Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DAMI34

KTM 1050 ADVENTURE

Recommended Posts

Rokic

jurček pa s cca. 100 KM, da bi bil in bo sigurno v ožjem izboru za naslednji nakup... Seveda če ne bodo pretiravali s ceno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

moto.it piše o cifri med 12-13jurčki. Kar je sprejemljivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Ravno včeraj sem bral... Ne vem, kaj je point te palete motorjev po en deci kubikaže razlike. Verjetno marketing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
corser

samo res. tole posiljevanje z novimi modeli je že bolano.

čas da si kupim Urala in izginem iz info družbe...

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Ma to že nekaj časa delajo v avtomobilski industriji. V praksi se tako zelo hitro znajdeš s "starim modelom", kar je pri pozerjih naravnost blasfemično. In tako gre prodaja naprej.

Kar pa je dobra novica za tiste, ki nam ni mar za "stari" ali "novi" model, ker je na (normalnem) trgu rabljenih vozil več izbire.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

mal pretiravajo,me kar mal obremenjujejo kot pozerja:-),po drugi strani bi pa Varaderko tud lohk mal popravl v 15 letih,kaj pravš Sayo:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

Ma to že nekaj časa delajo v avtomobilski industriji. V praksi se tako zelo hitro znajdeš s "starim modelom", kar je pri pozerjih naravnost blasfemično. In tako gre prodaja naprej.

Kar pa je dobra novica za tiste, ki nam ni mar za "stari" ali "novi" model, ker je na (normalnem) trgu rabljenih vozil več izbire.

 

 

Saj drži kar praviš, ampak pri pozerjih velja samo top of the line. torej Superadventure plus z dodatno opremo. Recimo pozer s tebi všečnim triumphom ne bo poziral z novim 1050sport ampak z Explorerjem XC. Ker navadn explorer ni več dost dober.  Uvajanje vedno novih modelov ima precej prodajnih argumentov.  Tale motor je namenjen tistim ki bi ta velicga, pa so ravno malo prekratki, tistim ki jim je 1300ccm totaln overkil, pa nočejo plebejskega VStroma. in tistim ki racionalizirajo neracionalno.Nekako u stilu  hočem ktm  ampak ta velicga ne potrebujem. Povrh še motivira tiste malo prekratke in neodločene, da se zapufajo za tavelicga....  

 

 

 

Hmm ne razumem dvignenega prednjega konca in dolgih vilic, če je to zares zamenjava za SMT?

 

ktm-adventure-1050-motoit-copyright-aperktm_990_SMT_09.jpg

 

 

pa saj sta enaka. SM-Tju poreži oranžne naprej štrleče plastike in "kozjo bradico" pa dobiš izredno podobn profil. Mwni sta vizuelno oba ZELO kul. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo

mal pretiravajo,me kar mal obremenjujejo kot pozerja:-),po drugi strani bi pa Varaderko tud lohk mal popravl v 15 letih,kaj pravš Sayo:-)

Men je za tistih par 1000 km čist u redu, ker nisem glih navdušen nad novotarijami, tudi če bi imel čas (€) si ne bi kupil ne vem kakšen presežek tehnike

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Js sam pr seb pesti drzim, da dobim se ksnga 2013 SMTja v prihodnosti....loh je tud kje zaprasen v ksnm skladiscu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Hehe, Cartman, strinjam se, ampak samo delno. Tudi tamali advenčer bo kar drag.

Ampak še vedno ostaja dejstvo (iz članka), da bo imel 19" kolo spredaj, torej nič kaj supermoto. Nisem prepričan, da bo tole namesto smt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

To je rang mopedov, ki bo še kako zanimiv za širše množice, po mojem še bolj kot 750-800.

Le poglejmo: nova TDM, novi Versyis, pa še kak moped bi se v tem segmentu našel nekje okrog 1000ccmju, ne preveč terensko orientiran, a hkrati zadovoljiv za folk, ki noče zmetati vsega denarja za pregrešno drage 1200in več kubične mopede z vso živo možno opremo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rokic

če bo cena res med 12 in 13 k€, potem cena niti ni tako slaba. Če pa bodo še bonbončki, ki so na velikem bratu pa še tolko boljš.

Približne cene konkurence:

- V-strom 1000 €12000

- Versys 1000 Ktrc 2013 €11300

- Triumph Tiger 800 (EXC) ABS €10300 (€11500)

- Honda Africa Twin (okoli €12000)

- KTM 1050 (Adv) (12-13 k€)

- KTM 990 SM-T (nisem zasledil cene nikjer)

 

Za bolj cestno orientiran motor se ne sekiram. Letos nisem niti na makadamu še bil :D

Grem sestavljat kombinacijo za loto :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
KilleRBee

Hja Mogoče sta res enako dolga potem bi se moralo podaljšat plastiko spredaj, da bi me manj spominjal na resnega ADV z visokim prednjim koncem, ki to verjetno nebo....

 

Moj hiter PS, (podaljšana plastika, podaljšana zadnja nihajka, podaljšan zadek, brez ogromnega nosilca za tablico.. .)

ktm.png   ktm-adventure-1050-motoit-copyright-aper

 

 

Sicer pa nebo časa (€) ne za enega ne za drugega bo pa za kkšnega 950SM conversion v T :grim
image-71.jpg

Edited by KilleRBee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dark

samo res. tole posiljevanje z novimi modeli je že bolano.

čas da si kupim Urala in izginem iz info družbe...

Corser, saj te nihče ne sili, da kupiš katerega izmed novih modelov. Sicer pa: zakaj potrebuješ Urala, saj imaš GS-a?

Sam pa sem vesel, da sem lani izvedel, da bo KTM letošnje leto prenehal izdelovati SMT, saj sem razmišljal o nakupu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!