Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DAMI34

KTM 1050 ADVENTURE

Recommended Posts

Rokic

jurček pa s cca. 100 KM, da bi bil in bo sigurno v ožjem izboru za naslednji nakup... Seveda če ne bodo pretiravali s ceno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Ravno včeraj sem bral... Ne vem, kaj je point te palete motorjev po en deci kubikaže razlike. Verjetno marketing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
corser

samo res. tole posiljevanje z novimi modeli je že bolano.

čas da si kupim Urala in izginem iz info družbe...

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Ma to že nekaj časa delajo v avtomobilski industriji. V praksi se tako zelo hitro znajdeš s "starim modelom", kar je pri pozerjih naravnost blasfemično. In tako gre prodaja naprej.

Kar pa je dobra novica za tiste, ki nam ni mar za "stari" ali "novi" model, ker je na (normalnem) trgu rabljenih vozil več izbire.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

mal pretiravajo,me kar mal obremenjujejo kot pozerja:-),po drugi strani bi pa Varaderko tud lohk mal popravl v 15 letih,kaj pravš Sayo:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

Ma to že nekaj časa delajo v avtomobilski industriji. V praksi se tako zelo hitro znajdeš s "starim modelom", kar je pri pozerjih naravnost blasfemično. In tako gre prodaja naprej.

Kar pa je dobra novica za tiste, ki nam ni mar za "stari" ali "novi" model, ker je na (normalnem) trgu rabljenih vozil več izbire.

 

 

Saj drži kar praviš, ampak pri pozerjih velja samo top of the line. torej Superadventure plus z dodatno opremo. Recimo pozer s tebi všečnim triumphom ne bo poziral z novim 1050sport ampak z Explorerjem XC. Ker navadn explorer ni več dost dober.  Uvajanje vedno novih modelov ima precej prodajnih argumentov.  Tale motor je namenjen tistim ki bi ta velicga, pa so ravno malo prekratki, tistim ki jim je 1300ccm totaln overkil, pa nočejo plebejskega VStroma. in tistim ki racionalizirajo neracionalno.Nekako u stilu  hočem ktm  ampak ta velicga ne potrebujem. Povrh še motivira tiste malo prekratke in neodločene, da se zapufajo za tavelicga....  

 

 

 

Hmm ne razumem dvignenega prednjega konca in dolgih vilic, če je to zares zamenjava za SMT?

 

ktm-adventure-1050-motoit-copyright-aperktm_990_SMT_09.jpg

 

 

pa saj sta enaka. SM-Tju poreži oranžne naprej štrleče plastike in "kozjo bradico" pa dobiš izredno podobn profil. Mwni sta vizuelno oba ZELO kul. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo

mal pretiravajo,me kar mal obremenjujejo kot pozerja:-),po drugi strani bi pa Varaderko tud lohk mal popravl v 15 letih,kaj pravš Sayo:-)

Men je za tistih par 1000 km čist u redu, ker nisem glih navdušen nad novotarijami, tudi če bi imel čas (€) si ne bi kupil ne vem kakšen presežek tehnike

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Js sam pr seb pesti drzim, da dobim se ksnga 2013 SMTja v prihodnosti....loh je tud kje zaprasen v ksnm skladiscu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Hehe, Cartman, strinjam se, ampak samo delno. Tudi tamali advenčer bo kar drag.

Ampak še vedno ostaja dejstvo (iz članka), da bo imel 19" kolo spredaj, torej nič kaj supermoto. Nisem prepričan, da bo tole namesto smt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

To je rang mopedov, ki bo še kako zanimiv za širše množice, po mojem še bolj kot 750-800.

Le poglejmo: nova TDM, novi Versyis, pa še kak moped bi se v tem segmentu našel nekje okrog 1000ccmju, ne preveč terensko orientiran, a hkrati zadovoljiv za folk, ki noče zmetati vsega denarja za pregrešno drage 1200in več kubične mopede z vso živo možno opremo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rokic

če bo cena res med 12 in 13 k€, potem cena niti ni tako slaba. Če pa bodo še bonbončki, ki so na velikem bratu pa še tolko boljš.

Približne cene konkurence:

- V-strom 1000 €12000

- Versys 1000 Ktrc 2013 €11300

- Triumph Tiger 800 (EXC) ABS €10300 (€11500)

- Honda Africa Twin (okoli €12000)

- KTM 1050 (Adv) (12-13 k€)

- KTM 990 SM-T (nisem zasledil cene nikjer)

 

Za bolj cestno orientiran motor se ne sekiram. Letos nisem niti na makadamu še bil :D

Grem sestavljat kombinacijo za loto :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
KilleRBee

Hja Mogoče sta res enako dolga potem bi se moralo podaljšat plastiko spredaj, da bi me manj spominjal na resnega ADV z visokim prednjim koncem, ki to verjetno nebo....

 

Moj hiter PS, (podaljšana plastika, podaljšana zadnja nihajka, podaljšan zadek, brez ogromnega nosilca za tablico.. .)

ktm.png   ktm-adventure-1050-motoit-copyright-aper

 

 

Sicer pa nebo časa (€) ne za enega ne za drugega bo pa za kkšnega 950SM conversion v T :grim
image-71.jpg

Edited by KilleRBee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dark

samo res. tole posiljevanje z novimi modeli je že bolano.

