misty Objavljeno Avgust 25, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2005 res je, vendar od oka govort kaj in kako je danes drugače je spet tko-tko, spet ne veš pri čem si :P
Terminator Objavljeno Avgust 25, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2005 Zdaj me sam zanima kva tazadna tukaj dela? Pomoje je na počitnicah... :P
Sam dePihlja Objavljeno Avgust 25, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2005 Glede Rosija pa zadne bremze pa tole od koga se je ze ucil ce se ga se spomnite McCoy's laid back off-track manner but spectacular and often brutal cornering technique attracted thousands of new followers. And even Honda star Valentino Rossi. ← Kolk je meni znano tale tehnika nima veze z zadnjo bremzo spljoh :grrr Na tak način je začel vozit Doohan po komplikacijah s poškodbami nog, McCoy :worship: je prvi pogruntal to tehniko u nulo, ob zaviranju na sprednje kolo izdatno dodajati plin na račun zmanjšanja časovnih izgub na izhodu iz ovinka. Razlika med hitrostjo vrtenja prednjega in zadnjega kolesa je pri njem znašala tudi do 65km/h :kva2:
Terminator Objavljeno Avgust 25, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2005 res je, vendar od oka govort kaj in kako je danes drugače je spet tko-tko, spet ne veš pri čem si :P ← Se strinjam...
misty Objavljeno Avgust 25, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2005 Zdaj me sam zanima kva tazadna tukaj dela? Pomoje je na počitnicah... :P ← ne smeš gledat tko direktno, čeprav je zadnja u zraku, bi ti znal kakšen k se na fiziko spozna bolje od mene pojasnt da pridobiš na smerni stabilnosti motorja Kolk je meni znano tale tehnika nima veze z zadnjo bremzo spljoh :grrr Na tak način je začel vozit Doohan po komplikacijah s poškodbami nog, McCoy :worship: je prvi pogruntal to tehniko u nulo, ob zaviranju na sprednje kolo izdatno dodajati plin na račun zmanjšanja časovnih izgub na izhodu iz ovinka. Razlika med hitrostjo vrtenja prednjega in zadnjega kolesa je pri njem znašala tudi do 65km/h :kva2: ← dodajanje plina že med zaviranjem ali takoj po njem?
Sam dePihlja Objavljeno Avgust 25, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2005 Sliši se neverjetno: dodajanje gasa že med zaviranjem, :kva2: . In kako s prsti točno dozirat zavoro medtem ko z dlanjo doziraš power, s tem, da motor vseskozi opleta in drsi, vedo samo najboljši :OK: Omenjena tehnika je pri nekaterih dirkačih kr problem, recimo Max se je zaradi piljenja tehnike kr precej časa ukvarjal s supermoto, da bi se navadil na slajdanje :devil:
misty Objavljeno Avgust 25, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2005 ko sem nazadnje (amm, pomotoma :blush: ) držal gas med zaviranjem, mi je motor zaviral do določene hitrosti, potem pa je sprednja guma zdrsnila, motor pa začel čudno poskakovat :angry2: zanima me kolkrat so padel, preden so se tega navadli :hmm: :whistle:
maXXXimum Objavljeno Avgust 25, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2005 Zdaj me sam zanima kva tazadna tukaj dela? Pomoje je na počitnicah... :P ← Mal offtopic, glede na to, da je debata o zaviranju, ampak... a sem samo zdi ali prvo gumo vidno zvija v spodnjem delu :blink: Radirka style :lol:
Terminator Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 Mal offtopic, glede na to, da je debata o zaviranju, ampak... a sem samo zdi ali prvo gumo vidno zvija v spodnjem delu :blink: Radirka style :lol: ← Zakaj off topics? Sej se dogaja pri zaviranju - fak - ja zvija jo - shit... :blink:
Terminator Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 Iz davnih, davnih časov je bila motoristom povedana pravljica, da z zadnjo bremzo stabiliziraš motor -:nono: V bistvu je glih nasprotno... Preberte si tole. Sej ne, da bi pametoval ampak učit se je skoz potrebno ane? :hmm:
Terminator Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 (popravljeno) Takole... Popravljeno Avgust 26, 2005. Popravil Terminator
Ice Objavljeno Avgust 26, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 ahem, ze vse res. ampak preberi tudi zadnji stavek prosim. nismo vsi vsak dan cel dan samo na pisti. .)
andrej Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 verjamem da zapisano večinoma velja za športne in dirkalne motorje, ki zaradi majhne kilaže in kratke medosne razdalje ob ostrem zaviranju silijo na prednje kolo (in tako zadaj ne ostane trakcije) iz izkušenj pa ti lahko povem da je zaviranje s težjim motorjem (npr tourerjem) bistveno drugačno -- tu zaradi konstrukcije (dolga medosna) ne pride do postavljanja na prednje kolo (ampak do blokiranja le-tega!) in ima zadnja guma tudi pri zelo ostrem zaviranju stalni stik s cestiščem.. še toliko bolj to velja kadar voziš s sopotnico in je obtežitev zadaj večja. v takem primeru z neuporabo zadnje zavore izgubljaš dragocen čas in metre, saj ne izkoristiš oprijema zadnje gume za zaviranje.. Poenostavljeno - pri touring motorju bo tudi pri zelo ostrem zaviranju 80 % teže na sprednjem kolesu, 20% pa še vedno na zadnjem (in ne 100 % / 0 % kot pri SS). se pa strinjam s trditvijo da (nepravilna uporaba!) zadnje bremze pripomore k precej nesrečam. v kritičnem trenutku je težko dozirati in nevajena roka stisne "pedal to the metal".
