Skoči na vsebino

Yamaha XVS 650 Dragstar


Priporočene objave

Objavljeno

Žal je logika takšna: dlje kot boš čakal, manj smiselno bo dati 200000 tolarjev za dodatni disk. Če te mika, stori takoj, ko je motorcikel še nov in ga boš še, predvidevajmo, nekaj časa imel, ne pa v mejnem primeru, ko bo motorcikle vreden manj od posega.

To, da rečejo na servisu, da je bolj smiselno kupiti drugačen motor je že res, vendar ti si lastnik tvojega denarja in ga lahko vržeš skozi katero okno hočeš.

Brrrm

Objavljeno

quote:

vendar ti si lastnik tvojega denarja in ga lahko vržeš skozi katero okno hočeš.

Brrrm

Prej ko boš to naredil sporoči, da bom spodaj čakal.

lp RAN

Objavljeno

quote:

Žal je logika takšna: dlje kot boš čakal, manj smiselno bo dati 200000 tolarjev za dodatni disk. Če te mika, stori takoj, ko je motorcikel še nov in ga boš še, predvidevajmo, nekaj časa imel, ne pa v mejnem primeru, ko bo motorcikle vreden manj od posega.

To, da rečejo na servisu, da je bolj smiselno kupiti drugačen motor je že res, vendar ti si lastnik tvojega denarja in ga lahko vržeš skozi katero okno hočeš.

Brrrm

Sej, po mojem se bom kar odlocil, sam da kaksen priliv pride . Bom sporocil kako je slo, ko bo...

----

Brez konzervansov,

Dave

http://www.sinistersystems.com

Objavljeno

quote:

quote:

vendar ti si lastnik tvojega denarja in ga lahko vržeš skozi katero okno hočeš.

Prej ko boš to naredil sporoči, da bom spodaj čakal.

Upam, da ne naravnost pod njim (230kg press)

----

Brez konzervansov,

Dave

http://www.sinistersystems.com

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Hej ho...

še eno vprašanje za lastnike dragstar-jev. Je kdo od vas že odstranjeval dušilec? Če se je že našel kakšen junak bi cenil če mi malce podrobneje zaupa kako.....

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem bivsi lastnik DRAG STARa650 clasic.Imel sem jo 3 leta in prevozil38000.Od okvar zrahljane zadnje špice na kolesu in okvara zadnjega kolesnega ležaja.Če pa podam oceno je to motor zmalo preslabim agregatom in preveliko potrošnjo goriva drugace pa za svoj razred zelo dobro vodljiv po daljših in srednjih ovinkih. Dušilcev se pa ne da odstranit.Moram pa povedat da sem jo vsa tri leta precej gnal in nič šparal.Skratka ZADOVOLJIVO.

Objavljeno

Jaz jo vozim sedaj in upam da bom imel tvojo srečo...

Objavljeno

hja ne vem če se strinjam glede odstranjevanja dušilcev. Men jih je zelo uspešno ratal odstrant. Je pa res veliko časa na netu zahteval za vse možne forume prebrat in "navodila" najdt. Najboljši link za odstranjevat dušilce je bil tale http://www.thegreenmamba.com/ hkrati pa je pri odstranjevanju dušilcev obvezno odstraniti ali vsaj zapreti AIS - Air Injection System, ker je v nasprotnem primeru premočan povratni pritisk v cevi kar povzroči kurjenje ventilov. Navodila za to pa se najlepše najde na http://forums.delphiforums.com/star_riders forumu. Dodatne informacije po mailu.

Objavljeno
...Dušilcev se pa ne da odstranit.Moram pa povedat da sem jo vsa tri leta precej gnal in nič šparal.Skratka ZADOVOLJIVO.

Hmm, ...in kdo ti je to rekel, ... dušilce se odvrta in odbrusi v originalnih rorih, dejstvo pa je da po posegu lahko samo še sanjaš da bi jim kdaj vrnil utrobo. Če kdo potrebuje podaljšani sveder fi 8 mm za odstranitev notranjega dušilca naj se javi.

