Jump to content

KTM 1050 ADVENTURE


DAMI34

Recommended Posts

moto.it piše o cifri med 12-13jurčki. Kar je sprejemljivo.

Link to comment
Share on other sites

Ma to že nekaj časa delajo v avtomobilski industriji. V praksi se tako zelo hitro znajdeš s "starim modelom", kar je pri pozerjih naravnost blasfemično. In tako gre prodaja naprej.

Kar pa je dobra novica za tiste, ki nam ni mar za "stari" ali "novi" model, ker je na (normalnem) trgu rabljenih vozil več izbire.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

mal pretiravajo,me kar mal obremenjujejo kot pozerja:-),po drugi strani bi pa Varaderko tud lohk mal popravl v 15 letih,kaj pravš Sayo:-)

Link to comment
Share on other sites

Ma to že nekaj časa delajo v avtomobilski industriji. V praksi se tako zelo hitro znajdeš s "starim modelom", kar je pri pozerjih naravnost blasfemično. In tako gre prodaja naprej.

Kar pa je dobra novica za tiste, ki nam ni mar za "stari" ali "novi" model, ker je na (normalnem) trgu rabljenih vozil več izbire.

 

 

Saj drži kar praviš, ampak pri pozerjih velja samo top of the line. torej Superadventure plus z dodatno opremo. Recimo pozer s tebi všečnim triumphom ne bo poziral z novim 1050sport ampak z Explorerjem XC. Ker navadn explorer ni več dost dober.  Uvajanje vedno novih modelov ima precej prodajnih argumentov.  Tale motor je namenjen tistim ki bi ta velicga, pa so ravno malo prekratki, tistim ki jim je 1300ccm totaln overkil, pa nočejo plebejskega VStroma. in tistim ki racionalizirajo neracionalno.Nekako u stilu  hočem ktm  ampak ta velicga ne potrebujem. Povrh še motivira tiste malo prekratke in neodločene, da se zapufajo za tavelicga....  

 

 

 

Hmm ne razumem dvignenega prednjega konca in dolgih vilic, če je to zares zamenjava za SMT?

 

ktm-adventure-1050-motoit-copyright-aperktm_990_SMT_09.jpg

 

 

pa saj sta enaka. SM-Tju poreži oranžne naprej štrleče plastike in "kozjo bradico" pa dobiš izredno podobn profil. Mwni sta vizuelno oba ZELO kul. 

Link to comment
Share on other sites

mal pretiravajo,me kar mal obremenjujejo kot pozerja:-),po drugi strani bi pa Varaderko tud lohk mal popravl v 15 letih,kaj pravš Sayo:-)

Men je za tistih par 1000 km čist u redu, ker nisem glih navdušen nad novotarijami, tudi če bi imel čas (€) si ne bi kupil ne vem kakšen presežek tehnike

Link to comment
Share on other sites

Js sam pr seb pesti drzim, da dobim se ksnga 2013 SMTja v prihodnosti....loh je tud kje zaprasen v ksnm skladiscu. :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Cartman, strinjam se, ampak samo delno. Tudi tamali advenčer bo kar drag.

Ampak še vedno ostaja dejstvo (iz članka), da bo imel 19" kolo spredaj, torej nič kaj supermoto. Nisem prepričan, da bo tole namesto smt.

Link to comment
Share on other sites

To je rang mopedov, ki bo še kako zanimiv za širše množice, po mojem še bolj kot 750-800.

Le poglejmo: nova TDM, novi Versyis, pa še kak moped bi se v tem segmentu našel nekje okrog 1000ccmju, ne preveč terensko orientiran, a hkrati zadovoljiv za folk, ki noče zmetati vsega denarja za pregrešno drage 1200in več kubične mopede z vso živo možno opremo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

če bo cena res med 12 in 13 k€, potem cena niti ni tako slaba. Če pa bodo še bonbončki, ki so na velikem bratu pa še tolko boljš.

Približne cene konkurence:

- V-strom 1000 €12000

- Versys 1000 Ktrc 2013 €11300

- Triumph Tiger 800 (EXC) ABS €10300 (€11500)

- Honda Africa Twin (okoli €12000)

- KTM 1050 (Adv) (12-13 k€)

- KTM 990 SM-T (nisem zasledil cene nikjer)

 

Za bolj cestno orientiran motor se ne sekiram. Letos nisem niti na makadamu še bil :D

Grem sestavljat kombinacijo za loto :P

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Hja Mogoče sta res enako dolga potem bi se moralo podaljšat plastiko spredaj, da bi me manj spominjal na resnega ADV z visokim prednjim koncem, ki to verjetno nebo....

 

Moj hiter PS, (podaljšana plastika, podaljšana zadnja nihajka, podaljšan zadek, brez ogromnega nosilca za tablico.. .)

ktm.png   ktm-adventure-1050-motoit-copyright-aper

 

 

Sicer pa nebo časa (€) ne za enega ne za drugega bo pa za kkšnega 950SM conversion v T :grim
image-71.jpg

Edited by KilleRBee
Link to comment
Share on other sites

samo res. tole posiljevanje z novimi modeli je že bolano.

čas da si kupim Urala in izginem iz info družbe...

Corser, saj te nihče ne sili, da kupiš katerega izmed novih modelov. Sicer pa: zakaj potrebuješ Urala, saj imaš GS-a?

