SiMoN` Objavljeno Marec 29, 2006 Deli Objavljeno Marec 29, 2006 @slovenc46 ja za tem pokrovom je magnet, spodaj pa je taka cev ven iz bloka na kateri je žlavf za vodo :) . Piaggio/Gilera majo notri v bloku vodno pumpo, mislim da moreš razdret blok narazen, da prideš do nje. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno Marec 29, 2006 Deli Objavljeno Marec 29, 2006 ka jao ze vidim ja da bo fajni strosek spet :cry: hvala za vse Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crom Objavljeno Marec 30, 2006 Deli Objavljeno Marec 30, 2006 nimam kita gor, nameravam pa ga nabavt, glih zato moram tole hitr zrihtat. aja segreje se mi na rdeče, tko d če ga tiščim se mi popolnoma pregreje, nočem pa ga tišat do oknca :? . ja pa so mi forumci rekl d to ni normalno pa je treba zdj mal pošravfat! :D bom enkrat slikal kam pride cagr. sam d fotič nazaj dobim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrenowsky Objavljeno Marec 30, 2006 Avtor Deli Objavljeno Marec 30, 2006 @slovenc46 Men se je tud prej skuter fajn pregrevu, samo da je bila tezava v pregretem cilindru..... To pa pravim zato, ker se mi zdi da vodna pumpa ne crkne kar tako ker je v bloku samo impeler; pumpo pa poganja tisti majhen jermen, kot sem ze prej napisal. Tko da pumpa crkne samo v primeru da se impeler polomi/sname (kar je malo verjetnosti) in pa ce se strga jermencek, v tem primeru tudi odpove oljna pumpa. Tko da ti priporocam da preden se spravis razdirat blok (kar je mukotrpno opravilo tako pri razdiranju kot pri sestavljanju, saj mors podret vse, ampak cist vse) pogledas magari cilinder ce je kaksnih cudnih barv (moj je bil na zunaj malo zarjavel) znotraj in zunaj, ali pa ce je problem v t.i. termostatu. @speedfight2 Tko kokr sm se jaz pozanimal je termostat na skuterju na kapi cilindra (vsaj pri piaggio/gilera) tako da ob nabavi kita 70 itak zamenjas tudi kapo, tisti termostat v kitu pa pomoje da je narejen za 70 :) @crom Hja, preber kaj sem napisu mal gor, ker ce ti je crknu t.i. termostat in se ti je pregrel motor na rdece pomeni (v vecini primerov, to se je zgodl mojmu frendu na runnerju) da se je cilinder pregrel. Ni nujno da bo zaribal, ampak iz mojih izkusenj ti povem da tak cilinder ne gre vec v visoke obrate, zacne izgubljat moc in pregreva se non-stop. Jst sm nato zamenjal cilinder... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno Marec 31, 2006 Deli Objavljeno Marec 31, 2006 termostat je pomoje vredu ker ko mi je kazal na stevcu na rdecem pa so ble tud cevi pri cilindru zelo vroce pa se pol mi je vodu vrgl vn tuki spredi ko se doliva pr belanci. Ja ne najprej bom dau dol cilinder da vidim da ni kej cohnalo :hmm: pol pa naprej. Ja sej ce mislim vodno pumpo menjat tak morm dat dol cilinder ko cene tak nemors dat bloka narazn .) ne?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ICE_MAN Objavljeno Marec 31, 2006 Deli Objavljeno Marec 31, 2006 Jebes vodno hlajenje sam problemi, zracno zracno hlajenje fantje saj zihr dela..... :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Marec 31, 2006 Deli Objavljeno Marec 31, 2006 Jebes vodno hlajenje sam problemi, zracno zracno hlajenje fantje saj zihr dela..... :grim ...in potem svizec zavije čokolado v folijo ja :devil: to pravš zato k ga je lažje skup sestavt a :? kaj je bolš je pa odvisn od motorja.....