Brrrm Objavljeno Maj 24, 2002 Opozori Objavljeno Maj 24, 2002 Žal je logika takšna: dlje kot boš čakal, manj smiselno bo dati 200000 tolarjev za dodatni disk. Če te mika, stori takoj, ko je motorcikel še nov in ga boš še, predvidevajmo, nekaj časa imel, ne pa v mejnem primeru, ko bo motorcikle vreden manj od posega. To, da rečejo na servisu, da je bolj smiselno kupiti drugačen motor je že res, vendar ti si lastnik tvojega denarja in ga lahko vržeš skozi katero okno hočeš. Brrrm
RAN Objavljeno Maj 24, 2002 Opozori Objavljeno Maj 24, 2002 quote: vendar ti si lastnik tvojega denarja in ga lahko vržeš skozi katero okno hočeš. Brrrm Prej ko boš to naredil sporoči, da bom spodaj čakal. lp RAN
Dave Objavljeno Maj 24, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 24, 2002 quote: Žal je logika takšna: dlje kot boš čakal, manj smiselno bo dati 200000 tolarjev za dodatni disk. Če te mika, stori takoj, ko je motorcikel še nov in ga boš še, predvidevajmo, nekaj časa imel, ne pa v mejnem primeru, ko bo motorcikle vreden manj od posega. To, da rečejo na servisu, da je bolj smiselno kupiti drugačen motor je že res, vendar ti si lastnik tvojega denarja in ga lahko vržeš skozi katero okno hočeš. Brrrm Sej, po mojem se bom kar odlocil, sam da kaksen priliv pride . Bom sporocil kako je slo, ko bo... ---- Brez konzervansov, Dave http://www.sinistersystems.com
Dave Objavljeno Maj 24, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 24, 2002 quote: quote: vendar ti si lastnik tvojega denarja in ga lahko vržeš skozi katero okno hočeš. Prej ko boš to naredil sporoči, da bom spodaj čakal. Upam, da ne naravnost pod njim (230kg press) ---- Brez konzervansov, Dave http://www.sinistersystems.com
jrakus Objavljeno Junij 27, 2002 Opozori Objavljeno Junij 27, 2002 Hej ho... še eno vprašanje za lastnike dragstar-jev. Je kdo od vas že odstranjeval dušilec? Če se je že našel kakšen junak bi cenil če mi malce podrobneje zaupa kako.....
STARI Objavljeno Julij 12, 2002 Opozori Objavljeno Julij 12, 2002 Sem bivsi lastnik DRAG STARa650 clasic.Imel sem jo 3 leta in prevozil38000.Od okvar zrahljane zadnje špice na kolesu in okvara zadnjega kolesnega ležaja.Če pa podam oceno je to motor zmalo preslabim agregatom in preveliko potrošnjo goriva drugace pa za svoj razred zelo dobro vodljiv po daljših in srednjih ovinkih. Dušilcev se pa ne da odstranit.Moram pa povedat da sem jo vsa tri leta precej gnal in nič šparal.Skratka ZADOVOLJIVO.
kekec III Objavljeno Julij 12, 2002 Opozori Objavljeno Julij 12, 2002 Jaz jo vozim sedaj in upam da bom imel tvojo srečo...
jrakus Objavljeno Julij 15, 2002 Opozori Objavljeno Julij 15, 2002 hja ne vem če se strinjam glede odstranjevanja dušilcev. Men jih je zelo uspešno ratal odstrant. Je pa res veliko časa na netu zahteval za vse možne forume prebrat in "navodila" najdt. Najboljši link za odstranjevat dušilce je bil tale http://www.thegreenmamba.com/ hkrati pa je pri odstranjevanju dušilcev obvezno odstraniti ali vsaj zapreti AIS - Air Injection System, ker je v nasprotnem primeru premočan povratni pritisk v cevi kar povzroči kurjenje ventilov. Navodila za to pa se najlepše najde na http://forums.delphiforums.com/star_riders forumu. Dodatne informacije po mailu.
Zoolo Objavljeno Julij 15, 2002 Opozori Objavljeno Julij 15, 2002 ...Dušilcev se pa ne da odstranit.Moram pa povedat da sem jo vsa tri leta precej gnal in nič šparal.Skratka ZADOVOLJIVO. Hmm, ...in kdo ti je to rekel, ... dušilce se odvrta in odbrusi v originalnih rorih, dejstvo pa je da po posegu lahko samo še sanjaš da bi jim kdaj vrnil utrobo. Če kdo potrebuje podaljšani sveder fi 8 mm za odstranitev notranjega dušilca naj se javi. Hmm, motorin pa kot se šika za vrsto in razred, v 21 k km nisem imel niti enega problema.
