Skoči na vsebino

Praske na batu in cilindru in se mnogo vec.....


Priporočene objave

Objavljeno

1.) Ko sem snel cilinder in bat sem opazil da sta oba opraskana ob straneh (bt je bil se ves crn na vrhu). Tko da nekak vem da je bat zanic in da rabim novga, kaj pa cilinder? Mislim, praske niso bogvekako velike (so na moji drugi masini od nrg-ja bile hujse pa se pregreto je bilo vse skupaj) pa me zanima ce je vredu ce samo zamenjam bat ali morm pobrusit cilinder?

2.) Ker nameravam masino razdret do konca (zaradi pocenega dela bloka ki ga bom zamenjal) me zanima kje se da dobit v okolici LJ dobit ABCIGER (t.j. tista stvarca za snetje magneta)?

3.) Ker bom moral pri zamenjavi dela bloka odstraniti cel strom, me zanima kako nastavim cas vziga (ker sm slisu da se to zjebe k se da strom dol z masine.

4.) Kako lahko pogledam ce je blajerca vredu?

Kratek opis za boljse razumevanje:

Delam premontazo masine od nrg-ja (z bobnom) na masino od runnerja (z diskom), kar je skrajno zanimivo pocetje glede na ohranjenost masin -> runnerjeva ima pri magnetu odlomljen blok, zvonec do sklopke je mavricnih barv :D cilinder pa bat sta mal cudna (bt je cist crn zarad prijetih saj, oba p[a sta mal opraskana); nrg-jeva ima zanic zavorni mehanizem, pregret cilinder in skoraj zariban, vendar cel blok pri magnetu. Pa se masina od runnerja ima eno posebnost k mi dela tezave, ampak o tem v drugi temi Tukaj

Objavljeno

Ce je bat gori crn ni to nic halo, saj se dogaja bum tam :P glede prask pa ce niso nvm kak hude daj cilinder polirat, pa novi bat pa je to to...:)

Abciger pa si sposodis pri kakem serviserju, ce je dobra dusa :)

Nvm zakaj bi se elektrika kaj zjebala :? no sem to delal ze dostikrat pa se nekak ni .)

Zblajerco se je moglo nvm kaj dogajat da se je zvila, tak da pomoje nimas nic zvite razen ce mas kako hudo predelavo pa stock blajerco not :P

Objavljeno

Hja no, tko bom reku bat je sfukish crn, tko da ga bom menjal, sam nevem kok kej stane bat za runnerja. Kam pa bi dal loh cilinder polirat?

(sam se kr cutijo praske k potegnes cez z prstom, ampak vseeno manj k pri nrg-ju k se mi je kr noht zataknu tko da bi mel loh cilinder namesto pilice za nohte; zanimivo pa je da je nrg preden sem ga razdru normalno laufal, pomoje pa je bil ze odrgnjen in pregret kake 6000km nazaj k se mi je mal velik grel :) )

Jah tko k sm jst za strom slisu da je to tko k das strom dol z masine da moras ponovno nastimat moment vziga, mozno da pri skuterju tega ni treba, saj so mi to govoril frendi k ni se noben nikol skuterja razdrl samo frcke, loh da je pr tomosu drugac :)

Sm mal po netu brskal pa sm najdu neko stvarco za dolocanje casa vziga za skuter pa me zanima ce bi TO slucajn mogu met k bom dal strom dol.

Objavljeno

Amm bat pride pod 5k, sem skoro ziher :) Glej ce bos pusto praske so vse moznosti da ti zjebe se novi bat...se ne splaca, pozanimas se kdo brusi cilindre (Na ptuju en za 3k) pa se resis vseh prask in je to to, pa mas mir, skoro skoda novega bata recimo .)

Nevem za elektriko, samo jas je nisn nikol nekaj drmal pa je palilo ko treba, tak da mozno da se to res samo na frcekih dela :)

Objavljeno

Abciger dobiš pri timmg na sterilišču ob dolenjski cesti,kukr vem se tut pr skutah štima predvžig vsaj pr mopedih se ga ,ker če tega ne boš mel uštimanga ne boš nč naredu..

Objavljeno

Amm bat pride pod 5k, sem skoro ziher :) Glej ce bos pusto praske so vse moznosti da ti zjebe se novi bat...se ne splaca, pozanimas se kdo brusi cilindre (Na ptuju en za 3k) pa se resis vseh prask in je to to, pa mas mir, skoro skoda novega bata recimo .)

