Skoči na vsebino

Zaviralna pot & zaviranje ......


Ice

Priporočene objave

LEON

Ali kdo ve kolikšna je zavorna pot 250 => 0 in 200 => 0?

It smels like fish, it ain't the dish?

Popravil/a - Ice on 29/04/2002 08:00:50

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LEON

ICE sej jaz ne vem, merit pa na grem. Vem samo, da je dooooolllgaaa (novi mercedes SL 500 od 200=>0: 150m, čeprav se mi zdi malo veliko glede na to, da ima iz 100=>0 36m), prevečkrat prekratka, vsaj za tiste, ki se vozijo (nizko letijo) po naseljih, kjer ljudje enostavno ne dojamejo, da jih boš naslednji trenutek nabil. Žalostno ne. Fantje v nesreči ne trpijo le udeleženci, ampak tudi tisti, ki morajo potem za vas skrbeti.

It smels like fish, it ain't the dish?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motorrad in PS sta lansko leto nekaj testirala glede tega - bom probal poiskati; ali pa kdo drugi,ce ima to pri roki,naj prosim napise.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno najkrajša zavorna pot tudi v konkurenci z motorji PORSCHE GT2

vsaj iz 100 do 0 (objavljeno lani avtomoto) mislim da velja tudi pri 200 do 0 podobno cca. 100 m!

VENI-VIDI-VICI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

axxxi pocakaj da najdemo test,kjer so to izmerili.samo porsche se vedno rabi malo dlje iz 200-0,kot 100 m,ce se ne motim.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

LEON

(novi mercedes SL 500 od 200=>0: 150m, čeprav se mi zdi malo veliko glede na to, da ima iz 100=>0 36m), prevečkrat prekratka, vsaj za tiste, ki se vozijo (nizko letijo)

Leon a si že slišal, da se zavorna pot povečuje eksponencialno s hitrostjo? In ne linearno.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S TEM DA VELJA PODOBNO SEM MISLIL DA JE BIL PORSCHE TUDI IZ 200 DO 0 NAJBOLJŠI !!! NE PA DA IMA ENAKO ZAVORNO POT iz 100 in 200!!!

VENI-VIDI-VICI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

axxxi PREBERI,kaj sem napisal.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavorna pot se povečuje približno s kvadratom hitrosti. Če je zavorna pot od 100km/h=40m, potem je od 200km/h=160m in od 250km/h=250m.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V lanskem moto katalogu od avtomagazina je kratek test zaviranja (Porshe gt2, pa Lavilla ZX7r, pa cbr 900, pa SV 650....) Preberte, za prvo silo je kar dovolj. Tema je ravno ta od 200 do 0 km/h.

Lp, Onim

p.s. Ice čakam "izgubljeni" test Motorrad&PS

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

p.s. Ice čakam "izgubljeni" test Motorrad&PS

super.....jaz ga pa iscem

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš kva Macica ti, ki tako noriš okoli (vir Max. hitorsti), pa pojdi ti izmerit zavorne razdalje pri različnih hitrostih. Ko jih boš namerila 10, jih vnesi v graf (pot = f(hitrosti)), potem pa jih skupaj z novimi zavornimi ploščicami, ki jih boš prinesla seboj, prinesi v OLP . Ploščice ti bom zastonj (bi ti jih tudi drugače) zamenjal. Za kaj smo pa hodili v šolo, a? Tisti, ki je pri fiziki takrat punce šlatal (in obratno), naj začne brati tale sestavek šele tam, ko bo na začetku vrstice *.

Bomo malo poenostavili zakon o ohranitvi energije. Torej kinetično energijo vozila, je potrebno skuriti na diskih. Podrobnosti zanemarimo. In gremo: imamo podatke

Pri v1=100km/h je zavorna pot 35m. Pri 200km/h 150m. Iščemo funkcijsko odvisnost f (pot = f(hitrosti)). m je masa vozila, F je zaviralna sila, ki vzemimo, da je konst., čeprav zavore s segrevanjm izgubljajo na efektu.

1/2*m*v1^2 = F*s1 in 1/2*m*v2^2 = F*s2: dve enačbi dve neznanki => malo premečemo in dobimo:

s2= (v2/v1)^2 * s1 => preizkus: s2= (200/100)^2 * 35m= 140m (ajde tam nekje 150).

* Pozor: zavorna pot je pri 200 dobre štirikrat (4) večja od tiste pri 100.

zavorna pot je pri 250 dobre 6.25 x večja od tiste pri 100 (220m).

Za lastnike Hajabus, XX-ov in Ninj zx12R: zavorna pot je pri 300 dobre devetkrat (9) večja od tiste pri 100 (315m).

No koment.

Pampers dry, please.

Lp Leon

It smels like fish, it ain't the dish?

Popravil/a - leon dne 29/04/2002 ob 14:25:14

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priblizne zaviralne poti:

60 km/h na 0 = cca. 9 m

100 km/h na 0 = cca. 25 m

150 km/h na 0 = cca. 60 m

200 km/h na 0 = cca. 160 m

Pristej pa se reakcijski cas, ki je priblizno 1 sekunda pri normalno reagirajocih ljudeh, pa bos videl da so poti ustavljanja naslednje:

60 km/h na 0 = cca. 26 m

100 km/h na 0 = cca. 53 m

150 km/h na 0 = cca. 102 m

200 km/h na 0 = cca. 215 m

Folk, v naseljih vozite previdno... Otroci so vedno kje v blizini...

----------------------------------

Kuhanje je kot zenske: malo odvrnes pozornost stran, pa imas ogenj v strehi.

