Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
BRANE

KTM LC4 640 Adventure

Recommended Posts

BRANE

Zanimam se za KTM ADVENTURE. Ali ima kdo kaj izkušenj s tem motorjem? LP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GUMY

Adventure je v osnovi enak kot navaden 640 (620) LC4, edina razlika je ogromen tank (26 litrov), poloklep z manjsim vetrobranom in bogatejsa armatura (obratomer, nosilci za road book). S temi dodatki pa pridela tudi 20kg dodatne teze. Po mojem mnenju je razlog za nakup le daljse potovanje v zelo odrocne kraje.

Cisto druga pesem pa bo seveda novi LC8 950 adventure.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

adventure - super oh in ah, najlazji enduro,.... po tovarniskih besedah.

se ne bo naprodaj, prvo bodo tovarniske na pariz-dakar preizkusili pol mogoce 2003 prvi serijski.

bo malo za pocakat

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
GUMY

Govorimo o dveh motorjih :

LC4 adventure (ze dolgo v prodaji, tudi pri nas sem ji videl ze kar nekaj)

LC8 adventure (obstaja samo kot prototip, v prodaji predvidoma jeseni 2002)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

LC8 ne pride v prodajo pred 2003,vsaj tako mi je rekel KTM v graz-u.

------

Been There Done That

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

torej brane logično vprašanje:

LC4 ali LC8

jaz sem mislil da govorimo o LC8.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

Jaz sem mislil na KTM LC4 ADVENTURE.

Zakaj pa glih ta motor? Sam menim, da se z adventurjem lahko kolko-tolko komot zapeljem do Dubrovnika, če pa me prime, lahko zavijem na najhujše brezpotje. Mislim, da tega ne morem temeljito storiti z nobenim drugim motorjem. Kaj menite vi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola!

Hja, za tvoje zelje je ta motor zagotovo primeren, ampak pomisli se malo na gume! Ce se bos hotel kolikor toliko lepo peljati po navadni (asfaltni) cesti, bos moral gor natakniti enduro gume, ki pa seveda niso primerne za resen teren - tam "delajo" le prave cross gume (kramparce), s katerimi pa bos na navadni cesti pravi revez... Torej premisli - zal ni idealnega motorja, ki bi bil odlicen za VSE...

Potem so tu se vibracije (in zracni upor zaradi pokoncne drze): moj prijatelj ima KTMjev Super Moto pa pravi, da gre raje do kolen v topel puding kot s KTMjem na morje (SLO morje, kaksen DU neki!!!). Da ima motor za vozit (Postojna, Idrija, Col...), za potovanje pa avto/kombi... Priporocam ti, da zadevo pred nakupom preskusis, da ne bos razocaran (oz da bos ocenil, da te to ne moti).

LP suzuki

Uredil - suzuki on 14/10/2001 14:24:21

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

LC4 adventure je ze za daljsa potovanja,samo upostevati moras,kot vedno (harharhar) kompromis.kot je rekel suzuki,gume za cesto in lahek teren in normalno voznjo ali pa kramparce in HC-teren in po asfaltu bolj "jajcasto" (= kot po jajcih,hehe).po vsej verjetnosti tudi ne bos delal po 1000 km na dan (prej veliko manj,vibracije itd.) in masina ni narejena za dolge gonje po AC.

drugace pa se z vsem povsod pride,ce se malo prilagodis motorju in cestam. in seveda ce imas cas.

------

Been There Done That

Share this post


Link to post
Share on other sites
GUMY

LC4 adventure ni prav nic bolj udoben udoben ko katerikoli drugi LC4. Kot sem ze omenil je od dodatnega udobja le vecji tank, in malenkost boljsa vetrna zascita. Iz lastnih izkusenj vem (imam 640, prej pa 620), da zdrzim po vec ur na motorju le, ce voznja zahteva veliko presedanja in voznje v stoje (kombinacija zavite gorske ceste in slabega makadama na primer). Pri voznji po lepi hitri asfaltni cesti pa ti prvic odmre rit ze po kaksni uri, potem se ustavis in odpocijes, naslednjic ti odmre ze po tricetrt ure in tako hitro limitira proti stalnim bolecinam, pa da ne omenjam se bolecine v vratu in hrbtu zaradi borbe z zracnim uporom. KTM je sicer odlicen motor in ga ne bi menjal za nic drugega, ampak v Dubrovnik se pa ne bi peljal z njim, razen ce si res vzames cas in picis nekje cez Bosno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KTM

A mogoce kdo ve kje bi lahko kaj bolj ugodno dobil alu kovcke za KTM Adventure. Sicer jih imajo v Motorjetu MB samo cena je malce nora, hvala in LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
KTM

sem jih ze kontaktiral pa pravijo da delajo za samo do letnika 1998 ostalo pa samo za KTM (ekskluzivno)

Share this post


Link to post
Share on other sites
cypena

Hojla.

