Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
dagger

KTM LC4 640 Enduro

Recommended Posts

cyc

Najbolje, da se kar orientiram po Moto katalogu: "Supercompetition je nekoliko bolj kultiviran stroj iz KTMove proizvodnje. Je povsem prijazen, da se je z njim mogoce med tednom spodobno prevazati v sluzbo, ob koncih tedna pa odkrivati odmaknjene predele dezele" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jason

What! V katerem Moto katalogu so to napisali? A v tem slovenskem? :lol: :lol: :lol:

Že vem kaj jih je zavedlo. V homologaciji ima ima Supercomp. le 27KM, ker je zaprt. Oni pa so mislili, da je bolj kultiviran. No ja, saj imajo čisto prav, če motorja ne bi odprl.

Cyc, glede tvojega razmišljanja o morbitnem hardcore vzdrževanju. Razlika v moči (med LC4 in SXC) je največ 5KM. Če sem prav razumel je to zaradi auspuha in uplinjača, ostale stvari pa naj bi bile precej podobne, kar se motorja tiče. Pri enakem režimu vožnje, mora biti vzdrževanje podobno.

Cyc, sicer pa nisem misli da bi potreboval 60KM, ne pozabi manjše teže in bolj hard vzmetenja.

Dodajam še izvleček iz 2003 cenika:

625 SXC = 1.692.000 SIT

640 LC4 = 1.662.000 SIT

Pozor, da ne bodo koga zavedle oznake, oba motorj sta 625-kubična.

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

KTM SC ali po novem SXC se po pričevanju dveh lastnikov zelo grobo odziva na počasno vožnjo, zadeva potrebuje za normalno delovanje gas, drugače pocukava

LC4 pa v vseh režimih delovanja motorja vleče normalno ampak s tem izgubi del tiste brutalnosti

razlika je v fergazarju + liter višja poraba

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc
What! V katerem Moto katalogu so to napisali? A v tem slovenskem?  :lol:  :lol:  :lol:

Jap, 2003 :D

Že vem kaj jih je zavedlo. V homologaciji ima ima Supercomp. le 27KM, ker je zaprt. Oni pa so mislili, da je bolj kultiviran. No ja, saj imajo čisto prav, če motorja ne bi odprl.

Hmm ... hudica ... tole pa lahko pride 2x prav. Prvic zato, ker sem zacetnik, verjetno bi bilo kar koristno par mesecev se s 27KM voziti ... ne bi mi krona z glave padla zato :) Drugic pa ... ce bo kdaj registracija na kW ... onih 27kW ostane v homologaciji, ne? :D :lol:

Cyc, glede tvojega razmišljanja o morbitnem hardcore vzdrževanju. Razlika v moči (med LC4 in SXC) je največ 5KM. Če sem prav razumel je to zaradi auspuha in uplinjača, ostale stvari pa naj bi bile precej podobne, kar se motorja tiče. Pri enakem režimu vožnje, mora biti vzdrževanje podobno.

Hmmm ... ce bi bilo to res, ja ... :) Verjetno imas kar prav.

Cyc, sicer pa nisem misli da bi potreboval 60KM, ne pozabi manjše teže in bolj hard vzmetenja.

To je res, zato me pa mika, ja. In tacke se mi zdi da se da vseeno montirati za sopotnico, ce bi se potreba pokazala ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE
Cyc, glede tvojega razmišljanja o morbitnem hardcore vzdrževanju. Razlika v moči (med LC4 in SXC) je največ 5KM. Če sem prav razumel je to zaradi auspuha in uplinjača, ostale stvari pa naj bi bile precej podobne, kar se motorja tiče. Pri enakem režimu vožnje, mora biti vzdrževanje podobno.

Kar se tiče razlike v moči imaš prav ... to pa je tudi vse kar si uganil.

Razlika med SXC in EXC je preklemano velika, kot je ugotovljeno ne v moči, pač pa v vseh ostalih pogledih.

