Skoči na vsebino

Zaviralna pot & zaviranje ......


Ice

Priporočene objave

Ampak Rossi jo pa skoz uporablja. Sam to je pa čist druga zgodba on je pa le superman!  :o

Torej zadna bremza le ni sam za okras,ane :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tazadno uporablam, če se je treba na hit ustavit, ponavadi kot dopolnilo prvi ane, ali pa včasih ko je treba med ovinkom kaj popravlat, čist odvisem od situacije.

No največrat pa jo uporablam, če mam kako fejst punco na zadnem zicu, pa tam ko se pol bol počas peleš, pa maš roke nekak na njenih "bedrih" ali pa kje tam..., potem pa pač ne moreš s prvo bremzat ane... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz v glavnem uporabljam obe.

ne uporabljam drugače ker - je dovolj sprednja in ker je pri polnem zaviranju itak zadnje kolo večinoma v zraku

Ko zadnje kolo (v tvojem primeru samo včasih, čisto slučajno) pri zaviranju (še) ni v zraku, ti zaviranje z zadnjo zavoro precej pomaga, saj izniči vrtilni moment kolesa, ki sicer motor dodatno potiska naprej.

in ti upravljanje z zadnjo samo otežuje delo in nič ne pripomore

Priporočam kakšno šolo... :lol1: Predvsem pa več treninga.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očitno večina bremza sam na sprednjo :?

sem na pisti probal bremzat samo s sprednjo, občutek je bil slabši, zadnji konec je bolj poplesaval, prednje zavore so bile dosti (pre)več obremenjene

odkar čimbolj pozno zaviram je zadnja nepogrešljiva. Ko motor nagneš (v bistvu trenutek prej ;)) moraš sprednjo zavoro razbremenit, z zadnjo zaviraš zaradi zmanjšanja hitrosti in lovljenja motorja v smeri

...se mi zdi... :D

edited: pri meni je pri polnem zaviranju zadnje kolo še vedno na tleh, vendar samo toliko da je pri šaltanju navzdol brez vmesnega gasa zdrsnilo.

sedaj šaltam navzdol z vmesnim gasom

Popravljeno . Popravil misty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

redno uporabljam obe ... ne vem zakaj, navada pač

Jaz tudi :)

@misty: tudi jaz saltam dol z vmesnim gasom, se mi zdi, da se bolj mehko prestavlja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debata okoli zavor prednja,zadnja.Moj motor ima CBS(combined braking system),opazna je razlika glede na prejšnje motorje,pri ločenem sistemu zavor,skoraj za vsako malo pofušaš ali preveč prednja ali zadnja,tako da nisi siguren,da je to bilo korektno izvedeno.Po občutku.Pri CBS v vsakem primeru zavirata obe,najboljši učinek je pa še vedno pohodit prednjo in zadnjo,takrat stiskajo vsi bati v vseh čeljustih.Moram povedat,zadeva je super,ustavlja ko vrag.Tudi obraba zavornih ploščic je bolj enakomerna.Če ima kdo možnost,nabavit stroj z CBS,priporočam!!!

LP DAN

Tudi jaz imam CBS sistem (HONDA VFR 800 Fi) in lahko rečem, da je sistem odličen. Pri bremzanju na prvo zavoro, sistem ravno prav dozira še zadnjo, tako, da rep ne opleta ampak je stabilen na tleh. Za cestno uporabo (cesta pač ni dirkališče) mislim, da je to res odličen sistem in prijazen do voznika. Priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glih včeraj gledal posnetek "superbike racing" na Brands Hatchu. So se komentatorji vključno z racing gostom glih o tem pogovarjal.

Od dirkalcev samo Rossi pa še enih par bremza še s tazadno ostali vsi samo s taspredno.

Bajdevej zmagu je Hagga. Super dirka. Bremzu je pa sam s taspredno.

Vse kar je nad 80km-h pa k res bremzo zagrabiš na ful kar se da je tazadnja bremza dobra le za 0.25 sekunde pol je pa zadnje kolo čist uluftu. (glej knjigo twist of the wrist). Tko, da stabiliziraš bl luft k kej drucga...

Ampak 0.25 sekunde pri 200 znese 13.88m. Če obvladaš super, če se pa zaradi nepravilne uporabe zajebeš pa ti tazadnega postran odnese in se zarad tega zložiš to mora pa vsak sam presodit glede svojih zmožnosti pa se vprašat, če se mu splača...

:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem leta bremzal samo s sprednjo, potem sem se na treningih voznje preucil. sedaj vecinoma uporabljam obe. tudi zaradi enoprstnega zavirnja spredaj, se mi ne da cele roke vedno premikati :grrr, tako da z zadnjo malo pomagam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar je nad 80km-h pa k res bremzo zagrabiš na ful kar se da je tazadnja bremza dobra le za 0.25 sekunde pol je pa zadnje kolo čist uluftu. (glej knjigo twist of the wrist). Tko, da stabiliziraš bl luft k kej drucga...

Knjiga je napisana predvsem za dirkanje - cestne vožnje v njej skoraj ni (pa tudi v drugi knjigi ne).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na dirkališču itak. Tudi jaz sem ob svojem prvem obisku dirkališča zadnjo bremzo raje kar pozabil.