Popravil/a - Gregs dne 29/04/2002 ob 14:33:50

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bolj laik ampak me zanima ta tema.

Vprasanje: A so to metri pri varnem zaviranju, al je to na crto, al je to maksimalno mozno zaviranje se brez crte.

quote:

Priblizne zaviralne poti:

60 km/h na 0 = cca. 9 m

100 km/h na 0 = cca. 25 m

150 km/h na 0 = cca. 60 m

200 km/h na 0 = cca. 160 m

Pristej pa se reakcijski cas, ki je priblizno 1 sekunda pri normalno reagirajocih ljudeh, pa bos videl da so poti ustavljanja naslednje:

60 km/h na 0 = cca. 26 m

100 km/h na 0 = cca. 53 m

150 km/h na 0 = cca. 102 m

200 km/h na 0 = cca. 215 m

Folk, v naseljih vozite previdno... Otroci so vedno kje v blizini...

----------------------------------

Kuhanje je kot zenske: malo odvrnes pozornost stran, pa imas ogenj v strehi.

Popravil/a - Gregs dne 29/04/2002 ob 14:33:50

J.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest nism glih strokovnjak sam se mi zdi, da itak zaviranje "s crto" ni najbolj efektivno. Sej zato so pogruntal ABS, ne?

Še tole navintlamo, mal popokamo pa gremo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar je gregs opisal je nekje ze skoraj maksimum zaviralne moci - profesionalci lahko se iztisnejo kaksen meter ali deset.

kot je opisano,se najvec lahko pridobi,ce predvidevno vozis (ja ja vem,ne gre vedno itd.) - reakcijsko sekundo cim bolj zmanjsati.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako zavirate?

Sprednja-zadnja-sprednja zavora ?

Kaj pa če je treba zelo, zelo na hitro ustavit? Meni je ene dvakrat zaneslo zadnje kolo. Če bi bil težji motor, se najbrž ne bi obdržala pokonci. Od takrat več ne eksperimentiram, vsaj dokler nimam svojega motorja.

Pocasi se dalec pride, hitro pa se dlje.

LuCy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Še vedno najkrajša zavorna pot tudi v konkurenci z motorji PORSCHE GT2

vsaj iz 100 do 0 (objavljeno lani avtomoto) mislim da velja tudi pri 200 do 0 podobno cca. 100 m!

138m ... slab meter vec pa v idealnih razmerah 900RR, ce gre v tem primeru verjeti lanskemu moto katalogu.

--

Andraz, cyc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

kot je opisano,se najvec lahko pridobi,ce predvidevno vozis (ja ja vem,ne gre vedno itd.) - reakcijsko sekundo cim bolj zmanjsati.

Ampak Ice! Potem to ne bo vec "reakcijska sekunda" Ampak kakor koli obracas, sekunda se mi zdi ogromno, ne samo kot cas v katerem prepeljes toliko in toliko metrov, ampak ... mogoce pri pijancih, pri zdravem/treznem vozniku pa upam da ne?

--

Andraz, cyc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Jaz zaviram z obema, tako s sprednjo, kot z zadnjo.

Brrrm

Jasno! Ampak zanima me, če se držiš omenjenega zaporedja: začneš narahlo zavirati s sprednjo, potem zares zaviraš z zadnjo in za piko na i zaključiš spet s sprednjo zavoro. To je kao prav (če se prav spomnim - in se poskušam tega držat), pa me zanima, ali se vsi tega držite, al bremzate neki po svoje, kot se reče "po filingu".

Pocasi se dalec pride, hitro pa se dlje.

LuCy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, ja.Vsaj kadar je časa, tako delam (načrtovano zaustavljanje).

Sprednja, in takoj za njo zadnja, nato pa z obema zaustavim.

Kadar pa vozim proti rdečemu semaforju pa običajno samo z zadnjo. Obnavljanje občutka za zadnjo zavoro.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm... sprednja - zadnja - sprednja?!

Ne vidim razloga, zakaj takoj ne na obe?! Ampak seveda, zadnja mora biti BISTVENO bolj kontrolirana kot prednja - torej tudi manj stisnjena, samo toliko, da kontroliras smer, da ne opleta. Posebno je potrebno paziti, ce zaviras in prestavljas navzdol. Takrat je j*ba, ce zadnjo stisnes. Pri prestavljanju dol mora biti sprosceno zadnje kolo (vsaj tako mi pravi praksa pri vsakdanjem opravilu + dvocilindras, ki bremza fejst z motorjem).

----------------------------------

Kuhanje je kot zenske: malo odvrnes pozornost stran, pa imas ogenj v strehi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ampak kakor koli obracas, sekunda se mi zdi ogromno, ne samo kot cas v katerem prepeljes toliko in toliko metrov, ampak ... mogoce pri pijancih, pri zdravem/treznem vozniku pa upam da ne?

Cyc, a ti to ugotavljas ali bucke prodajas?!

Sekunda je normalen odzivni cas zdravega cloveka. Se pa da jasno to zmanjsati, ce si skoncentriran, natreniran, pozoren... recimo na pol sekunde. Sportniki jasno se manj... Ampak poglejmo realnost: vozis, malo pogledujes levo desno, nekdo skoci pred motor, sekunda je takoj mimo...

----------------------------------

Kuhanje je kot zenske: malo odvrnes pozornost stran, pa imas ogenj v strehi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

200 do nule v enem metru in delcku sekunde...

Obvezen pripomocek:

-bajta

-sleper

-drevo

ElBarto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!