Skoči na vsebino

FIAT TIPO TD GT 1,9 ( 66 kW )


Port Folio

Priporočene objave

Hello !

Zanima me, če je imel kdo izkušnje s tem modelom Fiat Tipo-ta?

Dizel, a je kej podobnega nemškim dizlom, moj je letnik 1992, no v bistvu sem čisto nov pri Tipotih tko, da so dobrodošli vsi nasveti in izkušnje!

lp

Mic

P.S. servis, turbine, lega na cesti, pijavka z oljem & itd..... KAKO JE KEJ S TEM?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S točno tem nimam izkusenj samo to je KRIPA pa kakorkoli obrnes. Sem pa se peljal s Tipotom 2.0, kolk konjev ma ne vem ampak manj kot 120 ziher ne...sma se pelala 120 pa sem mu reko naj da gasa do konca ker me zanima kak to zalima...razocaranje da ni vecjega!!!! Samo dret se je zacel ko pa sem gledal stevec je slo do 170 zelo pocasi dalje pa boljse da ni tiscal ker bi se pomoje kar razpado :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S točno tem nimam izkusenj samo to je KRIPA pa kakorkoli obrnes. Sem pa se peljal s Tipotom 2.0, kolk konjev ma ne vem ampak manj kot 120 ziher ne...sma se pelala 120 pa sem mu reko naj da gasa do kon

morda -> Der Fiat Tipo 2.0 16V mit 147 PS

Ti si se seveda vozil z novim in super vzdrževanim avtom, a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ta tip motorja se je govorilo, da pokajo glave na motorjih, bla je tud ena pizdarija z enimi letniki, ki so imel 95. leta prvo reg., leto izdelave je pa ( mislim ) 92, no tej avti so stali baje tri leta pred fabriko in potlej so jih za neke male šuške dali hendlerjem in tudi zastopnikom v prodajo. Čigav je motor ne vem, ampak mislim da je prav italijanski, ker je bil že v cromi. Poraba je italijanska, torej pribij ca. liter na 100 km v primerjavi z nemškimi mašinami pribl. iste moči - npr. golf 3 1,9 td. Če ga misliš imeti za počasno vožnjo do 130 km/h, brez turiranja ne bi smelo biti neprijetnih presenečenj, če je bil avto kolikor toliko vzdrževan, da ga ni imelo 20 lastnikov, normalno vožen, itd. Olja pije ravno toliko kot vsi stari dizli, je pa veliko odvisno od kvalitete le-tega in v kakšnem stanju je motor in turbina.

Sam sem imel tri tipote: 1.6 i, 2.0 i / sedici valvole in 1.7 d. Vsi trije kljub različni teži in podvozju se držijo dobro na cesti in tudi kolegov bivši 1.9 td granturismo se je lepo peljal. Zavore na obeh razen 2.0 so bile malček slabo kos svoji nalogi, še posebej ob močnem zaviranju; ne spomnim se točno ampak mislim da ima 1,9 vse štiri diske tako da je ustavljanje verjetno boljše.

O servisih ne bom zgubljal besed, ker je to pogojeno z zgoraj napisanim glede same ohranjenosti, so pa deli za 1,9 td malenkost dražji, ker je tudi avtomobilov manj; rabljene dele pa valjda ITA - majko.

Za turbine pa nebivedu :glare: .

mal nabijanja zraven, ampak upam da malček pomaga kaka informacija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem na odgovorih

Jest sem bil več let lastnik samo bencinarjev me niso razočarali, to kar se tiče potrošnega meterjela si zavedam da gre in je samo ena lukna brez dna (denarno mislim), turbinca se za zdejle dobro odpira potegne solidno tisto glede 2.0 motorjev nimam pojma sam, če gre ta dizel je bil tisti, ki si ga zgoraj AREA opisal v totalnem k..... do konca!!!

No ja, če se pa kdo najde iz prve roke glede izkušenj za ta avto pa bi bil zelo vesel in ga še zasul z dodatnimi vprašanji ob :beer2: oz dveh!!!

lp vsem

Mič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
Hello !

Zanima me, če je imel kdo izkušnje s tem modelom Fiat Tipo-ta?

Dizel, a je kej podobnega nemškim dizlom, moj je letnik 1992, no v bistvu sem čisto nov pri Tipotih tko, da so dobrodošli vsi nasveti in izkušnje!

lp

Mic

P.S. servis, turbine, lega na cesti, pijavka z oljem & itd..... KAKO JE KEJ S TEM?

Vse, kar vem je to, da sem se pred recimo 6 leti za tak avto zanimal...imel je prek 320kkm, pa je še vedno lepo šel, kar mene, kot ne največjega ljubitelja It.avtomobilov naredi vendarle spoštljivega vsaj do nekaterih..., torej. Če je turbina ok, glej, da je dovolj olja, ostalo je pa pač kokar je..., pa srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S točno tem nimam izkusenj samo to je KRIPA pa kakorkoli obrnes. Sem pa se peljal s Tipotom 2.0, kolk konjev ma ne vem ampak manj kot 120 ziher ne...sma se pelala 120 pa sem mu reko naj da gasa do konca ker me zanima kak to zalima...razocaranje da ni vecjega!!!! Samo dret se je zacel ko pa sem gledal stevec je slo do 170 zelo pocasi dalje pa boljse da ni tiscal ker bi se pomoje kar razpado :kva2:

tukaj se moram žal strinja...2.0 tipo s 145 HP, je kolegu šel slabše, k Brava 1.6, 16v...to je resnica...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse, kar vem je to, da sem se pred recimo 6 leti za tak avto zanimal...imel je prek 320kkm, pa je še vedno lepo šel, kar mene, kot ne največjega ljubitelja It.avtomobilov naredi vendarle spoštljivega vsaj do nekaterih..., torej. Če je turbina ok, glej, da je dovolj olja, ostalo je pa pač kokar je..., pa srečno

Imel sem ga omenjenega leta, ko sem odprl "temo" !!! Avto je že odkorakal od mojega lastništva, vendar

za vse bodoče kupce/lastnike mislim, da dobiš največ za ta denar, kar je možno od avtomobila zahtevati!

- majhno porabo

- skoraj zastojn vzdrževanje

- brez skrbi, kar se tiče kraj/škode s strani "nepridi pravih"

- hitro prodajo za naprej

THX na good luck-u

P.S. ITA na 4 kolesa :BUA: , ITA na 2 kolesa :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!