Sam pa sem vesel, da sem lani izvedel, da bo KTM letošnje leto prenehal izdelovati SMT, saj sem razmišljal o nakupu...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • Vito23
      By Vito23
      @DAMI34 tole bi mogu kupit
      Jaz pa razmišljam o KLE500 za malo po gmajni.
       
      https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15007409&display=KTM KTM 790 Adventure R Rally 2020
    • IZTOK
      By IZTOK
      Pozdravljeni,
      nekako že od lani poleti sem iskal primeren offf road oziroma hard enduro motor. Ker že imam Yamaho Super Tenere za po cesti je prišel ta drug edino v poštev rabljen. Iskal sem 4T motor KTM ali Yamaha. Yamahe WR 450 F nisem našel v stanju, da bi jo bilo vredno kupit, sem pa zato našel KTM EXC 530 Six Days letnik 2009 s tem da je bil nov kupljen leta 2010. Sem tretji lastnik. Motor ima seveda vse dokumente za registracijo in je tudi že bil registriran. Ohranjen je zelo dobro in ima skupno 248 ur. Malo sem bil sicer skeptičen glede ur ampak se je izkazalo, da je bil na večjem popravilu leta 2016 ko je imel 180 ur in je vpisano v servisno knjigo. Tudi serviser se spomni prvega lastnika in tega popravila tako da bo kar držalo. Prvotni lastnik je motor vzdrževal vzorno, kljub temu pa mu je zaradi loma plastičnega zobnika, ki poganja oljne črpalke motor leta 2016 pri 180 urah malo zaribal. Menjani so bili bat, ojnica, ležaji motorne gredi, celotna oljna črpalka ( oziroma vse tri ) z pogonskimi zobniki, cilinder pa je bil obnovljen.
      Že ob temeljitem ogledu mi je bilo jasno, da bo treba nekatere zanemarjene sklope obnovit. Trenutno je motor deloma razstavljen in se obnavlja. Odločil sem se, da bom čim več napravil sam, saj imam vso potrebno orodje razen določenih specialnih orodij.
      I. Faza
      Zadnje kolo, verižniki, veriga, zadnja zavora, PDS ležaji in puše, vodila verige
      KTM je trenutno podrt do motorja. V zadnjem kolesu sem menjal ležaja, puše in tesnila oziroma sem kar nabavil celotni servisni kit, ker je ceneje kot če kupuješ posamično. Sicer so bili ležaji še brez zračnosti a so se že težje vrteli. Tesnila in puše pa so bile obrabljene. Ležaje so mi zamenjali v moto mehanični delavnici, ker se meni res ne splača nabavljat izvlečnega orodja, ko to potrebujem enkrat na par let. Če pa to počneš na silo z kladivom in izbijačem pa lahko poškoduješ ležajna ohišja v pestih in posledično je takšno pesto neuporabno. Zadnje kolo ima tudi že nov verižnik, original KTM Six Days, ki ima zunanji obod jeklen, sredico pa iz aluminija.
      Amortizer in nihajka sta pri Selešu. Amortizer bo temeljito servisiran z menjavo obrabljivih delov ( servisni kit ), na nihajki pa je potrebno zamenjat spodnjo pušo vpetja amortizerja. Obojega sam ne morem narediti, ker so potrebna posebna orodja. Igličasti ležaji vpetja nihajke v okvir motorja so v odličnem stanju. Zamenjal bom samo tesnila ( so še funkcionalna a stanejo nova vsega 8 EUR ), vse lepo namazal in bo kot novo. Nabavil sem že tudi nov prednji verižnik skupaj z vijakom in podložko ter oba vodila verige. Menjal pa bom tudi tesnilo, O-ring in pušo na pogonski gredi menjalnika.
      V zadnji zavorni čeljusti bom menjal tesnila zavornega bata, manšete vodil in vzmetne pločevine. Sledi še nekaj drobnarij, kot so gumijasti blažilniki za pritrditev izpušnega sistema, nekaj vijakov itd. S tem bo zadnji del motorja popolnoma obnovljen.
      Medtem sem se pozabaval z merjenjem kompresije in preverjanjem zračnosti ventilov. Kompresija je po tovarniških specifikacijah, ventili pa so bili malenkost tesno nastavljeni. Trenutno čakam na nove podložke. So pa debeline podložk med 2,50 do 2,65 mm kar pomeni, da so ventili še dobi in še niso Izrabljeni na ležiščih. Ko zlezejo tja proti 2,00 mm pa je konec in je potrebno obnovit glavo motorja.
      Pa še nekaj slikic. Motor je trenutno v delovni sobi v hiši , ker je v garaži premrzlo. Jebi ga, ko gradiš hišo vedno kje mimo usečeš in pač ni ogrevanja v garaži. Ampak umazanih dela, kot so menjava olja ali antifriza v hiši seveda odpadejo, bo potrebno počakat, da bo topleje. Periferijo pa lahko tule porihtam, saj ni veliko umazanije. Rezervoar pa je v garaži, ker bencina pa ne voham rad
      Več pa naslednjič, ko prispejo še neki deli in ko bo nared amortizer in nihajka.
       



    • supermoto00
      By supermoto00
      Tukaj izveste vse o nas, naših aktivnostih, motorjih, izletih, obiskih večjih moto dogodkov, KTM Family Florball Teamu, sponzorjih...

      - http://www.facebook.com/pages/Ziri-Slovenia/KTM-Family-Ziri/185717619599

    • Kmet2
      By Kmet2
      Ne bi bilo slabo za po teren 
    • Cufa
      By Cufa
      Smo ga vozili in primerjali z BMW-jevim S1000R.
      http://www.motosvet.com/test-ktm-superduke-r.html
       
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!