Zoolo Objavljeno Julij 15, 2002 Opozori Objavljeno Julij 15, 2002 Pa če bi ti tvoje zadovoljstvo z Buldogom, še nam mal privoščil, ne bi imel nič proti. Resno mislim, sedaj moraš imeti kar nekaj izkušenj z njim, pa kaj napiši. Če pa je skrivnost, ja pol pa ne. Imam v opciji tudi Buldoga in si želim kakršnekoli informacije. Tvoje začetno poročilo je bilo super OK. lp RAN RAN vtisi o Bulldogu so v področju Motocikli, nekje na 7-8 strani je tudi Topic Yamaha Bulldog, ...vtisi so že notri. :lol: 8)
STARI Objavljeno Julij 15, 2002 Opozori Objavljeno Julij 15, 2002 ...Dušilcev se pa ne da odstranit.Moram pa povedat da sem jo vsa tri leta precej gnal in nič šparal.Skratka ZADOVOLJIVO. Hmm, ...in kdo ti je to rekel, ... dušilce se odvrta in odbrusi v originalnih rorih, dejstvo pa je da po posegu lahko samo še sanjaš da bi jim kdaj vrnil utrobo. Če kdo potrebuje podaljšani sveder fi 8 mm za odstranitev notranjega dušilca naj se javi. Hmm, motorin pa kot se šika za vrsto in razred, v 21 k km nisem imel niti enega problema. Mislil sem rečt da se dušilcev ne da razšraufati,če jih pa razvrtaš odbrusiš si jih uničil(policija)Novi pa stanejo okrog 200000sit.Tudi jaz sem jih navrtal in se mi je potrošnja takoj dvignila.
Zoolo Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 Mislil sem rečt da se dušilcev ne da razšraufati,če jih pa razvrtaš odbrusiš si jih uničil(policija)Novi pa stanejo okrog 200000sit.Tudi jaz sem jih navrtal in se mi je potrošnja takoj dvignila. Hmm, jap potrošnja je šla gor za cca 0,5 l/100km, samo sound je bil pa heh skor božanski (ampak šele po odstranitvi tudi notranjih dušilcev, samo navrtana ali odstranjena zadnja stranica in zadnji dušilec sta bila premalo). aha do sedaj pozabil poudariti, vibracije na celotnem motorju se svinjsko povečajo po posegu v izupuhe. Hudooo povečajo, ... jap hudo! Kar se policije in tehničnega tiče je šel pa vsepovsod vedno brez problemov skoz in se mi noben ni vtaknil v nekoliko globji in nekoliko močnejši zvok motorja.
STARI Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 Mene so pa škifi že masirali zaradi premočnega zvoka.Pa še to ko sem navrtal lonce sem z enim rezervoarjem goriva delal 50km manj kot pred tem.Če dosti voziš se pa to zelo pozna.
Jasa Objavljeno Julij 25, 2002 Opozori Objavljeno Julij 25, 2002 Sem bivsi lastnik DRAG STARa650 clasic.Imel sem jo 3 leta in prevozil38000.Od okvar zrahljane zadnje špice na kolesu in okvara zadnjega kolesnega ležaja.Če pa podam oceno je to motor zmalo preslabim agregatom in preveliko potrošnjo goriva drugace pa za svoj razred zelo dobro vodljiv po daljših in srednjih ovinkih. Dušilcev se pa ne da odstranit.Moram pa povedat da sem jo vsa tri leta precej gnal in nič šparal.Skratka ZADOVOLJIVO. Kakšna pa je bila realna povprečna poraba Drag stara ? LP Jaša
Dave Objavljeno Julij 25, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 25, 2002 Sem bivsi lastnik DRAG STARa650 .... ovinkih. Dušilcev se pa ne da odstranit.Moram pa povedat da sem jo vsa tri leta precej gnal in nič šparal.Skratka ZADOVOLJIVO. Kakšna pa je bila realna povprečna poraba Drag stara ? Pri meni pred nastavitvijo ventilov in prvim servisom 7,5l sedaj 5. Ne glede na to ce sva gor dva ali ne. Ne glede na hitrost voznje. Sicer obicajno ne vozim cez 120 al pa za zelo kratek cas.
jrakus Objavljeno Julij 26, 2002 Opozori Objavljeno Julij 26, 2002 jaz opazim razliko samo med mestno(7l) in relacijsko vožnjo(5,5l). Je pa res vseeno ce je gor 1 al 2.
