Jump to content

KTM 990 SM T


FunBiker

Recommended Posts

kako se pa kaj agregat obnese, kaj dost cuka pod nizkimi obrati?

Do 3. prestave se še nekako, da do 3000 obratov, nad 3. tretjo pa ni za ga vozit pod 3500 (še raje 3700), razen če se voziš brez gasa. In malo pred 4000 tudi (nemarno) cukne. :glare:

Po pravici povedano sem pričakoval nekaj več od 'tega' KTMja.

lp

Link to comment
Share on other sites

bolj verjetno posledica izpolnjevanja eko norm. s kakim power commanderjem bi se ga dalo bolj ugladit.

zato pa jaz načeloma ne maram litrskih V dvovaljnikov, ker so nekam grobi pod majhnimi obrati

Link to comment
Share on other sites

Prvi servis na 1000km, koliko ste ga plačali?

V enem testu (mislim da Avtomagazin) so napisali da pride 160€, meni so ga zaračunali 250€.

lp

Za Super Duke-a plačal v maju za servis na 1000,00 km, 110 eur.

L.p.

Link to comment
Share on other sites

Do 3. prestave se še nekako, da do 3000 obratov, nad 3. tretjo pa ni za ga vozit pod 3500 (še raje 3700), razen če se voziš brez gasa. In malo pred 4000 tudi (nemarno) cukne. :glare:

Po pravici povedano sem pričakoval nekaj več od 'tega' KTMja.

lp

Ojla, kateri letnik pa imaš?

Ker, ko sem ga jaz v Habatu probal (prvi SMT) je tudi cukal in tresel pod 3000 obratov.

Spomladi sem pa letošnji letnk vozil pri Labatu pa je motor veliko bolj uglajeno delal, je pa res bil prosti tek nekje nad 1200 obrati (mogoče tudi več).

Ti povem, da je bila druga izkušnja veliko bolj prijetna, če bi bilo že taprvič tako, bi sigurno takrat SMT-ja kupil

Link to comment
Share on other sites

Do 3. prestave se še nekako, da do 3000 obratov, nad 3. tretjo pa ni za ga vozit pod 3500 (še raje 3700), razen če se voziš brez gasa. In malo pred 4000 tudi (nemarno) cukne. :glare:

Po pravici povedano sem pričakoval nekaj več od 'tega' KTMja.

lp

Kaj konkretno si pričakoval?

Kaj te moti?

Ker večina tujih lastnikov (ktmforum.co.uk) se namreč "pritužuje" na brutalnostjo oziroma odzivnostjo agregata, ki je vsaj za moje pojme 1A!

Tudi kot celota je motor fantastičen: agregat, ciklistika, zavore... to je sicer samo moje osebno mnenje.

Zanimivi testi:

in
pa
Link to comment
Share on other sites

Do 3. prestave se še nekako, da do 3000 obratov, nad 3. tretjo pa ni za ga vozit pod 3500 (še raje 3700), razen če se voziš brez gasa. In malo pred 4000 tudi (nemarno) cukne. :glare:

Po pravici povedano sem pričakoval nekaj več od 'tega' KTMja.

lp

kupi pecikl :closedeyes:

ni za vsakega 2 cilindra al pa 3......

Link to comment
Share on other sites

Prvi servis na 1000km, koliko ste ga plačali?

V enem testu (mislim da Avtomagazin) so napisali da pride 160€, meni so ga zaračunali 250€.

lp

mislim 250€ servis :headbang: in ti si jim to plačal al kaj.... :worship:

pripelji meni ti ga za 200€ :whistle:

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ker večina tujih lastnikov (ktmforum.co.uk) se namreč "pritužuje" na brutalnostjo oziroma odzivnostjo agregata, ki je vsaj za moje pojme 1A!

Tudi jaz sem bil navdušen predvsem nad mašino, kar noče nehat vleč. Je pa res, da je pod odločenimi obrati manj uporaben.

Link to comment
Share on other sites

Ojla, kateri letnik pa imaš?

Ker, ko sem ga jaz v Habatu probal (prvi SMT) je tudi cukal in tresel pod 3000 obratov.

Spomladi sem pa letošnji letnk vozil pri Labatu pa je motor veliko bolj uglajeno delal, je pa res bil prosti tek nekje nad 1200 obrati (mogoče tudi več).