KTM 640 LC4-E :

- motor im homologirano moč 40 kW in 12 mesecev garancije

- zasnova okvirja motorja je stara skoraj 10 let z manjšimi popravki

- je najbolj soft enduro motor bolj primeren za vožnjo po cesti

- po terenu je uporaben v makedamu, trdi zbiti in suhi zemlji

- za dokaj mirno in tekoče delovanje skrbi Mikunijev uplinjač

- izpušna cev je dokaj velikega volumna s temperaturnim katalizatorjem

- velika antivibracijska gred dokaj izniči tresenje motorja

- v agregatu in okvirju motorja je 2,4 litra olja

- motor ima klasični oljni fiter privijačen na okvir in mikrofilter v agregatu

- servisni interval je prvi na 1000 km in vsak naslednji na 5000 km

- cena rednega servisa cca 27.000,- sit

KTM 450 ali 525 EXC :

- oba motorja imata homologirano moč 12 kW in 6 mesecev garancije

- z odpiranjem na polno moč ( 52 oziroma 55 KM ) garancija zapade

- pri odprtih motorjih velja kulanca 30 dni

- uporabljen okvir izhaja iz dvotaktnega programa motorjev

- trenutno najbolj tekmovalna izvedba hard enduro motorja

- namenjan izkjučno vožnji v terenu ali le nekaj km do terena

- za dovod goriva skrbi Keihinov uplinjač elektonsko voden vplinjač

- uplinjač in motor reagirata ze lo sunkovito

- motor se zaradi malih premikajočih mas odziva kot dvotaktnik

- izpušna cev je majhnega volumna in dokaj odprta

- v agregatu je le 1,1 litra olja

- motor ima dva mikrofiltra v agregatu

- prvi predpisan servis je po 3 urah delovanja

- vsak nadaljni predpisan servis pa je na 15 ur delovanja

Povsem mirno vam lahko povem, da z motorji ni nobenih problemov, ravno tako tudi za vse modele EXC ... ali kot pravijo v KTM ... motorji koncepta REDY TOO RACE ... prodajamo v glavnem plastiko in ostale lomljive dele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE
za TTR sm zihr ,da je vzdrževanje najmanjši strošek. Pri KTMu pa sigurno ne. Če bi mel KTMa se nebi upal nekam daleč ,ker bi se bal ,da bi kej crknilo  ;).  Ne vem zakaj , ampak tako mišlenje se me drži glede motorjev navitih do konca pa še mal čez.

Ne bi te rad žalil, še manj pa kakšnega lastnika TTR a ... ampak primerjava z KTM LC4 je pa malo smešna, bi blo boljše če ga z BMW 650 primerjaš.

Sem se imel ravno pred par dnevi priložnost z njim peljat ... lena in dokaj mehka zadeva za vožnjo po asfaltu. Kar se pa motorja tiče je pa sigorno bolj vzdržljiv kot KTM ampak da zelo malo od sebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulf
KTM SC ali po novem SXC se po pričevanju dveh lastnikov zelo grobo odziva na počasno vožnjo, zadeva potrebuje za normalno delovanje gas, drugače pocukava

Iz prve roke vam lahko povem, da vse to drži.SC je zelo, zelo "občutljiv" na dodajanje plina kar pa je SUPER.

Kar se pa tiče menjave olja, pa je na vsake 2500km, vanj pa ga gre samo okoli 1.4litra tako da zadeva ni nič dražja kot pri ostalih motorjih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulf
Mene recimo zanima kaj je s tisto "preklemano razliko" - slutim da je, vem pa nic dolocenega ;)

EXC je 100% dirkalna zadeva, SXC 625 in SC 620 "pou"dirkalna, LC4 640 pa turistična. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulf
am.... se pravi ,da se pri KTMh menja samo olje in plastike al kaj? ;)

Odlično, sedi pet. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš
am.... se pravi ,da se pri KTMh menja samo olje in plastike al kaj?  ;)

Odlièno, sedi pet. :lol:

res al zajebavaš??? Kaj se pa ponavadi pokvari? Kdaj je treba bat menjat pr SXC ?

