Noise Objavljeno September 18, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 18, 2006 Uh, noro. Kako se pa to pelje.... :o :o :o :OK: :OK: http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2810
BRANE Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 po pričevanju mojih prjatlov ki so ga probali.. fajn motor, samo preveč presežnikov. ni za cesto, ni za teren.. žal vsi potrjujejo mojo ugotovitev: krava. ps. občutljiv na padce.
Lobo Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 Uh, noro. Kako se pa to pelje.... :o :o :o :OK: :OK: Pelješ na štangasu in zategnjeno ročno. Zverina ima enostavno preveč moči. V ovinku pri LC4 začutiš, ko ti začne zadnja guma spuščat, pri tej svinji pa samo odletiš. Kot je napisal Batzajla, je to igračka za Schwarzeneggerja.
Noise Objavljeno September 18, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 18, 2006 Pelješ na štangasu in zategnjeno ročno. Zverina ima enostavno preveč moči. V ovinku pri LC4 začutiš, ko ti začne zadnja guma spuščat, pri tej svinji pa samo odletiš. Kot je napisal Batzajla, je to igračka za Schwarzeneggerja. Se strinjam, da je močen. Preveč moči? Odvisno, za kam. Ko je na 150 metrskem peščenem vzponu LC4 umiral (in umrl) zaradi podhranjenosti, je LC8 950 Adv priletel mimo. Pri terenih, kjer je pomembnejša spretnost (ne brute power), je bil LC4 primernejši. Se pa strinjam, da je treba 950 SE/ADV krotiti "na divje" in brutalno, in da ni dovolj, da malo premakneš rit in težišče. Zelo namenska zadeva, skratka. Ampak za tja, kamor paše, je tudi edini serijski motor, ki tja res paše. Da bi se pa vozil po zajebani blatni hosti pa, jasno, pozabimo. Za tja je, kot pravi zajla, že LC4 krava.
Lobo Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 Ja in kot je že nekdo napisal, bo nazadnje osmica končala kot kaffe racer. Naredili so prestižni motor, katerega pa navadni motorist ne bo znal (upal) izkoristiti do konca. Pa tudi pretežak je za navadne smrtnike. In Noise, ni edini v svojem razredu. Ne pozabi na HP2.
Noise Objavljeno September 18, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 18, 2006 Hmm, saj ne SuperEnduro ne HP2 nista mišljena za množice. Oboje je strogo namensko. In ne pravim, da motor ni prestižen. Ravno zato se mi zdijo komentarji v smislu "preveč moči", "končal bo kot caffee racer" itd., rahlo mimo. Saj ja ne govorimo o allrounderju, ampak produktu, ki je namenjen zelo zelo ozkemu segmentu kupcev. Morda še en komentar, ki ne spada ravno v to temo, ampak bolj v debato o dejanski uporabi motociklov. Koliko ljudi s športnimi motocikli dejansko vozi po stezi? Vozil sem dva letošnja 600-kubična športnika iz dežele vzhajajočega sonca in težko verjamem, da nekdo z njim uživa, ko se pelje po običajnih cestah recimo nekaj ur. Po terenu se verjetno ne vozi. Po mestu - "caffe racer" style - z veseljem. Dobro zgleda, mašina tuli, pospeški so, na zadnjega gre, vse 1A. Na stezi? Me res zanima, koliko % ljudi s superšportnimi motocikli se vozi na stezo in tam izkoristi motor na "terenu, za katerega je narejen". Kolikor jih jaz poznam, ne dosti. 1) So to potem caffe racerji ali ne? Je caffe racer tisti ki se vozi od kafiča do kafiča ali je to tisti, ki kupi nek motor in ga ne uporablja tam, kjer bi ga v prvi vrsti naj? So potem vsi caffe racerji razen tistih, ki imajo touring motorje? 