Nevem za elektriko, samo jas je nisn nikol nekaj drmal pa je palilo ko treba, tak da mozno da se to res samo na frcekih dela :)

če mi pa pod 5k bat zrihtaš ga pa takoj kupm,seveda novga ne rabljenga.

Objavljeno

Aha, sam kaksn bat pa morm kupit, recimo ce nesem brusit cilinder, vecjega a ne? Sam koliko vecjega in pa kje se ga dobi?

Objavljeno

Aha, sam kaksn bat pa morm kupit, recimo ce nesem brusit cilinder, vecjega a ne? Sam koliko vecjega in pa kje se ga dobi?

ja u timmg ga boš morbit dobu.kupš pa 40.5 al pa 41.sam take mere so že mal kriza za dobit bat.vem da za tomose delajo od 38-42 po 0.5mm razlike.

Objavljeno

ja u timmg ga boš morbit dobu.kupš pa 40.5 al pa 41.sam take mere so že mal kriza za dobit bat.vem da za tomose delajo od 38-42 po 0.5mm razlike.

Dobil sm bat, pri M.A.J.&Jefra Racing, za cca. 6k :OK: :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

No zdaj pa daj cilinder brusit na tako velikost kot je bat :) Saj si kupo vecjega ne?

Objavljeno

jaz mam en piaggio bat za prodat..

mal večji od originala.. se pravi ene 40.40 al pa 40.60.. pa daš na tolk brusit pa tsa bat not pa je..

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

To sm zdej zrihtu, dubu bat 40.2 :?

Mam pa se en problem, ubistvu dva.....

Dal sem blok svasat, tm pri magnetu, zdej pa mi je un k je svasu reku da loh da je semering sel... Jst pa nevem kako to preverim.

Pa se, ko sem razdiral motor sem iz cinspule iztaknu 3 kable, belega, zelenega in rdecega.... Zdej pa nevem po kaksnem zaporedju grejo nazaj, bojim pa se da ce narobe priklopim da crkne cinspula..... Help anyone?

Objavljeno

1.) praviš da je bilo pregreto :slap: potem moraš kupiti nov cilinder+bat ker če samo spoliraš je še cilinder itaq pregreti in bo zaradi tega ne bo šel v visoke obrate (ga bo morilo) in bo končna veliko nižja kot pa pri novem cilindru (kar verjemi lastne izkušnje)

2.) nimam pojma ker nisem iz ljubljane (to raje sam ne delaj ker ti bo padel kakša krugica ali šrauf in ga ne boš nikoli več našel in zna biti to velik problem kot so skurjene sklopke, uničene brzine in bog ne daj lahko cela mašina razleti pri polni hitrosti in kaj se s tabo zgodi; se ubiješ) in kaj za vraga delate z blokom motorja da poka.

3.)nastaviš ga z merilnimi listični ali pa z "šublerom" ki ga porineš nad glavo cilindra (govorim za tomose) in 2-3 mm preden je bat v mrtvi legi nastaviš tam vžig (teorija je zapletena praksa je lahka)

4.)blajerco pogledaš tako da odstraniš cilinder+glavo in probaš če gre kaj gor pa dol. v levo in desno lahko gre gor pa dol pa nesme ker je skuter na poti da ti "zariblje"

5.)če je bat črn ni nič skrbi hujše bi bilo če bi bil bel in priporočljivo je da je rjav (ne sajast)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

ej, če hočem odšravfat glavo motorja(nisem še nikol na skutiču), kje lahk prej vodo vn spustim. mam problem, k moram termostat vn vrečt, pa ne bi rad glih poplave u garaži. a je kje prav za to kj namenjenga. pa še tole: a tesnilo se s kako pasto premaže, k ga montiraš? :hmm:

Objavljeno

Jaz sem samo prej preden sem glavo odsraufal snel eno cev iz hlajenja skozi katero je nato stekla vsa voda.

Zakaj mors pa termostat(senzor temp.) vn dat?

Hja, nevem ce se kej maze, no vsaj jaz ga nisem.

Objavljeno

termostat ne treba ven jemat...sicer pa jaz ga niti nimam notri :closedeyes: ker je to nepotrebna in brezvezna stvar... :)

Objavljeno

Ce je cilinder aluminjast ga ne smes brusit. Potem kupi nov 70cc kit pride najcenejs.

