Skoči na vsebino

Praske na batu in cilindru in se mnogo vec.....


Hrenowsky

Priporočene objave

@slovenc46 ja za tem pokrovom je magnet, spodaj pa je taka cev ven iz bloka na kateri je žlavf za vodo :) . Piaggio/Gilera majo notri v bloku vodno pumpo, mislim da moreš razdret blok narazen, da prideš do nje.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nimam kita gor, nameravam pa ga nabavt, glih zato moram tole hitr zrihtat. aja segreje se mi na rdeče, tko d če ga tiščim se mi popolnoma pregreje, nočem pa ga tišat do oknca :? .

ja pa so mi forumci rekl d to ni normalno pa je treba zdj mal pošravfat! :D bom enkrat slikal kam pride cagr. sam d fotič nazaj dobim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@slovenc46

Men se je tud prej skuter fajn pregrevu, samo da je bila tezava v pregretem cilindru..... To pa pravim zato, ker se mi zdi da vodna pumpa ne crkne kar tako ker je v bloku samo impeler; pumpo pa poganja tisti majhen jermen, kot sem ze prej napisal. Tko da pumpa crkne samo v primeru da se impeler polomi/sname (kar je malo verjetnosti) in pa ce se strga jermencek, v tem primeru tudi odpove oljna pumpa. Tko da ti priporocam da preden se spravis razdirat blok (kar je mukotrpno opravilo tako pri razdiranju kot pri sestavljanju, saj mors podret vse, ampak cist vse) pogledas magari cilinder ce je kaksnih cudnih barv (moj je bil na zunaj malo zarjavel) znotraj in zunaj, ali pa ce je problem v t.i. termostatu.

@speedfight2

Tko kokr sm se jaz pozanimal je termostat na skuterju na kapi cilindra (vsaj pri piaggio/gilera) tako da ob nabavi kita 70 itak zamenjas tudi kapo, tisti termostat v kitu pa pomoje da je narejen za 70 :)

@crom

Hja, preber kaj sem napisu mal gor, ker ce ti je crknu t.i. termostat in se ti je pregrel motor na rdece pomeni (v vecini primerov, to se je zgodl mojmu frendu na runnerju) da se je cilinder pregrel. Ni nujno da bo zaribal, ampak iz mojih izkusenj ti povem da tak cilinder ne gre vec v visoke obrate, zacne izgubljat moc in pregreva se non-stop. Jst sm nato zamenjal cilinder...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

termostat je pomoje vredu ker ko mi je kazal na stevcu na rdecem pa so ble tud cevi pri cilindru zelo vroce pa se pol mi je vodu vrgl vn tuki spredi ko se doliva pr belanci.

Ja ne najprej bom dau dol cilinder da vidim da ni kej cohnalo :hmm:

pol pa naprej. Ja sej ce mislim vodno pumpo menjat tak morm dat dol cilinder ko cene tak nemors dat bloka narazn .) ne??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebes vodno hlajenje sam problemi, zracno zracno hlajenje fantje saj zihr dela..... :grim

...in potem svizec zavije čokolado v folijo ja :devil:

to pravš zato k ga je lažje skup sestavt a :?

kaj je bolš je pa odvisn od motorja.....če je cestak sigurn ne bo meu zračno, ker je zaprt iv vseh strani pa nikjer ne piha, če je pa choper pa itq d je zračno, no v bistvu imajo hladilnik za olje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@slovenc46

@crom

Hja, preber kaj sem napisu mal gor, ker ce ti je crknu t.i. termostat in se ti je pregrel motor na rdece pomeni (v vecini primerov, to se je zgodl mojmu frendu na runnerju) da se je cilinder pregrel. Ni nujno da bo zaribal, ampak iz mojih izkusenj ti povem da tak cilinder ne gre vec v visoke obrate, zacne izgubljat moc in pregreva se non-stop. Jst sm nato zamenjal cilinder...

sj to da je pregret sm nekako ugotovu, d gre slabš pa še ne pa še obratomera ni d bi preveru. lej itak pa mislm v kratkem kit gor vrečt, sam prej bi rad tole hlajenje zrihtal, k ne bi rad d bi me pol vse po vrst zbjb. sam vseen, vse moram pa še tako nardit, d fotr ne bo vedu(še zmer misl d gre 45 :whistle: )

aja, dans sm mal šravfal, pa tisto na kapi je sam metr za temperaturo, tko d mora bit tist ventil res noter. u jeha, bomo še šravfal. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@slovenc46

Men se je tud prej skuter fajn pregrevu, samo da je bila tezava v pregretem cilindru..... To pa pravim zato, ker se mi zdi da vodna pumpa ne crkne kar tako ker je v bloku samo impeler; pumpo pa poganja tisti majhen jermen, kot sem ze prej napisal. Tko da pumpa crkne samo v primeru da se impeler polomi/sname (kar je malo verjetnosti) in pa ce se strga jermencek, v tem primeru tudi odpove oljna pumpa. Tko da ti priporocam da preden se spravis razdirat blok (kar je mukotrpno opravilo tako pri razdiranju kot pri sestavljanju, saj mors podret vse, ampak cist vse) pogledas magari cilinder ce je kaksnih cudnih barv (moj je bil na zunaj malo zarjavel) znotraj in zunaj, ali pa ce je problem v t.i. termostatu.

ej kje se nahaja ta jermencek tuki pr varimoatu ne bol na levi strani :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za variatorjem je gor oni jermen spodaj pod gredjo pa je vodna pumpa, variator dol vzameš pa se vidi kolko se spomnim :) .