Ti povem, da je bila druga izkušnja veliko bolj prijetna, če bi bilo že taprvič tako, bi sigurno takrat SMT-ja kupil

Motor je letnik 2010.

Pod 3000 ga sploh ne moreš vozit, ajde v 1.

Minimum (sodeč po obratomerju) ima vsaj na 1600-1700, če ne še kakšen obrat višje.

Mehanik pravi, da je vse v najlepšem redu.

Kaj konkretno si pričakoval?

Kaj te moti?

Ker večina tujih lastnikov (ktmforum.co.uk) se namreč "pritužuje" na brutalnostjo oziroma odzivnostjo agregata, ki je vsaj za moje pojme 1A!

Tudi kot celota je motor fantastičen: agregat, ciklistika, zavore... to je sicer samo moje osebno mnenje.

Zanimivi testi:

in
pa

Vse te teste sem pregledal... pa še kakšnega več...

Kaj sem pričakoval... malo več uporabnega motorja...

Do 3000 obratov ni za ga vozit, malo pred 4000 zoprno cukne, uporaben je od 4000 dalje, zanimivo (vsaj zame) postane dokaj visoko, nekaj nad 6000, veselje se začne nad 7000 pri 9500 pa je že blokada.

Ima zelo malo "uporabnega" območja. Ko se malo igračkaš, v nižjih prestavah si takoj na blokadi, v višjih 5,6 mogoče tudi 4 (za 4 nisem čisto prepričan) pa ga na visokih zmanjka oz. mogoče bi bilo potrebno vsako prejšnjo prestavo cuzat do konca. Do 160 (ali mogoče 180) pride, ko reč keks, naprej pa ne... res da take hitrosti ne rabim vsakodnevno in povsod, ampak vseeno...

Pri dinamični vožnji (veliko hitrega prestavljanja), marsikdaj najdem ler med 3-4-5 in se tudi rado zatika (brez škrtanja).

Motor je zelo vroč, že po par minutah delovanja na štandgasu, se vklopi ventilator (pa sedaj niso bile neke hude/ekstremne zunanje temperature). Tudi na semaforju ti takoj podže pod ritjo.

Prednje zavore za moj okus še premalo prijemljejo, z zadnjo pa nimam prav nobenega občutka (kot da ne bremza nič), mogoče zaradi zelo majhne zavorne stopalke in s tem slabe povratne informacije.

Pa sedež se mi zdi zelo trd (zna bit to zgolj moje subjektivno občutenje - mogoče sem tudi pričakoval (pre)več) pa čeprav naj bi bil nek ekstra comfort z gelom.

Je še par stvari ki me motijo v primerjavi z mojim prejšnjim motorjem, ampak to so zgolj subjektivne stvari.

Drugače, motor se pelje odlično je zelo lahkoten in okreten. Do stopalk ga spraviš brez problema, centralni štender pri tem ne moti nič.

Veterna zaščita (s touring šipco) je ok pri vseh hitrostih (visok sem 190cm), verjetno pa zaradi tega nad 170km/h motor zelo poplesuje saj postane prednji konec zelo lahek.

Z enim rezervoarjem (18-19L lahko naredim 330km ali pa zgolj 240km.

In sigurno sem še kaj pozabil...

lp

Link to comment
Share on other sites

Me kr malo čudi, da z zavorami nisi zadovoljen, ker oba primerka, ki sem jih vozil sta zavirala zelo,zelo dobro in tudi doziranje je bilo dobro.

Dejansko je bila zadnja zavora skoraj brez pomena, ker se motor takoj na sprednjo kolo postavil, zato mi je zadnja zavora večkrat zablokirala oz. je bil kolo zadnji kolo toliko razbremenjen, da je zmeraj malo poskakoval. Zato bi bilo zelo priporočljivo, da bi imel SMT izklopjiv ABS, za normalno vožnjo vklopljen, za vragolije početi bi ga pa izklopil.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Motor je letnik 2010.

Pod 3000 ga sploh ne moreš vozit, ajde v 1.

Minimum (sodeč po obratomerju) ima vsaj na 1600-1700, če ne še kakšen obrat višje.

Mehanik pravi, da je vse v najlepšem redu.

