Hrenowsky Objavljeno December 25, 2005 Deli Objavljeno December 25, 2005 Pred kratkim sem kupil masino od runnerja 50. Je dokaj lepo ohranjena (za karamboliran motor), vendar je pri magnetu odlomljen del bloka ki je tudi nosilec za blatnik. No v bistvu to ni nic tragicnega, ampak ker pa imam doma tudi masino od nrg-ja, ki je ne mislim vec uporabljat, ki ima cel blok. Ker se tisti del bloka lahko odstrani me zanima ce bi na masino od runnerja pasal tisti del bloka od nrg-ja. Pa se nekaj mi ni jasno. Runner ima na bloku, tam k se prisraufa fergazer na levi strani priklop za neko cev, ki je pa pri nrg-ju ni. Zanima me pa ce bo masina delovala ce jaz to nekako zamasim? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno December 25, 2005 Deli Objavljeno December 25, 2005 Pred kratkim sem kupil masino od runnerja 50. Je dokaj lepo ohranjena (za karamboliran motor), vendar je pri magnetu odlomljen del bloka ki je tudi nosilec za blatnik. No v bistvu to ni nic tragicnega, ampak ker pa imam doma tudi masino od nrg-ja, ki je ne mislim vec uporabljat, ki ima cel blok. Ker se tisti del bloka lahko odstrani me zanima ce bi na masino od runnerja pasal tisti del bloka od nrg-ja. Pa se nekaj mi ni jasno. Runner ima na bloku, tam k se prisraufa fergazer na levi strani priklop za neko cev, ki je pa pri nrg-ju ni. Zanima me pa ce bo masina delovala ce jaz to nekako zamasim? mašini sta popolnoam isti samo predvidevam da je ena blok vodno hlajen en pa zračno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrenowsky Objavljeno December 25, 2005 Avtor Deli Objavljeno December 25, 2005 mašini sta popolnoam isti samo predvidevam da je ena blok vodno hlajen en pa zračno Ne, obe sta vodni. Luknja v bloku je pa na levi strani pri lamelah. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ScootFreaK Objavljeno December 25, 2005 Deli Objavljeno December 25, 2005 Potem nekak ni razlike, piaggio je piaggio :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrenowsky Objavljeno December 25, 2005 Avtor Deli Objavljeno December 25, 2005 Na prilozeni sliki je lepo razvidno kaj mislim. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ScootFreaK Objavljeno December 25, 2005 Deli Objavljeno December 25, 2005 Poglej kaj se pretaka po njej, meni deluje kot za olje, samo nimam pojma zakaj je napeljana tja ne v fergazer :? No ce je olje pa ce bos zamaso, da nebos pozabo v tank mesat olja :) Aja ce bos zamaso pol sprazni tank za olje pa je to to da nebos sledi puscal:) se se kdo ubije :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrenowsky Objavljeno December 25, 2005 Avtor Deli Objavljeno December 25, 2005 Poglej kaj se pretaka po njej, meni deluje kot za olje, samo nimam pojma zakaj je napeljana tja ne v fergazer :? No ce je olje pa ce bos zamaso, da nebos pozabo v tank mesat olja :) Aja ce bos zamaso pol sprazni tank za olje pa je to to da nebos sledi puscal:) se se kdo ubije :) Hmnja.... Ne ni za olje.... Vsaj pomoje da ne. Ker olje pumpa crpa v ferg. Sam nevem zakaj ma runnerca se eno cev k pri nrgju mi ena zmanjka :) Sm pri frendu gledu k ma runnerco l.2000 pa mu gre cev k je povezana tja nekam naprej proti tanku za benz, ampak se ne vidi kam tocn, tko da bi bil vesel kaksnega odgovora koga ki je ze razdrl runnerja... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
roost Objavljeno December 26, 2005 Deli Objavljeno December 26, 2005 (popravljeno) To je priključek za vakuumsko črpalko goriva od runnerja. Runner ima rezervoar nižje od uplinjača, torej je potrebno gorivo prečrpavat v vmesni rezervoarček kateri je postavljen višje, tako potem lahko gorivo priteka v uplinjač. Ni pa dobro zamenjevat dele bloka motorja med seboj. Popravljeno December 26, 2005. Popravil roost Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrenowsky Objavljeno December 26, 2005 Avtor Deli Objavljeno December 26, 2005 To je priključek za vakuumsko črpalko goriva od runnerja. Runner ima rezervoar nižje od uplinjača, torej je potrebno gorivo prečrpavat v vmesni rezervoarček kateri je postavljen višje, tako potem lahko gorivo priteka v uplinjač. Ni pa dobro zamenjevat dele bloka motorja med seboj. In ce jaz to zamasim? A je lahko kaj narobe? Kaj pa bi bilo lahko narobe, saj sta obe masini skoraj cisto enaki, razlikujeta se samo v zavornem mehanizmu? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
[2fast4u] Objavljeno December 26, 2005 Deli Objavljeno December 26, 2005 heh ni nič narobe ne ti samo zamaši magari z dihtmaso... jaz sem tudi z tem že dosti mrdo pa dela pol čisto ql.. ne se bat aja prodaš ono drgo mašino ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrenowsky Objavljeno December 27, 2005 Avtor Deli Objavljeno December 27, 2005 ' date='26 Dec 2005 @ 23:37' post='619256'] heh ni nič narobe ne ti samo zamaši magari z dihtmaso... jaz sem tudi z tem že dosti mrdo pa dela pol čisto ql.. ne se bat aja prodaš ono drgo mašino ? Aha, no kul. A od NRG-ja? Jo prodam ja, samo posl mi PM pa povej kaj rabs ker je trenutno v delih :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se