Ce je jeklen pobrusi na prvo nadmero in daj nov bat.

Objavljeno

k boš mel pa že narazen pa še turbo zmontiri :kva2:

Objavljeno (popravljeno)

termostat ne treba ven jemat...sicer pa jaz ga niti nimam notri :closedeyes: ker je to nepotrebna in brezvezna stvar... :)

Ej sej jest ne šravfam kar u brez veze. Šravfam zato, ker se mi zelo pregreva, pa sklepam d je termostat kriv. Novga pa tut ne mislm nabavt, k vsi pravte d je to čist brezvezna zadeva. se bo pač mal kasnej ogrel. pa kaj, sam d bo zdj dolgo šlo.

Ej hrenowsky, a to si spredj snel pr kilerju?

Popravljeno . Popravil crom
Objavljeno

Jaz sem snel tam pri kapi, u bistvu pa je vseeno kje snames cev, itak bo vn tekl kjerkoli :D Samo mislim da je tm na masini najboljs ker najprej pol stece tista voda ki ostane v cilindru...

Neki me zanima za ta termostat, kje ga pa skuter ima? In cemu sluzi na skuterju? ker ko sm podiral masino sem opazu da je pumpa za vodo (ce bi loh temu tko reku) povezana direkt na blajerco prek tistega malega jermena pri variomatu ki poganja tudi oljno crpalko. Se pravi, da crpalka dela tako hitro kot se vrti blajerca....

Edina stvar v zvezi z temp. je senzorcek na kapi, mislim pa da se zarad tega ne pregreva motor. Pregreval bi se ce bi tist senzor krmilil vklop ventov na kilerju ki pa jih skuter (vsaj kokr jaz vem) nima!

Objavljeno

Pr speedfightu naj bi bil med glavo in blokom motorja. torej moraš glavo dol snet. tega še nisem preveru, mi je mehanik povedal. :D

kolkor pa jest zastopm pa deluje tako: ko se termostat tolk segreje se razširi in je tako narjeno d je takrat večji pretok vode, k pa je mašina hladnejša pa je pretok manjši. mislm d ni tlele nobenih ventilov na kilerju. no ne mislm ampk sm 98%. pač ga daš pol vn(term) in voda kroži neovirano non stop.

ja pumpo sm tut jest gledal pa se mi isto zdi, sam fotr prav d je nemogoče d bi blo direkt vezana. sam tko zgleda. :yes:

Objavljeno

Jaz sem snel tam pri kapi, u bistvu pa je vseeno kje snames cev, itak bo vn tekl kjerkoli :D Samo mislim da je tm na masini najboljs ker najprej pol stece tista voda ki ostane v cilindru...

Neki me zanima za ta termostat, kje ga pa skuter ima? In cemu sluzi na skuterju? ker ko sm podiral masino sem opazu da je pumpa za vodo (ce bi loh temu tko reku) povezana direkt na blajerco prek tistega malega jermena pri variomatu ki poganja tudi oljno crpalko. Se pravi, da crpalka dela tako hitro kot se vrti blajerca....

Edina stvar v zvezi z temp. je senzorcek na kapi, mislim pa da se zarad tega ne pregreva motor. Pregreval bi se ce bi tist senzor krmilil vklop ventov na kilerju ki pa jih skuter (vsaj kokr jaz vem) nima!

kje naj bi se torej nahajala vodna pumpa tuki pr variomatu??

pa kak naj bi zgledala??

morm jo menjat ko se mi neki pregreva najbrz zarad tega :BUA:

Objavljeno

Vodna pumpa je na tistim strani k avspuh(vsaj pr men). zgleda pa nekako okroglo. najlaži jo boš tko najdu, d pogledaš kam vodijo cevi iz cilindra. se pa zelo lepo vidi, ne moreš sfalit.

Objavljeno

ja sem ze prej pogledu ena cev gre na cilinder druga pa nizi tam ko je magnet tuki na sliki

IPB Slika

sam nvm kje naj bi bla vodna pumpa za to crno plastiko je sam magnet :?

Objavljeno

@crom

a ti mas kit v skuterju ?

k termostat je narjen za 50 celinder nevem zakaj nebi uredu delu :?

na kok pa se ti segreje motor?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!