Vse te teste sem pregledal... pa še kakšnega več...

Kaj sem pričakoval... malo več uporabnega motorja...

Do 3000 obratov ni za ga vozit, malo pred 4000 zoprno cukne, uporaben je od 4000 dalje, zanimivo (vsaj zame) postane dokaj visoko, nekaj nad 6000, veselje se začne nad 7000 pri 9500 pa je že blokada.

Ima zelo malo "uporabnega" območja. Ko se malo igračkaš, v nižjih prestavah si takoj na blokadi, v višjih 5,6 mogoče tudi 4 (za 4 nisem čisto prepričan) pa ga na visokih zmanjka oz. mogoče bi bilo potrebno vsako prejšnjo prestavo cuzat do konca. Do 160 (ali mogoče 180) pride, ko reč keks, naprej pa ne... res da take hitrosti ne rabim vsakodnevno in povsod, ampak vseeno...

Pri dinamični vožnji (veliko hitrega prestavljanja), marsikdaj najdem ler med 3-4-5 in se tudi rado zatika (brez škrtanja).

Motor je zelo vroč, že po par minutah delovanja na štandgasu, se vklopi ventilator (pa sedaj niso bile neke hude/ekstremne zunanje temperature). Tudi na semaforju ti takoj podže pod ritjo.

Prednje zavore za moj okus še premalo prijemljejo, z zadnjo pa nimam prav nobenega občutka (kot da ne bremza nič), mogoče zaradi zelo majhne zavorne stopalke in s tem slabe povratne informacije.

Pa sedež se mi zdi zelo trd (zna bit to zgolj moje subjektivno občutenje - mogoče sem tudi pričakoval (pre)več) pa čeprav naj bi bil nek ekstra comfort z gelom.

Je še par stvari ki me motijo v primerjavi z mojim prejšnjim motorjem, ampak to so zgolj subjektivne stvari.

Drugače, motor se pelje odlično je zelo lahkoten in okreten. Do stopalk ga spraviš brez problema, centralni štender pri tem ne moti nič.

Veterna zaščita (s touring šipco) je ok pri vseh hitrostih (visok sem 190cm), verjetno pa zaradi tega nad 170km/h motor zelo poplesuje saj postane prednji konec zelo lahek.

Z enim rezervoarjem (18-19L lahko naredim 330km ali pa zgolj 240km.

In sigurno sem še kaj pozabil...

lp

Prvo pravilo ko kupiš ktm 990 sm ali smt ( sta pač ista, smt nudi malo več vetrne zaščite), zamenjaj prednji zobnik. ( 16 zob) Tako rešiš in omiliš težave pri počasni vožnji z malo plina.

Vedeti pa moraš da je smt fun bike in ne neki turer. Je pa res, da se normalno pelje šele nad 5000 obratov - je pač KTM Ready to Race in to nam paše

Če se navadiš na ta kaarkter in vse kar motor nudi je cool, če ne rajši presedlaj nazaj na Fazer, Varadero, V stom....., ker boš drugače vedno slabe volje.

http://www.facebook.com/pages/Ziri-Slovenia/KTM-Family-Ziri/185717619599 lp

Link to comment
Share on other sites

jaz sem prodal en motor iz razloga, ker je bil nekultiviran pod 5 jurjev. in niti pod razno nebi namenoma kupil motorja s tako znano pomanjkljivostjo, razen če se da poceni in učinkovito odpravit.

Link to comment
Share on other sites

kako to misliš, da je tvoja fz1 preodzivna?

Sej so vse (06, 07 letniki), samo morda bi si želel odpraviti težave agresije v nizkih obratih, to je to.

p.s. a greva v FZ1 temo? :)

ajd

Link to comment
Share on other sites

16ka zobnik je že naročen, tistih 40€ bom še vložil nanj. :rolleyes:

Eni pravijo, menjaj prvi zobnik za 16.

Menjaj ročico plina s prirejenim profilom (oz. kot se že temu reče).

Menjaj auspuh in naloži prirejeno mapo za EFI. Potem moraš zapret/odstarnit sekundarno vpihovanje zraka. Pa potem odstrani še nek EPC.