Hmm, motorin pa kot se šika za vrsto in razred, v 21 k km nisem imel niti enega problema.

Objavljeno
Pa če bi ti tvoje zadovoljstvo z Buldogom, še nam mal privoščil, ne bi imel nič proti.

Resno mislim, sedaj moraš imeti kar nekaj izkušenj z njim, pa kaj napiši.

Če pa je skrivnost, ja pol pa ne.

Imam v opciji tudi Buldoga in si želim kakršnekoli informacije. Tvoje začetno poročilo je bilo super OK.

lp RAN

RAN vtisi o Bulldogu so v področju Motocikli, nekje na 7-8 strani je tudi Topic Yamaha Bulldog, ...vtisi so že notri. :lol: 8)

Objavljeno
...Dušilcev se pa ne da odstranit.Moram pa povedat da sem jo vsa tri leta precej gnal in nič šparal.Skratka ZADOVOLJIVO.

Hmm, ...in kdo ti je to rekel, ... dušilce se odvrta in odbrusi v originalnih rorih, dejstvo pa je da po posegu lahko samo še sanjaš da bi jim kdaj vrnil utrobo. Če kdo potrebuje podaljšani sveder fi 8 mm za odstranitev notranjega dušilca naj se javi.

Hmm, motorin pa kot se šika za vrsto in razred, v 21 k km nisem imel niti enega problema.

Mislil sem rečt da se dušilcev ne da razšraufati,če jih pa razvrtaš odbrusiš si jih uničil(policija)Novi pa stanejo okrog 200000sit.Tudi jaz sem jih navrtal in se mi je potrošnja takoj dvignila.

Objavljeno
Mislil sem rečt da se dušilcev ne da razšraufati,če jih pa razvrtaš odbrusiš si jih uničil(policija)Novi pa stanejo okrog 200000sit.Tudi jaz sem jih navrtal in se mi je potrošnja takoj dvignila.

Hmm, jap potrošnja je šla gor za cca 0,5 l/100km, samo sound je bil pa heh skor božanski (ampak šele po odstranitvi tudi notranjih dušilcev, samo navrtana ali odstranjena zadnja stranica in zadnji dušilec sta bila premalo).

aha do sedaj pozabil poudariti, vibracije na celotnem motorju se svinjsko povečajo po posegu v izupuhe. Hudooo povečajo, ... jap hudo!

Kar se policije in tehničnega tiče je šel pa vsepovsod vedno brez problemov skoz in se mi noben ni vtaknil v nekoliko globji in nekoliko močnejši zvok motorja.

Objavljeno

Mene so pa škifi že masirali zaradi premočnega zvoka.Pa še to ko sem navrtal lonce sem z enim rezervoarjem goriva delal 50km manj kot pred tem.Če dosti voziš se pa to zelo pozna.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Sem bivsi lastnik DRAG STARa650 clasic.Imel sem jo 3 leta in prevozil38000.Od okvar zrahljane zadnje špice na kolesu in okvara zadnjega kolesnega ležaja.Če pa podam oceno je to motor zmalo preslabim agregatom in preveliko potrošnjo goriva drugace pa za svoj razred zelo dobro vodljiv po daljših in srednjih ovinkih. Dušilcev se pa ne da odstranit.Moram pa povedat da sem jo vsa tri leta precej gnal in nič šparal.Skratka ZADOVOLJIVO.

Kakšna pa je bila realna povprečna poraba Drag stara ?

LP Jaša

Objavljeno
Sem bivsi lastnik DRAG STARa650 ....

ovinkih. Dušilcev se pa ne da odstranit.Moram pa povedat da sem jo vsa tri leta precej gnal in nič šparal.Skratka ZADOVOLJIVO.

Kakšna pa je bila realna povprečna poraba Drag stara ?

Pri meni pred nastavitvijo ventilov in prvim servisom 7,5l sedaj 5. Ne glede na to ce sva gor dva ali ne. Ne glede na hitrost voznje. Sicer obicajno ne vozim cez 120 al pa za zelo kratek cas.

