Skoči na vsebino

Kateri cestni 50ccm je najhitrejši


FlamE#7

Priporočene objave

veliko je dilem, kateri je najhitrejsi:

je to rieju, derbi, yamaha, aprilia, dileme so. eni pravjo da grejo yamahe samo odblokerane 120kmh, pa take buce. tko da res povejte. kolikor jst vem gre yamaha brez blokad realnih 80, aprilia pa 85... nevem... zato pa sprasujem... za ostalo pa nevem

povejte

thnx za odg. cya :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je veliko tem o 50ccm cestakih odprtih, ni bila nova potrebna :BUA: , pa kolko vem imata Aprilia RS50 in Yamaha TZR 50 iste motorje od minarelija, tako da greta skoraj isto, ker oblika in kilaža je tudi podobna, edino ce imata razmerje zobnikov drugačno. To pa je tudi logično, da ti noben 50ccm cestak s samo odstranjenimi blokadami nebo šal 120km/h :) .

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rska original je kur**, ima full mali fergi pa avspuh je sam po sebi blokada (neka nepotrebna krivina ko gre iz cilindra)

tzrka bol gre, večji ferg, bolj odprti avspuh

rieju pa kar fajn leti, dober avspuh pa to...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha tzr in aprili rs sta nekje na enakem (90-100kmh realnih), najbolj leti pa reiju, sam je ful kvarljiv, tko da................ :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kle pr ns ma en rieju rs1 cestaka.. nvem sej ne gre tok slabo sam js sm ga za malagutijem brez blokad loviv, oz. če sm u zavetrju vozu sm ga loh prehitevu( men kazal 90 po dig. števcu) :naughty:

tko da so si usi teli 50ccm motorči od skuterjev do cestk seveda usi brez blokad kr precej primerljivi in izenačeni.. .) spomladi kolega dobi tzr rossi replica, bomo poročal kaki so performansi :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma akih 90 100 vi sanjate tolko leti predelan, realno govorim, če pa še kdo verjame v to lahko gremo kaki drag meni gre realnih 110 mogoče zdaj več ko je replica not pa bomo vidli če se bote lahko vsaj blizu držali, tak da ne buč prodajat :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj strupeni cestak, 50 kubov, vseh časov je BT. Pa basta. Letnik 87-89, original verzija, za šalo 80, če bi ga peljaj možicelj s 30kg, pa itak 100 !!!

:grim

ke je zaj Yamaha, 'prilia, kawasaki.... :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al pa tomosove 50 ccm specialke k nej bi letele čez 200 kmh :photo: halooooooooo :glare:

Mogoče pa kr neki nabijam in nimam pojma o čemu govorim. Ampak čez 200 kmh?

i don` t think so

dj runner, vpraši kogarkoli s 50cc cestakom in boš vidu, da mu leti vsaj 90kmh. Od mojga kolega čist zjahana yamaha tzr 50 je šla 90 po avtomibilskem števcu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al pa tomosove 50 ccm specialke k nej bi letele čez 200 kmh :photo: halooooooooo :glare:

:huh: :devil:

you never know.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al pa tomosove 50 ccm specialke k nej bi letele čez 200 kmh :photo: halooooooooo :glare:

Mogoče pa kr neki nabijam in nimam pojma o čemu govorim. Ampak čez 200 kmh?

i don` t think so

dj runner, vpraši kogarkoli s 50cc cestakom in boš vidu, da mu leti vsaj 90kmh. Od mojga kolega čist zjahana yamaha tzr 50 je šla 90 po avtomibilskem števcu

Meni števec kaže manj kot nekatarim avtom pa še vedno laže tak da avto števci glih niso neki standard realinh hitrosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem imel sam cestaka rs50 aprilijo in je šla ko je bila še z orginal celindrom in gianelijem 85km/h za to bi rekel da je bila realna hitrost. nato sem dal v motor cca 150-200k in je šel med 120-130km/h.

ugotovitev vse leti samo predelat je treba z orginalom pa več kot 85 bote težko vidli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš hitrost je treba predelat, to pa res ja :closedeyes: al pa kej težjiga kupt. Obstaja pa še tretja vrjanta, da greš s tomosom u gozd - tm je pa še 50 kmh preveč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš hitrost je treba predelat, to pa res ja :closedeyes: al pa kej težjiga kupt. Obstaja pa še tretja vrjanta, da greš s tomosom u gozd - tm je pa še 50 kmh preveč

oziroma si kupiš crosko z katero se lahko res ven znoriš z oslarijami. z cestakom pa po ovinkih samo po pameti :D :D . tako vsaj jaz delam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam tudi RS50 pa mi je šou dobrih 80km/h brez blokad, zdej z giannellijem pa DID-ovimi prenosi (je spredni zobnik malo večji) gre pa 95 - 100km/h (če je res fuuuul dolga ravnina še kej več). .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja normalno,da so šle specialke čez 200 mislim,da je rekord 204 in sicer d6 specialka(vodno hlajena 50cc,okoli 18km)imela je 6 prestav...

204 kmh je šou dmgp(mislm da letnik 1980), D6 pa 160kmh.

Še ena slika od D6(replika), cilinder od senior cross-a uplinjač 24 dellorto.

Končna hitrost 130kmh(preračunano okoli 128kmh) po ravnini in ne v dolino.

22767DSCN4307-med.jpg

22767DSCN4447-med.JPG

22767DSCN4438-med.JPG

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem imel sam cestaka rs50 aprilijo in je šla ko je bila še z orginal celindrom in gianelijem 85km/h za to bi rekel da je bila realna hitrost. nato sem dal v motor cca 150-200k in je šel med 120-130km/h.

ugotovitev vse leti samo predelat je treba z orginalom pa več kot 85 bote težko vidli.

word :yes:

mislm da kerikol odblokeran cestak 50ccm tezko vid 90+. realnih sevede

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja normalno,da so šle specialke čez 200 mislim,da je rekord 204 in sicer d6 specialka(vodno hlajena 50cc,okoli 18km)imela je 6 prestav...

ma ja dej ne prbiji :lol1: :lol1: :lol1: z 18KM ne boš nikol vidu 200+

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!