Zdi se mi glupo, da mora uporabnik, toliko telovadit in poizkušat, da kolikor toliko uredi motor za vožnjo po cesti. :angry: Pa saj to ni neka racing specialka ali en kitajc za par jurjov. :glare:

Lahko, da pričakujem/zahtevam preveč od tega motorja, :blush: do sedaj sem vozil le enega BMW boxerja (da se razumemo, nisem ga imel za ravno nek biser tehnike) in sem upal, da bo ta motor vsaj tako kot prejšnji s 30ks več... :unsure:

lp

Link to comment
Share on other sites

A mislite da bi ta fura z drugim zobnikom pomagala tudi na moji preodzivni FZ1? Koliko velik zobnik pa ima normalno SMT

...

Original prenosi so 17...41.

Tle je problem, ker ti obrati ne smejo past pod 4000 (vsaj z originalnimi prenosi), ker potem motor ni več zvezen in cuka.

lp

Link to comment
Share on other sites

Zdi se mi glupo, da mora uporabnik, toliko telovadit in poizkušat, da kolikor toliko uredi motor za vožnjo po cesti. :angry: Pa saj to ni neka racing specialka ali en kitajc za par jurjov. :glare:

kot vedno je problem v ekologiji, zato pa tudi vsa ta dodatna navlaka in cukanje.

meni se to ne zdijo preveč drastični posegi, če moped potem res postane lepo vozen

Link to comment
Share on other sites

Lahko, da pričakujem/zahtevam preveč od tega motorja, :blush: do sedaj sem vozil le enega BMW boxerja (da se razumemo, nisem ga imel za ravno nek biser tehnike) in sem upal, da bo ta motor vsaj tako kot prejšnji s 30ks več... :unsure:

Kolk smo si različni... meni osebno je pa agregat SMTja veliko bolj pisan na kožo kot pa bavarski bokser (vsaj kar se solo vožnje tiče), ima res tisit pravi fun faktor!

Res pa je da me je v startu motila odzivnost agregata, na katero pa sem se sicer brez težav in zelo hitro privadil - brez kakršnihkoli predelav (letnik 2009).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kolk smo si različni... meni osebno je pa agregat SMTja veliko bolj pisan na kožo kot pa bavarski bokser (vsaj kar se solo vožnje tiče), ima res tisit pravi fun faktor!

Res pa je da me je v startu motila odzivnost agregata, na katero pa sem se sicer brez težav in zelo hitro privadil - brez kakršnihkoli predelav (letnik 2009).

Pol zgleda, da sem jaz tisti čuden tle... ;)

Mene to najbolj moti v krožiščih in v zaprtih ovinkih, kjer moraš imeti relativno nizko hitrost... in ti v nagibu motor zacuka... zelo neprijetno oz. daleč od fun, fun, fun zadeve ;)

Prej sem lahko vozil po občutku, sedaj pa ne gre več, ker je meja tako visoka.

lp

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pa še nekaj bi te vprašal...

Samo pri 5.000 do 6.000 obratov, še najočitneje v 5. in 6. prestavi v nagibu, občutim tresenje in tudi rahlo ropotanje kot, da bi imel kakšen ležaj luft.

Pomislil sem že na zadnjo gumo (saj je bila na robovih malce nazobčena), ampak se to v zmanjšani občuti tudi ko sem zravnan. Zdaj jo bom zaradi kilometrine itak menjal in bom videl, če bo kaj boljše.

Ampak vseeno te sprašujem, če si kaj podobnega tudi ti občutil?

lp

Link to comment
Share on other sites

Pa še nekaj bi te vprašal...

Samo pri 5.000 do 6.000 obratov, še najočitneje v 5. in 6. prestavi v nagibu, občutim tresenje in tudi rahlo ropotanje kot, da bi imel kakšen ležaj luft.

Pomislil sem že na zadnjo gumo (saj je bila na robovih malce nazobčena), ampak se to v zmanjšani občuti tudi ko sem zravnan. Zdaj jo bom zaradi kilometrine itak menjal in bom videl, če bo kaj boljše.

Ampak vseeno te sprašujem, če si kaj podobnega tudi ti občutil?

lp

Ne, nisem občutil nič takega, tudi tisto cukanje v zaprtih ovinkih (serpentinah)se pri meni ni dogajalo. Je možno da je pri letniku 2010 sprmenjen mapping?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!