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za variatorjem je gor oni jermen spodaj pod gredjo pa je vodna pumpa, variator dol vzameš pa se vidi kolko se spomnim :) .

Lp

aha tocno to je bilo, jeremen je biu strgan, pa se ful obrabljen zato se je pa pregrevu najbrz ko ni dobu ola ne? :OK: sreca da je to, sej pol ko to dobim, bom se cilinder pregledu v kakem stanju je

simon dobis za drink ko se vidmo ;) ajde

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha tocno to je bilo, jeremen je biu strgan, pa se ful obrabljen zato se je pa pregrevu najbrz ko ni dobu ola ne? :OK: sreca da je to, sej pol ko to dobim, bom se cilinder pregledu v kakem stanju je

simon dobis za drink ko se vidmo ;) ajde

Heh, ne samo da ni dobil olja, ampak tud vodna crpalka ni crpala..... Problem solved! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: tnx z vami se ze zmeri bol spoznam na motor

vcas se valjckov nism znau mejat :D

ajde

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zato smo tle....

Vceraj sm bil prica cudnemu fenomenu... Frendu se je runner ful pregrevu pa to, pa ma leovinci rr, pa sm mu reku ce mi ga mal posod tko da probam ce bo km bl slo... No pa je dal on mojga (serijskega, un ECM2) gor jst pa njegovga. Prvi vtisi so bli mal cudni (k mi ni nikamor slo pa brez pospeskov, ampak sm mel serijske valjcke) pol mi je dal pa se valjcke 3,6 pa sm dubu boljse pospeske sam koncna pa 80 :( Ok, sam to nima veze....

Njemu se je z mojmu auspuhom kr naenkrat manj pregreval (temp. v mejah normale), res pa da mu je malo manj sel, sicer ga pa itak ne sme tiscat ker je menjal bat :D (zdej mu leti tm ene 90-95 z rr-om pa 3x3,6g in3x4,3g valjcki cez 100). V mojem primeru vem da ce hocm da gre vec da morm dat ene tezje valjcke pa fedre na sklopki menjat vsaj z srednje trdim (mam serijske). Sam za frenda me pa zanima zakaj se mu z mojmu ex. manj segreva? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moogce dobi premal becina ne

ker ce avspuh menjas naj bi tud dizo dau vecjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se pa čedale bol greje. zdj se še 30 ne morem pelat. kva je to narobe. sej če bi bla pumpa bi čist crknla, sam ko motor ugasnem za 30s-1min. pa spet užgem pa gul na hiter temperatura pade. torej pumpa dela normalno, ne?

a je možno d termostat sam delno crkne? sj bi razdru pa vn vrgu, sam moram prej tesnila za glavo dobit, k je termostat notr(speedfight).

a je slučajn možn d je kj druzga narobe. je pa vse serijsko, razen rr je gor pa valda fedrci?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

prejle sm termostat vn vrgu pa se šel zapelet. zadeva hladi, sam se sploh ne segreje velik. tam nekje od 2 do 3 črtice(speedfight). pa mislm d to glih ni delovna temperatura in me mal skrbi. a moram zdej pa nov termostat nabavt? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tema je dokaj primerna.

Kdaj menjat bat na gilleri runner, letnik 2000, prevoženih 20400 po števcu (realnih, ker sem novega kupu :OK: ?

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tam pr 20k naj bi se menju nek ne odvisn kak delas z njim .)

batni pa tam nek na 12-13k

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se da kaj pridobit, če se recimo bat zamenja z malo boljšim kot original, ista kubikaža?

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to pa nvm sam se mi zdi da bi se mogl mal poznat ce bi dau kak bat z enim obrockom

tak ko pr tomosih se mi zdi ko je kao l bat

najbols da cilinder drug kupis pa bos velik pridobiu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ja raj vzem 70kit, če ti finance omogočajo, drgač pa raj počak pa mal našparej ker sam z drugim batom navš kj fest prdobu. Sicer sam 70kit nav dost bo treba še kej druzga zamenat.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ja raj vzem 70kit, če ti finance omogočajo, drgač pa raj počak pa mal našparej ker sam z drugim batom navš kj fest prdobu. Sicer sam 70kit nav dost bo treba še kej druzga zamenat.

par kilometrčkov bi dubu, če bi si dou malossijev kevlar jermen...7 čukov je... :D to je pocen...drgač pa res raje kit, pa kaki auspuh, če ga še nimš, pa fergazer...pa bo to...to... :D :OK:

če ne pa sam kit pa prenose menjaj, sekundarne se ti splača vzet volj kot primarne, več efekta... pa potem se mal špili zrak/gorivo nastavitve, pa bo ;) :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!