Na javnih cestah, kjer zlahka naletiš na pesek, prah, ...,  pa jaz ne upam bremzat tako na polno, niti ne vozim tako hitro, da bi moral.

D.

v tem ticu grmi zajec. se zavedati okolice, jo opazovati in predvidevati iz nastale situacije potem bodoce akcije ostalih.

samo nekateri so hitri..... "wer früher stirbt ist klänger tot."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokr komu pase drugac obe bremzi.

Ce sva pa dva gor pa komot se vec zadnje-vec stika s povrsino itd.

Glede Rosija pa zadne bremze pa tole od koga se je ze ucil ce se ga se spomnite

McCoy's laid back off-track manner but spectacular and often brutal cornering technique attracted thousands of new followers. And even Honda star Valentino Rossi.

post-5807-1123847264_thumb.jpgpost-5807-1123847312_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokr komu pase drugac obe bremzi.

Ce sva pa dva gor pa komot se vec zadnje-vec stika s povrsino itd.

Glede Rosija pa zadne bremze pa tole od koga se je ze ucil ce se ga se spomnite

McCoy's  laid back off-track manner but spectacular and often brutal cornering technique attracted thousands of new followers. And even Honda star Valentino Rossi.

post-5807-1123847264_thumb.jpgpost-5807-1123847312_thumb.jpg

Spomnemo, spomnemo... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma kdo tisti posnetek ko pribremza en na Kawi (zeleni), se ne spomnem imena, in čez cel ovinek pelje počez, blo pa je v dežju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremzam večinoma skos na obe, sam v dežju oz. po makadamu samo z zadnjo. drugač pa zaviranje v sili obvezno obe!!! sm že sprobavu ene 3X, pa na srečo se je use dobr iztekl!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaviram večinoma z mašino, kjer se le da. Resda rayztegujem ketno, ampak itak jo moram menjat na 30.000 km. Drgač pa zaviram z obema vedno, le da običajno imam na zadnji 20-30% zavorne moči, ostalo pa spredaj. V sili seveda za obema, na mokrem zadnjo pustim bolj pri miru... :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest makadam in dež(v dežju se ne vozm skor nč) raje z obema, ampak obe z občutkom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaviram na obe ker se nemorem odvaditi prej sem vozil mopede in pa kros tam pa moraš uporabljati bolj zadnjo kot sprednjo ene trikrat sem že skoraj pošteno padel zaradi pretirane uporabe zadnje zavore . navada je železna srajca pravijo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bemuš,dons je pa moto padu na izpitu... :cry:

Se pelem po glavni čez mesto,pa mi en stric na biciklu zapele v rdečo čez prehod za pešce... Nardim napako in blokiram obe kolesi... Itak da se povalam po cesti (prvič na tem motorju)...Un stric se odpele,kot da ni nič,men pa pol en mimoidoči in en gospod iz avta za mano pomagata dvignit motor... Na srečo je bla hitrost mala (30-40km/h) in se ne men in ne motorju nč ne pozna :worship:

Hočem povedat sam to,da je tud pri mali hitrosti še kako pomembna pravilna uporaba zavor O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Za informacijo amapak angleščina...

Se pravi s tazadno proftiraš 1.5m. Hm se splača? Morda... morda pa ne... morda...

Zdaj grem pa na motor povadit kr sonček sije!

http://www.sportrider.com/ride/146_9510_rss/index.html

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1,5m je res slisat malo... Sam ce ti pa tolk zmanka,da bi se ustavu pred oviro...Auc! :cry: Raje ne poskusajte ugotovit,kaksne bi ble posledice zarad metra in pol :nono: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat sem bral clanek da je pred ovinkom dobro malo poslatati zadnjo bremzo ker se motor lepse uleze v ovinek. :eek: Ne vem tocno kaj je bila razlaga zakaj sem pozabil.Mam pa tud obcutk da je to res pri neki zmerni voznji.Se zdi se komu da to drzi :?

Popravljeno . Popravil Maverick
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1,5m je res slisat malo... Sam ce ti pa tolk zmanka,da bi se ustavu pred oviro...Auc! :cry: Raje ne poskusajte ugotovit,kaksne bi ble posledice zarad metra in pol :nono:  :devil:

1.5 metra na pisti pomeni ogromno ;)

poleg tega sem že prej napisal da to je članek iz leta 95, v teh 10ih letih so se zavore na motorjih tudi "malo" spremenile ;)

Enkrat sem bral clanek da je pred ovinkom dobro malo poslatati zadnjo bremzo ker se motor lepse uleze v ovinek. :eek:  Ne vem tocno kaj je bila razlaga zakaj sem pozabil.Mam pa tud obcutk da je to res pri neki zmerni voznji.Se zdi se komu da to drzi :?

res je tudi pri bolj ostri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

;)

spet mam eno pripombo, ta članek je iz leta 1995

:hmm: ? Jest bi kvečjem reku, da so dons spredne bremze mal boljše kot takrat ane? Zadnje so pa isti kr isti klinc...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!