2) In pa, ali je s tem, da motor uporabljaš tam, za kamor morda ni namenjen v prvi vrsti, sploh kaj narobe? Človek si kupi motor, da uživa v tistem, kar mu je všeč. In če je to superšportna poza od kafeja do kafeja, prav. Če je to kvazi superšportna vožnja po dolomitskih prelazih, prav. Če se vozi na stezo, pa tudi če samo enkrat letno, in mu je to dovolj, tudi prav. Se mi zdi, da se je nesmiselno spraševati o tem, ali je nek motor smiselno kupiti ali ne, to lahko odgovori vsak samo pri sebi. Glede HP2 imaš prav - malo preveč vzneseno in skozi zelo subjektivne leče sem zapisal, da je to edini serijski moped, ki paše v ta segment. HP2 je po navedbah tovarne tudi namenjen sem noter, a žal o njem ne morem kaj dosti povedati, ker ga nimamo priložnosti preizkusiti in ga zato osebno tretiram kot "neserijskega". Še enkrat - opravičilo bavarcem za neobjektivno izjavo. Da še malo razpredem... Kar mene osebno moti je to, da je HP2 cenovno že nevarno blizu KTM-ovi 660 repliki.... KTM LC8 SE: 2,8mio, BMW HP2 4+mio, KTM LC4 660 rallye replika cca 5-5,5mio SIT... Kdo ve, morda je pa res tako dober.. Bi z velikim veseljem preizkusil in se pustil prepričati v to, da sta enakovredna tekmeca, in tudi, da je eden boljši od drugega. Je pa hudič, kako meriti "boljši". Jaz pravim, da je po vseh "objektivnih" testih še vedno "user experience" tisti, ki je po moje najpomembnejši pri odločitvi o tem, kateri je "boljši" in pri odločitvi o nakupu. Pa smo spet na začetku. I wanna try them both ... and have fun :wacko: :yea1: :yea1:
Lobo Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 ... HP2 je po navedbah tovarne tudi namenjen sem noter, a žal o njem ne morem kaj dosti povedati, ker ga nimamo priložnosti preizkusiti ... :? In zakaj ne? To bi bilo škoda. Sicer sem bral primerjalni test med KTMom in BMWejem v zadnji Enduro reviji, vendar bi še rad slišal mnenje Batzajle o HP2. Po moje piše zelo objektivno o testiranih motorjih. In kar je najvažnejše, napiše tako dobre strani kot slabe. Najbolj bed mi je tisti test, ki samo hvali testirano stvar. Ja maš prav. Vsak kupi motor, ki mu je všeč. Če ga bo pa izkoristil do konca ali pa se v prvi vozil od doma do prvega bifeja, je pa stvar lastnika. So pa KTM kot gamsi. Verjetno bi še na Triglav z njimi priplezali.
GUMY Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 Ja zadeva s primerjavo HP2 in superenduro je zanimiva. Tudi jaz sem bral primerjalni test in na koncu je prevagalo v korist HP2 predvsem zaradi vrhunskega vzmetenja in boljše vodljivosti. :? Na prvi pogled bi rekel da je BMW jev koncept zgrešen: enduro s tistim nerodnim bokserjem, ampak pomislimo natančneje: tam kjer je bokser v napoto (jarki, ozke stezice, ostri ovinki ki se jih vozi z naprej iztegnjeno nogo) tako ali tako ni njegov domač teren. Tudi na prologu v Erzbergu je zmagal HP2. Na nedeljski hard dirki je superenduro prišel sicer do 9. kontrolne točke, HP2 pa le do 4. ampak peljati po tistem terenu s 190 kg motorjem zmore le nekaj ljudi na svetu in za navadnega smrtnika to pač ni relevanten podatek.
RVT Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Mater, če ni tole Batzajla :hmm: (namige od pošiljatelja sem dobil, da zna bit Batzajla)
batzajla Objavljeno September 20, 2006 Opozori Objavljeno September 20, 2006 zanikam :P ja, fajn bi blo še bawarca mal zapeljat čez drn in strn :devil:
s1m0n Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 mene pa zanima če je to za kej motorček....k bi si ga rad kupil u prihodnosti :rolleyes:
Python Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 To je brez dvoma super motor v vseh pogledih. Super močan, super velik in super težak (za hard enduro :rolleyes: )
Noise Objavljeno Avgust 27, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 Pa sprašuješ za R ali za ne-R... ? No ja, oboje je utrgano :)
Jernej23 Objavljeno Junij 11, 2017 Opozori Objavljeno Junij 11, 2017 a je kak lastnik tukaj gor? prejšni teden se je en peljal čez marijo reko drugič ustavi...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se