...ker če je res treba samo to... hehe... KTM niti ni tko napačna izbira :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE
IKE, pa saj tu gre za primerjavo med LC-4 640 enduro in 625 SXC, tiste alineje kar si pisal se pa nanasajo na LC-4 enduro in EXC? Ni mi jasno ... :blink:

Mene recimo zanima kaj je s tisto "preklemano razliko" - slutim da je, vem pa nic dolocenega ;)

Pa še KTM 625 SXC :

- okvir je v osnovi enak kot pri modelu 640 LC4

- tudi zadnji del okvirja pod sedežem je zdaj kovinski

- motor je homologiran na 24 kW in ima 6 mesecev garancije

- odprt ima blizu 60 KM in 30 dni kulance

- registriran je za enega ... torej samo voznik

- motor ima 625 ccm kot LC4 ... gre za enak agregat

- motor je opremljen s Keihinovim vplinjačem

- agregat ima dva mikrofiltra

- olje je samo v agregatu in to cca 1,5 litra

- prvi servis na 1000 km

- naslednji na 2500 in nato vsakih 2500 km

- cena rednega servisa je cca 25.000,- sit

Če te še kaj zanima vprašaj ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE
EXC je 100% dirkalna zadeva, SXC 625 in SC 620 "pou"dirkalna, LC4 640 pa turistična. B)

Tole je pa kar dobra definicija ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

Sam zdej pa že res malo pretiravamo...Kupiš motor ki se ti zdi najbolj uporaben,lep,cenovno ugoden(no takih ni več) in potem se samo voziš,upoštevaš servisne intervale in upaš na najboljše!!!Zgodi se pa vse lahko vsakemu motorju!!In če ti pač kaj gre zamenjaš in se voziš dalje!Glede vzržljivosti pa tkole:če je KTM vsaj tolko vzržljiv kot KMX potem se jst ne sekiram spljoh nič! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulf

res al zajebavaš??? Kaj se pa ponavadi pokvari? Kdaj je treba bat menjat pr SXC ?

Za SC 620 pravjo da ga pr 50000km še ni treba menjat, ob pravilnem vzdrževanju seveda(motor je vozu dirke).Lahko pa obstajajo tudi izjeme...

Pa ne TTr-ke primerjat z SXC ali pa SC, če si že pelu yamaho probi še enga od teh dveh pa ti bo žal da si se sploh usedu na TT-jko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš

res al zajebavaš??? Kaj se pa ponavadi pokvari? Kdaj je treba bat menjat pr SXC ?

Za SC 620 pravjo da ga pr 50000km še ni treba menjat, ob pravilnem vzdrževanju seveda(motor je vozu dirke).Lahko pa obstajajo tudi izjeme...

Pa ne TTr-ke primerjat z SXC ali pa SC, èe si že pelu yamaho probi še enga od teh dveh pa ti bo žal da si se sploh usedu na TT-jko.

recimo ,da mam SXC-ja in mam z njem že narejenih 30.000km .... kaj sm že zamenju kar se mašine tiče? Sploh kej?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulf
Sam zdej pa že res malo pretiravamo...Kupiš motor ki se ti zdi najbolj uporaben,lep,cenovno ugoden(no takih ni več) in potem se samo voziš,upoštevaš servisne intervale in upaš na najboljše!!!Zgodi se pa vse lahko vsakemu motorju!!In če ti pač kaj gre zamenjaš in se voziš dalje!Glede vzržljivosti pa tkole:če je KTM vsaj tolko vzržljiv kot KMX potem se jst ne sekiram spljoh nič! :D

A ti to resno al ka?

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE
am.... se pravi ,da se pri KTMh menja samo olje in plastike al kaj?  ;)

Kaj se menja na KTM je relativna stvar ... :rolleyes: ... ???

Lahko pa javno povprašaš da na EXC motorju od leta 200 od kar jih delajo ni rabil nihče menjat bata zaradi obrabe , saj to niso dvitaktni motorji, kjer je to normalna stvar.

Povedal sem ti samo, kaj se pri nas od rezervnih delov prodaja. Batov in obročkov ali cilindrov ne prodajamo ker za to dejansko ni potrebe, prodamo pa veliko oljnih filtrov in ( še enkrat ) veliko plastike ( za cel motor v oranžni barvi pride komplet plastike cca 35.000,- sit ) in razne druge malenkosti.

Pri KTM LC4 je priporočljivo razstaviti motor in menjati ležaje glavne gredi na 35000 do 40000 km, po potrebi tudi batne obročke in teflone na steblih ventilov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc
- odprt ima blizu 60 KM in 30 dni kulance

- registriran je za enega ... torej samo voznik

Če te še kaj zanima vprašaj ...

Ja ... kaj naj bi bila "kulanca"? :blink:

Glede enoseda pa - sedez je enak kot pri LC-4 640, tudi v okviru so luknje kamor se da prav lepo namontirat stopalke ;) Zasilno je cisto ok verjetno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulf

recimo ,da mam SXC-ja in mam z njem že narejenih 30.000km .... kaj sm že zamenju kar se mašine tiče? Sploh kej?