Terminator Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 ahem, ze vse res. ampak preberi tudi zadnji stavek prosim. nismo vsi vsak dan cel dan samo na pisti. .) ← Ja, ja ampak tazadna tut na cesti hitro zablokira ane Valentino? :P
Terminator Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 verjamem da zapisano večinoma velja za športne in dirkalne motorje, ki zaradi majhne kilaže in kratke medosne razdalje ob ostrem zaviranju silijo na prednje kolo (in tako zadaj ne ostane trakcije) iz izkušenj pa ti lahko povem da je zaviranje s težjim motorjem (npr tourerjem) bistveno drugačno -- tu zaradi konstrukcije (dolga medosna) ne pride do postavljanja na prednje kolo (ampak do blokiranja le-tega!) in ima zadnja guma tudi pri zelo ostrem zaviranju stalni stik s cestiščem.. še toliko bolj to velja kadar voziš s sopotnico in je obtežitev zadaj večja. v takem primeru z neuporabo zadnje zavore izgubljaš dragocen čas in metre, saj ne izkoristiš oprijema zadnje gume za zaviranje.. Poenostavljeno - pri touring motorju bo tudi pri zelo ostrem zaviranju 80 % teže na sprednjem kolesu, 20% pa še vedno na zadnjem (in ne 100 % / 0 % kot pri SS). se pa strinjam s trditvijo da (nepravilna uporaba!) zadnje bremze pripomore k precej nesrečam. v kritičnem trenutku je težko dozirati in nevajena roka stisne "pedal to the metal". ← Se popolnoma strinjam.
Ice Objavljeno Avgust 26, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 Ja, ja ampak tazadna tut na cesti hitro zablokira ane Valentino? :P ← sorry, nope. :grrr pri mojem lahko kar konkretno stopim na stopalko preden blokira zadnje kolo. si jo moras pac tako nastaviti, da ne blokira ze ko pogledas stopalko. :naughty:
SiR Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 Iz davnih, davnih časov je bila motoristom povedana pravljica, da z zadnjo bremzo stabiliziraš motor -:nono: V bistvu je glih nasprotno... Preberte si tole. Sej ne, da bi pametoval ampak učit se je skoz potrebno ane? :hmm: ← odkrivaš toplo vodo ... tako tvoja, kot tudi teorija, ki jo skušaš ovreči, pač ne drži vedno čisto povsem ...
Brihta Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 Zdnc sem probu zbremzat iz 200 na 0. :eek: to se sploh noče ustavt. Me je kr zmrazil.
Jure Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 Probi ustavit iz 200 na 0 samo z zadnjo, potem bo šele veselje :lol1:
Terminator Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 odkrivaš toplo vodo ... tako tvoja, kot tudi teorija, ki jo skušaš ovreči, pač ne drži vedno čisto povsem ... ← Ti že veš k žgance ješ, pa verjetno bl k Doug Chandler k je to pisu ane? :P K pa vem, da pojma nimaš kdo to sploh je si pa tukaj mal poglej... http://www.champ-racing.com/
misty Objavljeno Avgust 26, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2005 Terminator, ne vem v čem je poanta vsega tega. Če hočeš, izvoli: zaviraj samo na prednjo. Očitno zadnje ne znaš uporabljat :P :D Pa ne se zgovarjat na neke bukve in vse, sem ravno danes gledal eno od SportRiderja, ki bi to tvojo teorijo na glavo postavila. Samo saj veš kako je, en avtor trdi tako, drug drugače. Jaz pravim da probaj oboje (oz. čimveč) potem se pa odloči kaj tebi odgovarja. Pa ne pozabi, ko se boš presedel na drug motor oz. boš zamenjal stil vožnje, probaj še enkrat. Morda te kaj preseneti ;)
Terminator Objavljeno Avgust 27, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2005 Terminator, ne vem v čem je poanta vsega tega. Če hočeš, izvoli: zaviraj samo na prednjo. Očitno zadnje ne znaš uporabljat :P :D Pa ne se zgovarjat na neke bukve in vse, sem ravno danes gledal eno od SportRiderja, ki bi to tvojo teorijo na glavo postavila. Samo saj veš kako je, en avtor trdi tako, drug drugače. Jaz pravim da probaj oboje (oz. čimveč) potem se pa odloči kaj tebi odgovarja. Pa ne pozabi, ko se boš presedel na drug motor oz. boš zamenjal stil vožnje, probaj še enkrat. Morda te kaj preseneti ;) ← Poanta je učeneje. Zadnjo pa tut znam uporabljat, you missed my point completo totale. Zato se bova strinjala, da se ne strinjava. .) Medtem ostajam samo na sprednji razen peska, dežja in parkiranja v garažo, ko kupim Harlija pa se morda preštelam še mal na tazadno. Medtem pa buklam k jih Chandler piše in svojim izkušnjam mal bl verjamem k teb pa tut če me na Grobniku opereš. :P Sam Chandlerja pa ziher nebi ane! :friend1:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se