če je cestak sigurn ne bo meu zračno, ker je zaprt iv vseh strani pa nikjer ne piha, če je pa choper pa itq d je zračno, no v bistvu imajo hladilnik za olje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crom Objavljeno Marec 31, 2006 Deli Objavljeno Marec 31, 2006 @slovenc46 @crom Hja, preber kaj sem napisu mal gor, ker ce ti je crknu t.i. termostat in se ti je pregrel motor na rdece pomeni (v vecini primerov, to se je zgodl mojmu frendu na runnerju) da se je cilinder pregrel. Ni nujno da bo zaribal, ampak iz mojih izkusenj ti povem da tak cilinder ne gre vec v visoke obrate, zacne izgubljat moc in pregreva se non-stop. Jst sm nato zamenjal cilinder... sj to da je pregret sm nekako ugotovu, d gre slabš pa še ne pa še obratomera ni d bi preveru. lej itak pa mislm v kratkem kit gor vrečt, sam prej bi rad tole hlajenje zrihtal, k ne bi rad d bi me pol vse po vrst zbjb. sam vseen, vse moram pa še tako nardit, d fotr ne bo vedu(še zmer misl d gre 45 :whistle: ) aja, dans sm mal šravfal, pa tisto na kapi je sam metr za temperaturo, tko d mora bit tist ventil res noter. u jeha, bomo še šravfal. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrenowsky Objavljeno Marec 31, 2006 Avtor Deli Objavljeno Marec 31, 2006 Jah da bo sel z 70 kitom se zmer 45km/h najbolje da nabavis se omejevalec obratov (stane cca. 10k) ki ga lahko vkljapljas z stikalom. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno April 1, 2006 Deli Objavljeno April 1, 2006 @slovenc46 Men se je tud prej skuter fajn pregrevu, samo da je bila tezava v pregretem cilindru..... To pa pravim zato, ker se mi zdi da vodna pumpa ne crkne kar tako ker je v bloku samo impeler; pumpo pa poganja tisti majhen jermen, kot sem ze prej napisal. Tko da pumpa crkne samo v primeru da se impeler polomi/sname (kar je malo verjetnosti) in pa ce se strga jermencek, v tem primeru tudi odpove oljna pumpa. Tko da ti priporocam da preden se spravis razdirat blok (kar je mukotrpno opravilo tako pri razdiranju kot pri sestavljanju, saj mors podret vse, ampak cist vse) pogledas magari cilinder ce je kaksnih cudnih barv (moj je bil na zunaj malo zarjavel) znotraj in zunaj, ali pa ce je problem v t.i. termostatu. ej kje se nahaja ta jermencek tuki pr varimoatu ne bol na levi strani :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiMoN` Objavljeno April 1, 2006 Deli Objavljeno April 1, 2006 Za variatorjem je gor oni jermen spodaj pod gredjo pa je vodna pumpa, variator dol vzameš pa se vidi kolko se spomnim :) . Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno April 1, 2006 Deli Objavljeno April 1, 2006 tnx grem zdle sraufat .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno April 1, 2006 Deli Objavljeno April 1, 2006 Za variatorjem je gor oni jermen spodaj pod gredjo pa je vodna pumpa, variator dol vzameš pa se vidi kolko se spomnim :) . Lp aha tocno to je bilo, jeremen je biu strgan, pa se ful obrabljen zato se je pa pregrevu najbrz ko ni dobu ola ne? :OK: sreca da je to, sej pol ko to dobim, bom se cilinder pregledu v kakem stanju je simon dobis za drink ko se vidmo ;) ajde Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrenowsky Objavljeno April 1, 2006 Avtor Deli Objavljeno April 1, 2006 aha tocno to je bilo, jeremen je biu strgan, pa se ful obrabljen zato se je pa pregrevu najbrz ko ni dobu ola ne? :OK: sreca da je to, sej pol ko to dobim, bom se cilinder pregledu v kakem stanju je simon dobis za drink ko se vidmo ;) ajde Heh, ne samo da ni dobil olja, ampak tud vodna crpalka ni crpala..... Problem solved! :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno April 1, 2006 Deli Objavljeno April 1, 2006 :OK: tnx z vami se ze zmeri bol spoznam na motor vcas se valjckov nism znau mejat :D ajde Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hrenowsky Objavljeno April 2, 2006 Avtor Deli Objavljeno April 2, 2006 No zato smo tle.... Vceraj sm bil prica cudnemu fenomenu... Frendu se je runner ful pregrevu pa to, pa ma leovinci rr, pa sm mu reku ce mi ga mal posod tko da probam ce bo km bl slo... No pa je dal on mojga (serijskega, un ECM2) gor jst pa