS), BOŠ BISTVENOBOLJE SKOZ PRIŠEL!!!!!
Link to comment
Share on other sites

O kupovanju rabljenega in na kaj moraš biti pozoren boš našel na drugih straneh ogromno napisanega.

Kako naj bi izgledal 1-3 star KTM, »kot nov ali pa kot groblje, al pa nekaj vmes« .

Na to vprašanje odgovor ne obstaja!!!

Če si se odločil za KTM adventure, ga dobro naštudiraj!

A kako?

- Pojdi do zastopnika, (prodajalca, serviserja) ogleduj zadevo, zberi čimveč informacij, dobil boš predvsem pozitivne.

- Dobi se s kakim lastnikom, dobil boš najverjetneje pozitivne informacije, pa tudi kako negativno.

- Razni mehaniki (neuradni), ki se spoznajo na KTM, so velik vir infoformacij + in – .

Nekako podobno sem jaz kupoval adventure, sicer je letnik 97`, tako, da sem moral biti še bolj pozoren.

PREDVSEM SI VZEMI ČAS, NE HITI!!!

Prtljažnik za stranske kovčke z malo spretnosti narediš sam, vsaj jaz sem ga.

Nameravam kupiti ALU kufre plastični nekako ne sodijo na tak tip motocikla.

Original so dragi, alternativa so razni ALU zaboji, ki jih prodajajo za hrambo orodja, malo poglej v OBI, …, …., .

ALU. Zaboje pa izdeluje tudi ALPOS, (poznani po alu lestvah), pri njih dobiš zaboje raznih velikosti za pameten denar.

Pa veliko sreče. ;)

GUMY

(original je 16/42)

Do sedaj sem imel info da je pri adventurju original 16/40, a se motim?????

Link to comment
Share on other sites

GUMY

(original je 16/42)

Do sedaj sem imel info da je pri adventurju original 16/40, a se motim?????

Dal sem podatek za LC4, ne za Adventure

Link to comment
Share on other sites

men je tud LC4 ful všeč,se zna zgodit da si ga bom omislu k bo dost našparanega. mika me pa tud exc,ampak se ne vozm sam po terenu.

zanimiv je tud,ker ga maš lahko tko za enduro kot supermoto (ane gumy ;) ) samo veselo menjaš felte.to naprimer na kšnmu adventure ne bi prov lepo zgledal...

Edited by batzajla
Link to comment
Share on other sites

no mogoče se mi obeta KTM LC4 hard enduro... in to v KRATKEM!!!

Na delavnem mestu sm srečal enega tipa k prodaja KTMa LC4 ENDURO:

-prva registracija: sep 2000

- 12.000km

- rekel je ,da je bil cca. 2x na kros progi

- mašina nikoli odprta

- 2x je bil na tleh , na makadamu (on ni padel - zavrtelo ga je)

- kupil bo buella (naveličal se je enduro motorjev)

- ni ga še dal v oglasnik je pa rekel ,da hoče 1.100.000 zanjga

- menda so semeringi v vilcah puščali (pozimi) zdej pa nč več in da mi da čisto nove semeringe za zravn ker jih pol ni menjal

Kaj vi pravite????

Edited by enduraš
Link to comment
Share on other sites

A nisi bil ti skos neki proti KTM-u pa ??No pa sej itak vsakega enkrat pamet sreca :D :D :lol: :ph34r: Ja drgac se mi zdi dost dobra ponudba!

Link to comment
Share on other sites

kje pa se da tale motorček (nov) vidit oz. kupit v Ljubljani ali vsaj v okolici Lj?

pa servis je tudi kakšen dober blizu?

Pogledat se ga da pri MIKMEKANIKU u ljublan!

Link to comment
Share on other sites

kje pa se da tale motorček (nov) vidit oz. kupit v Ljubljani ali vsaj v okolici Lj?

pa servis je tudi kakšen dober blizu?

Pogledat se ga da pri MIKMEKANIKU u ljublan!

kul

kaj je pa posebna barva v ceniku? 50000sit razlike v ceni :blink:

pa črno-rdečega ne prodajajo več?

Link to comment
Share on other sites

To s posebno barvo je model six days. Je metalik modre barve, ima drug sedež in če se ne motim tudi že original ščitnike za ročke.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Se nekaj sem opazil, na prej omenjenem KTMworld-u. Servisni intervali so navedeni, za vsak KTM posebej, poleg tega pa je tudi lepo oznaceno kaj vse se pregleda/zamenja pri dolocenem servisu.

Zanimivo je, kaj je v bistvu na tistih 2500km (oz. 25 ur, kot pise) pri SXC:

  • Change engine oil, oil filter, and micro-filter
  • Clean oil screens and magnet of drain plug
  • Replace glass-fiber yarn packing of main silencer

Kaj je tale zadnja rec? Oziroma drugace povedano; ce se na 2500km to dela - lahko brez tezav to lastnik sam naredi, ne da bi bil ravno mehanik? Ker vse ostalo se pa sele na 5000km preverja/menja, kar je pa enako kot na LC4 640 Enduro.

IKE? :rolleyes: :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!