čas da si kupim Urala in izginem iz info družbe...

Corser, saj te nihče ne sili, da kupiš katerega izmed novih modelov. Sicer pa: zakaj potrebuješ Urala, saj imaš GS-a?

Sam pa sem vesel, da sem lani izvedel, da bo KTM letošnje leto prenehal izdelovati SMT, saj sem razmišljal o nakupu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • PINTARUSS
      Za! Obvezna stvar katero potrebujemo v sloveniji. Glede na stevilo prebivalcev je veliko motoristov in izmed teh tudi dosti ekstremov z sportnimi motorji tekmovalno ali rekreativno!!! 
    • izibajker
      Ja, ta film "Krogi" je bil par let nazaj že predvajan na Slo programu. Zelo dobro narejen in čustven film... Kar se pa vojne tematike tiče, nekih 4-5 let nazaj sem v kinu gledal film "Broj 55", in se po premieri tudi pogovarjal z režiserjem. Veliko filmsko platno in zvok sta še potencirala pretresljive občutke....  Tule je trailer: Pa še cel film:  
    • DAMI34
      a naj bi JLo?   Valda se strinjam, da MM pohendla. Ti lahko celo disertacijo spišeš, dokler po ravnem nekdo v izi švigne mimo je z vidika gledalca (mene) dolgočasno. Pa ne rabim niti vedeti, kako prehrano je imel MM, pa koliko ogrete gume Dovi itd..
    • KennyJR
      Me je pa Alex zelo razočaral na testu... Nekje v rangu Binderja... Lecuona je z eno dirko več daleč pred obema... Nevem no... Meni de zdi, da si Alex ne zasluži GP sedeža... Letos je bil prvak bolj po zaslugi slabe forme KTM-a v prvi polovici sezone... Ostali pa niso bili ravno neka huda konkurenca... Ni ravno nek talent na nivoju Fabia, Vinalesa ali Rinsa... Niti Morbidelija ali Millerja... Bolj nekje Rabat, Luthi, Bagnaia... 
    • KennyJR
      Ravno to... Ne nasprotujem samemu sebi, ampak to izpostavljam... MM ima tam prednost, po ovinkih pa slabost... In če spodaj odgovorim obema, tudi Damiju... Zakaj noben ne reče, kako je to brezveze, ker Yamaha leti tako dobro po ovinkih... Zakaj vsi vedno v motociklu vidijo samo HP in top speed? To je najmanj pomembno... Govora je o tem, kako se je Rossi Doviju smilil? Pa je res problem v motorju? Dej me spomni katero mašino je vozil zmagovalec tiste dirke? Hm... Zanimivo ane... Ja če bi Rossi izkoristil cel potencial motocikla, bi se Dovi lahko smilil samo sam sebi... Tako pa skozi celo progo ni pridobil kaj dosti in, Dovi pa je skočil mimo na ravnini... Res je, da na ravnini si težko slab ali dober, ker "samo gas odpreš", zato včasih zgleda, kot da ima tisti na ravnini večjo prednost... Ampak če Ducatija skozi hitre ovinke ne morš dobit, pol si pač prepočasen, to je dejstvo... In enako je z MM... On rabi močno mašino, ker v ovinkih že pohendla... Če ne drugače pa po rami in komolcu z drsečo prvo gumo... Na ravnini pa odpre gas in švigne mimo... Verjetno je taka želja zrasla v času, ko je borbal z Ducatijem, ki je bil po ravnini zelo hiter, medtem ko je v ovinkih po zaslugi majhne porabe gum, v zaključku dirke brez težav držal Hondo. Sedaj je zgodba malo drugačna in mogoče sploh ne bi bilo take potrebe, je pa MM tega vajen, na takem motorju uživa, tudi manj dolgočasno mu je in želi iti v tej smeri... Slej ko prej ga bo pa Fabio ali pa kdo drug v ovinkih taktično dobil in mu niti HP ne bo več pomagal... Potem bo pa spet kriza in bentenje... Fabio je že sedaj blizu, samo malo mu še manjka v direktnem boju... Predvsem izkušnje... Premalo možnosti za zmago je imel c preteklih letih in se mu pozna.  Koga si pa s tem učem gledal? MM? Ja on res ne izgublja... Si gledal ostale? Poglej jih... Pa še bova strinjala, da MM ne izgublja zaradi sebe in ne zaradi Honde... Zato ni videti na uč...  Če dobro pogledaš zadnji krog v PI boš videl, da je sprednje kolo cel krog drselo, da je v LH prišel že napol na tleh in MV niti po hitrejši zunanji liniji niti blizu ni bil...  Zato pa majo ostali težave.. V ovinkih izgubijo precej preveč, da bi lahko na ravnini to dobili nazaj... In definitivno tak razvoj motorja ni ok... Ne samo zato, ker MM ni večen... Tudi zato, ker MM ne bo mogel ves čas na zrak način zmagovat... Ampak kaj pa je to problem... Honda bo v primeru slabe prve polovice sezone vzela stvari v svoje roke in konec sezone bo na testiranjih za prihodnjo že čist drug moped... Tako pač je... Bilo... In bo... 
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!