Objavljeno

jaz opazim razliko samo med mestno(7l) in relacijsko vožnjo(5,5l).

Je pa res vseeno ce je gor 1 al 2.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Khm... cough... crno rdeca yamaha dragstar 650 custom, popolnoma udomacena, prijazne narave, nikoli zlorabljana, isce novega lastnika. Stari se je zaradi tezav v krizu in zelja po bolj huliganskemu pristopu k motorizmu stezka odopoveduje...

Trenutno se nahaja v zavetiscu TC shopa pr gasilskem domu....

Skupaj ji moramo najti dom! :wink:

Objavljeno
Khm... cough... crno rdeca yamaha dragstar 650 custom, popolnoma udomacena, prijazne narave, nikoli zlorabljana, isce novega lastnika. Stari se je zaradi tezav v krizu in zelja po bolj huliganskemu pristopu k motorizmu stezka odopoveduje...

Trenutno se nahaja v zavetiscu TC shopa pr gasilskem domu....

Skupaj ji moramo najti dom!  :wink:

In kateri bo novi huliganski motorin :)

Objavljeno
Khm... cough... crno rdeca yamaha dragstar 650 custom, popolnoma udomacena, prijazne narave, nikoli zlorabljana, isce novega lastnika. Stari se je zaradi tezav v krizu in zelja po bolj huliganskemu pristopu k motorizmu stezka odopoveduje...

Trenutno se nahaja v zavetiscu TC shopa pr gasilskem domu....

Skupaj ji moramo najti dom!  :wink:

In kateri bo novi huliganski motorin :)

SPEED TRIPLE, ce bo vse po srec... :twisted:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Uboga Yamaha se vedno isce novi dom. Ne pozabite je kar tako, dobri ljudje.

Objavljeno
Sem bivsi lastnik DRAG STARa650 clasic.Imel sem jo 3 leta in prevozil38000.Od okvar zrahljane zadnje špice na kolesu in okvara zadnjega kolesnega ležaja.Če pa podam oceno je to motor zmalo preslabim agregatom in preveliko potrošnjo goriva drugace pa za svoj razred zelo dobro vodljiv po daljših in srednjih ovinkih. Dušilcev se pa ne da odstranit.Moram pa povedat da sem jo vsa tri leta precej gnal in nič šparal.Skratka ZADOVOLJIVO.

Glede dušilcev si se pa mal zmotil. Poznam vsaj dva, ki sta brez ( odstranjeno iz original rorov).

Objavljeno

Marja ti poznaš dva, jaz pa sem ta motocikel imel in smo preštudirali vse možne variante in ne gre pa pika.Razen če jih odbrusiš izrežeš polomiš itd.Ne gre jih RAZŠRAUFAT to je bil moj komentar in potem skupaj zašraufat. :wink:

Objavljeno

gre pod enim pogojem. zunanj ovoj je "zapikan" - nevem kako se temu reče. vglavnem na teh mestih ti mojster, ki to obvlada, lepo odpika pleh, odžagaš dušilce in potem ti to spet zapika nazaj.

sam sem na dragstarki enostavno naredil luknje v zadnji ploščici pa je tudi bilo OK.

Objavljeno
gre pod enim pogojem. zunanj ovoj je "zapikan" - nevem kako se temu reče. vglavnem na teh mestih ti mojster, ki to obvlada, lepo odpika pleh, odžagaš dušilce in potem ti to spet zapika nazaj.

sam sem na dragstarki enostavno naredil luknje v zadnji ploščici pa je tudi bilo OK.

PERVY RAZŠRAUFAT ali približno slovensko RAZVIJAČIT

Objavljeno

Verjetno bom v kratkem prodajala fotrovo dragstarko 650classic letnik 99,s hudo norim glasom,sam ga morem prej našibat da kup vn 1500.Če je kak interesent,mislim da jo v roku enga mesca teramo od bajte.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!