njegovga. Prvi vtisi so bli mal cudni (k mi ni nikamor slo pa brez pospeskov, ampak sm mel serijske valjcke) pol mi je dal pa se valjcke 3,6 pa sm dubu boljse pospeske sam koncna pa 80 :( Ok, sam to nima veze.... Njemu se je z mojmu auspuhom kr naenkrat manj pregreval (temp. v mejah normale), res pa da mu je malo manj sel, sicer ga pa itak ne sme tiscat ker je menjal bat :D (zdej mu leti tm ene 90-95 z rr-om pa 3x3,6g in3x4,3g valjcki cez 100). V mojem primeru vem da ce hocm da gre vec da morm dat ene tezje valjcke pa fedre na sklopki menjat vsaj z srednje trdim (mam serijske). Sam za frenda me pa zanima zakaj se mu z mojmu ex. manj segreva? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno April 2, 2006 Deli Objavljeno April 2, 2006 moogce dobi premal becina ne ker ce avspuh menjas naj bi tud dizo dau vecjo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crom Objavljeno April 2, 2006 Deli Objavljeno April 2, 2006 Men se pa čedale bol greje. zdj se še 30 ne morem pelat. kva je to narobe. sej če bi bla pumpa bi čist crknla, sam ko motor ugasnem za 30s-1min. pa spet užgem pa gul na hiter temperatura pade. torej pumpa dela normalno, ne? a je možno d termostat sam delno crkne? sj bi razdru pa vn vrgu, sam moram prej tesnila za glavo dobit, k je termostat notr(speedfight). a je slučajn možn d je kj druzga narobe. je pa vse serijsko, razen rr je gor pa valda fedrci? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
crom Objavljeno April 15, 2006 Deli Objavljeno April 15, 2006 prejle sm termostat vn vrgu pa se šel zapelet. zadeva hladi, sam se sploh ne segreje velik. tam nekje od 2 do 3 črtice(speedfight). pa mislm d to glih ni delovna temperatura in me mal skrbi. a moram zdej pa nov termostat nabavt? :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Renault-Clio Objavljeno April 20, 2006 Deli Objavljeno April 20, 2006 Tema je dokaj primerna. Kdaj menjat bat na gilleri runner, letnik 2000, prevoženih 20400 po števcu (realnih, ker sem novega kupu :OK: ? LP! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno April 20, 2006 Deli Objavljeno April 20, 2006 ja tam pr 20k naj bi se menju nek ne odvisn kak delas z njim .) batni pa tam nek na 12-13k Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Renault-Clio Objavljeno April 21, 2006 Deli Objavljeno April 21, 2006 Pa se da kaj pridobit, če se recimo bat zamenja z malo boljšim kot original, ista kubikaža? LP! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
slovenc46 Objavljeno April 22, 2006 Deli Objavljeno April 22, 2006 ja to pa nvm sam se mi zdi da bi se mogl mal poznat ce bi dau kak bat z enim obrockom tak ko pr tomosih se mi zdi ko je kao l bat najbols da cilinder drug kupis pa bos velik pridobiu .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bugi Objavljeno April 23, 2006 Deli Objavljeno April 23, 2006 Res ja raj vzem 70kit, če ti finance omogočajo, drgač pa raj počak pa mal našparej ker sam z drugim batom navš kj fest prdobu. Sicer sam 70kit nav dost bo treba še kej druzga zamenat. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno April 24, 2006 Deli Objavljeno April 24, 2006 Res ja raj vzem 70kit, če ti finance omogočajo, drgač pa raj počak pa mal našparej ker sam z drugim batom navš kj fest prdobu. Sicer sam 70kit nav dost bo treba še kej druzga zamenat. par kilometrčkov bi dubu, če bi si dou malossijev kevlar jermen...7 čukov je... :D to je pocen...drgač pa res raje kit, pa kaki auspuh, če ga še nimš, pa fergazer...pa bo to...to... :D :OK: če ne pa sam kit pa prenose menjaj, sekundarne se ti splača vzet volj kot primarne, več efekta... pa potem se mal špili zrak/gorivo nastavitve, pa bo ;) :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se