SiR Objavljeno December 13, 2002 Opozori Objavljeno December 13, 2002 Ice --- aaaaaaa, zdaj mi je jasno, zakaj so ravne balance (krmila) pogosto tako svinjsko ozke... Kaj pa varianta, da bi bila sicer ravna, ampak na konceh samo malo zavita, radi položaja zapestja?
Brrrm Objavljeno December 15, 2002 Opozori Objavljeno December 15, 2002 Ha, potem pa ne sodi več v skupino ravnih. Ravna (metlin štil) je taka, da sta središčnici delov, kjer je ročaj, na isti premici, pa tudi če je vmesni del še tako umetelno zavit. One ostale so pa take, da se središčnici ročajnih delov sekata (običajno) nekje pred motorjem, v ekstremnih primerih pa celo nikoli.
Dave Objavljeno December 16, 2002 Avtor Opozori Objavljeno December 16, 2002 Moja XVS 650 pa se vedno isce nov dom... damn. Pol spomlad ko se bo vse podrazil jo bo pa nekdo kupu, ne (speed tripla lahko dobim za 300.000 manj, ce ga kupim zdaj press).
moped Objavljeno December 16, 2002 Opozori Objavljeno December 16, 2002 Moja XVS 650 pa se vedno isce nov dom... damn. Pol spomlad ko se bo vse podrazil jo bo pa nekdo kupu' date= ne (speed tripla lahko dobim za 300.000 manj, ce ga kupim zdaj press). Pa daj še ti Yamahco malo ceneje :idea: ! Potem pa bo šla v promet.
kekec III Objavljeno December 17, 2002 Opozori Objavljeno December 17, 2002 Moja XVS 650 pa se vedno isce nov dom... damn. Pol spomlad ko se bo vse podrazil jo bo pa nekdo kupu, ne (speed tripla lahko dobim za 300.000 manj, ce ga kupim zdaj press). Dave,morda je to božje znamenje,ki ti pravi,da je ne prodajaj.....
rokpecar Objavljeno December 17, 2002 Opozori Objavljeno December 17, 2002 Bozje znamenje ja!! Ne je prodat!! Kar se pa tice na konc zavitega krmila :) je pa ze original tak na drag star-ju!!
Dave Objavljeno December 17, 2002 Avtor Opozori Objavljeno December 17, 2002 Moja XVS 650 pa se vedno isce nov dom... damn. Pol spomlad ko se bo vse podrazil jo bo pa nekdo kupu, ne (speed tripla lahko dobim za 300.000 manj, ce ga kupim zdaj press). Pa daj še ti Yamahco malo ceneje :idea: ! Potem pa bo šla v promet. Danes bil v TC shopu... Speed tripli niso vec popusceni... zdej pa tut yamaha ne bo! Ostala bo se vedno ugodno cenovno pozicionirana.
Žarko G. Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 okej privleku sm eno staro temo na plano no zanima me če so dragstarji 650 letnik 2001 kej bolj neunečlivi kod sterejši npr.: letnik 1998 al je vseen 1998=2001
Pervy Objavljeno April 11, 2007 Opozori Objavljeno April 11, 2007 okej privleku sm eno staro temo na plano no zanima me če so dragstarji 650 letnik 2001 kej bolj neunečlivi kod sterejši npr.: letnik 1998 al je vseen 1998=2001 razen da so se pri nekaterih letnikih 97,98 zrahljale zadnje špice, ki so lahko tudi popokale zaradi tega nevem če so sploh kaj spreminjali, drugače pa je že od začetka motor bil zelo vzdržljiv
Žarko G. Objavljeno Maj 20, 2007 Opozori Objavljeno Maj 20, 2007 spet sm potegno to temo iz kleti mam še eno vprašanje a ma navadn dragstar ožjo gumo vspred kokr classic gledu sm mal slikce pa me zanima :blush:
sršenar Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 Pri classicu je dimenzija 130/90-16 (67S)pri tadrugi pa 110/90-18 (61S) usaj tko piše v tehničnih podatkih sam to sem gledov pri 1100 drag star!! lp miha
Draksler Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 (popravljeno) razen da so se pri nekaterih letnikih 97,98 zrahljale zadnje špice, ki so lahko tudi popokale zaradi tega nevem če so sploh kaj spreminjali, drugače pa je že od začetka motor bil zelo vzdržljiv Moj je spustil olje na spodnjem tesnilu cilindra......se dogaja! Drugače pa no ja čoper! Popravljeno Maj 21, 2007. Popravil DrM - FJR
Be wild Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 (popravljeno) Fantje in dekleta pozdravljeni! Vidim, da obujam 3 leta staro temo . Moj brat se je odločil, da PRODA svojega ljubljenčka Yamaho Dragstarja 650. Izjemno lepo predelan ... Prodaja pa se le zato, ker je že od nekdaj nor na Harleye (Softail Custom). Če koga zanima K L I K... Lahko pa brez problema tudi tukaj vprašate- bo on odpisal. Popravljeno Marec 9, 2010. Popravil Be wild
schani_ Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Tega sem pa videl danes v oglasu! Lušna zadeva...sploh belanca se mi dopade.. Če smem vprašat, čigava izdelava je oz. kje jo je kupil, bilanco namreč z vsemi potrebnimi "lajtngami" ?