A si nivga Ktm-ja nabavil? Koliko casa ga ze imas, si zadovoljen?

Kolk pa hocejo za kovcke, kje ga servisiras?

Jaz mam 620 egs, pa me mal zanima

Share this post


Link to post
Share on other sites
KTM

quote:

Hojla.

A si nivga Ktm-ja nabavil? Koliko casa ga ze imas, si zadovoljen?

Kolk pa hocejo za kovcke, kje ga servisiras?

Jaz mam 620 egs, pa me mal zanima

Kupil sem novega, letnik 2002. Zaenkrat imam 3.000 km in moram priznati da sem vec kot zadovoljen.

za kovcke sem klical na Motorjet MB in hocejo cca 180.000 SIT, kar se mi zdi odlocno prevec.

Servisiram ga pri Mik Mekaniku LJ

ce mogoce ves za kaksno trgovino za KTM v avstriji, bi bil hvalezen

LP KTM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

najvecji KTM-dealer je cca.5 min pes od mene - ali pa cca.1 km.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KTM

quote:

najvecji KTM-dealer je cca.5 min pes od mene - ali pa cca.1 km.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

in kje to je bolj natancno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cypena

za v avstriji se ne vem, bom pa probal zvedt kje, ker bi tudi sam rabil kako stvar.

katero olje imas v motorju?

pozdrav iz gorenjske

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

hausmannstätten,6 km juzno od graz-a.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KTM

quote:

hausmannstätten,6 km juzno od graz-a.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

a imajo mogoce kaksen internet naslov oz mi lahko poves natancen naslov in ime trgovine? hvala in lep pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

net-naslova kolikor vem nima,ime je pa KTM-rautner,hausmannstätten.je samo eden tukaj in ga ne mores falit,je ob glavni cesti proti graz-u.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Dej kaj bi ga lahko ti povprašal (npr telefonsko), če kaj več ve o LC8 Adventure oz. LC8 Rally...

Predvsem: kdaj in za koliko???

Mene bo razgnalo od pričakovanja....

N0iSe DaTa

-=> Motosvet.com <=-

Share this post


Link to post
Share on other sites
sasl

Ej KTM koliko si pa dal za Adventure-ja?Jaz sem bil tik pred zdajci da ga kupim pa sem scagal in kupil cestaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KTM

quote:

Ej KTM koliko si pa dal za Adventure-ja?Jaz sem bil tik pred zdajci da ga kupim pa sem scagal in kupil cestaka.

ma ti moram rect, da si naredil napako. jaz sem z njim vec kot zadovoljen, uporabljam ga pa samo za po cesti, zaenkrat se nisem sel na kaksno brezpotje. aja cena 1.760k SIT, se kar veliko ampak se izplaca. pa se akrapovica sem gor dal, tako da seka zdej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Joker
      Kar se AMZS tiče: Nekoč so bili zelo vroči zagovorniki ideje o potrebi po dirkališču. Od kar pa se jim je zgodilo Vransko, od njih ni več niti glasu, nobenega članka v Moto reviji. Le zakaj?
    • skalaprava
      Vtisov še ni, ker jo noben novinar še ni peljal.....kar se bere, so zgolj prvi vtisi iz salona, kjer so lahko malo gor posedali! Drugače se pa strinjam, Yamaha je dobro zadela to nišo!
    • franc
      Verjetno nihče ni slišal za STKL (stadion tehnične kulture Ljubljana) . Samoupravni sporazum je bil podpisan leta 1981 (podpisali so ga  vsi od AMD-jev do izvršnega sveta) . Na področju (današnjega tovornega terminala ob Letališki) bi zgradili poligon, dirkališče, motel, klubske prostore... Malo bolj podrobno - steze za: karting, radio vodeni modeli, mopede, avto in motociklistična tekmovanja s tribuno, motokros, speedway, kolesarje. +kegljišče, balinišče, bazen, mini golf, športna igrišča, avtokamp, motel... Dobili smo pa terminal za kamione (zmagal je profit/kapital) . Danes pa je volje in pripravljenosti še 100x manj in kapital je še bistveno bolj pomemben. lp  
    • maus
      Če ima kdo denar, naj gradi ... če gradijo Magne, Lidle, Hoferje in ostale stvari ... naj kupi ogromno zemljišle in napravi stezo, ter jo trži ... in to je to ... jas sem za. Da bi država gradila stezo, pozabite... dokler ima AMZS Vransko poligon, ki je sredi Slovenije, drugega ne bodo naredili. Prednost imajo drugi državni projekti kot so: obvoznica Vodice, tretja, četrta in peta razvojna os, nekateri odseki tretjega voznega pasu na avtocestah itd itd   Na žalost je to tako.  
    • Nightmare
      Vrhunsko, čestitke.   Lp, Samo
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!