Hm, lamele sklopke(morda), nekaj žarnic, verigo+ zobnike, kakšno zajlo(gas, števc), nekaj delov v uplinjaču(igla, štant diza...),

aja pa še gume, predvsem zadnje. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE
recimo ,da mam SXC-ja in mam z njem že narejenih 30.000km .... kaj sm že zamenju kar se mašine tiče? Sploh kej?

Ne vem kako ti naj odgovorim na tako noro vprašenje ... ?

Pa si ti naredu 30.000 km ... v kakšnem času ... si motor sploh kaj servisiral ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš

KTMi se niti 10% ne kvarjo od tega kar sm jz misllu :) :D

go KTM , go KTM , go KTM :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE
Ja ... kaj naj bi bila "kulanca"? :blink:

Glede enoseda pa - sedez je enak kot pri LC-4 640, tudi v okviru so luknje kamor se da prav lepo namontirat stopalke ;) Zasilno je cisto ok verjetno :)

Kulanca pomeni dogovorno priznanje garancije s strani proizvajalca ... v glavnem če se odkrije napaka v materialu ... resnično zelo širok pojem in težko ti dam kak primer, ker ga ni ... no ja, če ti odpade motor ... :D :P

Stopalke lahko privijačiš ... komplet stane cca 36.000,- sit ... treba je uredit še papirje ... homologacijo in prometno dovoljenje, kar ureja g. Lenarčič Tomo v Avto plusu v Kopru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
enduraš
recimo ,da mam SXC-ja in mam z njem že narejenih 30.000km .... kaj sm že zamenju kar se mašine tièe? Sploh kej?

Ne vem kako ti naj odgovorim na tako noro vprašenje ... ?

Pa si ti naredu 30.000 km ... v kakšnem èasu ... si motor sploh kaj servisiral ?

am... ok... naredu sm jih v 2 letih , večinoma po terenu in kros progah , rekreativno. Servisiral redno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cyc
Batov in obročkov ali cilindrov ne prodajamo ker za to dejansko ni potrebe

Pri KTM LC4 je priporočljivo razstaviti motor in menjati ležaje glavne gredi na 35000 do 40000 km, po potrebi tudi batne obročke in teflone na steblih ventilov.

Plastika je poceni, hudo dvomim da je pri japonskih endurah vsaj podobna tej ceni ...

Ampak kako gre skupaj "Batov in obročkov ali cilindrov ne prodajamo ker za to dejansko ni potrebe" in "po potrebi tudi batne obročke"? :blink: :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE
am... ok... naredu sm jih v 2 letih , večinoma po terenu in kros progah , rekreativno. Servisiral redno.

Škoda besed ... sem malo tvoj profil ščekiral in brez zamere ... je bolš da s tvojo mašinco 40.000 km na dve leti nardiš, pa vse servise zraven ps boš najbolj srečen otrok na tem svetu.

PS : hard enduraši se morajo pridno vozit da jim uspe cca 4.000 km na leto skup spravit ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ligenjček
      NI mi všeč, kam je ta pogovor zašEL
    • Drosa
      Te dve težavi po mojem mnenju sploh nista težavi, to se elegantno reši še z predelavo stranske tačke ( mala malica ), osebno pa centralno stojalo ne potrebujem. Bolj kaj mene zanima je ali s tem res pridobiš nekaj pri samem znižanju, ter ali se sama ciklistika kaj poruši oz. kako se motor obnaša v vožnji. Prosim za odgovor iz prve roke. Zanima me kateri letnik si tudi nižal, ker kolikor sem razumel za 2019 rabiš dog bones oz. pivot arm, za letnike od 2016 - 2018 pa tisti okrogli del spring-retainer. Hvala    
    • CAPI
      Ni take razlike, kot je razlika v ceni Mal bl potegne, tolk kt je razlike v dnarju pa spet ne  (sem ga mel na probi, je predrago to, tud rabljeni so precenjen) Za tak dnar bi si pol raj umislu Harleya Electra Glide, bi mi bl pasal k sm že v letih
    • maus
      ES es es je odmevalo po doliNI
    • Kajmipoje
      Kupujem tu. https://www.twintrail.com/
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!