Be wild Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Mal Louis, mal homemade, mal pa pr Fismotu. Se spomnem ko me je poleti ob polnoči prišel zbudit, da je kupil še mal višjo balanco, če mu jo lahko pridem pomagat "zmontirat" , kaj sem pa hotel, moja je trdno spala, jaz sem pa smuknil iz postelje v garažo. Uglavnem, res se je/sva se veliko nadelala s to balanco, pa vse "lajtnge" nove, štrom, kuplung zajla,... Ampak je res fino izpadlo. Pa drugače jaz nisem nek čoper fan, ampak njegov se mi pa res dopade.
kajote Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 Uglavnem, res se je/sva se veliko nadelala s to balanco, pa vse "lajtnge" nove, štrom, kuplung zajla,... Ampak je res fino izpadlo. Pa drugače jaz nisem nek čoper fan, ampak njegov se mi pa res dopade. He, he, .. jaz pa sem gledal če bi ga kupil, pa mi je prva misel prišla, da bi hotel originalno balanco nazaj :evilgrin:
kevin92 Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Pozdravljeni! Sem nov na forumu in pravtako je nov pri hiši Yamaha drag star 650 XVS letnik 2000 . Pri temeljitem čiščenju sva z očetom opazila konektor pri sedežu, za katerega pa nevema čemu služi . Če ima kateri idejo, za kaj je le ta dober, bi prosil za komentar Slike: Hvala! DXR16 1
hajoktejn Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 pozdravljen ugibam; tema o tem motorju obstaja že? konektor kamor je bla vezana masa od nečesa. DXR16 1
kevin92 Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Samo, masa od česa bi bila vezana? Kabel gre iz konektorja pod oni kromiran dekl na levi (prva slika) DXR16 1
MARJA Objavljeno Junij 18, 2011 Opozori Objavljeno Junij 18, 2011 a res noben neve kaj je to? Serviser Yamah bo 100% vedu.
schani_ Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 Zagotovo ni nič orginalnega..vrjetno je prejšni lastnik imel kaj vezano gor...tako da se nima smisla sekirat.. Če te tolk žre, bo najbolje da pokličeš prejšnega lastnika pa ti bo povedal.
Bobber Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 Lepo pozdravljeni somotoristi in vsi Vi tisti, navdušeni nad motorji Sem tudi sam motorist in sem pri popravilu svojga motorja naletel na naslednjo težavo, za katero bi rabil dober nasvet poznavalca tele mašinerije. okvirno naj povem da vozim Yamaho Dragstar 650.. Težava je taka. Motor ne daje iskre na zadnji cilinder (v smeri vožne).Probal sem pa že obrnit cinšpule (zadnjo naprej prednjo nazaj), vendar obe delujeta na prednjem cilindru in obe ne delujeta na zadnjem. pick up senzor sem snel ga poizkušal direktno na magnet in deluje vendar je iskra še vedno samo na prednjem cilindru. Sem pa premeril kable ki vodijo od cdi-ja do cinšpule in ugotovil da niso prekinjeni. Sem pa meril signal iz cdi do cinšpul in ugotovil da na zadnji cilinder sploh ne pride signala iz cdi-ja. CDi enoto sem ustavil v drug motor in dela brez težav.... Trenutno sem v situaciji ko enostavno nevem več kaj bi bilo narobe -- zato vas bralce iskreno naprošam za pomoč :unsure: Fritz 1
ftp Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 Lepo pozdravljeni somotoristi in vsi Vi tisti, navdušeni nad motorji Sem tudi sam motorist in sem pri popravilu svojga motorja naletel na naslednjo težavo, za katero bi rabil dober nasvet poznavalca tele mašinerije. okvirno naj povem da vozim Yamaho Dragstar 650.. Težava je taka. Motor ne daje iskre na zadnji cilinder (v smeri vožne).Probal sem pa že obrnit cinšpule (zadnjo naprej prednjo nazaj), vendar obe delujeta na prednjem cilindru in obe ne delujeta na zadnjem. pick up senzor sem snel ga poizkušal direktno na magnet in deluje vendar je iskra še vedno samo na prednjem cilindru. Sem pa premeril kable ki vodijo od cdi-ja do cinšpule in ugotovil da niso prekinjeni. Sem pa meril signal iz cdi do cinšpul in ugotovil da na zadnji cilinder sploh ne pride signala iz cdi-ja. CDi enoto sem ustavil v drug motor in dela brez težav.... Trenutno sem v situaciji ko enostavno nevem več kaj bi bilo narobe -- zato vas bralce iskreno naprošam za pomoč :unsure: Kabel prebija.
Bremzer Objavljeno September 1, 2011 Opozori Objavljeno September 1, 2011 Lepo pozdravljeni somotoristi in vsi Vi tisti, navdušeni nad motorji Sem tudi sam motorist in sem pri popravilu svojga motorja naletel na naslednjo težavo, za katero bi rabil dober nasvet poznavalca tele mašinerije. okvirno naj povem da vozim Yamaho Dragstar 650.. Težava je taka. Motor ne daje iskre na zadnji cilinder (v smeri vožne).Probal sem pa že obrnit cinšpule (zadnjo naprej prednjo nazaj), vendar obe delujeta na prednjem cilindru in obe ne delujeta na zadnjem. pick up senzor sem snel ga poizkušal direktno na magnet in deluje vendar je iskra še vedno samo na prednjem cilindru. Sem pa premeril kable ki vodijo od cdi-ja do cinšpule in ugotovil da niso prekinjeni. Sem pa meril signal iz cdi do cinšpul in ugotovil da na zadnji cilinder sploh ne pride signala iz cdi-ja. CDi enoto sem ustavil v drug motor in dela brez težav.... Trenutno sem v situaciji ko enostavno nevem več kaj bi bilo narobe -- zato vas bralce iskreno naprošam za pomoč :unsure: Vsaka V mašina ima dva halodajalca (picu-up senzor) ali po naše impulzatorja zato bi bil siguren, da je edan defekten.Je pa to delo za strokovnjaka, sesir 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se