hors3 Objavljeno Maj 1, 2002 Opozori Objavljeno Maj 1, 2002 Pravkar sem na scooter vgradil nov avspuh, vendar sedaj so pospeški mnogo slabši. Ali so valjčki dobra rešitev? koliko stanejo? Popravil/a - Ice on 17/05/2002 16:49:01
elbarto Objavljeno Maj 1, 2002 Opozori Objavljeno Maj 1, 2002 Če nimaš pojma pusti. So pa valjčki res prava rešitev, ampak ne išči je sam, ampak zapelji k lokalnemu divjaku, pa se z njim pomeni kak tezke in kolko kosov. Kolega si je skombiniral 2 razlicni tezi mislim da je imel 4 "x" gramske in 2 "y" gramska
Brrrm Objavljeno Maj 1, 2002 Opozori Objavljeno Maj 1, 2002 Sem popoln nevednež. Kaj so to valjčki, kam jih namestiš in za kaj služijo, oziroma, kaj naredijo? Brrrm
hors3 Objavljeno Maj 2, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 2, 2002 aha, ja kolko pa stanejo približno valjčki?
elbarto Objavljeno Maj 2, 2002 Opozori Objavljeno Maj 2, 2002 komplet je nekaj jurčkov...ni sile...ucinek velik CE VES KATERE IN KOLIKO!!!!ZDAJ PA NEHAJ , KER SI BOS SAMO ZJEBAL !!!! @ brrm: to so mali gvihteki ki pridejo v centrifugalno sklopko oz. variomat. Ti bi to lahko boljse vedu od mene :)), pod tabo se sucejo, pod mano ne.
samobb Objavljeno Maj 2, 2002 Opozori Objavljeno Maj 2, 2002 Gilera Coguar ni skuter v katerem se sučejo valjčki...
TOMY Objavljeno Maj 2, 2002 Opozori Objavljeno Maj 2, 2002 Tako kot Brrrm-ja tudi mene zanima. Kakšni valjčki so, pa kako ta zadeva deluje in vpliva, kot sem razumel, na moč??? A lahko nekdo to poskuša razložit! Lepe pozdrave vam pošilja TOMY
Jason Objavljeno Maj 2, 2002 Opozori Objavljeno Maj 2, 2002 quote: Tako kot Brrrm-ja tudi mene zanima. Kakšni valjčki so, pa kako ta zadeva deluje in vpliva, kot sem razumel, na moč??? A lahko nekdo to poskuša razložit! TOMY ti bom jaz poskušal razložiti. Valjčke ima vsak skuter že serijsko. Potrebni so zato, da spreminjajo obseg sprednjega koluta, okoli katerega teče jermen. Zaprti so v eni stvari, ki se imenuje variomat - to je ena okrogla stvar. Postavljeni (valjčki) pa so tako, da pri večji hitrosti vrtenja variomata (zaradi centrifugalne sile) zlezejo bolj ven, in razširijo sprednji kolut. Ko valjčki zlezejo navzven, je učinek tak, ko da bi prestavil v višjo prestavo. Potem pa je fora v teži valjčkov. Lažji so, počasnjeje zlezejo nazaren in motor pride v višje vrtljaje. Če pa so valjčki težji, motor ne pride v tako visoke vrtljaje. Dobro pa je, da so ti vrtljaji čim bolj primerni, glede na določeno kombinacjo auspuha-motorja-uplinjača in še česa. Upam da se v čem bistvenem nisem zmotil. LP Jason
Roman Objavljeno Maj 2, 2002 Opozori Objavljeno Maj 2, 2002 quote: A lahko nekdo to poskuša razložit! Osnovni pricip je v tem, da je variomat nameščen na glavni gredi in ima žlebove v katerih se gibljejo valjčki. Centrifugalna sila potiska valjčke proti zunanjemu obodu, s tem se pa začne stiskati (zoževati) spredna jermenica, kar povzroči, da se jermen pomika po obodu jermenice, kar spremeni prestavno razmerje (zadaj je tudi gibljiva jermenica, ki se z vzmetjo prilagaja sprednji). Čim lažji so valjčki, tem več obratov je potrebno, da valjčki sprožijo ta proces. Je pa to samo poenostavljen opis delovanja, zato (kot je bilo že omenjeno) ne priporočam homemade pristopa.