Dave Objavljeno Oktober 28, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 28, 2002 Khm... cough... crno rdeca yamaha dragstar 650 custom, popolnoma udomacena, prijazne narave, nikoli zlorabljana, isce novega lastnika. Stari se je zaradi tezav v krizu in zelja po bolj huliganskemu pristopu k motorizmu stezka odopoveduje... Trenutno se nahaja v zavetiscu TC shopa pr gasilskem domu.... Skupaj ji moramo najti dom! :wink:
Hanzi Objavljeno Oktober 28, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2002 Khm... cough... crno rdeca yamaha dragstar 650 custom, popolnoma udomacena, prijazne narave, nikoli zlorabljana, isce novega lastnika. Stari se je zaradi tezav v krizu in zelja po bolj huliganskemu pristopu k motorizmu stezka odopoveduje... Trenutno se nahaja v zavetiscu TC shopa pr gasilskem domu.... Skupaj ji moramo najti dom! :wink: In kateri bo novi huliganski motorin :)
Dave Objavljeno Oktober 28, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 28, 2002 Khm... cough... crno rdeca yamaha dragstar 650 custom, popolnoma udomacena, prijazne narave, nikoli zlorabljana, isce novega lastnika. Stari se je zaradi tezav v krizu in zelja po bolj huliganskemu pristopu k motorizmu stezka odopoveduje... Trenutno se nahaja v zavetiscu TC shopa pr gasilskem domu.... Skupaj ji moramo najti dom! :wink: In kateri bo novi huliganski motorin :) SPEED TRIPLE, ce bo vse po srec... :twisted:
Dave Objavljeno November 14, 2002 Avtor Opozori Objavljeno November 14, 2002 Uboga Yamaha se vedno isce novi dom. Ne pozabite je kar tako, dobri ljudje.
MARJA Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 Sem bivsi lastnik DRAG STARa650 clasic.Imel sem jo 3 leta in prevozil38000.Od okvar zrahljane zadnje špice na kolesu in okvara zadnjega kolesnega ležaja.Če pa podam oceno je to motor zmalo preslabim agregatom in preveliko potrošnjo goriva drugace pa za svoj razred zelo dobro vodljiv po daljših in srednjih ovinkih. Dušilcev se pa ne da odstranit.Moram pa povedat da sem jo vsa tri leta precej gnal in nič šparal.Skratka ZADOVOLJIVO. Glede dušilcev si se pa mal zmotil. Poznam vsaj dva, ki sta brez ( odstranjeno iz original rorov).
STARI Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 Marja ti poznaš dva, jaz pa sem ta motocikel imel in smo preštudirali vse možne variante in ne gre pa pika.Razen če jih odbrusiš izrežeš polomiš itd.Ne gre jih RAZŠRAUFAT to je bil moj komentar in potem skupaj zašraufat. :wink:
Pervy Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 gre pod enim pogojem. zunanj ovoj je "zapikan" - nevem kako se temu reče. vglavnem na teh mestih ti mojster, ki to obvlada, lepo odpika pleh, odžagaš dušilce in potem ti to spet zapika nazaj. sam sem na dragstarki enostavno naredil luknje v zadnji ploščici pa je tudi bilo OK.
STARI Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 gre pod enim pogojem. zunanj ovoj je "zapikan" - nevem kako se temu reče. vglavnem na teh mestih ti mojster, ki to obvlada, lepo odpika pleh, odžagaš dušilce in potem ti to spet zapika nazaj. sam sem na dragstarki enostavno naredil luknje v zadnji ploščici pa je tudi bilo OK. PERVY RAZŠRAUFAT ali približno slovensko RAZVIJAČIT
Sanda7 Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 Verjetno bom v kratkem prodajala fotrovo dragstarko 650classic letnik 99,s hudo norim glasom,sam ga morem prej našibat da kup vn 1500.Če je kak interesent,mislim da jo v roku enga mesca teramo od bajte.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se