Roman Objavljeno Maj 2, 2002 Opozori Objavljeno Maj 2, 2002 Med tem, ko sem pisal odgovor je tudi Jason dal svojo razlago, ki je precej podobna moji, drugače pa sem (kot mehanik) prisoten na vseh skuter dirkah - pridite, pa stvar predebatiramo, če vas zanima.
mimixtz Objavljeno Maj 2, 2002 Opozori Objavljeno Maj 2, 2002 ROMAN, a maš ti kej veze z unim skuterjem in pobcem na njem, ki se je v CE po ''poligonu'' ganjal? ace
Roman Objavljeno Maj 3, 2002 Opozori Objavljeno Maj 3, 2002 quote: ROMAN, a maš ti kej veze z unim skuterjem in pobcem na njem, ki se je v CE po ''poligonu'' ganjal? Z obojim - je pa pobič moj nečak.
mimixtz Objavljeno Maj 5, 2002 Opozori Objavljeno Maj 5, 2002 Aha... ker men so skuterji sicer smotani, ampak un skuter pa un pobec na njem... je blo pa kar užitek gledat. A si ti ''napilil'' tisto zadevo da tako poje? ace
Roman Objavljeno Maj 5, 2002 Opozori Objavljeno Maj 5, 2002 quote:A si ti ''napilil'' tisto zadevo da tako poje? Jok. Glavni je njegov fotr (moj brat), ampak motor sploh ne gre dobr - dobr je Beno (no money no funny).
mimixtz Objavljeno Maj 6, 2002 Opozori Objavljeno Maj 6, 2002 No, proti sesalcem, ki jih vsakodnevno na cesti srečuješ se ni je zdel fenomenalen (skuter, voznik pa še bolj). A je tvoj brat tist ki izpušne cevi izdeluje? ace
Amater Objavljeno September 24, 2005 Opozori Objavljeno September 24, 2005 Rabim pomoč. na skuterju mam polini kit 70 gus in sem men notr 4,8g valjčke pol sm jih zamenjav iz 5,8g in so bli ful bolš pospeški pa še mejn je vpila mašina(nižji obrati), zdej sm pa nabavu že vplinjač delorto 17,5 in je moč zelo večja in bi dav notr 6,3g valjčke. A bi se to poznal kej na hitrosti pa s čim naj jih namažem preden jih zamenjam?? tnx
ScootFreaK Objavljeno September 24, 2005 Opozori Objavljeno September 24, 2005 Rabim pomoč. na skuterju mam polini kit 70 gus in sem men notr 4,8g valjčke pol sm jih zamenjav iz 5,8g in so bli ful bolš pospeški pa še mejn je vpila mašina(nižji obrati), zdej sm pa nabavu že vplinjač delorto 17,5 in je moč zelo večja in bi dav notr 6,3g valjčke. A bi se to poznal kej na hitrosti pa s čim naj jih namažem preden jih zamenjam?? tnx ← Kaksen pa mas izpuh? Jas sem mel na gileri zx,polini kit gus,dellorto 17.5 in so mi bli 5.3g najboljsa resitev :hmm: :)
Amater Objavljeno September 24, 2005 Opozori Objavljeno September 24, 2005 Kaksen pa mas izpuh? Jas sem mel na gileri zx,polini kit gus,dellorto 17.5 in so mi bli 5.3g najboljsa resitev :hmm: :) ← Izpuh je leovinci rr
ScootFreaK Objavljeno September 24, 2005 Opozori Objavljeno September 24, 2005 No saj to je rang zxa...kir motor pa mas? :hmm:
Amater Objavljeno September 24, 2005 Opozori Objavljeno September 24, 2005 benelli 491 racing, vodno hlajen
[bacardi] Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 pr men je pa tko....mam malaguti f12 phantom...ni ne vem kaj skuter...sm k sm odstranu use blokade, zamenu auspuh(leovince rr)...je stvar ratala kr u redu....pospeški odlicni, koncna okol 90km/h....zdj pa bi rd se menu valcke....kere se mi najbols splaca(kera teza), pa kok se mi pozna na koncni, oz pospesku...(menju sm ze sam valcke, tko da za vsako pizdarijo ni treba vozt skuterja k mehaniku....blokade in valcke se komot odstrani doma...za use skup dela 20 min....)
Mopedist Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 Kaj bi bilo lahko narobe da gre skuter slabše kot prej? Prej je šel približno 115 pospeški dobri , zdej pa približno100. A so lahko krivi vljčki?Skuter je aprilija sr125.
SiMoN` Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 Valčki ali pa jermen obrabljen :hmm: verjetno bo to, poglej malo v kakšnem stanju so valčki in jermen :)
Mopedist Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 Valčki ali pa jermen obrabljen :hmm: verjetno bo to, poglej malo v kakšnem stanju so valčki in jermen :) ← Jermen je bil menjan pred 3000km potem so vrjetno valčki.
Mopedist Objavljeno Oktober 4, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2005 Kje se da kupit valjčke za SR125?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se